Vyjádření Vojty Pláta

29.09.2021 16:39 | Domácí zprávy

„Myslím, že respektování soukromého života bude vždy něco, co uživatelé musí brát v úvahu. Ale také si myslím, že respekt je kompromis.“ — Marissa Mayerová americká manažerka a inženýrka 1975

 V mých očích a možná se mnou bude někdo z vás souhlasit, je šachový reprezentant naší země člověk, který motivuje hrače hrát šachy. Reprezentant by měl lidi spojovat a fanoušci by mu měli přát úspěchy. Brát ho za jednoho z nás a v tom nejlepším možném způsobu mu fandit. 

Ne vše se podaří a ne vše se daří, přitom není nikdy pozdě uznat chybu a snažit si zasloužit mít respekt. Pak jenom čas ukáže, jestli si zasloužíme respekt a nebo ne. Za svůj život si může každý sám a o své budoucnosti rozhoduje už dnes. Může to vše začít omluvou a můžou se měnit věci k lepšímu ,anebo nemusí a nic se nezmění. Ale každý by měl právo uznat chybu, omluvit se, když přestřelí, pokusit se jít po té lepší cestě. Jak jsem psal, je jenom pak na něm, co se v budoucnu bude dít a jak jej budou ostatní hodnotit. 

Né vždy se vše podaří a o tom vím moc dobře sám, člověk přestřelí a člověk může nechtěně ublížit. O mě tady bude brzy jiný článek, dnes dávám možnost Vojtovi Plátovi aby uzavřel jednu kapitolu a pokusil se otevřít novou. Jaká to bude, to bude záležet jen na něm. 

Toto mi Vojta poslal, je to veřejný dopis panu Fialovi a věřím, že se mu tato zpráva dostane. Tímto bych požádal pana Fialu, ať komentuje šachovou hru a nebo hodnotí šachové úspěchy a nebo neúspěchy , ale poprosím nejenom jeho, ale i každého ze čtenářů, abychom do jakýchkoliv sporů a mini bojů nezatahovali naše rodiny a naše příbuzné. Slovo může být zbraní a může někdy hodně ranit a ublížit. Ty jizvy na duši se pak hojí několik let. 

Jsme lidé, proto chovejme se i na internetu k sobě jako člověk k člověku. 

Děkuji Petr Koutný

 - Dopis panu Fialovi a možná i šachovým fanouškům

Vážení šachoví přátelé, Jirko Fialo, tímto se veřejně omlouvám, že jsem hanobil tvé jméno, ačkoliv to narozdíl od jiných nedělám veřejně. Jednal jsem pod vlivem alkoholu, což někdy může vést ke zvýšené agresi. Zároveň bych však také chtěl uvést věci na pravou míru, aby byli lidé v obraze. Ve spoustě mailech jsem Jiřího Fialu prosil, aby se o mně a mém nijak nevyjadřoval, protože mi prostě vadí a není mi to příjemné. Že se píšou různé lži a polopravdy jsem si zvykl, ale většinou se jedná o anonymy, tak nad tím mávnu rukou. Ale Jiřího Fialu znám dlouho, je to člověk ze stejného města vždy když mě viděl, tak za mnou chodil a lezl mi do zadku. Pak se však dozvím, že šíří o mně a mém otci lži. Dneska je to už asi naprosto normální jev, ale každý má především svůj život a měl by se starat o něj. Bohužel někteří lidé mají potřebu druhým říkat radit, plést se jim do života a v neposlední řadě je pomlouvat. A tady je právě rozdíl mezi Jiřím Fialou a Petrem Koutným. Petr má svůj web, občas zajde daleko a napíše články přes čáru, což mi sám přiznal, ale v životě se ani jedním slovem neotřel o někoho z mé rodiny. Natož aby mi radil co mám dělat, jak mám žít atd. Proto bych tedy poprosil Jirku Fialu, aby se začal starat o sebe a o své problémy a již NIJAK nezmiňoval mé jméno veřejně na internetu. Vyzývám a prosím Petra Koutného o jediné. Aby stručně a jasně vysvětlil Jirkovi Fialovi, že pokud Jirka Fiala cokoliv napíše o mně a mé rodině na server nss.cz, tak mu bude udělen ban. Postupně třeba na týden, na měsíc, navždy. Věřím, že budu konečně vyslyšen a budu mít klidnější život. Já mám z domu přístup na nss.cz přes IP adresu zamítnut, takže tyto stránky navštěvuji jen pokud hraji někde mimo domov. Jde ale o to, že mi pak píšou šachisté něco ve stylu: Mrkni, co tam zase o tobě napsal Fiala. Unavuje mě to a dost mi to vadí. Když o mně Jirka Fiala nenapíše ani čárku, tak mu garantuji, že již ode mě žádnou zprávu nikdy nedostane, protože mi je ten člověk naprosto lhostejný.

S úctou,

Vojta Plát


279x 15350x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (279) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
lykan

Druid.Panoramix: "Pane Fialo, kauzu Plát už řeší Policie ČR, pokud se nepletu, takže z povrchu zemského už nikdy nezmízí, mě jen už nebaví to Vaše hysterické povykování co všechno špatného Vám Vojta Plát napsal v soukromé emailové poště"

 

Říká ten, kdo má na stránce 30 příspěvků nebo citací. smiley 

 

Mnozí mají problém pochopit, že když něco nechci číst, tak to nečtu, namísto poučování ostatních o tom, co mají a nemají psát.

 

 

+0 /-0 | 04.10.2021 17:31

pawel

Jestli je diskuze na nss pravdivá, jak se tu psalo, tak PČR odložila a předala přestupkové komisi. PČR tedy řešit nebude jako trestný čin, ale zabývat se bude přestupková komise, zda došlo k přestupku. Uváděno zde bylo, že VP použije to, co p.Fiala psal o něm, tak to bude na přestupkovém oddělní černý humor. A po zásluze toho kterého aktéra komise nejpíše pokutou "ocení". 

+0 /-0 | 03.10.2021 20:30

Druid.Panoramix

Bohužel si tímto svým povykováním a opakovaným zdůrazňováním jaký jste vlastně chudák, protože Vám Vojta Plát píše hnusy - blokněte si jeho maily, požádejte o ochranu osobnosti, protože jste staršího data a bojíte se vyhrožováním násilím a ať je přijato předběžné opatření, že se k Vám nesmí přiblížit více jak na 25 metrů a budte mít od něho pokoj. Já bych to řešil jinak a buďte ujištěn, že by se nikdy více neopakovalo.

+0 /-0 | 03.10.2021 19:41

Druid.Panoramix

Pane Fialo, kauzu Plát už řeší Policie ČR, pokud se nepletu, takže z povrchu zemského už nikdy nezmízí, mě jen už nebaví to Vaše hysterické povykování co všechno špatného Vám Vojta Plát napsal v soukromé emailové poště a znovu upozorňuji, že je to Váš a jeho soukromý problém, takže znovu dojděte na Policii ČR a doplňte protokol o další urážky z poslední doby. Vy už totiž ve své zahleděnosti do sebe sama urážíte lidi na fórech a mám pocit, že fóra do kterých přispíváte, se stávají Vaší hlásnou troubou a já už mám Vašich výlevů dost. Chci se bavit o šachách, o problémech světa, zasmát se a ne řešit Vaše soukromé problémy. Petr Koutný byl napaden stejně jako Vy a možná hůře, ale že by nás tu zásoboval dalšími zprávamí. V posledních zprávách jste portfófio o GM Cveka, mám jste sdělil, že jsme nuly ( já si to přiznám, já jsem "nula", ale Rh pozitivní) a Vy jste šachový výtrus. Ale, že by Tvůji tomu tady Bobby napsal jak nemůže spát a jak je těžce uražen. Myslí si něco místě, kde záda neslušně přechází v nohy a tím to zhaslo.

+0 /-0 | 03.10.2021 19:34

sarmatam
vidím , že uš Vám ani pán fialový Neodpovídá,tak jste nakonec docílili toho čeho stě chtěli :-), jinak Vlastimil Babula,si myslím, že ten je na správném místě,a samozřejmě DN,a taky Van,a VP si to vybojoval......jj......... hezký konec neděle,preju :-)
+0 /-0 | 03.10.2021 16:01

HumphreyvanWeiden

Díky.

+0 /-1 | 03.10.2021 14:51

Jirikovka@post.cz
To co mi dnes GM Plát napsal by stálo za zveřejnění aby jste viděli,jak to GM Plát s tou omluvou myslel! Jenže pan brazina by to smazal a ještě by mi dal ban!
+0 /-0 | 03.10.2021 14:50

Jirikovka@post.cz
Důkaz,že Mě GM Plát uráží v soukromých meilech a dnes zas urážky vygradovaly jsem přeposlal panu Koutnému,aby viděl,že omluva GM Pláta byla k ničemu jako by ji nemyslel vážně a nikdy nenapsal!
+0 /-0 | 03.10.2021 14:22

Jirikovka@post.cz
Tento článek je o tom,jak se mi GM Plát omluvil! Ale tento hnus mě v soukromých meilech uráží pořád,takže jeho omluva jako by neexistovala!
+0 /-0 | 03.10.2021 14:01

Jirikovka@post.cz
Pan Druid by chtěl,aby Cauza Plát zmizela s povrchu zemského! Jako by nikdy neexistovala! Ale ta už je pevně uložena v myslích šachistů NSS! Z jejich myslí nikdy nezmizí! Písemně je uložena na úřadech!
+0 /-0 | 03.10.2021 13:04

Druid.Panoramix

Jasně, šlo to úplně někam jinam než byl původní Petrův záměr a podle už ten článek úplně ztratil své opodstatnění. Už dříve jsem naznačil, že by se měl uzavřít pro další příspěvky a směřovat do archívu a už by se neměl nikdy objevit. 

+0 /-0 | 03.10.2021 12:49

xdavx x

ahoj. nema, jen jsem to promazal a budu to mazat, myslim ze diskuze smerovala uplne spatnym smerem. obcas kdyz to tady ctu tak mi prijde, ze uz to se samotnou podstatou nema co spolecneho. Doufam, ze jiz bylo receno vse podstatne a neni treba se dal v tom placat.

+0 /-0 | 03.10.2021 12:44

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Moje přízpěvky byly jen smazány! Byly,ale zajímavél Již není zájem o GM Plátovi cokoliv psát!
+0 /-0 | 03.10.2021 12:25

Druid.Panoramix

Ahoj Davide, tak už asi došlo na má slova? Nevidím příspěvky pana Fialy - takže si vyrazil do tropických krajin na banány. Na jak dlouho to má?

+0 /-0 | 03.10.2021 12:14

xdavx x
Petan, Protože si myslím, že už stačilo, sám vidíš, kam se ta diskuze ubírala. To ale neznamená, že bych s tebou nesouhlasil.
+0 /-0 | 03.10.2021 12:09

Petan

Co bylo závadného na mém příspěvku, navrhujícím označení této diskuze za mládeži nevhodnou, že byl místním cenzorem smazán?

+0 /-0 | 03.10.2021 10:16

ciki333

Off topic

Zde se již mlátí prázdná sláma...Dovolím si vás pozvat na 

https://www.nss.cz/noseni-rousek-a-sachove-souteze

kde a) běží tipovací soutěž čtenářů na výsledky voleb do PS 2021

b) přibylo poutavé vyprávění 02.10.2021 18:08 | ciki333 pod názvem "BREAK NEWS"

o osobním setkání Zdeňka Čekala, tedy mne, s Tomiem Okamurou. 

Všichni jste srdečně zváni do diskuse.

 

 

+0 /-0 | 02.10.2021 21:48

Druid.Panoramix

Jj, už jsem zpět ze zahrady, už jsem na Vás reagoval na všeobecně kecacím fóru. Co na to říkám? Neříkám na to nic, protože tady jsem žádné hnusy podobné tomu, co jste uveřejńoval ze soukromých mailů. Chápu, že lidé, kteří Vojtu Pláta na Vás reagují negativně, protože na něho pořád a opakovaně nasazujete, ale to už bych se opakoval.  A jsem zvědav, jak to dopadne u přestupkové komise v Prostějově či u soudního jednání.

+0 /-0 | 02.10.2021 21:10

xdavx x

Viktore, diky. No vidis, takze o Hutkovi si tedy lidi mohou myslet, ze je to vykramany chudak. Akorat, ze Hutka byl proti tomu co psal Plat jeste relativne mekky.

Hele, ale o Novotnem se bavit nemusime, uz jsem psal, ze je naprosto v poradku, ze ho odsoudili. Ocekavam stejnou reakci i v tomto pripade. Tohle proste bylo za hranou. Souhlasim v tomto uplne s Krolopem.

+0 /-0 | 02.10.2021 20:05

Jirikovka@post.cz
Oprava! Má být! Naverbovaný GM Plátem!
+0 /-0 | 02.10.2021 19:58

Jirikovka@post.cz
Tipuji Dědku Plesnivý! Vy budete ten jeden případ neverbovaný GM Plátem,aby jste mě haněl!
+0 /-0 | 02.10.2021 19:41

Jirikovka@post.cz
Co tomu říkáte Ó)) pane Druide! Už jste se vrátil z vycházky?
+0 /-0 | 02.10.2021 19:09

Jirikovka@post.cz
Zdroj,který způsobí destrukci Vojtíka u soudu,pokud se Cauza Plát dostane k soudu!
+0 /-0 | 02.10.2021 19:07

Jirikovka@post.cz
Naprosto spolehlivý zdroj mi sdělil,že GM Plát proti mě verbuje(použil slova verbuje šachisty,aby na mě psali hnusy! A to po tom,co se mi Vojtík omluvil! Vojtíka nelze podceňovat a něco mu věřit nedoporučuji!
+0 /-0 | 02.10.2021 18:44

HumphreyvanWeiden

Davide, zde. Hutka je sprostej a na rozdíl od Vojty Pláta ten hnus hlásá veřejně, ve střízlivém stavu a nikdy se za to neomluvil, naopak, je na to hrdej. Novotného jste na RP+ otevřeně podpořili, tak prosím neházejte na Vojtu pořád to kamení. Nejste bez viny.

Já můžu, článek o Novotném jsem odsoudil hned několikrát. Ale nechci, z těch šutrů radši postavím dům nebo skalku. Udělejte to taky a hned vám bude líp. 

+0 /-1 | 02.10.2021 18:18

Krolop

Samozřejmě, dělat rozhovor s takovým Pavlem Novotným, tak na to musí být povaha. Já bych nedokázal a vlastně ani bych to nechtěl dokázat.

+0 /-1 | 02.10.2021 15:44

Krolop

Pokrytectví je přece taková obyčejná lidská vlastnost.Všichni jsme tak trošku pokrytci, protože je to normální. GM Plát bude mít ještě dlouho spoustu různých fandů, ochránců a záchranářů. Tedy, minimálně dokud bude mít slušnou šachovou výkonnost. Ta, ovšem časem odejde a GM Plátovi zůstane jenom hrubost, agresivita a nenávist s pocitem příšerné ukřivděnosti. Jinak po něm, jak se říká, ani pes neštěkne.

+0 /-1 | 02.10.2021 15:41

xdavx x

s tim hutkou jsem to nikde nezaslechl, muzu poprosit o odkaz? a ano, souhlasim, ze pavel novotny je podobny pripad, ale jak rikas, je pravomocne odsouzen a nejak tak by to asi melo fungovat...

+0 /-0 | 02.10.2021 15:34

HumphreyvanWeiden

I ty Brute (Davide) ?

