O extraligovém titulu rozhodnuto

22.03.2014 05:38 | Extraliga 2013/2014

O zisku pátého extraligového titulu v řadě rozhodli hráči 1. Novoborského šachového klubu již v devátém kole. K výhřě nad Turnovem 5,5:2,5 přispěli při pěti remízách celým bodem Viktor Láznička, Zbyněk Hráček a Radoslaw Wojtaszek.

Průběžná tabulka, výsledky a partie 9. kola budou doplněny, jakmile budou zveřejněny.

Výsledky 9. kola

Začátek9. kolo - 21. 03. 2014
16:00ŠK Zikuda Turnov2,5-5,51. Novoborský ŠK
16:00ANCORA Tatran Litovel1,5-6,5Rapid Pardubice
16:00Labortech Ostrava-Slavoj Ostrava - Poruba
16:00BŠŠ Frýdek-Místek6-2A64 VALOZ Grygov
16:00TŽ Třinec3-5ŠK Karviná
16:00ŠK ERA Poštovní spořitelna-Výstaviště Lysá nad Labem


Tabulka po 9. kole

Poř.DružstvoVRPBodySkórePartie
1.1. Novoborský ŠK9002753.036
2.BŠŠ Frýdek-Místek6212044.025
3.Rapid Pardubice6212044.023
4.Výstaviště Lysá nad Labem5221744.024
5.Labortech Ostrava5131637.016
6.ŠK Zikuda Turnov4141338.016
7.Slavoj Ostrava - Poruba3151035.018
8.ANCORA Tatran Litovel3151029.010
9.TŽ Třinec216730.59
10.ŠK Karviná216723.510
11.A64 VALOZ Grygov126529.016
12.ŠK ERA Poštovní spořitelna108325.012



V Brně v AS clubu dnes pokračuje extraliga desátým kolem, které můžete sledovat on-line od 10.00 hodin.

Domácí10.koloHosté
Slavoj Ostrava - Poruba
-
A64 VALOZ Grygov
Labortech Ostrava
-
BŠŠ Frýdek-Místek
Rapid Pardubice
-
ŠK Karviná
ANCORA Tatran Litovel
-
TŽ Třinec
1. Novoborský ŠK
-
Výstaviště Lysá nad Labem
ŠK Zikuda Turnov
-
ŠK ERA Poštovní spořitelna

Trojkolo extraligy hostí AS club v Brně (foto: Vladimír Jagr)


71x 8629x Petr Boleslav
Fotogalerie
Komentáře (71) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
Tobi

Jan Kolašín, David Ciprys yes já myslím, že všichni "rozhněvanci" se už nedurdí a dostalo se jim patřičného vysvětlení a omluv. A všem, kdo se podílí na organizaci letošního závěrečného trojkola, patří především fanouškovské DĚKUJEM! Jenom zkrátka není dost hlasitě slyšet.  V Čechách tradiční to úkaz.  

+0 /-0 | 23.03.2014 11:21

David Ciprys

"Kolem obcházejí svévolníci a vzmáhá se mezi lidmi neurvalost...jeden druhého svou řečí šálí, mluví úlisnými rty..." (Žalm Davidův wink)

Včera ráno jsem naštvaně, že stále nejsou výsledky na webu, vyjel do Brna mrknout na extraligu. "Kde jsou výsledky, svaz dostane pokutu...", žertoval s účastníky, zatímco Láďa Palovský pobíhal po sále, osobně usazoval hráče (je jich tam 96), kontroloval hodiny, vyzýval zbylé týmy k předání sestav, radil Jaroslavu Olšarovi hrajícímu na slepecké šachovnici a jeho soupeři, ať při sebemenším náznaku problému okamžitě zvedají ruku a volají ho, na všechny strany syčel "pssst!..." Přitom ze všech jeho kontaktů z hráči bylo zřejmé, že ho berou za autoritu a partnera jako žádného jiného českého rozhodčího.

