Carlsen vlastní rekord nepřekonal

01.09.2019 06:00 | FIDE ELO žebříček

Hlavní srpnovou událostí se stal turnaj v americkém Saint Louis, kde se představila takřka kompletní světová špička. Carlsen ztratil šest bodů a svůj rekordní rating zatím nepřekonal.

Sinquefield Cup hrálo devět hráčů z elitní světové desítky. Z hlediska ratingu byl úspěšný Anand, který připsal devět bodů a Ding, který si vylepšil rating o šest bodů. Naopak výrazně odepisovali Aronian a So. So ztratil devět bodů, Aronian sedm, což pro něj znamenalo vypadnutí ze světové desítky. Rating si zhoršil i Carlsen, který odepsal šest bodů.

Poř. Jméno Tit. Stát Rating Part. Nar.
 1  Carlsen, Magnus  g  NOR  2876  11  1990
 2  Caruana, Fabiano  g  USA  2812  11  1992
 3  Ding, Liren  g  CHN  2811  11  1992
 4  Giri, Anish  g  NED  2780  11  1994
 5  Nepomniachtchi, Ian  g  RUS  2776  11  1990
 6  Vachier-Lagrave, Maxime  g  FRA  2774  11  1990
 7  Mamedyarov, Shakhriyar  g  AZE  2767  11  1985
 8  So, Wesley  g  USA  2767  11  1993
 9  Anand, Viswanathan  g  IND  2765  11  1969
 10  Yu, Yangyi  g  CHN  2763  12  1994

Ju vůbec nevyšly dva turnaje v Číně a přišla o 24 bodů. Goryachkina s Koneru se díky tomu opět přiblížily pozici světové dvojky. Mezi světovou desítku se v září probojovaly Tan a Harika.

Poř. Jméno Tit. Stát Rating Part. Nar.
 1  Hou, Yifan  g  CHN  2659  0  1994
 2  Ju, Wenjun  g  CHN  2576  13  1991
 3  Goryachkina, Aleksandra  g  RUS  2564  11  1998
 4  Koneru, Humpy  g  IND  2560  3  1987
 5  Muzychuk, Mariya  g  UKR  2551  0  1992
 6  Muzychuk, Anna  g  UKR  2547  0  1990
 7  Lagno, Kateryna  g  RUS  2545  9  1989
 8  Cmilyte, Viktorija  g  LTU  2538  0  1983
 9  Tan, Zhongyi  g  CHN  2504  13  1991
 10  Harika, Dronavalli  g  IND  2503  17  1991

Plát připsal 15 bodů na turnaji v Řecku a vytvořil si nové osobní maximum. Deset bodů si připsal i Nguyen za evropský šampionát a zápas s Van Welym v Novém Boru. Vzhledem k Rausisovu ukončení kariéry i jeho nedávnému vyloučení ze šachového svazu se prakticky do první české desítky dostal také Kriebel. Ten v Novém Boru připsal pět bodů.

Poř. Jméno Tit. Stát Rating Part. Nar.
 1  Navara, David  g  CZE  2724  0  1985
 2  Rausis, Igors  g  CZE  2685  0  1961
 3  Laznicka, Viktor  g  CZE  2667  0  1988
 4  Plat, Vojtech  g  CZE  2576  9  1994
 5  Michalik, Peter  g  CZE  2575  9  1990
 6  Krejci, Jan  g  CZE  2574  0  1992
 7  Hracek, Zbynek  g  CZE  2572  0  1970
 8  Stocek, Jiri  g  CZE  2569  7  1977
 9  Babula, Vlastimil  g  CZE  2559  0  1973
 10  Nguyen, Thai Dai Van  g  CZE  2545  13  2001

V ženském žebříčku se změnil rating pouze Kaňákové, která přišla na turnaji v Rize o 13 ratingových bodů.

Poř. Jméno Tit. Stát Rating Part. Nar.
 1  Worek, Joanna  wg  CZE  2308  0  1986
 2  Olsarova, Karolina  wg  CZE  2294  0  1993
 3  Petrova, Kristyna  wm  CZE  2259  0  1992
 4  Sikorova, Olga  wg  CZE  2234  0  1975
 5  Miturova, Magdalena  wm  CZE  2219  0  1993
 6  Richtrova, Eliska  wg  CZE  2213  0  1959
 7  Richterova, Natasa  wm  CZE  2212  0  1996
 8  Rodshtein, Tereza  wg  CZE  2208  0  1991
 9  Kanakova, Natalie  wm  CZE  2201  9  1999
 10  Kulovana, Eva  wg  CZE  2200  0  1987


119x 13794x Milan Boháček
Fotogalerie
Komentáře (119) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
Viktor

Davide, ještě záleží na tom, zda si závěry neděláš na základě vyjádření "falešného podrazáka". Svaz různé takové eskapády obvykle neventiluje, tedy mnohdy asi ani neexistují oficiální verze zmiňovaných událostí. Každopádně si nemyslím, že by za mého působení byly komukoliv házeny klacky pod nohy, Vojtovi obzvlášť ne.   