Nechci to zlehčovat, ale něco podobného říká Hutka o Zemanovi. A není u toho opilej a ani se neomluvil. A za druhé, není to tak dávno, co tady šel oslavný článek o Pavlu Novotném. Přitom ten člověk byl několikrát pravomocně odsouzen řádným soudem za vyhrožování smrtí, a to nikoliv pouhou přestupkovkovou komisí. Pan Koutný ho přitom chválil jako vzorného otce rodiny a nadšeného šachistu.

Sorry jako, ale toto je od firmy RP+ šachy pokrytectví jako řemen. Kdy se pánové Koutný a Cvek omluví za tento článek ?  

+0 /-1 | 02.10.2021 15:20

xdavx x
Což ale ani tak nikomu nedává právo mu vyhrožovat "znásilněním dcery, kterou pote donutí, aby se dívala jak jejich otec chcipa".
+0 /-0 | 02.10.2021 14:55

Krolop

Přišel podzim a tak není zbytí, pro mnohé z  nás je časem k rytí!

+0 /-1 | 02.10.2021 11:40

Druid.Panoramix

Tak to jsem chtěl slyšet, že to máte doloženo ze spolehlivého zdroje a věřím, že ten zdroj při nějaké následné konfrontaci ( u soudu, na komisi, na Policii ČR) Vám necukne, důsledky jsou Vám asi jasné. A protože sem nikdo nic nepsal, tak jsem chtěl mít jasno. A abychom měli definitivně jasno, tak já nestojím na žádné straně, já se jen ptám, když mám pochybnosti anebo mi něco nesedí a protože se mi nelíbí, že ryjete do Vojty Pláta, tak si občas rýpnu já do Vás, abyste věděl, jak nepříjemné to může druhé straně být. Ale máte pravdu, venku je krásně a mě odpoledne čeká zahrada, takže až do tmy nebudu reagovat a možná si k tomu navečer sednu a něco napíšu. :o))

Tak hezké fotografování a pobyt na čerstvém vzduchu..

+0 /-0 | 02.10.2021 11:18

Jirikovka@post.cz
Ó)) pane Druide! O navádění šachistů proti mě GM Plátem mám potvrzeno ze zdroje spolehlivého! Že jste nic nečetl,tak asi nic nenapsali! Jen Dědek napsal,že jsem 100krát horší než Plát! Stojíte na špatné straně barikády pane Druide ó)) Venku je pěkně,pokud Vám nebudu odpovídat,jsem na procházce! Ó))!
+0 /-0 | 02.10.2021 11:00

Druid.Panoramix

Njn, pane Fialo, ale podstata otázky tkvěla v něčem úplně jiném - proč nebyli GM Cvek a GM Oral nominováni na MČR a proč tam byl naopak nominován Vojta Plát. U Humphreye to je řečeno rovnou, u Vás to rezonuje, tak trošku v pozadí.

A koho jiného se na tento typ otázky chcete ptát na ŠS ČR, když ne rovnou předsedy,že? Paní ze sekretariátu by se mohla zmýlit a místopředseda by to třeba nemusel vědět. Předseda je přeci záruka kvality. :o)) 

Tak slovíčkaření a slovní cvičení máme za sebou, tak se pustíme do logiky. Pane Fialo ve svém příspěvku  - zde: 01.10.2021 23:04 | Jirikovka@post.cz

Mám zprávy,že GM Plát z pomsty navádí šachisty proti mě,aby na mě psali hnusy!

Můžete to nějak doložit, já tady žádné hnusy na fórech NŠS nevidím napsané a hlavně můžete mi nějak logicky zdůvodnit proč by to dělal, vždyť by dával důkazy proti sobě a rozhodně by si tím nepolešil - ani u občansko-právního jednání, ani u soudu.  A pokud to sem píšete jen tak, abyste si do Vojty Pláta rýpnul, je Vám jasné, že Vás to staví do hodně nepříznivého světla, protože jste sám napsal ( a je to tady k dohledání), že Vojta Plát nic nic eskalovat nebude, protože by si tím pohoršil. Naopak by to stavělo do nepříznivého světla Vás, bohužel

+0 /-0 | 02.10.2021 10:48

HumphreyvanWeiden

Pane Fialo, to byla řečnická otázka, na kterou se může, ale i nemusí odpovídat. Je určena těm, kteří si myslí, že Vojta Plát nesmí reprezentovat. Vás jsem se na nic neptal, protože vy tu odpověď opakujete až do omdlení  crying všech účastníků diskuze.

+0 /-1 | 02.10.2021 10:42

Druid.Panoramix

Neoprávněně, ale jděte. Já jsem poukázal, že jste se na dotyčnou otázku ptal už 30.9.2021. A zalhal jste v tom, že Humphrey už ji mohl jenom zopakovat, když už jste se na ni jednou ptal Vy. Jasné a pochopitelné,že?

: - tohle jsou oči 

o - tohle je můj nos, trošku zdeformovaný  

) - tohle je šroký dobrosrdečný úsměv

) - tohle je bradka, kterou nosím

Dohromady - :o)) - široký dobromyslný úsměv v mé tváři. To jen na vysvětlenou a připojuji ho k příspěvkům, kterým se usmívám a které neberu zase tak vážně.

+0 /-0 | 02.10.2021 10:35

Jirikovka@post.cz
Ó pane Druide! Schválně jsem se díval,co jsem napsal 30.9. A není tam ani zmínka,že bych se ptal GM Petra! Pane Druide! Budete schopný šachista,když tak umíte kombinovat a ještě schopnější politik,když kombinujete,jak se Vám to hodí!Ó))!
+0 /-0 | 02.10.2021 10:34

Jirikovka@post.cz
Ale,že se mohu zeptat pana Petra jsem napsal až nyní! Jste umný manipulátor pane Druide Ó))!
+0 /-0 | 02.10.2021 10:27

Jirikovka@post.cz
Ó)) pane Druide! Jste pohotový,ale neoprávněně jste mě obvinil ze lži ! To od Vás není pěkné pane Druide Ó))!
+0 /-0 | 02.10.2021 10:25

Druid.Panoramix

Pane Fialo - zde - důkaz: 02.10.2021 09:57 | Jirikovka@post.cz

Pane otázku navrhl pan Humphrey,tak by se měl zeptat pan Humphrey a to přímo předsedy pana Petra! Ale se ho mohu zeptat také!

Jak sám čtete, Vy tvrdíte, že otázku navrh pan Humphrey, ale v mém předchozím příspěvku jsem Vám dokázal, že jste ji už dříve navrhl Vy, - už 30.9.2021 - pan Humphrey ji už mohl jenom zopakovat.

 

Baron Prášil - ne, nikoliv, nejsem s Vámi v příbuzenském vztahu. Musíte se ptát někoho jiného. :o))

+0 /-0 | 02.10.2021 10:24

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Napište,co je odemě lež? Já se už dříve ptal GM Petra? Že o tom nevím! Nejste Baron Prášil?
+0 /-0 | 02.10.2021 10:16

Jirikovka@post.cz
Myslím si,že předseda GM Petr tento nejznámější šachový server čte! Je neprovděpodobné, že by ho nečetl! Pokud bude chtít tak odpoví,pokud nebude,tak neodpoví!
+0 /-0 | 02.10.2021 10:13

Druid.Panoramix

Pane Fialo, ale Vy už jste se na to ptal dříve. A před panem Humphreyem - zde důkaz:

30.09.2021 14:05 | Jirikovka@post.cz

Myslím,že v reprezentaci se zapomíná na GM Cveka! Ani GM Oral,neměl možnosti ukázat svoje kvality na MČR! Proto MČR by se nemá hrát jako uzavřený turnaj o 10ti hráčích,ale jako Open s právem účasti GM,IM a pozvaní talenti! Vše hrazeno jen GM ostatní se slevou! Finančně ohodnoceno 1-10 místo,ostatní věcný dar! Peníze na věcné dary by se vzali z korekce financí 1.-10.místa! Je úplně zbytečné,aby 1.bral 55000kč! Úplně mu stačí 50 000 kč! I tak se bohatě napakuje!

Tak aspoň nelžete a nechovejte se nezdvořile, ve Vašem věku se slušně vychovaní lidé chovají jinak.

+0 /-0 | 02.10.2021 10:13

Jirikovka@post.cz
Pane předsedo GM Petře! Mám na Vás otázku! Proč na MČR místo GM Pláta nebyl nominován GM Cvek,nebo GM Oral! Věděl jste přece,že na GM Pláta bylo podáno trestní oznámení!
+0 /-0 | 02.10.2021 10:00

Jirikovka@post.cz
Pane otázku navrhl pan Humphrey,tak by se měl zeptat pan Humphrey a to přímo předsedy pana Petra! Ale se ho mohu zeptat také!
+0 /-0 | 02.10.2021 09:57

Druid.Panoramix

Pane Fialo, a co kdybyste jim na ŠS ČR napsal sám a zeptal se proč na MČR nehrál GM Cvek, GM Oral či jiní. Najít email je snadné a napsat jej by Vám nemělo činit žádné potíže. Oni Vám jistě rádi odpoví. :o))

+0 /-0 | 02.10.2021 09:53

Jirikovka@post.cz
Pane Humphrey! Odpověď na Vaši otázku proč byl GM Plát vpuštěn na MČR adresujte ŠSČR! A hned se zeptejte proč tam nebyl vpuštěn GM Cvek nebo , GM Oral!
+0 /-0 | 02.10.2021 09:49

HumphreyvanWeiden

Lykane, vaše námitka má smysl, pokud si myslíte, že v celé zdejší diskuzi převažuje zbytnělé ego pana Fialy, který trolí 20krát jednu myšlenku. S tím souhlasím.

Opusťme tuto nafouklou pseudoaféru a bavme se o reprezentaci jako celku. Tedy za jakých podmínek má hráč právo reprezentovat a jestli stačí panu Plátovi omluva za jeden alkoholový exces, když tušíme, že záhy přijde další. Na druhé straně stojí fakt, že pan Plát se přece jenom omluvil a taky to, že jezdí na turnaje, šachově pracuje a je schopen dosáhnout excelentního výsledku na Mistrovství republiky. Přece jenom vynechat Mistra republiky z reprezentace je vážná věc. 

A jen tak mimochodem si kladu otázku - pokud pan Plát není hoden reprezentovat, proč tedy byl vpuštěn na Mistrovství republiky?

+0 /-1 | 02.10.2021 09:20

Druid.Panoramix

Stálé zdraví vespolek, chtěl jsem původně reagovat na příspěvek pana Fialy z včerejšího večera už včera, ale něco mi říkalo, že by to nebylo dobré, kde tyto zaručené informace získává - sám tady psal o tom, že Vojta Plát by situaci eskalovat neměl, protože pořád případ soukromých mailů je v řešení Policií ČR a proč by si měl situaci dále zhoršovat - postrádá to logiku. Na druhou stranu to ukazuje majitelům serveru, že rýpání a podpichování ze strany pana Fialy může pokračovat a jak sami vidí, tak i pokračuje. Bohužel......

A pak následovaly 4 příspěvky - nejvíce se mi líbí příspěvek Michala M., jen bych doplnil:"Ať Vojta Plát nechá pana Fialu být ( a článku je to naznačeno - ten člověk mi je naprosto lhostejný) a ať pan Fiala nechá Vojtu Pláta žít a už se do něj přestane navážet.. Já Vojtu Pláta neznám vůbec, ale tuším, že to neměl lehké a možná nikdy mít nebude, protože když člověk žije se svými démony z minulosti, tak se to někde projeví. ..... a pokud do něho pořád bude pan Fiala vandrovat, tak to k jeho polepšení určitě nepovede. Ostatní příspěvky jsem si přečetl a nemám k nim co dodat, protože panu lykanovi bych odpověděl v podobném duchu jako pan Petan. A myslím si, že to důležité bylo řečeno (a napsáno) a tento článek by se měl odebrat do archívu.

+0 /-0 | 02.10.2021 09:07

lykan

Petan: Né, kdepak, s Plátem to vůbec nemá nic společného.smiley Pláta jsem nikdy za zlého nepovažoval. Plát je především svým způsobem zábavný: už mnoho let je tu významným motorem diskuze. Vždycky se těším na další díl komediálního seriálu o Plátovi.smiley Dokud si Plát nenajde čas si někde přečíst, jak pracovat s emocemi, tak ten seriál poběží. Ohledně jeho způsobilosti reprezentovat, ve filmu Asterix a Olympijské hry je hláška, kdy Brutus přijde za Cézarem s tím, že chce reprezentovat Řím na olympiádě.

 

"Ty chceš reprezentovat Řím? Vždyť ty nereprezentuješ ani sám sebe!"

 

+0 /-0 | 02.10.2021 09:01

lykan

Michal M.: Jednou jsem někde četl zprávu zhruba o obsahu "hurá, všichni se poserte, našeho nejlepšího boxera v těžké váze právě pustili z lochu". On ale reprezentuje v mlácení lidí, ne v intelektuální aktivitě. Ve starých pravidlech bývala věta, že od hráčů se očekává vysoká úroveň společenského chování. Od VŠECH hráčů. Tím spíš od reprezentanta. 

+0 /-0 | 02.10.2021 08:58

lykan

doktor.ák: Kdo je tragikomický a kdo není je asi věc názoru, každopádně, pokud Plát něco neudělá se svým životním stylem, tak ve věku pana Fialy může být klidně už dvacet let pod drnem.

+0 /-0 | 02.10.2021 08:58

Jirikovka@post.cz
Souhlasím s panem Lykanem 03:36! Můj názor je ten,že šachista s závadovou morálkou do reprezentace nepatří! Je zde více morálně bezůhoných šachistů,kteří by amorálního šachistu v pohodě na 5.šachovnici nahradili,jako např.GM Cvek nebo GM Oral!
+0 /-0 | 02.10.2021 08:45

Michal M.

Prosím dost!

Týdny jen čtu, už nemůžu (mlčet)!

Mějme k sobě respekt! Neserme se tam, kam nemusíme a čemu nerozumíme. Kdo ví, kde je pravda? Karel Čapek ji celý život hledal a nenašel ji. A to byla hlava!

Nechte Vojtu být! Nechte Fialu žít!

Buďme tolerantní.

Nikdo z nás není bez viny. Většinou jsou nejhorší ti mezi námi, kteří navenek vypadají uhlazeně s kravatou. O tom psal Bogan (Bohumil Hrabal) narodivší se na Moravě a působivší kolem Nymburku, Kerska a Prahy. 

Jednou jsem ho potkal "U Zlatého tygra". 

Každý z nás si vytvoří život takový, jaký si ho udělá. Je to boj. Spějme k tomu, ať je to v klidu.

Tak ho nechte žít tak, jak chce.

Nechte těch mravokárných keců, že je reprezentant. Podívejte se na jiné sporty, kdo má kolik (výrazně horších) afér za sebou a reprezentuje. 

Vojta je borec, ač rozporuplný člověk. Měl jsem tu čest s ním hrát v jednom týmu. Ano, asi jsem zaujatý. Vojta není zlý. 

Pana Fialu neznám. Nevím. Na Freuda si hrát nebudu. Pravda je relativní.

+0 /-0 | 02.10.2021 08:23

doktor.ák

Re lykan: za tragikomická figurka ti chybí čárka, jinak by to byla totální stupidita.

+0 /-0 | 02.10.2021 07:36

Petan

Re Lykan: Svět není černobílý a vaše pohádka o hodném Fialovi a zlém Plátovi je trochu mimo. To, že někdo oprávněně kritizuje Fialu snad neznamená, že tím zároveň obhajuje Pláta. Co to má proboha společného?? Doby kdy pan Fiala svými bizarními příspěvky zapleveloval jen 1 vlákno už jsou bohužel pryč.