Určitě by propagace závěru extraligy mohla být nápaditější, sál větší (taky slunce opírající se do prosklené stěny méně ostré, aby klimatizace stíhala wink), počet parkovacích míst vyšší, páteční přichystání sálu dřívější...

Ale zkusme se podívat i z druhé strany. Na soupiskách soutěže je 68 velmistrů, z toho celá desítka z klubu 2700+. Většina z nich je nejen na papíře, ale skutečně sedí za šachovnicemi. Hraje se v novém hotelu a sále v klidném prostředí nedaleko centra druhého největšího českého města, on-line se přenáší všech 48 partií, nevidíme žádné vypouštění zápasů s děravými sestavami plnými náhradníků, téměř žádné velmistrovské remízy, na webu jsou profesionální fotky v článcích z každého dne.

Je to hodně, či málo? Máme vůbec na víc (nejen peníze, ale i lidi)? Rozhodně máme na to, aby se příští rok jasně předem domluvilo, jak a kdo bude průběžně dávat výsledky na web. To je jednoduché organizační opatření, jen musejí lidé mezi sebou mluvit. Když spolu nemluví, jsou z toho ... šachy do škol sad. Mimochodem všimli jste si obrázku na zádech jednoho nejmenovaného GM ve fotogalerii k článku z posledního kola?!

Láďovi Palovskému zjevně smrtící kombinace enormního nasazení a nevybíravé (a nezasloužené) kritiky hodně zabrnkala na nervy, sympatické jsou věcné příspěvky mladíka Jana Kolašína. Hodně zdaru do Brna v posledním kole!

+0 /-0 | 23.03.2014 09:25

...

Jan Kolašín - yes

+0 /-0 | 23.03.2014 02:21

Johny the Scar

A ještě bych dodal, že za každý podnět ke zlepšení jsme rádi a pokud jsou jsou objektivní, budeme se je snažit realizovat. Viz dnešní real-timové zveřejňování výsledku.

+0 /-0 | 23.03.2014 02:06

Johny the Scar

Já tedy taky přispěji do debaty. Bohužel se musím přiznat, že chyba, co se týče online přenosů, jde na mě. A taky uznávám, že co se týče významu akce je z naší (pořadatelské) strany dost nedostatků a za to se omlouvám.

Doufám, že to nebude znít jako snůžka výmluv. Je tu ale mnoho okolností, které nám to ztěžují. Nejpodstatnější je, že celkový output svazu je ve vývoji. Bude se měnit web, forma přenosů extraligy, komunikace vnitřní i s veřejností.

Další, neméně významná věc je, že díky tomu, že se nikdo nepřihlásil k pořádání posledního trojkola extraligy a zůstalo to tak na bedrech svazu, operujeme s minimálním rozpočtem i nešťastnou logistikou vzhledem k omezenému počtu drahého a již opotřebeného materiálu potřebného k online přenosu partií, nedávnému MČR mládeže a potřeby zajištění reprezentativních prostor. 

Můžu vás vsak ujistit, že se snažíme o co nejkvalitnějsí průběh, ale jak už tu padlo dříve v diskuzi, máme jako jednotlivci i jiné a důležitější priority. Já například jsem strávil v hracích místnostech za poslední 3 dny 27 hodin a k tomu pár hodin domácí práce a ostatní na tom nejsou o mnoho lépe, více tomu nemůžeme dát.

Taky bych rád podotknul jednu skutečnost a sice že hráčská i "partiová" kvalita je na české poměry mimořádná. Těžko u nás uvidíme (ať už osobně nebo internetově) kvalitnější obsazení. Na to bych doporučil více se zaměřit. Partie Navara - Ponomariov, Shirov - Štoček, kdokoliv - Korobov, kdokoliv - Movsesian tu nejsou zase tak obvyklé. Jako příklad bych dal vtipnou histroku od sousedů z Polska a sice že ve stejném termínu jako je naše finále extraligy je mistrovství Polska a "nikdo tam není". Nezvládl jsem si dohledat, jestli je to pravda, ale nemám důvod jim nevěřit.