+0 /-0 | 15.09.2019 22:20

xdavx x
Zdenku, Plat je prolhany falesny podrazak, ale svaz mu klacky pod nohy hazel. to s tim pasem treba od svazu bylo naprosto zbytecne, to same treba. kdyz plat vyhral MCR... jasne ze delal blbosti, ale za to muze i svaz, vedeli, ze tu je 14ti lety IM s talentem jak krava, ale do zadku se lezlo rozmazlenemu spratkovi Laznickovi, ktery mimochodem taky poblil pul hospody, u cehoz jsem osobne byl .... at mam nazor na Plata jakykoli, svuj dil viny nesou i lidi ze svazu, a snaha delat muzikanty a ted moralizovat, je pro lidi, kteri leccos pamatuji, soucasny postoj svazu smesny.
+0 /-0 | 13.09.2019 16:26

Zdeněk Janda

~~Ad DB - Davide , ono to s těmi vyšilovači (např. ciki , naska či zombík , kavárník) je těžké. Pro cikiho psát ptákoviny je zábava (jak psal níže) , pro zombíka psát urážky též , pro konopného nasku ani nemluvě. Jen na okraj : jednou k nám otec přivedl malého hošíka, aby se naučil hrát šachy. Hošík se lepší. Ale jak si otec přečetl příspěvky  zdejších vyšilovačů  , nebyl si jist , jestli hocha přivedl mezi duševně zdravou komunitu. Už na začátku jsem ho upozorňoval , že tolik bláznů nikde jinde ve sportu nenajde , ať se na to připraví – jsme přece duševní sport. Diskuze ke konci začala kolem nominace Vojty . I já si myslím , že Vojta by měl zapracovat na sobě nejen šachově , ale i lidsky. Pak s tím nikdo nebude mít problém a na jeho dřívější excesy si už nikdo nevzpomene. Že někdo závidí talent Vojtovi , nebo , že Vojtovi úmyslně hází Svaz klacky pod nohy , tomu normální člověk nemůže věřit. hats off

+0 /-0 | 09.09.2019 14:42

pawel

- "Magnusi, na českém servru vyšel článek s aktuálními ely s názvem

Magnus vlastní rekord nepřekonal a má už skoro stovku příspěvků"surprise.

- "To je hezké od nich, to mi tak fanděj?laugh.......nebo píšou snad, že mi nefanděj....když se na Vás tak koukám"blush... 

- "Kdyby řešili, že Vám nefanděj, to by ještě bylo asi dobréfrown...

+0 /-0 | 09.09.2019 14:42

Pražský kavárník

Tak když chcete hovořit o politice, tak na stránkách šachového svazu je pan premiér Babiš a hraje šachy. https://www.chess.cz/sachy-si-zahral-i-premier-babis/

+0 /-0 | 09.09.2019 14:27

paulz

To Brazina: možná kdyby jsi vynechal dementy atd. tak by se Ti někdo třeba představil. 

Pokud tady jen urážíš, tak jsi po lidské stránce ukradený...Nijak Tě osobně neznám a v žádném případě Tě nemíním osobně poznat. A představovat se Ti proč?

+0 /-0 | 09.09.2019 14:10

MaX

ale no tak. Komunikovat i hrát na internetu pod nějakou přezdívkou (co si kdo táhne do dětství) je naprosto běžné. Nehledě na to, že se tady během let snad každý už představil 3x, včetně voličské přízně a životních úspěchů.

+0 /-0 | 09.09.2019 08:48

xdavx x
Ono je stejně zábavné, jak místní mravokarci a hlavně zastánci svazovych praktik a vůbec tak nějak ti lepší lidé, si zde troufaji psát jen pod anonymními nicky. Na druhou stranu jim to umožňuje být těmi statečnymi, kdy se odvážné pouští do urazení těch, kteří zde totožnost neskryvaji. Jak říkám lepší lidé, takoví moderní hrdinové.V drtivé většině je lze označit za tzv. jednoraňáky z Letne, je zajímavé že tyhle kreatiry, lze poznat na první pohled.
+0 /-0 | 08.09.2019 22:19

ciki333

Pane Očníku, z 1/2 poznatků ohledně mé osoby Vám dávám za pravdu (míněno zcela vážně).

Vždy jsem měl za to, že trocha bulváru se špetkou humoru pobaví čtenáře více, než sáhodlouhé traktáty o dvoufázové přípravě špičkového šachového hráče. Nevadí mi být lidem pro smích, humor je imho kořením života a člověk by ani sám sebe neměl brát příliš vážně...Nesouhlasím však s tím, že jsem strůjcem úpadku diskusí na nss. Nepovažuji se za samolibé, sebestředné hovado, které si o sobě myslí, že je jakýmsi "tahounem" debat. Příčiny poklesu úrovně příspěvků hledejte jinde...Třeba se lidé chtějí prostě jenom bavit a nestojí o hluboká moudra, kterými nás dnes a denně sytí veřejnoprávní televize a intelektuální elity á la Fendrych, Pehe, Payne, MUDr. Honzák, Tabery...