+0 /-0 | 02.10.2021 07:11

lykan

Někteří tady ventilují svoje averze vůči panu Fialovi. Dovolím si připomenout, že tento čtenář píše zpravidla jen v jednom diskuzním článku, kde je snadné ho ignorovat, pokud vám jakkoliv vadí. Ve sporu Fiala vs. Plát tady některým nedochází, že zatímco pan Fiala je řadový amatér, tragikomická figurka Plát je reprezentant této země.  Tak například, je všeobecně známo, že do Pardubic na festival jezdí někteří hráči chlastat. Jenže pokud se tam ožere nějaký pan Vomáčka, je to každému jedno. Ale historky o ožralém reprezentantovi Plátovi kolují nejspíš po celé republice. Proto snaha bránit v diskuzi Pláta útočením na čtenáře Fialu je irelevantní.  I kdyby byl pan Fiala ten nejšpatnější, tak kritizování jeho osoby je hobby pro pár lidí tady v diskuzi. Tím tématem, které tu v diskuzi dlouhodobě řešíme, je, jestli je vhodné, aby někdo takový, jako je Plát, měl navenek reprezentovat naši zem.

+0 /-0 | 02.10.2021 03:36

Semod
Zdravím cenzora Bražinu.
+1 /-0 | 01.10.2021 23:19

Jirikovka@post.cz
Mám zprávy,že GM Plát z pomsty navádí šachisty proti mě,aby na mě psali hnusy!
+0 /-0 | 01.10.2021 23:04

ciki333

Off topic

Chtěl bych diskutéry z tohoto "vytahaného" vlákna pozvat na 

https://www.nss.cz/noseni-rousek-a-sachove-souteze

kde se rozjela veliká tipovací soutěž na výsledky voleb do PS 2021.

+0 /-0 | 01.10.2021 23:00

Semod
01.10.2021 22:43 | Semod Dnes mě bylo bezdůvodně vymazano několik příspěvků, pan Koutný ve 20:46 o mě napsal sprostou lež do které zatáhl i své děti, ale to už si vyřeším jinak. Pan Koutný ztrácí půdu pod nohama a tak kolem sebe kope a lže a lže ... no co už. Už se těším na to, až bude obhajovat svůj veřejný příspěvek lháře ... 01.10.2021 20:46 | Petr Koutný ..... PS: jistě mu nic nebrání v tom a já mu dávám svolení, aby příspěvek ve kterém jsem se zmínil o jeho dětech zde zveřejnil. Nedočkáte se, protože nemá co zveřejnit ... je to prostě divný patron ten pán Koutný. Šachu zdar.
+1 /-0 | 01.10.2021 22:55

xdavx x

To Semod, za tyden se ozvi.

+0 /-1 | 01.10.2021 22:53

Semod
Dnes mě bylo bezdůvodně vymazano několik příspěvků, pan Koutný ve 20:46 o mě napsal sprostou lež do které zatáhl i své děti, ale to už si vyřeším jinak. Pan Koutný ztrácí půdu pod nohama a tak kolem sebe kope a lže a lže ... no co už. Už se těším na to, až bude obhajovat svůj veřejný příspěvek lháře ... 01.10.2021 20:46 | Petr Koutný ..... PS: jistě mu nic nebrání v tom a já mu dávám svolení, aby příspěvek ve kterém jsem se zmínil o jeho dětech zde zveřejnil. Nedočkáte se, protože nemá co zveřejnit ... je to prostě divný patron ten pán Koutný. Šachu zdar.
+1 /-0 | 01.10.2021 22:43

xdavx x

to rubinus, diskuze byla promazana, i tak si ale myslim, ze kvalita diskuzi je spis dana diskutujicimi nez nekym, kdo se snazi tomu trochu dat rad, protoze nekdy ta antipatie jde fakt za caru. 

+0 /-0 | 01.10.2021 22:29

Petr Koutný

Semode - říkal jsem si, že tě zablokuji. Říkal jsem si, že jde z tebe tolik negativní energie a nelepší se to, že by byl nejlepší blok. Ale neudělám to. Jenom zopakuji, že pro mne je rodina nepřekonatelná hranice. Respekuji vaše hranice, respektuji hranice každého z vás, prosím respektujte moje hranice. Nic víc od vás nechci. Zmažu každý komentář, kde se objeví jen náznak na někoho z mé rodiny. Moje rodina nikomu z vás tady nic neudělala a nedovolím aby tady bylo jen jedno slovo o ní. Za to moc děkuji. 

+0 /-0 | 01.10.2021 22:17

Rubinus
Zdá se, že se tu mazalo: :) Fiala je černý, či co?
+1 /-0 | 01.10.2021 22:12

Semod
Pan Koutný zase smaže, ale zase zveřejním a nejen na nss.
+1 /-0 | 01.10.2021 22:01

Petr Koutný

Semode, zkus to ještě jednou a lépe a opravdu vynech jediné slovo o mé rodině. Díky. 

+0 /-0 | 01.10.2021 21:53

Petr Koutný

Semode - k respektu k tobě. Měj respekt i ke mě. Jestli si pleteš diskuzi s neustálým napadáním druhých, pak opravdu nemusíš radši diskutovat. Tady není prostor pro hrdiny, kteří schování za klávesnicí si hrají na největší machry pod sluncem. Chci respekt. Stejný respekt který tady dávám já každému z vás, tak chci i po každém z vás. Komentujme třeba tvrdě, ale jestli jediné co chceš říct jsou neustále útoky, pak toto nebude ten správný prostor pro tebe. Zabanoval jsem Pláta a hodně se spravila diskuze, věřím že chápeš co tím chci říct. Děkuji za respekt k lidem. Petr

+0 /-0 | 01.10.2021 20:59

Semod
Pane Koutný, váše lež bude po zásluze odměněna. Jen tak dál pane spolumajiteli nss.
+1 /-0 | 01.10.2021 20:53

Petr Koutný

Ciki, Semod byl půl den blokován - nikomu nedovolím v komentářích psát se jakkoliv zmínit o mých dětech. Diskuze ok, tvrdá diskuze ok, ale jakmile někdo napíše cokoliv o mých dětech, banuji. Respektuji každého názor, ale nikdy nedovolím, aby cokoliv se dotklo našich rodin. Dík. Petr

+0 /-0 | 01.10.2021 20:46

ciki333

Off topic

Nezobrazují se mi příspěvky Semoda. Dostal ban, nebo se jedná o technický problém?

+0 /-0 | 01.10.2021 20:40

xdavx x

-

+0 /-0 | 01.10.2021 20:12

Jiří Kadlec

Semod: Nevím, co musíte, ale vím, co byste rozhodně měl. Starat se o sebe a nechat pana Fialu a druhé jednou provždy na pokoji. O totéž bych prosil i pana Humphreye. 

+0 /-1 | 01.10.2021 16:02

sarmatam
12:03- děkujeme za partii VL :-)
+0 /-0 | 01.10.2021 12:50

HumphreyvanWeiden
Pane Fialo, vztekáte se dobře, ale já mám dobrou paměť a dobře si pamatuji na ten poprask, který to způsobilo. A mám v zásobě další PRAVDIVÉ historky o vás. Takže pokud tady budete i nadále hejtovat nepřítomného Vojtu Pláta, tak je zde zveřejním. Ne že by mě bylo jeho chování sympatické, ale mám rád spravedlnost.
+0 /-1 | 01.10.2021 12:29

I Shot the Devil

to ciki:

..odkazem na YT s Viktorem Lázničkou jsem se pobavil, koukám na chorvatskou ligu, no a Viktor má zatím 4,5 ze šesti. Naposled porazil pěkně GM Antipov, M.. 2607   a nic neprohrál.

(ten tréning s kamarádem 1850 ELO,  kde objevil mat byl asi dobrý

+0 /-0 | 01.10.2021 12:03

Jirikovka@post.cz
Co se týká ME družstev ,měli by být zveřejněni i náhradníci! Co když někdo ze základu nebude moci se turnaje zůčastnit!
+0 /-0 | 01.10.2021 11:07

Petr Koutný

kiklos díky za komentář, líbí se mi a pojďme dál. 

+0 /-0 | 01.10.2021 11:06

kiklos

zkusím se vyjádřit ještě jednou, snad mě tentokrát pochopí pan Fiala, pan Plát i pan Koutný

 

mám pochopení, že v nastalé situaci se pan Fiala brání třeba i tímto způsobem

mám pochopení, že pan Koutný nechce panu Fialovi upřít možnost takovéto odpovědi na útok(y) pana Pláta

mám pochopení i pro pana Pláta, že chce za těmito svými hřích udělat tlustou čáru, i když asi by měl přijmout, že některé naše hříchy se s námi vezou hodně dlouho

 

Zkuste mít pánové i vy pochopení, že si nás čtenáře berete za rukojmí. Nám postačí stručná a výstižná informace o tom, co se stalo, případně doplněná nějakým dovysvětlením. To, co tu pan Fiala praktikuje je kobercový nálet, který obrací veškerou sympatii opačným směrem. A dodám, že pan Koutný má v některých článcích tendenci k podobnému chování. Takže pánové Fialo, Koutný ... my vám věříme, fandíme ... a už nás s tím neobtěžujte, prosím. Snad až dojde k nějakému faktickému posunu v této záležitosti, budeme rádi za další stručnou informaci.

 

A ještě k nominaci: jsem rád za změnu v repre žen, ač nemám žádné konkrétní informace. Přijde mi to krok správným směrem.

U mužů z hlediska herního, souhlasím. Viktor Láznička přes svou nespornou kvalitu již v poslední době nebyl pro tým moc velkým přínosem. Naopak, kdo pamatuje účast Vojtěcha Pláta naposledy, byl svěžím větrem. Přesto mi přijde, že jeho účast je v celém kontextu nedostatečně uvážená a nedostatečně komunikovaná. Myslím, že by měla přijít nějaká tiskovka, kde kapitán Zbyněk Hráček obhájí svou důvěru v přínos pana Pláta. Je velmi důležité, aby to mezi všemi reprezentanty dobře ladilo. Tuto kapitánovu volbu může dodatečně obhájit úspěch na ME. Já osobně mám s nominací pana Pláta problém, ale nechci kajícníkovi upírat právo na rozhřešení, pokud je jeho účinná lítost bezpodmínečná a upřímná.

 

+0 /-0 | 01.10.2021 10:49

Jirikovka@post.cz
Pane Schwarz Black! Už Vás nick znamená Černý,Černý! Nic optimistického! Není mi známo,že bych byl nějakým řádicím problémem! Napiste jakým problèmem,nebo jen tak kecáte!
+0 /-0 | 01.10.2021 10:04

sarmatam
193 komentářů,twl....hihi :-), VP pořád žije :-), teď se to profláklo,to není do budoucna dobrý :-(
+0 /-0 | 01.10.2021 10:02

Petr Koutný

Schwartz - vyjímky potvrzují pravidla. Diskuze byla v posledních dnech na té správné cestě. Jeden článek, který v dobrém úmyslu mohl něco vyřešit, nic nevyřešil a popotáhl sebou i diskuzi. Když si uděláte čas, pak uvidíte že toto je vyjímka a že diskuze pod jinými články je jiný šálek kafe. No nic jak jsem psal, je pátek, venku je krásně. Nám vyšly propozice MČR Amatérů a víkend si každý užije na maximum. Díky za komentář, rozumím mu. Petr

+0 /-0 | 01.10.2021 09:57

SchwartzBlack

@ Petr Koutný - Píchačky, to jsou prý takové ty hodiny ve fabrikách, kdyby náhodou děti nevěděly.wink Popíráte zjevný problém, kterým je zde řádící pan Fiala. Nějaký čas jsem do místních diskuzí vůbec nechodil, vidím, že to tak bylo lepší.    

+0 /-0 | 01.10.2021 09:52

Petr Koutný

Opravdu moc radosti tento článek nepřinesl. Já Vám řeknu můj pohled a proč jsem to řešil. Kdyby psal někdo takové emaily mému otcovi a nebo dědovi, reagoval bych opravdu jinak, než jen diskuzí na webu. Poslal jsem podnět na ŠSČR na potrestání Pláta a ten dostal hodně symbolickou pokutu 1000Kč. Tak a kdo opravdu chce soudit, musí znát celý příběh. Takže dříve než budete vynášet rozsudky, napište mi email na koutnyy@gmail.com a pošlu Vám co psal Plát panu Fialovi. Jsem si jistý, že potom změníte názor. Spíš doporučuji, toto opravdu nechtít nikdy v životě číst.  Chtěl jse dva lidi usmířit, ale ty rány budou hodně hluboké a chce to asi léčit časem. Opravdu nepomůže to tady hrotit a hlavně bodat do čerstvých ran. Četl jsem tady tu diskuzi a já osobně, kdybych byl v pozici pana Fialy bych reagoval opravdu jinak a tvrději. Když něco podobného zkoušel Plát na mě, dostal tady životní ban. Opravdu tento článek moc radosti nepřinesl, nesuďme prosím lidi, když neznáme celý příběh. Nechci se dál v tomto lidském neštěstí pitvat dál. Dnes vyšly další články a tento pomalinku odchází do historie. Držte se, dnes je pátek a snad bude pěkný den. My máme dnes hody, kolotoče s dětmi, v sobotu synovec slaví 18 let a těším se na víkend. Tak si jej nekazme negativní energií!

+0 /-0 | 01.10.2021 09:46

Jirikovka@post.cz
Pane Humphrey! Že jsem nechtěl vrátit cenu klukovi co ji vyhrál je lež! Že jsem se začal krotit jak žížala na rozpálené pánvi je lež! Těch sakrů a nadávek co ze mě vyletělo je lež! Nějak jste pane Humphrey zapoměl napsat,že tomu klukovi co měl dostat část z dárkového koše jsem poslal já i Závůrka peníze! Píšete jak se Vám to hodí! Měl by jste být spisovatelem!
+0 /-0 | 01.10.2021 09:41

HumphreyvanWeiden
Pane Fialo, to co říkám je pravda, marně se vykrucujete. Tomu klukovi, co tu cenu vyhrál, jste ji nechtěl vrátit. Názor jste změnil až pod tlakem veřejnosti. A těch historek o vás znám daleko víc. Nepříjemné, když už nemůžete mlátit bezbranného VP, že?
+0 /-1 | 01.10.2021 09:20

Jirikovka@post.cz
Pane pawel! Vy si také myslíte,že viníkem jsem já a ne GM Plát?
+0 /-0 | 01.10.2021 08:25

Jirikovka@post.cz
Pane pawel! Nesouhlasím! To bylo jednoznačně myšleno na mě! Banem,kromě mě,zde nikomu nevyhrožují!
+0 /-0 | 01.10.2021 08:23

pawel

@jirikovka:

Pan Krolop myslel obrazně, nikoho konkrétního.

Žádná nadávka podsvinče od pana Krolopa konkrétnímu nemířila.....

.....jedině možná "postřelená ovceenlightened"

+0 /-0 | 01.10.2021 08:15

Jirikovka@post.cz
Pane Krolop! To je jednoznačně myšleno na mě! Nikomu jinému než mě tady banem nevyhrožují! Píšete: dejme bana místo lynče umlčte to pro nás svinče! Ovšem Vy máte další myšlenky! V univerzálním článku píšete ,že pod vlivem jiného článku Vás napadla píseň: pověšte o výš ať se houpá! A divil jste se,že ji Zaplji nezařadil jako píseň pro dnešní den! Fantazii máte,to je Vaše plus! Vyskytuje se tady člověk úplně bez fantazie!
+0 /-0 | 01.10.2021 08:13

Krolop

Tedy, přesněji řečeno, to to svinče i podsvinče není myšleno na žádného konkrétního účastníka této diskuze! To je jen takový malý blábol, okamžitý nápad.