 Bylo by lepší pro všechny strany, kdyby se pozornost zaměřila na šachy a ne na žabomyší války.

S pozdravem a důvěrou ve světlejší zítřky,

Jan Kolašín

+0 /-0 | 23.03.2014 01:44

bartosjan

K předchozí diskuzi : v Brně to skutečně nevypadá na katastrofální organizaci, je to prostě nedorozumění, jaké s i  doc. Choholouškovi stává 1x za 10 let. U rozhodčích je podstatná aktivita na place. Chápu ale pocity nepřítomných prahnoucích po výsledcích, taková muka znám.

+0 /-0 | 23.03.2014 00:01

bartosjan

Další veselé příhody ze života posledního na www.erachess.cz

+0 /-0 | 22.03.2014 23:41

matman

Nikoho nezajímají vlastní extraligové partie, místo toho se řeší pseudoproblém. Smutné a signifikantní.

+0 /-0 | 22.03.2014 23:03

Ladislav Palovský

Mě osobně mrzí a je mi líto, že kluby, které do svých hráčů investují nemalé peníze, očekávají v této soutěži profesionální servis. Tentokrát se stala chyba, kterou již neodčiníme, jen se z ní můžeme poučit do budoucna. Ostatně vše níže uvedené může být námět pro STK, jak to vše ještě vyšperkovat (podublovat výsledkový servis, více zmedializovat atd).

Ještě k omluvě - ráno před kolem se Petr Pisk (generální sekretář) omluvil všem účastníkům za ŠSČR jako hlavního organizátora. Já jsem se neomlouval, což se asi nebude líbit Vám, ale na mé straně chyba nebyla. Já jsem provedl to, co ode mne bylo vyžadováno. Nenapadlo mě, že bych ještě měl někde výsledky extra uvádět, protože tohle je parketa VS. Ano, moje reakce byla tvrdá, protože po přečtení Vašeho příspěvku ve mne zůstal dojem, že "my rozhodčí" za to můžeme (s rukou na srdci, Váš příspěvek nebyl adresován obecně). Pokud působím arogantně - to už ponechám na subjektivním posouzení každého jednotlivce, ano jsem přísný, ale snažím se být spravedlivý a všem měřit stejným metrem (a být pokud možno nenápadný) - bohužel nejsem "seďák" v koutě a po místnosti většinu doby chodím, protože se snažím zajišťovat klid v hrací místnosti. Takže netuším, jak působím na hráče, ale mým cílem je chránit královskou hru.

+0 /-0 | 22.03.2014 19:53

Kharty

@Vojta: Díky yes

+0 /-0 | 22.03.2014 18:37

Ladislav Palovský

To Olga Sikorová: Děkuji sad

+0 /-0 | 22.03.2014 18:26

Ladislav Palovský

Tom Rosner: Stojí a nestojí, to je těžká otázka (obecně zde moc nediskutuji), protože dva, tři anonymové můžou celou hezkou akci úplně shodit. Já doufám a věřim, že kdo je momentálně v Brně, tak trojkolo nehodnotí jako katastrofu, na základě toho si neudělá obrázek, že ŠSČR je v dezolátním stavu atd. Já jen bráním sebe a "vlastní" rozhodčí, kteří na akci působí.

+0 /-0 | 22.03.2014 18:23

Ladislav Palovský

to chess: Budeme spolu pokračovat v diskuzi? OK. Avšak co bránilo říct panu Palovskému - měl jsem toho hodně a omlouvám se šachovým fandům, na to hodně důležité jsem jaksi zapomněl? Zatím jsme v jeho první reakci (a to byly předchozí příspevky ve slušném tónu) mohli číst: "  ... vzpamatujte se  ....". 