 

+0 /-0 | 08.09.2019 19:09

paulz

Ještě se tady začněte hádat kvůli politice....Jako kdyby nesmyslných hádek tady bylo málo.

+0 /-0 | 08.09.2019 19:03

Morphynista

N.Očník má pravdu - lhaní, urážky, podvodně vylákané dotace, daňové podvody, jakákoliv absence morálky, to je bohužel vizitka toho, co si hloupé ovce zvolily na Hrad a do čela vlády. A podobný " styl " prezentují někteří i zde...

+0 /-0 | 08.09.2019 18:58

HonzaSvatoš

N.Očník 13:09: Ó, jak jsi velký, moudrý a blahosklonný, že tu osvětluješ hlupáčkům cestu. Jinak by všichni četli ty Aeronety, díky. A nazývat presidenta Zemana hradní kreaturou jistě můžeš, stejně tak mu připisovat, že sem přinesl dryáčnictví. Dost to vypovídá. O tobě. Pokud chceš vidět echt dryáčnictvní a kreaturu, tak si najdi články Martina Fendrycha v bakalapressu. A ječtě jedna drobnost: Zkus mi věřit, že Zeman (Putin, Trump, Johnson, Babiš) za tvojí nasranost fakt nemůže. Za to může jenom ten, kterého vídáš v zrcadle.

+0 /-0 | 08.09.2019 18:28

Pražský kavárník
"Jak se stala dryáčnickou, což je něco, co mezi lidi přinesla a rozšířila ta současná hradní kreatura a její poskoci." A jak souvisí pan prezident s diskutérem ciki333? To jako že ciki333 je Zemanův poskok?
+0 /-0 | 08.09.2019 16:44

naska

Vážení,

na 1 měsíc se odmlčím.Pracovní povinnosti.Nesmím zapomenout ortézu na pochroumanou nohu....Mějte se pěkně:-)

+0 /-0 | 08.09.2019 08:08

Vojta Plát
Už to tady zachází dost do extrému. Katka Němcová šla studovat do USA a poté dostala možnost hrát za státy, stejně tak jako Wesley So, či další. Jinak už tu neřešte repre, je to furt dokola...Já věřím, že se týmu bude na ME dařit stejně jako teď našim basketbalistům na MS. Nechme se překvapit a až poté dělejme závěry. A zápasy ať si každý dělá jaké chce. Je to jen čistě vizitka samotných hráčů a oni musí vědět, jak se na ně budou ostatní dívat. A za extraligu jsem se už omlouval na všechny strany, samozřejmě to byla ostuda a už se to nebude opakovat. Ale když holt vyhrajete poprvé extraligu, tak ty emoce někdy prostě člověk přežene.
+0 /-0 | 08.09.2019 07:31

rapo

v roce 82 byla desítka v hospodě za 1,70, dvanáctka za 2,80 a Prazdroj (v bufetu) za 3,60. Zdražovalo se v roce 1984. 

+0 /-0 | 08.09.2019 06:19

...

Morphynista yes

Marek Vokáč yes

Petan yes

N.Očník yes

Pauluz yes  Ovšem uvědomte si, že zde budete označeni za dementy. Protože pro pána používajícího zde tyto termíny jsou dementi všichni, jenom on je letadlo.

+0 /-0 | 08.09.2019 02:35

Morphynista

@ciki333 : S těmi cenami piva ( a nejen s nimi ) jste úplně mimo. V roce 1989 stála desítka přibližně 2.50 a jedenáctka 3.30. Urážky komentovat nebudu, maje na paměti známý citát Jana Wericha... Jak již napsal N.Očník, používáte demagogii, argumentační fauly, nesmyslná přirovnání , teď sem ještě zatahujete Katku Němcovou , přičemž souvislost v Vojtou Plátem veškerá žádná , ale jen pokračujte, připomínáte mi svým stylem našeho hradního šaška...

+0 /-0 | 08.09.2019 01:44

Marek Vokáč

No sláva.Už jsem začínal mít deprese, že se o mně vůbec nemluví. Ale Čekalíček si nakonec vzpomněl, že je mým nejlepším PR manažerem (škoda, měl jsem ho angažovat dříve, kdy to mělo větší smysl). On o mně sice nic neví, ale tvůrčím způsobem literárně rozvíjí můj medailonek k 50. narozeninám, proto mu jen lehce rozšířím obzor - pivo od mládí skoro vůbec nepiji a proto mě jeho cena nikdy nezajímala.