+0 /-1 | 01.10.2021 07:53

Krolop

Ale pane Fialo, já vás přece nenazývám podsvinčetem

+0 /-1 | 01.10.2021 07:49

Jirikovka@post.cz
Pane Krolop! Nechte si těch nadávek! Já vás taky svinčetem nenazývám!
+0 /-0 | 01.10.2021 07:45

Krolop

Já osobně nemám rád žádné pranýře. Netoužím po pranýři VP, ale ani Jiřikovky. Kdo je bez viny, ať hodí kamenem! Ale slušnost by měla být prioritou, alespoň v diskuzi, když už  není v hlavách mnoha diskutujících.

+0 /-1 | 01.10.2021 07:37

Jirikovka@post.cz
Pane Humphrey! JSTE LHÁŘ pro to co jste napsal7:23! Kdo chce,abych dostal ban,ať začne držet hladovku!
+0 /-0 | 01.10.2021 07:36

Krolop

Černou ovci je třeba mít. Černou ovci je třeba bít! Dejme bana místo lynče, umlčmeme to pro "nás" "svinče!"

+0 /-1 | 01.10.2021 07:29

HumphreyvanWeiden
Oprava: S panem Fialou se nikdy nenudíte.
+0 /-1 | 01.10.2021 07:25

HumphreyvanWeiden
Vida, vida a pak že Karma neexistuje. Z "Vyjádření Vojty Pláta" se stal "Pranýř pana Fialy". No ale vlezl si na něj sám a tak taky přidám jednu "veselou historku z natáčení". S tím dárkovým košem to bylo zajímavější. Poté, co vyšlo najevo, že dárkový koš měl dostat někdo jiný, tak ten třetí nejmenovaný šachista se veřejně omluvil za omyl a nabídl za už snězený koš odpovídající náhradu. K témuž byl vyzván i pan Fiala, ale ten se začal kroutit jak žížala na rozpálené pánvi. Po smršti kritiky v KOŠi mu ale nezbylo nic jiného, než couvnout. No a při té příležitosti Vojta označil pana Fialu za věčně nenajezeného hanáckého pašíka. Těch sakrů a nadávek, co z pana Fialy vyletělo! To se myslím červenal i Vojta Plát. Potom se rozproudila docela čilá a ne zcela korektní diskuse. Chudák Šimáček! Ten byl zrovna na nějakém turnaji a někdo mu donesl, že se na oficiálních stránkách ŠSOK, za které je odpovědný, vedou hodně vulgární řeči. Ten pak musel KOŠ úplně překopat, aby nemusel věčně trnout hrůzou, co mu tam jeho ovečky tropí za alotria. No s panem Fialou se nikdy nemusíte :-DDD
+0 /-1 | 01.10.2021 07:23

Jirikovka@post.cz
Vážení! Myslím že už přetahujeme večerku! Zítra je taky den!
+0 /-0 | 30.09.2021 23:57

Jirikovka@post.cz
Pane Čapek! Začalo to blitím Vojtíka u zdi,že jsem to napsal,ale Vojtíka jsem nejmenoval! Jinak tady působí parta příznivců GM Pláta,která na mě uplatňuje heslo: když se chce pes bít,hůl se vždycky najde! Proto pořád na mě něco vymýš!i na co by mě dostali! A když se jim to nedaří,tak je to rozčiluje!
+0 /-0 | 30.09.2021 23:45

Pavel Capek

23:23 | Jirikovka@post.cz : A touto prkotinou to všechno začalo ?!

+0 /-0 | 30.09.2021 23:27

Druid.Panoramix

Ne, VojtoTelekesi, to jen pana Fialu dostihla pravda a za ní přišla karma. :o)) A pak, odkopal se sám.Sklidil jen to, co sám zasil.

+0 /-0 | 30.09.2021 23:26

Semod

ciki333 smiley 23:11 bych lépe nenapsal.

+1 /-0 | 30.09.2021 23:23

VojtaTelekes

Vy jste se tu uplně zbláznili :-D :-D 

+0 /-0 | 30.09.2021 23:19

ciki333

Když už to tady D.P. nakousl...Rozum mi před půl rokem nebral historku pana Fialy, ve které velice netaktním způsobem popisoval, jak přítelkyni Pláta seniora na jakémsi srazu vyslepičil vše o Plátovi juniorovi. Včetně podrobností o tom, proč se Vojta dostal do krimu. Tehdy jsem mlčel.

Zpětně si říkám, že to od pana Fialy byla neuvěřitelná prasárna. Pak se diví, proč mu mladý Plát tak vulgárně nadává. Vrchol pokrytectví od starobního důchodce ja pak bonzování na policii ČR.

Kdyby byl pan Fiala o třicet let mladší, bez váhání bych řekl, že má v hlavě nasráno. Omlouvám se čtenářům, že jsem neudržel nervy na uzdě...Ale čeho je moc, toho je příliš.

+0 /-0 | 30.09.2021 23:11

Jirikovka@post.cz
Pane ciki 333! Vždy se ptáme řidiče,kolik platíme za cestu! Někdo chce peníze někdo nic! Ale neexistuje,pokud by řidič chtěl přízpěvek na benzín,že by jsme mu peníze nedali! S placením se vždy počítá! Ale vozili nás i zadarmo!
+0 /-0 | 30.09.2021 23:10

Jirikovka@post.cz
Pane ciki333! Vy tady na mě neoprávněně dobře hnojíte!
+0 /-0 | 30.09.2021 23:05

Jirikovka@post.cz
Pane fifikusi! Píšete,ale v úpravě! To,že se Vojta přechlastal a pak žádal zastavení auta, šel blít ke stěně domu to jsem napsal! Až se vyblil,vrátil se do auta,prohlásil,že už je redy a jelo se dál!Ale Vojtu jsem nejmenoval! O se pak k blití přihlásil sám! Také to,jste si s tím dárkovým košem upravil! Vy jste z toho koše nic nedostal? Zapoměl jste říci,že došlo k omylu při vyhlašování cen ! Vy jste koš neměl vůbec dělit,ale jiný hráč! Tomu jsme pak poslali peníze,když z koše nic neměl! Za ty peníze si sám mohl pořídit dárkový koš! To,že jsme se hašteřili co kdo vezme z koše nejdražší je také bajka!
+0 /-0 | 30.09.2021 23:03

Druid.Panoramix

fifikusi - děkuji za informace. Jen mi doplnily to, co mi potvrdili kamarádi z Prostějova, jakže to jednou Vojta Plát napsal o tom "nenajedeném čuníkovi, majícím jateční váhu odkudsi z Moravy", tak ono to nakonec bude pravda..... no asi si pojedu o té karmě popovídat do Prostějova, co? Pane Fialo, těšíte se?

A nesuďte mě podle sebe. :o))

+0 /-0 | 30.09.2021 23:02

Semod
ciki 1/2 případné výhry = ? ... sorry, zase úřaduje ta moje zvědavost.
+1 /-0 | 30.09.2021 23:01

ciki333

30.09.2021 22:38 | fifikusi

Pan Fiala "káže vodu, pije víno" takže mne to haštěření se o luxusnější kousky z dárkového koše nepřekvapuje. Vsadím 1/2 mé případné výhry z tiketu na volební úspěch SPD, že Vám zmiňovaní pánové neuhradili náklady na benzín. Symptomatické pro skrblíka Fialu je i to, že se handrkuje o "pitomou fidorku" v ceně 12,- Kč a na druhé straně dluží v exekucích statisíce...

+0 /-0 | 30.09.2021 22:53

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Karma,ale pro GM Pláta! Ta na rozdíl od vás to posuzuje spravedlivě!
+0 /-0 | 30.09.2021 22:49

Jirikovka@post.cz
Pane Čapek! Omluvu jsem přijal! Ale tak lacino s omluvou z toho GM Plát nevyleze!
+0 /-0 | 30.09.2021 22:47

Druid.Panoramix

Znovu si Vás dovoluji upozornit, pane Fialo, že jsem o určitých věcech psal s Davidem Bražinou a ne s Vámi. Dcery Petra Koutného se ničím neprovinily a bylo jim vyhrožováno. Vy si za problémy s Vojtou Plátem můžete sám a dobře to víte. Neměl jste do určitých věcí vrtat..... koneckonců jste tady o nich psal veřejně a vůbec jste se nestyděl. Ještě jste si myslel bůhvíjak nejste vtipný.... tak jste jen sklidil, co jste zasil.

A já nejsem soudce.... a k těm hnusnostem a sprostotám, co jste zde uveřejňoval a pořád zveřej%nujete ze soukromých mailů, jsem si napsal svoje, takže se vykldněte.

+0 /-0 | 30.09.2021 22:45

Zaplji

152 komentaru, tvl

+0 /-0 | 30.09.2021 22:35

Druid.Panoramix

Davide, díky za kompletní vysvětlení. Budu některé věci brát jako stařecký vrtoch a že opakování je matkou moudrosti ( anebo že 100 x opakovaná lež nikdy nebude pravdou) a že komu není rady, tomu nemůže býti pomoci. A karma, pane Fialo, je zdarma. :o))

+0 /-0 | 30.09.2021 22:34

Semod
Upřesnění: 22:16 od DB.
+1 /-0 | 30.09.2021 22:34

Pavel Capek

Trochu jsem se v tom stratil...

Přijal pan Fiala omluvu pana Pláta a válečná sekera je zakopána ??

+0 /-0 | 30.09.2021 22:30

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Vy jste opravdu zajímavý soudce! Vyhrožování rodině pana Petra Koutného vyvražděním,je dle Vás přes čáru! Ale vyhrožováním mě vraždou a zneuctěním mých lidských ostatků,to přes čáru není?A vyhrožování tím ,že mé ostatky dá sežrat mé dceři a nechá ji znásilnit negry! Na to jsou důkazy! Tak si dobře pamatujte pane Druide! Chlapeček GM Plát z toho jen tak lacino nevyleze! Jste opravdu zvláštní soudce!
+0 /-0 | 30.09.2021 22:27

Semod
Příspěvek 30.09.2021 22:16 inteligencni autora reprezentuje.
+1 /-0 | 30.09.2021 22:24

xdavx x

jirikovka, pane fialo, chci vas poprosit, abyste podobna temata kdyz tak rozebiral na jinem miste. chapu, ze reagujete na jiny podnet, ale preci jen by bylo fajn pod clanky drzet smer diskuze tak, aby s danym clankem pokud mozno co nejvice korespondoval.

+0 /-0 | 30.09.2021 22:19

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Pokud by jste se chtěl dovědět něco o ulici Dr. Horáka,tak si přečtěte prostějovský večerník z pondělí 20.9.2021! s úvodním článkem na titulní straně: PEKLO na Dr.Horáka! Rodina nepřizpůsobivých změnila čtvrť k nepoznání.Lidé jsou zoufalí! Otázka zní: Je prostějovský večerník také rasistický? ( Opsáno z titulní strany přesně i s grafickou úpravou!)
+0 /-0 | 30.09.2021 22:16

xdavx x

druide, vis ono je to tezke, cim se vlastne provinuje pan fiala? ze pise dokola porad to same? jasne, je to otravne, nekoho to muze doslova vytacet, protoze nezna pozadi, proc se tak deje... neni lepsi v tomto pripade si uvedomit, ze se jedna o stareho pana, se vsemi jeho vrtochy?  vzdyt male dite taky prece nepeskujes za to, ze se chova jako male dite... a se starsimi lidmi to je obcas podobne. troufam si tvrdit, ze zde az na vyjimky vesmes pisi inteligentni lide. je to tak tezke tohle pochopit a tolerovat to, popripade ignorovat?

+0 /-0 | 30.09.2021 22:16

Druid.Panoramix

Davide, já o určitých věcech vím - třeba o vyhrožování Petrově rodině, což je fakticky přes čáru. O těch přihlašovacích údajích jsem neměl tušení, že tady byl jednu dobu pěkný brajgl to vím, některé jsem se snažil rovnat taky........ No a co s panem Fialou, u něco některé věci pochopím, ale něco je mi hodně proti srsti a začínám ho vnímat více negativně než pozitivně a bohužel i on ve svých příspěvcích a zejména jejich kolotočovému opakování už jde taky tak trošku přes čáru. Mám obavu, že normální domluva a řeč s ním není možná.... hned startuje než by si nechal věci projít hlavou a mnohdy úplně zbytečně. Vždyť po několika jeho povídáních to tady jednu dobu bylo jak v porno kině a to sem chodí i mladí ( přístup není věkově omezen). Vím, některé věci se těžko změní, ale byl bych nerad, aby lidská ješitnost zvítězila nad zdravým rozumem.

+0 /-0 | 30.09.2021 22:10

Jirikovka@post.cz
Semode! Pravda je jiná! GM Šimáček mi zakázal psát o Covidu a v té době Covid řádil velkou silou! Proto jsem přešel na NSS! Semode na tvém komentáři je vidět,co lze všechno vybájit!
+0 /-0 | 30.09.2021 22:08

xdavx x

Semode, uroven tvych prispevku spis svedci o tve hlouposti vice nez o cemkoli jinem. 

+0 /-0 | 30.09.2021 22:06

Semod
KOŠ v překladu Koutek olomouckých šachistů, byl donedávna doménou pana Fialy ... ale pouze do doby, než se webmastr Pavel Šimáček "nasral" a nastavil jasná a srozumitelná pravidla ... už toho mám dost a ... pouze o šachu Pánové. No a od té doby se pan Fiala stal v KOŠi rekordmanem v počtu banů, protože na pravidla z vysoka "sral". No a teď je tady a užívá si přízně spolumajitele nss pana Koutneho a cenzora bažiny. No co už.
+1 /-0 | 30.09.2021 22:00

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Vaše starosti a Rotschildovi prachy! Nevím za co bojujete!
+0 /-0 | 30.09.2021 22:00

xdavx x

druide, vazim si te, pises rozumne tak se budu snazit to vysvetlit alespon tobe na misto petra. duvody proc ma VP permaban od petra koutneho jsou dany jistymi komenty, ktere sly daleko za hranu a myslim, ze to vis. permaban ma i za to, ze rozdal sve prihlasovaci udaje par lidem, kteri tady delali neporadek s cilem znicit jakekoli diskuze, coz koneckoncu nepokryte priznavali. tito lide, stejne jako plat, zde jiz prispivat nebudou.

+0 /-0 | 30.09.2021 21:59

Druid.Panoramix

Pane Fialo - Vy jste nepsal nic o Horákově ulici? Případně o pomnících v Prostějově?  Tak vidíte, že si ještě rád vzpomenete. A pak prý zase....... 

Neproslavíte a radost z toho mít asi nebudete. Pořád zapomínáte na pár věcí...... já ne

+0 /-0 | 30.09.2021 21:47

Jirikovka@post.cz
No vidíte pane Druide! Já se ještě s kauzou Plát proslavím! Začínají mě znát lidé,kteří o mé existenci neměli ponětí!
+0 /-0 | 30.09.2021 21:35

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Jak jse zase přišel na rasovou nenávist!
+0 /-0 | 30.09.2021 21:32

Druid.Panoramix

Ne, jen chci srovnat skóre...... ať máte oba stejné podmínky. Nejeví se mi správné a spravedlivé, že Vojta Plát má permaban a může jen číst, co tady o něm píšete ( a nejsou to hezké věci), ale nemůže reagovat. Zatímco Vy tady na něho můžete kydat špínu, měl byste mít alespoň tu míru slušnosti a vůbec o něm tady, ani na jiném fóru, psát. A když to nedokážete sám, tak se tomu musí pomoci - vždyť už na Vás reagují negativně i lidé, kteří ani nevěděli, že existujete.