Asi jsme se od rána nepochopili, já jsem výsledky odeslal 10 minut po odehrané poslední partii, vůbec mě nenapadlo, že Martin Šmajzr má nějakou další akci a že už nebude na mailu. Připravili jsme místnost, odjel jsem domů, noc, ráno, nezapnul jsem internet a nic nekontroloval, protože jsem žil v domnění, že už vše je dávno na webu. Co je ještě jsem měl udělat lépe? To byla ta otázka - prostě systém je nějak nastaven a došlo k chybě. My jsme se všem dnes ráno omluvili, ale rozhodčí dělali vše tak, jak měli udělat (proto ta moje ranní reakce). A ta nastala až potom, co mi ráno volal Bolek, že nejsou výsledky na webu. Pochopte, že v tomto případě se z vlastní pozice nebudu omlouvat, protože já jsem na nic nezapomněl.

Ano, souhlasím, do budoucna se může udělat to, co se rozjelo hned ráno - průběžné výsledky, výsledky na hlavní stránku po skončení kola atd. 

JHK: Martina se zastanu, protože dělá podle mého názoru na všech různých frontách - vedoucí soutěže, je členem organizační a klasifikační komise, rating administrátor - vyzývat ho rezignaci znamená, že se nám systém zhroutí ještě dříve než skončí tahle diskuze. Takže to beru jako vtip.

to rytir: Neviděl bych to tak černě, ale máte pravdu, jsme tým dobrovolně volených amatérů s třemi zaměstnanci. A pro Vaši představu dva týdny před konferencí mi přistálo do mailu přes 270 zpráv (komise, VV, různé dotazy). Nechtěl jsem to tady psát, aby to nevypadalo, že nějak trpím a budu prosit o schovívavost. To vůbec ne, ale příjde Vám to normální v dobrovolné funkci? (prosím vyřčeno jako řečnická otázka). Jsem nadšenec, baví mě to, ale mám i jiné povinnosti - práci a rodinu.

+0 /-0 | 22.03.2014 18:18

Vojta

@Kharty: Je to na té stránce napravo, opravdu Norwegian Team Championship, http://turneringsservice.sjakklubb.no/pairings.aspx?TID=KvalifiseringEliteserien2014-NordstrandSjakklubb

+0 /-0 | 22.03.2014 18:06

rytir

„Pouze z toho vychází že Český šachový svaz je v absolutně dezolátním stavu“ Ne v dezolátním, ale je to amatérské a neprofesionální. Ale otázka zní: Je možné očekávat profesionální výkony od lidí, kteří fungují na dobrovolné bázi? To by bylo možné jedině v případě, když by to byli velcí nadšenci a např. by dychtivě čekali na každý výsledek a hned se chtěli podělit s tím, jak dopadl.

+0 /-0 | 22.03.2014 17:50

Kharty

Omlouvám se, že to sem pletu, ale nevíte někdo, co má být to "Norwegian team" za které má Magnus zatím +1,3 za výhru s Georgievem ? Na Chessbombě jsem našel "Norwegian team league 2013 - 2014" ale Magnusovu partii tam nikde nevidím...

+0 /-0 | 22.03.2014 17:42

...

JHK -  ta rezignace je doufám vtip. Pánové Palovský i Šmajzr jsou špičkoví, buďme rádi, že se obětují. Spíš tahle situace ukázala na "díru v systému" a do příští sezóny se nad ní vedení svazu zamyslí.

+0 /-0 | 22.03.2014 17:36

JHK

Nemá cenu se v tom nějak štourat..Pouze z toho vychází že Český šachový svaz je v absolutně dezolátním stavu(finance, či špatné vedení atd) nicméně kdo má na starosti výsledky, tak okamžitá rezignace je na místě.