Jana Adamuse jsem tím vtípkem zřejmě zasáhl na velmi citlivém místě a nikdy mi to nezapomene.Hlavně ale jestli si pamatuje, čím mě k němu vyprovokoval. Já ano, omlovat se mu proto asi nebudu, ale zato uznávám, že na hoboj hraje velmi pěkně, a to, co jsem našel na youtube, se mi poslouchalo celkem příjemně. Ega hudebníků jsou ovšem možná stejně silná jako ega šachistů, s tím nic nenadělám. A co se týče vašeho někdy až nekritického obdivu k Vojtíškovi - naprosto souhlasím, že je to mimořádný šachový talent. Něco z něho sice už dokázal promrhat, ale stále to ještě může dotáhnout daleko. Bohužel dosud zcela nedospěl lidsky a ještě nepochopil, že by měl svou výjimečnost dokazovat za šachovnicí, a ne po hospodách a na sociálních sítích. Ode mne to moc nevzal, ale kdybyste ho o tom mohl přesvědčit vy jako jeho skalní fanoušek, pak vám budu tleskat.

A ještě drobnost závěrem.Pokud je reprezentant v libovolném sportu dopingovou kontrolou přistižen, že třeba konzumuje mariánku, pak tato sportovní federace přijde minimálně na 3 roky o veškerou státní finanční podporu. To by třeba u šachu dnes znamenalo řádově nějakých 45 milionů, a to byste si na triko jako funkcionáři svazu asi také nechtěli vzít.

+0 /-0 | 08.09.2019 00:39

naska

Pane Petan,

přečetl jste si už ten článek od K. Němcové? Co nám k tomu řeknete?.(

+0 /-0 | 07.09.2019 23:58

Petan

Tak nám to tady ciki333 pěkně rozškatulkoval :

čestní bojovníci za spravedlnost a novodobí Mirkové Dušínové: Brazina, Ciki333, Naska a ZMB

banda tupců: Morphynista, N Očník, Pawel, Pavel CH a Homunkulus

šachová mafie: Viktor Novotný, Zbyněk Hráček a Martin Petr

A jediný spokojený je Petr  Boleslav - sledovanost vysoká, diskuze bohatá. Na to sponzoři slyší. Úroveň sponzoři neřeší.Hlavně nic necenzurovat. To by snížilo kvantitu a to sponzoři neradi.

 

+0 /-0 | 07.09.2019 23:10

chess123

Morphynista to napsal přesně. Vojta Plát si dveře do reprezentace zavřel sám. Copak chceme, aby se nás reprezentoval hráč, kterému připadá normální, že se během dopoledne válí ožralý před hracím sálem extraligy? Podobných reprezentativních příběhů je mnoho. Naposled jsem si vyslechl vyprávění o skupince českých talentů – skoro reprezentantů, kteří byli zadrženi v Německu kvůli drogám. Prý jeden ročník 1994, druhý ročník 2000, atd. Pravidla antidopingu pro ně zřejmě neplatí.

+0 /-0 | 07.09.2019 22:56

HonzaSvatoš

Hm, tak to musela být Plzeň kurevsky předražená, oběd stál tehdy kolem 10 Kč. A pivo 10-11 stupňů stálo i po změně režimu v roce 1989 a liberalizaci cen těch 2 a něco. A to už museli jet hospodští na reálné tržní ceny, ptotože záporná daň z obratu nebyla.

+0 /-0 | 07.09.2019 22:39

ciki333

07.09.2019 22:22 | HonzaSvatoš

Po Štrougalově zdražení piva, v roce 1982.

+0 /-0 | 07.09.2019 22:30

ciki333

07.09.2019 22:01 | naska

Pane nasko, aféru s Katkou Němcovou si pozorně přečtěte...Vojta Plát není jediný, komu Svaz cíleně ničí, či ničil kariéru. Katka v současnosti hraje za USA a podařilo se jí tehdy dostat se ze spárů Vlastimila Sejkory. Ten používal bolševické praktiky bez jakýchkoliv skrupulí...bohužel se tehdy do toho namočil i GM Jansa, který při nevhodných formulacích, obviňujících Káču, používal frázeologii jakoby vypadlou z RP. Tyto staré kauzy většina zdejších čtenářů nezná, proto nás, když je "oprášíme", někteří z nich dehonestují, zesměšňují, či považují za lháře...Dětinský pawel, místní idiot Morphynista, Očník mdlého ducha, pseudomoralista Pavel Ch...a nebystrý Homunkulus. Nad tyto zabedněnce je nutno se povznést.

+0 /-0 | 07.09.2019 22:27

HonzaSvatoš

@ciki333 20:58 Spíš pro odlehčení, kdy byl Prazdroj za 6 káčé? Si pamatuju ještě z chmelové brigády (už po plyšové "revoluci") pivo za 2-2,30 a teď za 30-40, ale kdy přesně bylo za 6?

+0 /-0 | 07.09.2019 22:22

naska

Vážený pane pawel...Vám se ten dopis líbí?Resp. ten článek od K. Němcové?Co nám k tomu řeknete:-)

+0 /-0 | 07.09.2019 22:21

pawel

A kdo se počůrával ve školce, byste nevygooglili? Že byste nás tím obohatili.

P.Kavárník: Té písničce (originálu) děláte reklamu Vy, Vašimi příspěvky.

Chápu, že se Vám nelíbí.