A teď si představte, že si tady pár věcí přečte člověk, který bude chtít něco změnit a řekne si:"Jaký je to šachový web, který umožňuje, aby se lidé pomlouvali, ostouzeli a uráželi, aby se tady šířila rasová nenávist"....... a začne jednat. Nevím, asi by z toho Petr Koutný a další neměli radost, nemyslíte? Nevím, kam až by to mohlo zajít..... možná i daleko. A já o šachový web přijít nechci, protože tu nacházím i šachové poučení a zábavu.

+0 /-0 | 30.09.2021 21:22

Jirikovka@post.cz
Ó)) Pane Druide, jste lačný po mém banu! Jdete po něm jako pes po uzeném! Zvolte si jiný cíl! Denní psaní na NSS mě baví!
+0 /-0 | 30.09.2021 21:11

Druid.Panoramix

Humphrey - to je v pohodě. Mám teď trošku času a rád ho obětuji. Vím proč věci dělám, řekněme, že nastavuji zrcadlo. Ono se to nezdá, ale ....... no, dočkejme času. :o))

 

+0 /-0 | 30.09.2021 21:11

Druid.Panoramix

Nicméně tvrdím a nepřestanu tvrdit, že permanentní ban by srovnal misky vah na obou stranách. Byli byste oba určeni k tichu na fórech NŠS a tak, jak ubylo vulgarit po zabanování Vojty Pláta, jak rád zdůrazňujete, tak po Vašem permabanu by ubylo Vašeho provokování, podrývání, urážení, ostouzení a zpochybňování, které činíte Vojtovi Plátovi. Byli byste odkázáni na vzájemnou komunikaci anebo byste si byli lhostejní. Vy byste měl čas na fotografování a Vojta zase na šachovou přípravu a získali byste oba. A tady by zavládl klid a mír a mohli bychom diskutovat o normálních věcech. A rekord na všeobecně kecacím fóru?...... tak ten by mohl počkat, spěchat se přeci má pomalu. :o))

+0 /-0 | 30.09.2021 21:04

ciki333

Jiří Cízler (český herec 1928 - 2004):

"Dokážete se rozčílit až k nepříčetnosti? Jo. Když někdo není blbej a není s ním domluva. Když je blbec, tak se s ním člověk nebaví. S blbcem nedůstojno bojovat. V určitým věku. V mládí mu dáte přes držku, ve stáří se mu vyhýbáte.“

+0 /-0 | 30.09.2021 21:01

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Ale GM Plát mě také urážel veřejně dokud nedostal baníka!
+0 /-0 | 30.09.2021 20:47

Jirikovka@post.cz
Pane Druide Ó))! To jste uvedl moc slabý čajíček proti vulgaritám GM Pláta!
+0 /-0 | 30.09.2021 20:45

Druid.Panoramix

Pane Fialo, být lepším člověkem musí chtít především Vojta Plát sám, ale tím, co tady o něm píšete a jak naznačujete míníte psát i do budoucna tomu moc nepomáháte, ale asi si to neuvědomujete, jinak byste toho nechal.

Je to především Váš spor s Vijtou Plátem, protože ta sprostá a hnusná korespondence, kterou jste nás tady zásoboval, byla Vaše soukromá pošta a byla určena především Vám a nikoliv dalším diskutujícím, uvědomil jste si to vůbec? Takže pokud mu chcete pomoci přestaňte o něm psát špatně, negativně, urážlivě - protože Vy ho haníte veřejně, on Vám psal soukromně -a to je rozdíl. BAN by srovnal misky vah a tady by ubylo ostouzení, napadání, neústupnosti, ješitnosti a tvrdohlavosti , podotýkám zbytečně - třeba by Vás to polepšilo, protože když chcete polepšit Vojtu Pláta, měl byste začt uvažovat jinak i Vy. Nemyslíte?

+0 /-0 | 30.09.2021 20:43

Druid.Panoramix

30.09.2021 15:40 | Jirikovka@post.cz

K bandě pomýlenců patří ti co mě chtějí zablokovat!

 

Takže všichni, kdo toho už mají dost a nebaví je to, jsou vlastně pomýlení. A ten výraz banda se mi nelíbí. Já taky chci, aby byl pan Fiala zabanován - třeba pro začátek na měsíc a aby ochutnal tu samou polévku, co si nedobrovolně užívá Vojta Plát - třeba ho to polepší a bude k Vojtovi Plátovi a nám ostatním vstřícnější. Petře Koutný, nechejte mu ochuthat jeho vlastní medicímu. 

+0 /-0 | 30.09.2021 20:35

Druid.Panoramix

30.09.2021 15:37 | Jirikovka@post.cz

Myslíte,že se svými pokroucenými názory jste v právu! V žádném případě! Jste jen banda pomýlenců která neví co je to spravedlnost!

Taková malá urážka všech diskutujících, kdo nesouhlasí s panem Fialou je pomýlenec

30.09.2021 16:28 | Jirikovka@post.cz

Pane Humphrey! Naučte se počítat do 20 ! Já myslel,že máte VŠ!

Urážka pana Humphreyho a lidí, kteří mají VŠ

30.09.2021 17:10 | Jirikovka@post.cz

Záporný Semod se opětně přihlásil! - proč tak negativně o panu Semodovi?

 

+0 /-0 | 30.09.2021 20:29

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Vy nemáte zájem,aby se z GM Pláta stal slušný člověk ? Protože co předvedl GM Plát se slušností nemá nic společného!
+0 /-0 | 30.09.2021 20:28

Jirikovka@post.cz
Pane Humprey! Moje exekuce by Vás neměly tížit! Myslíte to,ale dobře za to Vás chválím!
+0 /-0 | 30.09.2021 20:25

Druid.Panoramix
Pane Fialo, chtěl jste to sám...... ale dělám to nerad. 30.09.2021 10:19 | Jirikovka@post.cz Pane kiklos!Toto je článek o GM Plátovi! Není to článek o sestavování reprezentačního družstva! To by měl být samostatný článek! Do případu nevidíte! O GM Plátovi by se mělo psát tak dlouho,dokud nás GM Plát nepřesvědčí,že se z něho stal slušný človek! I on by z toho měl radost,pokud by to mohl konstatovat! Pan kiklos se ani nestačil zapojit do diskuze a už je okřiknut a tón jpana Fialy jsaně naznačuje v jekém duchu se to bude odehrávat.
+0 /-0 | 30.09.2021 20:24

HumphreyvanWeiden

Druide, vážím si vás, že se snažíte o dobrou věc, ale je to marný. Pan Fiala je člověk, který nedokáže pochopit, že při 800tisícovém dluhu je lepší insolvence než exekutor,a nepochopí to nikdy. Vaše myšlenky o velkorysosti jsou už úplně nad jeho chápání, to byste po něm chtěl moc. Jeho komentář ve 20:11 to potvrzuje.

No a Petr Koutný vede proti VP vendetu, možná oprávněnou, ale v žádném případě mu nejde o smíření nebo odpuštění. 

Jenom tady ztrácíte svůj vzácný čas.

+0 /-1 | 30.09.2021 20:21

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Já,ale nemám takovou povahu dle hesla: On do tebe kamenem,já do něcho chlebem! Ale kdosi to doplnil:chlebem ale pěkně tvrdě!
+0 /-0 | 30.09.2021 20:11

Druid.Panoramix

Aha, tím, že někdo bude do druhého rýpat, ostouzet ho, okopávat mu kotníky urážet - tím z něho vychováte lepšího člověka? Naopak - docílíte přesného opaku, zatáhne se do ulity a bude přemýšlet, jak se Vám pomstí, tak, aby Vás to postihlo co nejcitlivěji a způsobilo Vám to stejné duševní trauma jako jemu. Vy možná ani netušíte, jak zlého a velkého džina jednou vypustíte z láhve. Už Vás tady Pepa Mudrák upozornil na pár věcí, nevíte nic, ale chováte se jak kdyby Freud byl proti Vám trapný břídil. Probuďte se, pane Fialo, odpuštění, vlídností a zapomněním se narovnávají podobné rány, zranění duše se traumata a udělejte to, dokud je čas. A pokud toho nejste schopen, tak je alespoň nerozdírejte a nelibujte si v tom. Je mi Vás líto, upřímně líto, už jste dost stár na to, abyste tohle dokázal pochopit, prožil jste si svoje, tak nechte i druhého žít.

+0 /-0 | 30.09.2021 20:03

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Pokud tady neuvedete důkazy,kde jsem urazil Pana Humphreye a Semoda,pak si vymýšlíte! Hlavně uveďte jakých vulgarit jsem použil! Vulgarity jsou tyto které použil GM Plát veřejně proti mě! Kretén,zmetek,plesnivý dědek, hanácké prase a šachové hovno! Najdete takovou vulgaritu co bych použil třeba proti Semodovi?
+0 /-0 | 30.09.2021 20:02

Petr Koutný

Druid - toto jsem opravdu nechtěl. Semod - co jiného mám napsat? Když už jsem vše řekl a jsem vyzýván k odpovědi? Zkuste mi poradit!? A samozřejmě kolovrátek není moje oblíbená hračka, ale pohádky mám rád. Jak mám napsat, že teď s tím nic jiného neumím udělat, že systémově třeba neviditelným tlačítkem v diskuzi to musí IT ? Co se vlastně po mě chce?? A dodám, že jsem chtěl usmíření a pochopil jsem to, že každý dobrý skutek bude potrestán. Plát mi zase vypisuje nesmysly a tady to vře. Toto jsem opavdu nechtěl. 

+0 /-0 | 30.09.2021 20:00

Semod
30.09.2021 19:23 | Petr Koutný opět káže - Ale pojďme dál, zítra bude další den a další článek. Chtěl jsem, aby tento článek něco vyřešil .... Pane Koutný sorry, že se ptám ... je kolovrátek Vaše oblíbená hračka ?
+1 /-0 | 30.09.2021 19:55

Druid.Panoramix

A pan Fiala, ten si tady vesele uráží lidi na potkání a to je v pořádku? A bohužel to už není jen o Vojtovi Plátovi, ale i o dalších - Semodovi, Humphreym a mě se to nelíbí. Toto mělo být téma odpuštění, možná sypání si popela na hlavu a snad i podaná ruka ke smíru. A co se z toho stalo - posuďte sami? A proč? Laskavý čtenář si udělá obrázek sám.

Skutečně jste, Petře Koutný, toto chtěli? 

 

+0 /-0 | 30.09.2021 19:53

ciki333

Imho u tohoto článku výjimečně redakce nss neměla připustit diskusi.

+0 /-0 | 30.09.2021 19:52

Jirikovka@post.cz
GM Plát dostal ban,protože zde používal často vulgarity! Od té doby, co zde GM Plát nepůsobí vulgarit rapidně ubylo!
+0 /-0 | 30.09.2021 19:52

Petr Koutný

Druide - rozumím tomu co píšete. Promluvím si zítra s IT, psal jse, že je po operaci a jestli bude potřeba nějaký zásah do stránek, pak jedině přez něho. Aktuálně nevím co mám dělat lepšího. Vojtu tady neodblokuji a pan Fiala nikoho neuráží. Napsat že Plát nepatří do repre je přeci právo každýho fanouška?! Já tomu rozumím, že je za tím trošku víc. Rány se špatně hojí a některé jizvy nejdou zahojit. Ty jizvy, které Plát udělal jsou opravdu velké a rány hluboké. Všimnete si prosím, že nikoho nehodnotím, neřeším a nekomentuji. Mohl bych, ale nestojí mi to za to. Tímto článkem jsem si jenom dokázal starou pravdu, že dobrý skutek bude po zásluze potrestán. Chtěl jsem usmíření mezi těmito lidmi a nepodařilo se to asi tak, jak jsem si to přál. Protože jsem opravdu s rozumem v koncích, co mi doporučíte? Mám naplánované další dva články, mám je pustit hned, aby tento zapadl? Nebo mám tento článek pustit na pátou stránku těchto stránek a tím pádem zmizí z očí? Nebo jej mám nechat dožít, říct si, ok příště se nebudu o podobné věci ani snažit.

+0 /-0 | 30.09.2021 19:51

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Na to co jste napsal ,protože se to týkalo mě jsem musel reagovat! Pane Druide ikdyž budete psát o někom jiném musíte počítat s tím,že na to bude dotyčný reagovat!
+0 /-0 | 30.09.2021 19:48

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Nemá cenu se pořád opakovat,ale já osobně mám zájem,aby se z GM Pláta stal slušný člověk!
+0 /-0 | 30.09.2021 19:44

Druid.Panoramix

Pane Fialo, ale já se s Vámi nebavím, takže mi nedpovídejte.... oslovuji Davida Bražinu a Petra Koutného, nikoliv Vás, až Vám budu chtít něco napsat, oslovím Vás přímo. Takže laskavě smažte ty svoje reakce na mě anebo to někdo udělejte za něho, já se s tím člověkem bavit a reagovat na něj nechci. Děkuji.

+0 /-0 | 30.09.2021 19:44

Druid.Panoramix

Petře Koutný, já vím, že zítra bude nový den, možná lepší a možná horší, ale dokážu předvídat to, co bude tady a možná i na dalších fórech - rýpaní, podrážení a provokování Vojty Pláta ze strany pana Fialy, ten se pochopitelně nemůže bránit a to rýpání a urážky, podceňování bude pokračovat tak dlouho až mu ujedou nervy a něco mu napíše na soukoromý mail. A Vy k tomu poskytujete prostor, to myslím nemělo být účelem tohoto článku a pan Fiala by se měl zdržet nejrůznějších rýpavých komentářů - jeden na všechny - kapitán mužské reprezentace sestavil družstvo na ME a Vojta Plát je tam na 5.místě, já bych to přes všechny výtky dal na 3.místo a s čím začne pan Fiala v příspěvcích v 12:52 ,13:00 a 14:05 - ano, má právo na svůj názor, ale proč tam antiplátovsky? Když do Vás bude pořád někdo vandrovat, rýpat, ostouzet, zesměšňovat a zpochybňovat, tak Vám jednoho dne ujedou nervy a taky uděláte něco, aby to přestalo. A Vojta Plát napsal mail - soukromý a takovým měl zůstat, ale kdepak záhy jsme to tady věděli všichni, všichni včetně těch školou povinných. A kdo to zveřejnil? Odpovíte si sám. Kde je příčina a jaký byl důsledek? Vojta Plát má permanentní ban, ale ne za pana Fialu, ale za to, co tady byl schopen předvést.