+0 /-0 | 22.03.2014 17:06

Smajzr

Jen pár slov, protože až teď na ně mám čas. Jak už tady padlo, výsledky 9. kola jsem dal na web bohužel pozdě. Když jsem je večer ani v 22:30 ještě nedostal, tak jsem opravdu na ně nečekal, protože mě ráno čekalo v 7 hodin chystání Kulturního domu na turnaje mládeže (již zmíněná Orlická šachovnice + Krajský přebor dětí do 8 let (dohromady se nakonec zúčastnilo 114 dětí...). Vzhledem k tomu, že jsem s tím měl starostí víc než dost, tak jsem si ráno před odjezdem na tuto akci opravdu na Extraligu ani nevzpomněl, za což se omlouvám. Myslím ale, že nebyl problém dát výsledky přímo na svazový web. Je to aspoň námět, jak to příště vylepšit. Jsem taky jen člověk mající rodinu a nemám na starosti jen Extraligu. Ne vždy si lze různé akce skloubit tak, aby všichni byli spokojeni. Kdo někdy něco dělal, tak to doufám pochopí, kdo ne, tak s tím bohužel já nic neudělám.

+0 /-0 | 22.03.2014 16:52

Tom Rösner

Morphynista: Jeden prohlásil že už ho nikdy na žádné školení nedostanu. Druhý sice o opravném termínu uvažoval, ale nakonec si dal říct a repete si odpustil. Problém s rozhodčími jsme nakonec vyřešili jinak :)

+0 /-0 | 22.03.2014 16:36

Morphynista

Dotaz na Toma : Pokud vím, šlo o školení rozhodčích, ve kterém dva uchazeči ( oddíloví kolegové ) neuspěli. Složili tedy úspěšně zkoušky v opravném termínu ?

+0 /-0 | 22.03.2014 16:23

capjar

http://chess-results.com/tnr128134.aspx?lan=5

Pan Šmajzr měl dneska taky plno práce, jako hlavní rozhodčí zajišťoval místní žákovský turnaj Orlická šachovnice.  

+0 /-0 | 22.03.2014 16:20

Tom Rösner

Re: Ladislav Palovský: Že Vám ti místní anonymové vůbec stojí za odpověď...

Pozn. Čas od času si do funkcionářů také rýpnu, především na webu JmŠS, i pan Palovský to ode mě párkrát schytal. Ale pod svou kritiku se nestydím podepsat, byť riskuji že pokud jsem mimo, budu "za vola". Třeba jako loni na podzim...

+0 /-0 | 22.03.2014 16:15

rytir

 @capjar: To by byly předběžné. A v budoucnosti by všude běžel online přenos, takže by přenosy byly na jedné stránce a rovnou by se výsledky podle výsledků průběžně aktualizovaly automaticky.

+0 /-0 | 22.03.2014 16:12

capjar

chess: no

rytir: Zadávat oficiální výsledky jen podle online není zrovna ideální.

+0 /-0 | 22.03.2014 16:09

rytir

@chess: Jinak ty sms by mohl rozhodčí posílat i  po skončení každé partie .a tomu kdo to bude průběžně zadávat na www stránky. 8 sms není nic hrozného . Pokud by byl online přenos, tak je to jednodušší samozřejmě a ten co by to dával na stránky by si to rovnou bral z toho. Na co to tahat přes x lidí. Čím jednodušší řešení, tím lepší.

+0 /-0 | 22.03.2014 16:00

Ladislav Palovský

Výsledky zaslány, telefonicky kontakt s M. Šmajzrem potvrzen, do několika minut očekávejme výsledky na šachových webech :-)

+0 /-0 | 22.03.2014 15:55

Ladislav Palovský

To chess: Reagoval jsem svým prvním příspěvkem na váš příspěvek: 22.03.2014 08:08 | chess

Některé partie nebyly on-line, a výsledky nejsou dosud zveřejněny. Rozhodčí, činovníci svazu vzpamatujte se!!! Je rok 2014, máme internet.

 

Vážený šachový příteli, takže já jsem reagoval na to, že se rozhodčí se mají vzpamatovat. A já jen tvrdím, že rozhodčí dělají vše, co dělat měli a mají!! To si pohlídám...

+0 /-0 | 22.03.2014 15:54

rytir

A vůbec i hodina je příliš. Stačí nařídit rozhodčímu, že musí po skončení zápasu ihned telefonovat výsledek člověku, který ho bez prodlení dá na www stránky. To přeci nemůže být problém? A k tomu může poslat i sms, aby to bylo písemně.