"A vo tom to je". "Vo" tom ta písnička je.  

+0 /-0 | 07.09.2019 22:06

naska

Pane ciki 333...a vidíte,najednou všichni mlčí,třeba trollove,skřeti,eminentní pumprdenti,psychotici,frustráti atd.Ten článek,no co k tomu dodat? Humus a hnojiště je to!!!

+0 /-0 | 07.09.2019 22:01

ciki333

č.4 – článek Kristýny Němcové zaslaný předsedovi ŠSČR k vyjádření

Článek z roku 2010 odhaluje temnou stránku Vlastimila Sejkory...Tak nějak po bolševicku ničil talent té doby (rok 10) Kateřinu Němcovou...Celá kauza, včetně hlavních aktérů, je tam dobře popsáná. Uteklo 9. let...staré lotry nahradili mladší, ale jede se po staru. ŠSČR je stále zkostnatělý útvar používající totalitní praktiky.

PS. Malá ochutnávka: „Když jsem četl to poprvé (vyjádření p. Jansy) byl jsem konsternován. Zavanul na mě duch minulého režinu, jako kdybych opět četl RUDÉ PRÁVO. Dokonalý totalitní slovník (holt co se v mládí naučíš ...). Jako kdyby jsme na listopad 1989 teprve čekali.“

+0 /-0 | 07.09.2019 21:56

naska

Pane ciki 333.....ing. chemie GM Marek Vokáč ještě rozdává konopné provazy...a prý větev si můžete najít sám:-)To když se mu nelíbí nějaký příspěvek......GM Vokáč ani nepostřehl,že komunismus už je dávno pryč:-)

+0 /-0 | 07.09.2019 21:17

Morphynista

O panu Vokáčovi píšete nesmysly, v pionýru a SSM byl za komunistů skoro každý a sám jste asi nepostřehl, že Vlastimil Sejkora už hezkou řadu let žádnou svazovou funkci nezastává...ale pravděpodobnější je, že jde o obvyklý trolling.

+0 /-0 | 07.09.2019 21:08

ciki333

07.09.2019 20:01 | N. Očník

Pane Očníku, ony "historické" paralely nejsou úplně mimo mísu. Vzpomínáte na bývalého předsedu ŠSČR Vlastimila Sejkoru? Ten o sobě v Curriculum vitae během kandidatury prohlašoval, že je tzv. "stará strukturu,"a že se za to nestydí (pozn.ciki333- to beru, odkryl karty a nemlžil trapně o své minulosti). Vezměte takového Ing. Vokáče...velice flexibilní jedinec, v 70. letech aktivní v mládežnických organizacích, účastník pionýrské sportovní olympiády, svázák...prostě byl všude tam, co nabízela éra reálného socialismu. Po "Sametu" 30. let pak na různých postech ŠSČR, to už ale jako velký přítel liberální demokracie. Při jeho schopnostech přizpůsobit se různým politickým systémům zvládné trénovat mládež s pauzami na motlitby i za vlády Chalífátu...Už to ale z pochopitelných důvodů nebudou dívky. Současný místopředseda Svazu-RNDr. Martin Petr...Typický komsomolec z 50. let, plný budovatelského entusiasmu...ŠSČR se svými činovníky lze právem považovat za socialistický skanzen, který v nezměněné formě přežil i třicetileté budování tržní ekonomiky. Občas mne napadá kacířská otázka pro pana Vokáče, zda postřehl odlišnou cenu piva v jednotlivých pohostinských zařízeních,  a že se Prazdroj už nečepuje za 6,-Kč.

+0 /-0 | 07.09.2019 20:58

Homunkulus

N. Očník: yes

+0 /-0 | 07.09.2019 20:44

naska

Vážený pane Morphynisto....a i na Vás jedna ,slušně napsaná otázka. Do které kategorie patříte Vy? Troll,eminentní pumprdent,skřet,psychotik,či frustrát?Tyto slova nepoužívám já,ale třeba pan N. Očník a mnozí další,třeba i Vy.I když i Vy občas máte pravdu,to se nedá popřít. Nic ve zlém:-)

+0 /-0 | 07.09.2019 20:41

Pražský kavárník
Tak samozřejmě, že pan Plát má neobjasněnou temnou minulost. Ale šachovou výkonnost má.
+0 /-0 | 07.09.2019 20:39

Morphynista

Vojta Plát si dveře do reprezentace zavřel sám a je to on, kdo musí změnit svůj přístup, i kdyby zdejší trollové napsali ještě stovky příspěvků, ve kterém ho budou hájit a házet vinu na svazové funkcionáře a reprezentanty.

+0 /-0 | 07.09.2019 20:34

naska

Vážení...Pan Viktor píše,že GM Vojta Plát nedostal smlouvu z nešachových důvodů...a pokračoval dále...viz jeho níže uvedený příspěvek.Pane N.Očník,ale Vy jste mi vůbec neodpověděl...tedy do jaké kategorie,či skupiny patříte Vy? Jinak ,co jste napsal,trochu pravdy by se tam našlo.V Rakousku se pořadí do repre sestavovalo dle ELO Ratings List.....i když přítel GM Karl Robatsch byl k mnoha činovníkům ne zrovna slušný,dali ho na 1. desku a na Olymp.Proč u nás není GM Vojta Plát nominován vůbec? Třeba dle stavajicí ELO Ratings List?