+0 /-0 | 30.09.2021 19:41

Jirikovka@post.cz
Pane Druide ! Mohu Vás uklidnit! GM Plát nic eskalovat nebude,neboť ví,že je pod trestním oznámením a nemůže nic eskalovat! Trest by fasoval vyšší a o to on nemá zájem,zvláště,když byl nomiinován na ME! Jistě má zájem tam dojet a tak nebude nic eskalovat!
+0 /-0 | 30.09.2021 19:33

Jirikovka@post.cz
Pane Druide! Já si myslím,že Vojta Plát to také myslel upřímě,když mi vyhrožoval zbitím,fyzickou likvidací i hanobením lidských ostatků!
+0 /-0 | 30.09.2021 19:29

Petr Koutný

Druide dobrý večer. Vojta Plát má permanentní ban za něco, co si zaslouží ban. Má v RP šachy doživotní zákaz jakékoliv spolupráce a když tomu tak je, tak opravdu to musí mít stejně velký důvod. Já jsem udělal co jsem měl. Zveřejnil jsem článek a dal možnost Plátovi k usmíření. Jestli to pan Fiala přijme a nebo ne, není na mne a nejsem soudcem. Rozumím tomu, že pan Fiala se vyjadřuje pod článkem, který se ho týká. Stejně tak rozumám tomu, že Plát tady nemůže a nebude nikdy nic psát. Není to moje vina, že nemůže tady nic psát. Ale pojďme dál, zítra bude další den a další článek. Chtěl jsem, aby tento článek něco vyřešil a asi nevyřeší. Pak se o něco podobného ani nebudu pokoušet. 

+0 /-0 | 30.09.2021 19:23

Druid.Panoramix

Stálé zdraví vespolek, hezký článek, takový od srdce a určitě to Vojta Plát myslel upřimně, jinak by nic takového asi nenapsal. Njn, cesta do pekel je dlážděna samými dobrými úmysly. A to, co tady čtu se mi nelíbí, tak Vojta Plát sem psát nesmí, má permanentní ban a pan Fiala si tady vypisuje a uráží až se hory zelenají. Takto si Petře Koutný přestavujete smíření mezi těmito dvěma, takto si, Davide Bražino, představujete moderování diskuze v souladu s Pravidly diskuze, tak si je laskavě přečtěte a pomažte všechny příspěvky od začátku, které ta Pravidla porušují. A možná by bylo dobré srovnat skóre permanentní banem pro pana Fialu, protože prostřednictvím tohoto článku eskaluje další kolo války s Vojtou Plátem. Takže až Vojta zase něco panu Fialovi napíše a ten to sem postne v plné kráse, tak viník už nebude Vojta Plát, ale ten kdo popichuje, vyrývá a dělá zle, protože dobře ví, že reakce zákonitě příjde. Takže, Petře a Davide, zvažte, co uděláte a udělejte to včas než bude pozdě. Díky. 

+0 /-0 | 30.09.2021 19:08

Jirikovka@post.cz
Fantazie výroby nicků je obdivuhodná! Zajímalo by mě,kdo budou určení náhradníci kdyby někdo z určené 5tky nemohl na ME družstev jet!
+0 /-0 | 30.09.2021 19:07

Poplácejmipůlky

Jeden se omluvil, druhý omluvu přijal, přesto tady dále tečou zvratky. Také se přimlouvám pro ban oběma :-)

+0 /-0 | 30.09.2021 18:51

J V
"pod vlivem alkoholu", tj. vyřešit třeba i toto. A myslím to upřímně pro jeho dobro. Ač je to mnohdy spíš ohraná melodie.
+0 /-0 | 30.09.2021 18:38

HumphreyvanWeiden
Davide, pokud máš na mysli pouze tento článek, tak máš pravdu. Ale pan Fiala straší i na všeobecném článku, a tam 18krát opakovaný názor vadí nejenom mě. Tam se k tomu vyjádřilo stejně negativně hodně diskutérů, kterých si vážím.
+0 /-1 | 30.09.2021 18:36

J V
Dobrovolně jsem se rozhodl likvidovat škodlivý obsah v určité části Internetu. Už mě prokleli Zednáři, Satanisti, přáli mi rakovinu, smrt do roka, psali o zbičování, vyvražďování rodiny, důmyslných způsobech zabití. A to zmiňuju jen velmi zhruba. Osobně jsem si vždycky pomyslel spíš něco o pisateli, než abych nad tím měsíce rozjímal. Vojtu Pláta osobně neznám, ale jsem ochoten pochopit leccos. Snad všichni věříme, že VP nepůjde vyvražďovat rodiny šachistů, ale měl by teď za mě spíš sklopit uši, vyřešit si své osobní problémy a neventilovat je tímto způsobem. Ona podobná rebelie od určité míry už není vtipná.
+0 /-0 | 30.09.2021 18:32

SchwartzBlack

@ david brazina - Jsem docela obyčejně zvědavý, doufám, že s Vaším svolením.wink Po tlačítku se mi, při pohledu na množství a kvalitu příspěvků pana Fialy prakticky ve všech diskuzích, stýská již nějaký čas, tady jsem se na ně jen konečně zeptal.   

+0 /-0 | 30.09.2021 18:25

xdavx x

schwartzblack, i na vas bych mel otazku, co cekate za diskuzi pod timto clankem. mate pocit, ze zde by se nemel vyjadrovat ten, komu je tento clanek urcen? prece kdyz me neco nezajima, nebo nudi tak tam nelezu. 

+0 /-0 | 30.09.2021 18:02

xdavx x

viktore, vis, tento clanek se tyka prave a hlavne plata a pana fialy. nevim co kdo ceka zrovna tady za diskuzi. pokud to nekoho nudi, nemusi tady chodit. leda by tady sel prave s ucelem toho, proc vlastne takovy clanek tady vubec je. fakt tomu nerozumim, nechodim diskutovat pod clanky, ktere me nezajimaji. 

+0 /-0 | 30.09.2021 18:00

SchwartzBlack

@ Petr Koutný - Za tlačítko bych byl velmi vděčný. Pražského kavárníka jsem měl zablokovaného už tehdy, to se opravdu nedá číst. Do konfliktu mezi dvěma lidmi, jejichž schopnost sociální interakce není, eufemisticky řečeno, úplně na výši, mi v podstatě nic není. Nicméně si myslím, že to, že jeden z nich zde měl a stále má neomezený prostor k napadání toho druhého, k jeho eskalaci značně přispělo. 

+0 /-0 | 30.09.2021 17:58

Jirikovka@post.cz
Pane Shote! Asi jste nový,protože s PČR je to dávno řeseno! A jestli Vás to nudí,tak to nečtěte! Jednoduchá pomoc! Máte tady hodně hodnotných šachových článků!
+0 /-0 | 30.09.2021 17:41

I Shot the Devil

Pane Fialo,  pusťe na těchto stránkách už  pana Pláta z hlavy,  Váš osobní spor už tady čtenáře minimálně nudí.  Chápu, že Vás vytočilo že si dovolil vyhrát MČR. Jestli je to tak závažný, řešte pomocí PČR. Fakt už mne nebaví číst neustále dokola to Vaše antiPlátovství.

Tady jde  o šachy a ne o bulvární škvár. No ni?

+0 /-0 | 30.09.2021 17:35

HumphreyvanWeiden
Pane Fialo, omlouvám se vám. Zatím jste myšlenku, že VP je nemrava, který nepatří do reprezentace, dnes zdůraznil pouze 18krát. Davide, myslíš si pořád, že to není na BAN? Chtěl bych zdůraznit, že nechci tuto myšlenku cenzurovat, podle mě to stačí říct jen 2-3krát.
+0 /-1 | 30.09.2021 17:24

Jirikovka@post.cz
Pane Shote! Podle Vás je tedy beránek z principu blázen!Taky dobrý!
+0 /-0 | 30.09.2021 17:15

ciki333

30.09.2021 16:31 | Petr Koutný

"Nikdy v životě byste nevěřili, kolik špatného se dá najit v člověku."

 V každé lidské bytosti se skrývá šelma. 

Nikdy neodhalený sériový vrah, známý pod nickem Zodiak: "Člověk je nejnebezpečnější zvíře ze všech."

Kdyby neexistovaly přísné zákony, vymáhané represivními složkami státu, zlo by se probudilo. Levičáci by své ideové odpůrce bez sebemenších skrupulí zabíjeli. Opakoval by se středověk a hony na čarodejnice.

Monsignore Halík, Herman, židovský konvertik ke křesťanství a jim podobní, by neváhali ani minutu.

Nedělej si, Petře, iluze. Lidé nejsou beránci.

+0 /-0 | 30.09.2021 17:11

Jirikovka@post.cz
Záporný Semod se opětně přihlásil!
+0 /-0 | 30.09.2021 17:10

Jirikovka@post.cz
A pokud je mi sděleno,že mám dostat 100 ran a sto kopanců mám si myslet,že to beránek nemyslí vážně na rozdíl od toho zmláceneho šachistu na turnaji? Tam to beránek bohužel vážně myslel!
+0 /-0 | 30.09.2021 17:09

Semod
Pánové Fiala a Bražina jsou opět ve svém živlu ... spekulace typu co a kdyby, kterými obohacují tento článek jsou pro ně typické a pro čtenáře poučné !!!
+1 /-0 | 30.09.2021 17:09

Jirikovka@post.cz
Pane Shote ! Vy se tomu smějete,protože se vás to netýkat! Pane Telekesi! Kdo je drsnej je v reálu beránek! To je vtip večera! Podle vás je gM Plát beránek? Pokud ano,tak musím konstatovat,že toho šachistu zmlátil beránek!
+0 /-0 | 30.09.2021 17:02

Petr Koutný

Fifikusi - nechme tento článek doznít, dožije svůj příběh a za pár dní spadne někam do historie těchto stránek. Prosím věřte mi, že banovat lidi sobně nesnáším a proto jsem předal jinému člověkovi práva na kontrolování diskuze a banování opravdu nepřijatelných komentářů. Mě zajímá to, jaký článek vyjde zítra a jaký vyjde v sobotu. Jaká bude simultánka s Robertem v sobotu, se mnou ve čtvrtek a jak bude vypadat Meteleskum Bleskum za 14 dní. Do toho přemýšlím jaké video vyjde zítra a v neděli na Youtube, řeším e-shop a před vánoci je to kolotoč a musíme to zvládat a k tomu mám i svůj život. Nejsem ten, kdo hlídá tyto stránky, tuto diskuzi. Jsem ten, kdo se snaží s Robertem o to, aby tady byly zajímavé články zítra a další dny.  Jak říkám, nechme tento článek dožít, pomaličku padá níž a níž a za chviličku bude na další stránce. Jak se říká, není nic staršího než včerejší noviny. 

+0 /-0 | 30.09.2021 16:58

ciki333

Kdyby nějaký doktorand psal dizertační práci na téma "obsese," doporučil bych mu pečlivé studium příspěvků pana Fialy. Obsesí se prosyceno minimálně 40% dospělé české populace. Posedlost Babišem je všudypřítomná. Žene lidi do spárů náboženské sekty "Milion chvilek pro demokracii," aby se pak duševně nemocní společně ukájeli a živili nenávist na Letenských pláním. Jiří Fiala je jejich archetypem, navzdory tomu, že objekty obsese se liší...

+0 /-0 | 30.09.2021 16:56

I Shot the Devil

Pane Fialo , reauguji už jen smíchem. Kdyby mi někdo napsal, že dá pozřít obsah mojí urny+ ingredience mojí dceři, tak ho považuji už z principu  za blázna. A řekněte sám, kdo má v dnešní uspěchané době čas, ztrácet čas nad nesmysly.  "život je krátký, tak si ho zbytečně nekažme" Ju?

+0 /-0 | 30.09.2021 16:56

xdavx x

VT - Co kdyby ti nekdo napsal, ze tvou dceru znasilni a pak te zabije a prinuti tvou dceru koukat na to jak chcipas? Byl bys v pohode a dotycneho pouze blokl a dotycneho neresil?

+0 /-0 | 30.09.2021 16:52

Jirikovka@post.cz
A důvod je jednoduchý! Já o vás napíši,že špatně hrajete,nebo vám oplatím nadávku co vy mě,ale nikdy bych nepsal o hanobení lidskch ostatků ani vám nevyhrožoval vraždou!
+0 /-0 | 30.09.2021 16:51

Jirikovka@post.cz
Pane Telekesi vy by jste si to nechal líbit? Vás by uspokojilo,že vulgaristu zablokujete? To jste hodně mírný! Kdyby byl každý jako vy na světě by byl celosvětový mír! On do vás kamenem a vy do něho chlebem!
+0 /-0 | 30.09.2021 16:48

Jirikovka@post.cz
Pane Hamphrey! Vy máte 2 dcery! Co kdyby vám někdo napsal,že obsah urny s výkalem dá sežrat vašim dcerám! A co vy pane Shote máte dceru? Co kdyby vám někdo napsal,že obsah urny s výkaly da sežrat vaší dceři! Byl by to u vás milý šachista! A bylo by zprávné kdyby jste to zveřejnil aby někdo žádal pro Vás ban? Toto je realita! Kde máte dceru pane Shote! Zkuste se ji zeptat co by tomu řekla a také se zeptejte vaší manželky jaký by měla názor na toho,kdo by to vám napsal! Zveřejněte její názor!
+0 /-0 | 30.09.2021 16:43

VojtaTelekes

Pane Fialo já vás chápu ...ale mě to nikdo napsat nemůže protože k tomu hlavně nikdo nemá důvod... :-)  Zajímavé co? :-) Hlavně ona síla internetu, toho co může člověk napsat je mocná. Tady si může kdokoliv hrát na cokoliv, myslím, že je to tu vidět skoro denně a většinou ten kdo je drsnej je v reálu ten největší beránek a na nic se ve skutečnosti nezmůže ...ale i kdyby mi tohle napsal, rozhodně bych to neřešil veřejně, ale po svém a to tím, že bych ho zablokoval a už se ho nikdy nevšímal .

+0 /-0 | 30.09.2021 16:42

Petr Koutný

Ještě teda jednou vstoupím do diskuze. Blokování kohokoliv je to poslední, co opravdu chci dělat. Musí to být opravdu něco, co mě zvedne ze židle a donutí říct DOST. Tento článek je i o panu Fialovi a má právo se k němu vyjádřit. Nikdo z vás nečetl ty emaily, co psal Plát panu Fialovi a protože jsem je poslal jen pár lidem, tak mi věřte že to bylo za hranicí lidskosti. Nikdy v životě vby jste nevěřili, kolik špatného se dá najit v člověku. Proto jsme i my hned reagovali, že Vojta Plát má u nás doživotní ban a jeden takový článek nic nezmění. Nechci ho soudit, nechci ho řešit a nechci se ani o něm bavit.  Nechme tento článek dožít svůj život a pojďme dál. Ten nápad s tlačítkem pro čtenáře, kteří by nechtěli číst nějaké komentáře, proberu s IT. IT je po operaci a tak naplánované změny na nss, jdou pomaleji. Děkuji za pochopení, já respektuji názor každého z vás, děkuji za každý komentář a hodně přemýšlím nad tím, co tady píšete. Chci aby tento web byl lepším a lepším místem pro šachy a o spoustu věcí ještě budu přemýšlet. Přeji vám opravdu pohodový zbytek dne. Petr

+0 /-0 | 30.09.2021 16:31

I Shot the Devil

Pane Fialo ,říkal jsem si , jestli vám vnouček ze šprýmu nevymněnil na klávesnici tečku s vykřičníkem.  Promiňte, ale to je opravdu křeč, žluč a cholerické .