+0 /-0 | 22.03.2014 15:47

rytir

Jinak je mi jedno, jestli to bude třeba za týden, ale hovořím o tom, že někoho to zvlášť zajímá, tak proč by nemohl mít informace včas?

+0 /-0 | 22.03.2014 15:34

rytir

Výsledky by měly být zveřejněné nejpozději do hodiny po skončení poslední partie. V dnešní době mobilů a Internetu to přeci nemůže být technický problém.

+0 /-0 | 22.03.2014 15:32

Morphynista

chess : yes 

Chyby se stávají, ale myslím, že to není tak závažná věc, aby si zaloužila zdrcující kritiku. Dnes už onliny a průběžné výsledkové zpravodajství fungují , organizátoři odvádějí dobrou práci, pokud jde o pana Palovského, ten se opravdu snaží a dělá pro šachy hodně , ale má samozřejmě i mezi hráči zavilé odpůrce, kteří nesouhlasí s jeho přísným stylem rozhodování a v minulosti od něj obdrželi žlutou nebo červenou kartu...

+0 /-0 | 22.03.2014 15:12

...

p.Šmajzr  reagoval na můj názor napsaný zde v diskuzi na nss

+0 /-0 | 22.03.2014 14:47

capjar

tři tečky: Tak nepište Šmajzrovi, ten za to nemůže.

+0 /-0 | 22.03.2014 14:26

matman

ohó, Kristýna Havlíková fantastický studiový tah 43.Sb6!! yes hats offTo se v partii nevidí často. "Chudák" IM Pavel Čech :-).

+0 /-0 | 22.03.2014 14:00

Olga Sikorová

Obvykle do diskuzí na NŠS nevstupuji, většinou je mi smutno, jak často a v jakém poměru dokáží anonymní diskutující kritizovat cokoli. Pochval málo a kritika většinou k oblastem, kterou dotyčný vidí jen z povzdálí. 

Jsem v Brně a nezveřejnění výsledků mi taky radost neudělalo. Na té situaci bylo krásně vidět,jak jsme zvyklí mít všechno hned a naservírované až pod nos.

Ráno jsem se zajímala, proč se to stalo, a ona to byla věc (zjednodušeně) v podstatě drobné nedomluvy. Jasně, že se vůbec neměla stát, ale drobné chyby děláme denně (a my šachisti bychom o tom díky průběhu pratií snad měli vědět velmi dobře).  Nevím, kolik z Vás kritiků organizovalo velké akce, při kterých je třeba myslet na tisíc věcí. Asi není náhodou, že do konkurzu na pořádání závěrečného trojkola se nikdo nepřihlásil. Povinností hodně, financí málo. Kdyby každý z Vás, kdo se dívá na on-liny, přispěl třeba 300 Kč, zas by to bylo o něčem jiném. 

 

Netuším, kdo píše pod nickem chess, ale jeho příspěvek nechápu. Láďa Palovský je podle mého názoru náš nejlepší rozhodčí a pro šachy v ČR toho dělá tolik, že si to pravděpodobně vůbec neumíte představit. Stojm si za tím, že je jedním z nejlepších funkcionářů, jaké máme. 

Doufám, že se nenechá odradit podobnými "výkřiky". To by byla velká škoda.

Ještě bych se chtěla připojit k těm, kteří prosazuji registraci na NŠS pod skutečnými jmény, která by se pak automaticky propisovala k příspěvkům + zamezila anonymním příspěvkům. Možná by to někomu omezilo jeho pojetí svobody projevu (tento názor jsem tu kdysi zahlédla). Ale hlavně by to omezilo agresivitu a pocit mnohých pisatelů, že mohou házet na kohokoli hromady hnoje bez jakékoli odpovědnosti. 

 

 

 

 

+0 /-0 | 22.03.2014 13:19

...

Capjar - no právě. V rozpisu by také mohlo být, že se výsledky zveřejní do 14 dnů.