+0 /-0 | 07.09.2019 20:27

ciki333

Tři kroky k zářným zítřkům českého šachu:

1) Především klid na práci činovníkům ŠSČR.

2) Poučit se z krizového vývoje "aféry Plát" a na základě získaných poznatků normalizovat šachovou reprezentaci (lze využít i zkušenosti soudruhů z let 68-69).

3) Vyloučit z vlastních řad ty, kdož močí proti větru a nejdou s davem.

Děkuji, nechci...

+0 /-0 | 07.09.2019 19:32

paulz

Nic, jen přemýšlím jaký v tom případě musí být Peťa Michalík pro pana Nasku talent...

+0 /-0 | 07.09.2019 19:09

Pražský kavárník

Co jako, že má pan Michalík děti a chodí do práce? Co jako z toho?

+0 /-0 | 07.09.2019 19:03

paulz

To naska: no aktuálně po přeboru Polska je Vojta na 4 místě v ČR. Za Peťou Michalíkem který to zvládá při malých dětech a chození do práce....

+0 /-0 | 07.09.2019 19:00

paulz

To Brazina: http://old.chess.cz/www/assets/files/informace/tmk/Pravidla_motivacnich_cen%20SSCR_2017.pdf

komplet podmínky motivačních cen, podle kterých získal Krejčí cenu. A nech si prosím své bláboly...Jinak cena měla motivovat hlavně k zvýšení šachové výkonnosti. 

+0 /-0 | 07.09.2019 18:44

xdavx x
Paulz je zřejmé hodně hloupý člověk. Prý kde bylo ono obejíti pravidel, třeba v tom ty demente, že ta cena měla motivovat k hraní silných turnajů, což třeba Plat dělal v míře větší než Krejčí.
+0 /-0 | 07.09.2019 18:03

naska

Pane SPONZORE...GM Vojta Plát opravdu není závistivec,to mi věřte.A co dodat k příspěvku pana N. Očníka? Asi toto....proč myslíte,že ten,kdo má jiný názor je frustrát,či dokonce místní psychotik? Do jaké kategorie,či skupiny patříte Vy? Psychotik,frustrát,eminentní pumprdent,troll či skřet?Napište nám něco o sebe.O tom,že GM Vojta Plát je mimořádný talent,to dokazuje jeho 3 místo na ELO Ratings list ČR,ne?

+0 /-0 | 07.09.2019 17:58

Pražský kavárník
Je pozoruhodné, jak diskutér "pawel" tady pořád odkazuje na svoji písničku. Asi ta písnička nikoho moc nezajímá, tak si "pawel" dělá sám sobě reklamu.
+0 /-0 | 07.09.2019 16:42

pawel

Potom co jsem hodil písničku do uživatelských zpráv, snad se alespoň někdo zasmál nebo zamyslel.

Nosím v hlavě ještě jednu. S účatníky zájezdu jsem jel víkend autobusem po pár hradech a  českých symbolech. Jako Blaník a jiné. 

Napadla mne, ze situace vzniklé tam, ještě jedna parodie na známou písničku, zbarvenou do "šachova".

Večer jsem na ni zapracoval, pak odložil, teď jsem se k ní vrátil.

Měla by snad vyloudit úsměv u čtenářů, tak ale zatím nevím, jestli ji mám dopracovat. 

+0 /-0 | 07.09.2019 15:49

paulz

To PK: že zápas Hráček vers. Krejčí byl kvůli motivační ceně je jasné. Jen nechápu v čem by mělo spočívat obejítí pravidel? 

+0 /-0 | 07.09.2019 13:04

Pražský kavárník

http://www.nss.cz/mini-zapas-gm-hracek-vs-gm-krejci   Odkaz na zápas Krejčí-Hráček byl. Už tehdy bylo všem jasné, že jenom chtějí obejít pravidla motivačních cen.

+0 /-0 | 07.09.2019 12:48

SPONZOR

Vojta Plat: Krejci mel pred timto zapasem splnenu nejdulezitejsi podminku ziskani dotace (tj. narust ELO) tak, ze si mohl dovolit zapas dokonce prohrat, a presto by financni premii ziskal.. Takze, jaky PRINCIP, pane Plate- z Vasi strany spise ZAVIST..                                                       N. Ocnik 11:06: souhlas                                                                                                                          Pavel Ch: jj:-)

 

 

 

 

+0 /-0 | 07.09.2019 12:45

RIK

Šachové olympiády v Khanty Mansiysku 2020 (Russia)  a v Minsku 2022 (Belarus) jsou pře námi a nominace jsou otevřené. Těšíte se?