+0 /-0 | 30.09.2021 16:29

Jirikovka@post.cz
Pane Humphrey! Naučte se počítat do 20 ! Já myslel,že máte VŠ!
+0 /-0 | 30.09.2021 16:28

Jirikovka@post.cz
Pane Telekesi! Co by jste řekl tomu,kdyby Vám někdo napsal,že Vám nasere to největší hovno co vytvoří do urny,všechno smíchá a dá to sežrat vaší dceři! Co by jste tomu rekl pane Telekesi? Je to vhodné vyjádření reprezentanta,nebo je to vyjádření psychopata? A patří psychopat do reprezentace?
+0 /-0 | 30.09.2021 16:25

HumphreyvanWeiden
Davide, pokud zapracujete na tom kouzelném mazacím tlačítku, budiž. Ale pokud někdo tapetuje 20krát po sobě stejnou myšlenku, tak už to na ban je.
+0 /-1 | 30.09.2021 16:25

Jirikovka@post.cz
Pane Shote! Vykřičníky píši místo teček!
+0 /-0 | 30.09.2021 16:17

Jirikovka@post.cz
Plně souhlasím s názorem pana lykana a pana brazinu! Kdyby se zveřejnily Emaily co mi psal Plát v očích občanů by byl znemožněn asi natrvalo ať šachistů nebo nešachistů! Protože,to skutečně mohl napsat jen psychopat!
+0 /-0 | 30.09.2021 16:16

I Shot the Devil

Nikdo pana Fialu nechce blokovat, jen se řešilo individuální nastavení NSS, kde by byla možnost komentáře pana Fialy vyfiltrovat.  Jeho spamování je opravdu hodně otravné a rozhodně nepřispívá k pohodovému atmosféře zde. A soudě dle používání vykřičníků, nebude úplně psychicky v pořádku.(jenom můj dojem)

+0 /-0 | 30.09.2021 16:14

VojtaTelekes

Opravdu nejsem obdivovatel V. Pláta, beru ho jako normálního člověka. Ale Vojta v dopise jasně prosil pana Koutného o to, aby ho pan Fiala nejmenoval(to už tady ten článek nemusel vůbec být). Pan Fiala stále pokračuje, to že je to straší pán chápu...ale neomlouvá ho to. Už jsem zmínil, že pan Fiala je nemocný člověk a tímto souhlasím že by měl pan Fiala na týden dostat BAN . Jinak už to tu fakt nemá z lidskostí co dělat. Myslím si, že i pan Fiala si odpočine od psaní nesmyslů, vše myšleno s nejvyšší úctou ke všem zmíněným :-) co myslíš Petře a Roberte :-) 

+0 /-0 | 30.09.2021 16:13

xdavx x

lykan, naprosty souhlas. je skoda, ze nelze zverejnit co plat fialovi psal. Zajimalo by me, jestli by tito lide se meli odvahu takoveho chovani zastat, a to verejne a pod svym jmenem, pokud by vedeli, o cem ty vyhruzky byly. za sebe mohu rict, ze to co jsem videl, bylo za hranou jakehokoli normalniho chovani a myslim si, ze to co psal plat fialovi, muze psat jen psychopat, a je uplne jedno jestli byl nebo nebyl pod vlivem. 

+0 /-0 | 30.09.2021 16:09

lykan

Ono je možné, že na Pláta mají negativní vliv i takoví ti kamarádíčkové, kteří ho chodí plácat po ramenou, jak to dělá dobře. Něco podobného, jako vídáme tady v diskuzi. Tím mu ovšem prokazujete medvědí službu.

+0 /-0 | 30.09.2021 16:04

xdavx x

Zablokovat nekoho si kazdy muze sam v zavislosti na pouzitem prohlizeci. Nicmene bych poprosil o smireni se s faktem, ze pokud se nekdo chova v mezich slusnosti, neni duvod jej blokovat. Admini tohoto webu nebudou suplovat funkci nazorovych cenzoru. Ani jim se nelibi co zde nekteri pisi, ale domnivaji se, ze nazorova svoboda na internet patri. Ban tedy dostavaji jen ti, jejichz prinos je k diskutovanym tematum nulovy a omezuji se pouze na opakovane napadani ostatnich, nebo hrube porusuji pravidla diskuze, zejmena utoky na osobni zivot, zamestnani, nebo cleny rodiny. 

+0 /-0 | 30.09.2021 16:03

lykan

Nevíte někdo podrobnosti k té Worek?

+0 /-0 | 30.09.2021 15:48

lykan

Tlupa místních nekritických Plátových obdivovatelů opět nezklamala. Nakonec je asi podle nich za toho nejhoršího čtenář Fiala. smiley  Pánové, vaše chabá argumentace je dobrá tak maximálně jako vaše diagnóza.

+0 /-0 | 30.09.2021 15:47

Pavel Ch

JJ, ciki proto jsem psal, 15:08, "v ženské repre překvapení".

Na rozdíl od mužů jsem si netroufal ani tipovat.

+0 /-0 | 30.09.2021 15:42

Jirikovka@post.cz
K bandě pomýlenců patří ti co mě chtějí zablokovat!
+0 /-0 | 30.09.2021 15:40

ciki333

Jo a co mi uniklo...

"V nominaci chybí Joanna Worek, kterou kapitán dočasně vyřadil z týmu vzhledem k opakovanému porušování povinností plynoucích z reprezentační smlouvy, a například i dlouholetá opora Olga Sikorová, které se nepovedlo mistrovství republiky, kde uzamykala startovní pole."

Velký respekt před Tomášem Polákem. Nebál se učinit kardinální řezy. Joanně Worek jenom prospěje, když si na chvíli odpočine. Namyšlená Polka si nevážila dresu se lvíčkem na prsou..."Dlouholetá opora" Olga Sikorová nemá v ženském týmu již deset let co pohledávat. Donedávna jsem měl vážné obavy, že "Sikorka" bude v ženské reprezentaci strašit ještě v roce 2050. GM Polák má koule. sad

+0 /-0 | 30.09.2021 15:38

Jirikovka@post.cz
Myslíte,že se svými pokroucenými názory jste v právu! V žádném případě! Jste jen banda pomýlenců která neví co je to spravedlnost!
+0 /-0 | 30.09.2021 15:37

Jirikovka@post.cz
Semode! Nech si těch nadávek! GM Plát je tvým vzorem?
+0 /-0 | 30.09.2021 15:34

Semod
To by bylo super ... prostřednictvím tlačítka úplně ignorovat fialového magora.
+1 /-0 | 30.09.2021 15:26

ciki333

30.09.2021 15:08 | Pavel Ch

 1. David Navara, 2. Thai Dai Van Nguyen, 3. Jan Krejčí, 4. Štěpán Žilka, 5. Vojtěch Plát.

Zbyněk Hráček poskládal mančaft výborně. Jen mě mrzí, že "chybí Viktor Láznička, který se letos nechtěl soutěže zúčastnit." GM Láznička, který imho stále patří výkonnostně na třetí desku, to je výrazná ztráta...

+0 /-0 | 30.09.2021 15:17

ciki333

30.09.2021 15:05 | SchwartzBlack

Bohužel nejde. Snad majitelé domény nss prostřednictvím IT odborníka při nejbližší revizi tolik potřební tlačítko naistalují.

+0 /-0 | 30.09.2021 15:11

Pavel Ch

 

NOMINACEczech flag

Už to tam je, já to fakt jen tipoval, 11:54, nevěděl jsem vůbec nic, jen že má být dnes zveřejněno. 

 

https://www.chess.cz/mistrovstvi-evropy-druzstev-2021-nominace-reprezentantu/

 

Překvapení je v ženské repre.

+0 /-0 | 30.09.2021 15:08

SchwartzBlack

Přátelé, nemůže si člověk toho pana Fialu nějak zablokovat, když admini nemají dostatek soudnosti, aby tak učinili sami? Na Novoborském takové rozšíření existovalo.

+0 /-0 | 30.09.2021 15:05

Paul
To 12:00 | ciki333 No Viktor Láznička hraje i normálně. Momentálně 1. chorvatskou ligu živě (stejně jako kapitán Zbyněk Hráček). Je to na chess24.com
+0 /-0 | 30.09.2021 14:31

Jirikovka@post.cz
Myslím,že v reprezentaci se zapomíná na GM Cveka! Ani GM Oral,neměl možnosti ukázat svoje kvality na MČR! Proto MČR by se nemá hrát jako uzavřený turnaj o 10ti hráčích,ale jako Open s právem účasti GM,IM a pozvaní talenti! Vše hrazeno jen GM ostatní se slevou! Finančně ohodnoceno 1-10 místo,ostatní věcný dar! Peníze na věcné dary by se vzali z korekce financí 1.-10.místa! Je úplně zbytečné,aby 1.bral 55000kč! Úplně mu stačí 50 000 kč! I tak se bohatě napakuje!
+0 /-0 | 30.09.2021 14:05

Jirikovka@post.cz
Pokud se někdo ptá,proč Plát až na 7.místo,to proto,že sice měl úspěch na MČR,ale neúspěch ve světě! Viz 64místo na ME v Reykjavíku! Osobně si myslím,že pokud kapitán repre šoupne GM Pláta na 2.tak,že tam stačit nebude! S chybami,se kterými se setkával na MČR by se patrně na 2.šachovnici na ME nesetkal!
+0 /-0 | 30.09.2021 13:00

giocozo
Jirikovka@post.cz - Nechci vám brát iluze. Ale Vojta Plát, jako novopečený mistr republiky patří v nominaci hned za Davida Navaru a Viktora Lázničku ! ;) Určitě ne proboha až za Kriebela.
+0 /-0 | 30.09.2021 12:59

Jirikovka@post.cz
Návrh mužstva reprezentace na ME! 1.Navara,2.Láznička,3.Žilka,4.Nguien,5.Krejčí,6.Kriebel,7.Plát!
+0 /-0 | 30.09.2021 12:52

Zaplji

Pavel Ch, 11,54 - naprosto  s temito jmeny souhlasim, presne tak bych nominoval reprezentaci i ja. Plus nahradnik Vlasta.

+0 /-0 | 30.09.2021 12:39

ciki333

30.09.2021 11:54 | Pavel Ch

Co se týče GM Lázničky mám nejen pro Vás, ale především pro jeho fanoušky, dobrou zprávu. Viktora šachy zase baví a pilně na ME trénuje, viz. vkrátké video:

https://www.youtube.com/watch?v=p0fU_Fzicco&ab_channel=Anton%C3%ADnDol%C3%A1k

+0 /-0 | 30.09.2021 12:00

Pavel Ch

Kiklos, na Váš dotaz a všem wink fandům:

 

Nominace na ME družstev (má se hrát konečně na živo, ve Slovinsku) bude zveřejněna dnes nebo do konce týdne na chess.cz

 Během MČR jsem tipoval, že Zbyněk Hráček řekl hráčům, že je vše otevřené ať bojují. Také se dělo.

 K neúčasti předních hráčů.

 Chyběl Navara (10nás. přeborník), nemusí dokazovat že je nejlepší v ČR, radši kvalitní partie na poháru. O Lázničkovi naznačil Robert Cvek ať si najdete videa. Nevím, jestli je s ním počítáno. Michalík už má jiné priority. A Zb. Hráček o nominaci neusiluje, nehrající kapitán, plnil na MČR něco jiného.

  Takže na MČR byli všichni "rváči" o repre. A to je dobře.

 

 Ale fakt nic nevím (kromě termínu zveřejnění), neptal jsem se, nemusím vše hned vědět, až to svaz zveřejní, dozvíme se všichni.

 Jen přidám tip: 5 ze 6:  David, (Viktor?), Vojta, Van, Štěpán, Honza K. (pokud tedy by měl hrát Viktor, tak jeden vypadne). Ale fakt jen tip, nic nevím. Kdybych něco věděl, ani bych nenaznačoval.  

+0 /-0 | 30.09.2021 11:54

Jirikovka@post.cz
Pane Kriebel! Zastávám názor,že reprezentant musí být slušný člověk,jinak do reprezentace nepatří byť by hrál šachy sebelépe! Vždyť je to vyslanec ČR do světa! A ten nemůže dělat žádnou ostudu! Rovněž je příkladem mládeži! Pokud nastupujete do novèho podniku,zpravidla vyžadují čistý trestní rejstřík! Neměl by ho vyžadovat i kapitán reprezentačního mužstva? Pokud ne rozhodně by měl pri rozhodování zda toho hráče do reprezentace vzít v úvahu jeho chování v minulosti! Co se týká GM Pláta u něho se neuvažuje o ničem neboť bude reprezentovat ČS mužstvo šachistů na ME!
+0 /-0 | 30.09.2021 11:43

Rudolf Kriebel

Pan Fiala obdržel veřejnou omluvu. Vím o dalších, prsty budou hodně bolet od ťukání do klávesnice.....   Většina z nás však dobře ví, že starého psa s počínajícími třemi křížky na zádech novým kouskům nenaučíš..... I kdyby ses na hlavu stavěl! Ale třeba se přísloví mýlí...... 

+0 /-0 | 30.09.2021 11:32

Petr Koutný

Humphe - můj komentář. Dali jsme prostor VP aby se veřejně vyjádřil a necháváme diskuzi plynout tak, ať se k tomuto článku kdo chce jakkoliv vyjádří. Mezitím vyšel další článek, zítra bude další a další den další. Svět není černobílý a jednobarevný. A jestli píšete za nás  a našimi jmény a k tomu říkáte o co nám jde, pak tento komentář Vám měl říct, že nám šlo o urovnání jednoho sporu a chceme aby tento prostor na těchto stránkách byl zase o trošku lepším místem pro šachy. Tak jestli jste myslel toto, pak si rozumíme. Děkuji.

+0 /-0 | 30.09.2021 11:09

Jirikovka@post.cz
Pane Humphrey! Počet přečtení by jste neohrozil,neboť jak čtenáři i pisatelé by byli zvědaví,co se tady píše!
+0 /-0 | 30.09.2021 11:06

Jirikovka@post.cz
Pane Humphrey! Váš návrh nebude úspěsný,protože pisatelé to nevydrží sem nepsat! Jsou na to denně zvyklí! Nebyli by ve svè kůži! A kdyby přecejenom,nahradil bych je zvýšeným počtem komentářů! A já to umím,protože mám na psaní různých komentářů fantazii!
+0 /-0 | 30.09.2021 11:02

HumphreyvanWeiden
Obávám se, že pánům Cvekovi a Koutnému jde jen a pouze o sledovanost a proto ochotně nechávají pana Fialu hejtovat. Tady pomůže jediné - BAN od čtenářů. Tedy, že do této páně Fialový exhibice nebudeme přispívat a aspoň jeden den na NSS nenapíšeme jediný komentář.
+0 /-1 | 30.09.2021 10:57

Jirikovka@post.cz
Pana Válek! Vy by jste nejraději všechny hříchy GM Pláta zahladil,jako by se nestaly! Když už můj případ neberete v potaz ,tak,nelze zapomenout,jak GM Plát zbil jakéhosi šachistu na turnaji! Nepochybuji o tom,že byl pod vlivem alkoholu! Sám v tomto článku píše,že pod vlivem alkoholu je agresivní! Pokud se GM Plát nezmění ve slušného šachistu,pak do reprezentace nepatří! A jestli se změnil,to ukáže čas!
+0 /-0 | 30.09.2021 10:54

marek
Nechte ho zit a venujme se sachum.
+0 /-0 | 30.09.2021 10:46

Ota Válek

Díky zajímavému MČR jsem po čase opět začal navštěvovat NŠS. Musím, bohužel, konstatovat, že připuštění skandalizace GM Pláta v diskusi, jíž se nemůže účastnit, zéjmena exhibice jednoho individua, je nechutné. Provozovatelé webu učinili pravý opak toho, o co ve svém smířlivém vyjádření žádal Vojta Plát. Místo, aby se nadále omezili na šachovou stránku, donekonečna omýlají či v diskusi nechávají omýlat jeho minulé hříchy. Někdo tomu možná zatleská. Mé sympatie tím ovšem rozhodně nezískali; naopak ztratili kredit, získaný kvalitním informováním o proběhlém mistrovství. 