+0 /-0 | 22.03.2014 13:06

strelec

ad L.P. and Johny the Scar: yes průběžné výsledky

+0 /-0 | 22.03.2014 12:54

capjar

ad tři tečky: Proč nesmysly, viz rozpis extraligy. 

+0 /-0 | 22.03.2014 12:43

Olga Sikorová

Několik postřehů z dnešní extraligy také na facebookovém profilu ŠO Třinec:

https://www.facebook.com/SOTrinec

+0 /-0 | 22.03.2014 12:36

Johny the Scar
+0 /-0 | 22.03.2014 12:05

Ladislav Palovský

to chess: Nebojte, můj čas se již blíží ke konci, jen jsem si nestačil vychovat nástupce, takže ještě nějaký ten pátek ...

to strelec: Omlouvám se, mě totiž nakoplo to, že zase rozhodčí byli hozeni do jednoho pytle a to si nenechám líbit, když vím, že mám k dispozici na závěrečném trojkole to nejlepší, co v republice mám k dispozici. A v tomto případě rozhodčí nepíšou výsledky na chessresults...

Celkové výsledky utkání budou průběžně zveřejňovány na stránkách chess.cz - obsluha on-linu (Jan Kolašín) je tam bude průběžně aktualizovat.

+0 /-0 | 22.03.2014 12:01

...

Tady nejde ani tak o poslední trojkolo extraligy, ani o to, že někdo šel spát. Výsledky extraligy jsou zveřejňovány pozdě dlouhodobě. Upozorňoval jsem na to zde několikrát a byl jsem odbyt p.Šmajzrem, že je vše OK, že týmy mají povinnost poslat výsledky do 18. hodiny a podobné nesmysly. Extraliga je přece vrchol šachových soutěží u nás, výkladní skříň a v dnešní online době není možné čekat 8 hodin po začátku na výsledky.  Výsledky drtvé většiny okresních přeborů, krajských přeborů atd. jsou zveřejněny dřív, než výsledky nejvyšší soutěže. Není něco špatně?

+0 /-0 | 22.03.2014 11:40

Viktor

Nepokoušejte mi Laďu Palovského, který se aktuálně stará v ŠSČR o 3 komise a odvádí obrovské množství dobrovolné práce! Práce je skutečně dost, stačí se přihlásit a můžete věci pomáhat, "pokud si to nechcete nechat líbit". 

+0 /-0 | 22.03.2014 11:35

strelec

re L.Palovský: nemyslel jsem to přímo na vás a vůbec nezpochybňuji vaše vytížení. Čistě obecně ale považuji za samozřejmé, že alespoň výsledky 6 zápasů TOP soutěže v ČR, se objeví buď na svazovém webu, popř. klidně na nss formou uživatelského zprávy.

+0 /-0 | 22.03.2014 11:08

Ladislav Palovský

To strelec: Při veškeré soudnosti ... předem se omlouvám, ale šel jsem spát o půlnoci a netušil jsem, že ředitel extraligy bude již taky spát a ráno rozhoduje rapid turnaj turnaj a k výsledkům se dostane až odpoledne.

http://www.chess.cz/www/informace/komise/kk/vysledky-extraligy-druzstev-cr-9-kolo.html

To 2stein: Vaše poznámky mě takly nakoply a jsem rád, že nakoply i ostatní, přihlaste se na můj mail, veškerou svou agendu Vám s radostí předám. Nebudu Vám popisovat výčet svých povinností, ale věřte, že od konference mám toho tak akorát ... takže budu rád, když si udělám čas na rodinu a vlastní práci :-)

+0 /-0 | 22.03.2014 10:34

Viktor

Výsledky už nějakou chvíli visí, i když je to samozřejmě pozdě, omlouváme se. Věřte, že pracujeme na systémových změnách, které by měly situaci zlepšit. A jsem rád, že extraliga zajímá i hráče mimo ní a neměl pravdu včerejší přispěvatel, že jde o uzavřený svět.