 

+0 /-0 | 07.09.2019 12:37

Vojta Plát
Sponzoriku, kecáš nesmysly. Krejčí potřeboval těch partií šest, proto zápas na šest partií. Partie jsem neviděl, měl být aspoň online, nějaká zmínka. Ale nikde nic. Navíc teď jsou možné maximálně čtyři partie. Takže prostě účel zápasu byl jasný, za to by neměla být cena vyplacena z principu. Teď to svaz už změnil. Ale dal se udělat zápas rovnou na dvanáct partií a pak si nahrávat elo jak Rausis. By nemohl svaz nic udělat. Cítím satisfakci, že jsem tu cenu jako jediný uhrál poctivě, bez potřeby nějakého zápasu. To svaz samozřejmě sere ze všeho nejvíc a neumí to přiznat.
+0 /-0 | 07.09.2019 10:30

strelec

Ad Homunkulus 6.9. 20:24: SOUHLAS

+0 /-0 | 07.09.2019 10:07

paulz

Sám jsi trapný Brazino a již dlouho.

+0 /-0 | 06.09.2019 22:58

xdavx x
Mlcic většině je jasno? Ano je, Mlcic většina je znechucen, ale je jí to v podstatě u prdele. I když ona Mlcic většina uznává, že na svazu jsou ne úplně v pořádku vztahy. Ale dal si žijte ve svém světe, kde jste pro všechny vlastně fajn. Ne nejste. Jste trapní.
+0 /-0 | 06.09.2019 22:48

Pavel Ch

Sponzor: Nemožný tah v rapid, při věžovce? Při ano/ne, nebudu psát jméno. 

+0 /-0 | 06.09.2019 22:04

SPONZOR

Pavel Ch: asi je castecne chyba i u tech zasvecenejsich (tedy i u me..), ze napr. okolnosti kolem zapasu Hracka s Krejcim nevysvetlili.. Takze tedy: JK ke splneni podminek k ziskani dotace od Svazu tenkrat potrebovak jiz jen jednu nebo dve partie s hracem elove silnejsim- bez ohledu na vysledek..(pokud si dobre pamatuji..). Uprednostnil zapas se ZH oproti ucasti v nejakem Openu, kde by nebyla jistota partii se silnejsimi- to je myslim zcela v poradku. Ze zapas na nekolik partii skoncil nerozhodne ( mozna po vzajemne domluve), nepovazuji za neco, co by melo byt pranyrovano stylem "ZMB" a jemu podobnych! Kdo si kdy nedomluvil remizu dopredu, at hodi kamenem..:-). P.S. a k tomu vsemu dokonce i dukaz o domluvenem zapase nikdo z techto radobymoralistu nedodal...

 

 

+0 /-0 | 06.09.2019 21:46

SPONZOR
Vložte obsah
+0 /-0 | 06.09.2019 21:24

Homunkulus

Mně rozhodně není jedno, jak tahle diskuse upadla, pár lidí tady dokola píše své invektivy, do toho je dost marné vstupovat, jen se tím přiživí. S přispěvateli jako ZMB, ciki333, david brazina ostře nesouhlasím, u nasky ani nevím, s čím vlastně nesouhlasit. Jestli má cenu to psát, tak to teda píšu.

+0 /-0 | 06.09.2019 20:24

Pavel Ch

Viktore:

Já myslím, že to není tak hrozné, jak to vypadá a že  je "mlčící" většině jasno. Víš, jak dopadne ten, co by se zde Viktora či Zbyňka zastal, si to většina rozmyslí. Já se třeba Zbyňka zastávám pravidelně, když někteří si ani nenajdou, jaké výkony na olympiádách pravidelně podával. A nadávali na něj, aby už odešel (už mnoho let zpět).  Ale plně chápu ty "mlčící", co se zde nevyjadřují. 

   Ota Válek napsal svůj náhled na většinu a drtivou menšinu v posledních dvou řádcích jasně (viz 11:35).

Naska napsal, že jsem se překvapivě zastal Vojty. Psal jsem, že jsem se ho zastal za událost u které jsem byl, na rozdíl od senzachtivého autora příspěvku, co to měl z druhé (třetí) ruky, kterou po létech vytáhl s množstvím nepřesností a lží. Když vím, že pravda je jinde, zastanu se kohokoliv. Třeba, teď si někteří dokonce myslili, že se zastávám Igorse, ne, nezastávám, měl jsem jen více informací a napsal jsem jen to, co byla jinde psaná lež, co je jinak. Co mi dále řekl a nemohu ověřit, můžu si myslet tak i tak, ale k tomu dalšímu jsem mlčel. Na fantas-teorie jsou tu jiní přeborníci, přenechám jim, chytřejším. "Zastal" jsem se jen pravdy. A budu tak činit i nadále u kohokoliv. 