 

+0 /-0 | 30.09.2021 10:44

Jirikovka@post.cz
Indikátorem,že se z GM Pláta stal slušný člověk bude,že mi nebude na moji osobu posílat žádné nadávky a urážky včetně morbidností! Dále,že se ve světě bude jako reprezentant chovat slušně, že např.nezbije žádného šachistu,jak kteréhosi na své šachové misi zbil,ani neztropí žádnou výtržnost! To vše za delší časové období třeba 2 roky! Pak teprve budeme moci konstatovat,že z GM Pláta se stal slušný člověk!
+0 /-0 | 30.09.2021 10:35

Jirikovka@post.cz
Pane kiklos!Toto je článek o GM Plátovi! Není to článek o sestavování reprezentačního družstva! To by měl být samostatný článek! Do případu nevidíte! O GM Plátovi by se mělo psát tak dlouho,dokud nás GM Plát nepřesvědčí,že se z něho stal slušný človek! I on by z toho měl radost,pokud by to mohl konstatovat!
+0 /-0 | 30.09.2021 10:19

Krolop

Jen nevím pane Fialo, zda jste se nějakým nedopatřením neztotožnil s bájným Sisyfosem. Nelehký úděl jste si zvolil.

+0 /-1 | 30.09.2021 10:15

kiklos

Já bych se přimlouval za ban panu Fialovi. Nechci tu posuzovat vinu účastníků sporu a nevím, proč si nás mají brát za rukojmí. Pan Fiala se mohl vyjádřit jedním dvěma komentáři a dál to nechat ležet. Panu Koutnému doporučuji totéž - není třeba nějaké prohlášení ještě doplňovat dalšími sedmi komentáři.

 

V článku o MČR mi spíše chybí nějaký rozhovor s kapitánem repre o tom, jak chce skládat nominaci na nadcházející Euro a jak ji ovlivní toto MČR. Dále by se mohl vyjádřit zda, případně za jakých podmínek je možná nominace velmistra Pláta. Pane Koutný, zkuste tu takový aspoň minirozhovor zprostředkovat.

 

Předpokládám, že většině diváků se hra GM Pláta líbila, podobně jako hra GM Žilky a možná i dalších. Buďmě rádi za takový turnaj a těšme se, že taková podívaná tu bude pravidlem.

+0 /-0 | 30.09.2021 10:14

Jirikovka@post.cz
Pane Krolop! Je naprosto nezbytné,aby se z GM Pláta jako reprezentanta stal slušný člověk! Jinak ikdyž hraje výborně šachy,jeho účast v reprezentaci by nebyla vhodná! A jak se říká,každý je nahraditelný!
+0 /-0 | 30.09.2021 10:08

Krolop

Pane Fialo, s tím by měl každý souhlasit.

+0 /-1 | 30.09.2021 10:01

Jirikovka@post.cz
Pane Krolop! Slušný člověk,je základní předpoklad každého reprezentanta! Proto tento předpoklad je nutno vyžadovat i u GM Pláta!
+0 /-0 | 30.09.2021 09:54

Krolop

Pane Fialo, mám pocit, že jednou budete známější a slavnější než GM Plát. A to není vůbec marný...

+0 /-1 | 30.09.2021 09:50

Jirikovka@post.cz
Omluva je správná,ale morální zlepšení GM Pláta je nezbytné až do toho stavu,že můžeme konstatovat,že z GM Pláta se stal slušný človek! Snad tento případ to nebude Jules Verne!
+0 /-0 | 30.09.2021 09:47

Jirikovka@post.cz
Vážení! Tady je,ale článek o GM Plátovi! Vy nejste zasvěceni do toho co Vojtík spáchal,takže Vás chápu co píšete! Trestní oznámení nemusí jit k soudu,ale může jít také k přestupkové komisi! A to je nynější případ Vojtíka! Protože do případu nevidíte,tak ani se Vám nezdá ,když se vyjadřuji tak,že polepšení Vojtíka je nezbytné!
+0 /-0 | 30.09.2021 09:41

Petan

Bylo by fajn, kdyby pan Fiala přestal Pláta provokovat. Místo blábolení o dalších trestních oznámeních (které vám policie stejně hodí na hlavu) byste se měl pane Fialo na šachovém serveru věnovat šachům. Je tady dost zajímavých článků se šachovou tematikou, kde můžete diskutovat o šachách. Případně Diskusní článek, kde máte dovoleno líčit svoje životní zkušenosti a vytvářet rekordy v počtu vykřičníků a nesmyslných příspěvků.

+0 /-0 | 30.09.2021 09:34

Jarda Aljochin

Pan Plát sehrál na  mistrovství republiky několik velice poučných a krásných partií. Udělal další krok k tomu, aby se stal ještě výraznější veřejnou osobou. Bohužel je to dnes tak, že každý, kdo má na stole klávesnici počítače, si osobuje právo kritika nebo hejtra (obvykle pokud něco závidí), zvláště u známé osobnosti. Buďme na sebe raději milí, je to příjemnější, ale stojí to sílu a přemáhání. 

+0 /-0 | 30.09.2021 09:17

pawel

@jirikovka,

Vy jste nepoučitelný, zas jízlivě o něm píšete, jak ho chcete polepšovat, zas ho hodnotíte. Zas mu kamarádi píšou, co o něm píšete, zas ho provokujete k reakci.

 

 Krom toho, žádné trestní oznámení už není, předali přestupkové komisi, jako podezření na přestupek (jako třeba rušení nočního klidu sousedem nebo parkování). Té budou předloženy emaily a reakce z obou vašich stran a rozhodne, jakou pokutu či trest které straně přidělí. Kdyby opravdu zahájili trestní stíhání, zakážou Vám, jako oznamovateli, kdekoliv se veřejně vyjadřovat do jeho konečného prošetření. Abyste nemařil šetření.

+0 /-0 | 30.09.2021 08:03

Jirikovka@post.cz
Až čas prověří,zda se Vojtěch polepšil a zanechá vulgárních nadávek! Abstinent se z něho nestane,tak uvidíme co bude až zas požije! Teď na něm visí trestní oznámení,takže ve vulgaritách nemůže pokračovat,to by si jen přitížil! Pokud se zlepší trvale,bude to v pohodě! Pokud ne,hodlám ho polepšovat dalšími trestními oznámeními!
+0 /-0 | 30.09.2021 07:55

Zaplji
Konecne vim, kdo je doktor.ak ! Ahoj Pepo, rad Te zase nekdy uvidim..
+0 /-0 | 30.09.2021 06:58

Karel Havel
Jako šachový fanoušek vítám vyjádření p. Pláta i p Fialy a budu rád, když do budoucna již si na NŠS budeme moci číst už jen o dalších Vojtových šachových úspěších a nebude třeba psát o jeho alkoholových eskapádách.
+0 /-0 | 30.09.2021 06:04

Jirikovka@post.cz
Pane Max! Sdělte jací odborníci a jak by pomohli!
+0 /-0 | 29.09.2021 23:31

MaX

Nejsem si jist jestli řeči stačí, spíš by asi pomohli odborníci.

+0 /-0 | 29.09.2021 23:26

HumphreyvanWeiden

Pane Koutný, neměl jsem na mysli vás, ale pana Bražinu.

+0 /-1 | 29.09.2021 21:07

Jirikovka@post.cz
Vojtovu omluvu přijímám,ale je zde několik blbostí! 1. Nikdy jsem Vojtovi nelezl do zadku!(Proč ??)! 2. Nešířil jsem o Vojtovi,ani jeho otci lži!,3.úplnou blbost napsal pan Ciki 333! Totální kravina,že jsem Vojtu vyprovokoval! Protože pan ciki333 nezná co mi Vojta psal,pak bude stále nechápat,proč jsem se obrátil na Policii!
+0 /-0 | 29.09.2021 20:56

Semod
Pane Koutný, ještě, že máte ty děti, které opakovaně neustále vtahujete do diskuze. No co už.
+1 /-0 | 29.09.2021 20:31

doktor.ák

To PK: Vojtu znám od děcka. Nikdy Ti nepřeji, aby jsi zažil v dětství to co Vojta. crying

+0 /-0 | 29.09.2021 20:31

Petr Koutný

Humph - necenzoruji diskuzi, nečtu všechnu diskuzi a nestíhám číst každý komentář. Nehejtuji, jen komentuji mé osobní postoje, které jsou stále stejné. A abych nemusel dál odpovídat na podobné komenáře, radši nebudu pod tímto článkem už cokoliv psát. Stejně bych sem se jenom opakoval. Kdo chce pochopí co jsem psal, kdo nechce tomu to stejně nikdy nevystělím. Díky a přeji každému pohodový večer, zítra je taky den. Petr

+0 /-0 | 29.09.2021 20:19

Petr Koutný

Pepo díky. Místr republiky, nebo Mistr vesmíru je vždy člověk. A měl by se jako člověk i chovat. Jestli zapomene, že je člověkem, pak se zeptej, kdo se chová neuváženě? Já osobně nikdy nezapomenu jeho vyhrožování zabitím mých dětí. Prostě to bude pořád ve mě, i kdybych stokrát odpustil, pak nezapomenu. Dostal příležitost se omluvit panu Fialovi, je jen na něm, jestli omluvu přijme a nebo ne. V mých očích už nikdy nebude Vojta tím, na koho bych byl pyšným a to i v případě že by byl Mistr světa. Jsou hranice, které nepřekročitelné a nezapomnutelné. Proto u mě může být v jeden den šachový turista, druhý den  šachový Mistr ČR ale nikdy nebude kamarád a člověk, kterého si vážím. 

+0 /-0 | 29.09.2021 20:17

HumphreyvanWeiden

RP+ šachy taky mají dost másla na hlavě. Cenzor místo toho, aby hlídal diskuzi, tak sám hejtuje, tak to se pak člověk nemůže divit nepřiměřených reakcím. Chápu, že kontroverze pomáhá obchodu, ale to svatouškovstvé moralizovaní je... až směšné.

+0 /-1 | 29.09.2021 20:15

doktor.ák

Hoši nechte Vojtu na pokoji, je to aktualní Mistr republiky a šachy pro něho znamenají všechno. Osobně jsem s ním měl problém ve Vsetíně, kdy se ke mně při partii zachoval mírně řečeno nevhodně. Chtěl jsem to taky řešit, ale potom jsem si uvědomil, co všechno v dětství Vojta prožil a pak jsem se dokonce před sebou sám styděl. Stejně tak se stydím za PK a Kofku, za jejich tzv. neuvážené jednání. S pozdravem Pepa Mudrák.

+0 /-0 | 29.09.2021 20:05

Petr Koutný

Dali jsme Vojtovi možnost se veřejně omluvit panu Fialovi. Aby si to někdo špatně nepřeložil, dopsali jsme veřejné prohlášení, že RP šachy nebude nikdy s Vojtou spolupracovat. Někdo by si mohl přeložit tento článek tak, že je vše odpuštěno a že má Vojta u nás dveře otevřené. Tak to není, my jsme dali možnost se omluvit, ale osobně nikomu neodpouštím nechutné útoky na mé děti, rodinu a přátelé. Přeji Vojtovi život, jaký si bude přát žít. Budeme psát o šachových reprezentantech a budeme je chválit, když si zaslouží chválu a budeme je kritizovat, když si zaslouží kritiku. Ale někteří mají u nás doopravdy doživotní ban, za věci které přešly určitou hranici. Jak jsem psal, jsou jizvy, které se hojí špatně. 

+0 /-0 | 29.09.2021 20:01

xdavx x
VT, tak on Plat psal i mě, po tom co jsem ho blokl začal psát Fialovi. By nme zajímalo jestli by ho někdo obhajoval po tom co by si přečetl co psal. Jsou věci které normálního člověka ani nenapadnou.
+0 /-0 | 29.09.2021 19:39

VojtaTelekes

Já to vidím takto : Chápu, že má ban a že je jakákoliv spolupráce naprosto vyloučená. Když jsem tu pana Fialu četl a to už jsem se k němu vyjádřil a jestli se vážně vnucoval, pomlouval a pak zde psal to co psal, tak když se pak Vojta napil tak ho trochu ale fakt jen trochu-minimálně chápu že mu ruply nervy, samozřejmě ale neměl psát to co psal  !! Aby to ode mě nevyznělo blbě :-D !!      ( ačkoliv, mě kdyby se někdo vnucoval a pořád mi psal, přestal bych se toho člověka všímat o to víc, to je největší trest Vojto tak jen malá rada :-) )   Každopádně jak se tu píše... tento dopis by mohla být nová cesta a záleží pouze na Vojtovi kterou cestou půjde.

+0 /-0 | 29.09.2021 19:35

xdavx x
Semode, víš o tom naprostý kulový, tak zavři zobák. A k tomuto sranda textu snad jen tolik, že od Plata, který pomlouval koho mohl, tyhle kecy fakt sedí.
+0 /-0 | 29.09.2021 19:34

Semod
Pánové Roberte a Petře, prezident Zeman udělil milost doživotně odsouzenému panu Kajínkovi. Ve vaší pravomoci je udělit milost panu Plátovi ... i když nevím, jestli by o tu milost stál ? Nicméně jsem přesvědčen, že hodně šachových příznivců NSS by jeho návrat uvítalo. Je to pouze na vás a vašem egu.
+1 /-0 | 29.09.2021 18:19

Robert Cvek
Petr Koutný to napsal trochu "košatě motavě", takže: Vojta Plát má samozřejmě právo na vyjádření, ale to nic nemění na faktu, že má doživotní ban na těchto stánkách. Jakákoliv i sebemenší spolupráce je zcela naprosto vyloučená. To je oficiální stanovisko RP šachy.
+0 /-0 | 29.09.2021 17:33

Petr Koutný

Ciki, ač nejsem soudce, pak některé věci byly za hranou a někdy je potřeba pár životních facek, aby se člověk vzpamatoval. Jinak, jednou mi psal jeden pán moc pěkný komentář a rád bych jej tady citoval: " Když se hádá chytrý s hloupým, za chvíli se hádají dva hloupí ". Nicméně, uvidíme co další dny  a měsíce přinesou. Těch ran, které Vojta způsobil je mnohem víc a těch lidí, kterým se jizvy ještě nezahojily se dnes možná pousmějí. Já říkám to, že i moje rány jsou stále hluboké a bolí a jsem zvědav po jaké cestě se Vojta vydá dál. Do tohoto sporu jsem vstoupil jen zprostředkovaně, protože se to probíralo na tomto webu, který chceme posouvat dál. Ale i tak to nic nemění na tom, že Vojta má tady stále platný doživotní ban.

+0 /-0 | 29.09.2021 17:20

ciki333

GM Plát má recht. Jenom škoda, že ani jeden z aktérů neznal přísloví "moudřejší ustoupí."

Z tohoto úhlu pohledu se pan Fiala ve svých 72 letech choval a doposud chová jako puberťák, ačkoliv právě od něho bych očekával zdrženlivost. Leč nestalo se a události zašly příliš daleko. Vojtovi, horké hlavě, pak zákonitě ruply nervy. Chápu tedy neadekvátní reakce z jeho strany vůči důchodci Jiřímu. Uniká mi ale smysl jedné věci, proč škodolibý pan Fiala udal Vojtu na Polici ČR, když právě on zadal prvotní impuls a svými invektivami dlouhodobě Vojtu provokoval.

+0 /-0 | 29.09.2021 17:14