+0 /-0 | 22.03.2014 10:33

2stein

Tak tohle mě nakoplo, a pokud někdo vyžaduje vzpamatování se, kvůli tomu, že se někomu nelíbí, že ani druhej den nenajde výsledky extraligového kola pořádaného navíc "pod jednou střechou"..., vážený příteli, pokud to nechceš dělat, tak to nedělej, pochybuju, že ti někdo držel pistoli u hlavy s tím, že buď to uděláš, nebo...ale pro mě je celkem dost mazec v dnešní době nemožnost na netu najít výsledky x hodin po skončení partií, zvlášť, když má jít o takovou událost, jak je prezentováno.

+0 /-0 | 22.03.2014 10:19

strelec

On-line je OK, to se samozřejmě může stát. Ale dát na svazový web (třeba jako doplnění článku) 4 řádky výsledků....to by snad neměl být problém. A v závěru extraligy by se to  měla být samozřejmost. Při veškeré soudnosti.

+0 /-0 | 22.03.2014 09:57

nika

Takže vlastně je to všechno v pohodě....., prostě až se někdo uráčí dát na web kompletní výsledky, tak to tam prostě bude.  Já budu spokojen když ředitel extraligy věnuje svou odměnu např. na charitu a věřím, že se k němu přidají i další.  

+0 /-0 | 22.03.2014 09:28

Rdm

Myslím, že ten kdo někdy dělal online přenos je schopen pochopit, že během prvního kola se nějaký ten problém objeví. A "normální" kola začínají v 10:00, ne v 16:00. Vedoucí soutěže asi nemá povinnost čekat do půlnoci na hlášení výdledků a jejich zadáni na db.chess.cz. Jinak podle článku na stránkách ERA byl výsledek ERA-Lysá 2,5:5,5.

A samozřejmě gratulace Boru k titulu. :)

+0 /-0 | 22.03.2014 09:25

Ladislav Palovský

Vážení přátelé, trochu se vzpamatujte a umírněte ve svých soudech, výsledky jsem odesílal řediteli extraligy zhruba ve 22:40 a existuje dohoda, že jako rozhodčí do souboru na chessresults šahat nebudu!!! V ASclubu jsem ve čtvrtek makal 5 hodin, včera do 23:10 - pokud chcete, pojďte to dělat - já osobně už nevím, jak to mám udělat líp. O onlinech bylo již vše řečeno i s omluvou, dneska pojedou všechny (loni jelo po celou dobu jen 36 nebo 40) - tady nás zradil jeden konektor :-(  Předem díky za pochopení.

+0 /-0 | 22.03.2014 09:00

Marhula

Navara mohl klidně odpočívat - vše bylo jasné momentálně nemá Nový Bor konkurenci.

+0 /-0 | 22.03.2014 08:58

Tobi

Ve včerejších příspěvcích bylo za organizátory zmiňováno i s OMLUVOU, že byl s on-linem problém a přislíbeno na dnešek 48 šachovnic. Tak bych být vámi tak nepanikařila. S výsledky je to trochu na draka, pravda.

+0 /-0 | 22.03.2014 08:40

HonzaH.

Při "normálním" kole jsou výsledky na webu do 18:00, pokud se hraje vše pod jednou střechou, nejsou výsledky ani druhý den... Kocourkov sad

+0 /-0 | 22.03.2014 08:38

Petr Boleslav

Posháněl jsem alespoň výsledky jednotlivých zápasů (viz tabulka doplněna do článku), na jednotlivé šachovnice a aktualizaci celkové tabulky musíme posečkat.

+0 /-0 | 22.03.2014 08:36

Petr Boleslav

Taky jsem měl trochu šok :)

+0 /-0 | 22.03.2014 08:34

nika

I když se včera partie  z velké části přenášely on-line, přesto si myslím, že je moc smutné nezveřejnění výsledků 9.kola. Takhle si vyvrcholení extraligy rozhodně nepředstavuji. Činovníky svazu to asi moc netrápí, zřejmě mají sponzorů hodně.

+0 /-0 | 22.03.2014 07:37