+0 /-0 | 06.09.2019 18:07

Viktor

Sice jsem tušil, že to neskončí u jednoho komentu, ale přijde mi smutné, když se tu kope do dlouholetých reprezentantů a všem už je to tak nějak jedno. Karja -  Vojta Plát letos nedostal repre smlouvu spíše z nešachových důvodů. Nejde o jeho osobní vztahy s členy VV, ale o chování reprezentanta a dosavadní zkušenosti s dodržováním minulých smluv. Buď k reprezentaci dozraje nebo třeba přijde jednou VV, který bude koukat jen na Elo a nebude po reprezentantech chtít nic dalšího. Já doufám v první možnost.      

+0 /-0 | 06.09.2019 17:23

pawel

To jsem teda úplně natvrdlej bl... surprise

"aby se 100x proprané prádlo propralo", napsal jsem původně. A pak to změním na - abychom 100x proprané prádlo propral... , nojo kurňa, máte pravdu, neživotní prádlo tím zmizelo z podnětu. Ale to jsem už psal, že přec nemohu být novinář. "Ne prej i ten udělal dokonce v článku hrubku", mi bylo odpovězeno, někdo "chytrý" psal. 

pawel je žena, pobavilo, to jako kdysi někdo psal, že Alice (nss historici pamatují, škoda jí) je chlap. 

+0 /-0 | 06.09.2019 14:56

lv
Šachový svět je prostě zvláštní. Když jsem před lety jezdíval přednášet na univerzitu do Charkova, seznámil jsem se tam s panem Tajmanovem, výborným šachistou a účastníkem turnaje kandidátů. Padli jsme si do oka, protože byl zároveň výborným pianistou a zpěvákem - nu a já jsem tehdy do hudby taky trochu fušoval, hrál jsem na basu v tehdy populární rockové skupině. Když jsme tak jednou s Markem Jevgeněvičem seděli večer u vodky a nakládaných okurek, tak mi vyprávěl, jaké poměry panovaly v šedesátých letech v sovětské reprezentaci. On teda vůbec nebyl jako Vojtěch Plát (pokud vím) a vlastně celá ta historka s naší reprezentací moc nesouvisí, ale ... tož tak.
+0 /-0 | 06.09.2019 14:27

Ota Válek

Re SPONZOR: Může to být žena, ale i dítě, případně chlap, který propadal z češtiny. Může to být Cimrman, který vyrůstal v německém prostředí, kde se hojně používá dvojité w, a je známo, že s českým pravopisem míval problémy, byť jej vyučoval (viz tzv. Cimrmanův paradox). Jisté však je, že to není P. Matocha, jenž by se jako novinář nikdy nedopustil takové hrubky.

+0 /-0 | 06.09.2019 13:55

strelec

ad SPONZOR: smileydobrý, při běžném "rychločtení" si toho nevšimnu

+0 /-0 | 06.09.2019 11:50

SPONZOR

Pawel 5.9.2019 v 17.19- Pawel neni Matocha, Pawel je zena..

 

+0 /-0 | 06.09.2019 11:44

Ota Válek

Pavle, díky za info. Držím palce, ať se akce vydaří. Šachisté měli vždy o funkcionáře nouzi, neboť na rozdíl od pohybových sportů můžeme soutěžně hrát do vysokého věku a tím neztratit kontakt s komunitou, aniž bychom se museli stát bafuňáři. O to víc bychom si jich měli vážit. Věřím, že drtivá většina šachistů si to uvědomuje a činnost funkcionářů hodnotí pozitivně. Na tomto webu se vyskytující nenávistní trollové, které by, naštěstí, bylo možné spočítat na prstech jedné ruky, v žádném případě nejsou reprezentačním vzorkem členské základny.

+0 /-0 | 06.09.2019 11:35

Pavel Ch

O FIDE rapid, blesk (samozřejmě pro důležitější věci - zážitky z šachu i pobytu, výhry) si přijeďte zahrát k nám příští víkend. Pořádáme MČR družstev blesk+ rapid, do dnešní půlnoci přihlášky. Těším se na vás. 24 on-linů bude minimálně.

  Pořádá také náš klub (Michal Mach ředitel soutěže) zítra, pozítří MČR rapid žáků v Třešti. Startovky již jsou. Také přes 20 on-linů poběží.

Obě mistrovství na www.republika.sachyusti.cz  s odkazy. 

+0 /-0 | 06.09.2019 09:26

wlk
Nechcem sa vyjadrovať k "domácemu matču", ale idea Kd8 je v Nimcovičke celkom známa. Minimálne existujú klasické vzory, ako http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1067847 Karpov použil ideu aj neskôr na najvyššej úrovni http://www.chessgames.com/perl/chessgame?gid=1384998. Odsudzovať majstra Cífku kvôli tomu, že sa rozhodol hrať dobrovoľne bez rošády a vyvodzovať z toho ďalšie domnienky, je povrchné. S enginom po ruke je múdry každý.
+0 /-0 | 05.09.2019 18:40

pawel

Můžeme se "těšit" na košatou diskusi o zápasech Viktora Lázničky a Zbyňka Hráčka při sledování ME, při hodnocení ME, i za rok při olympiádě a určitě se najdou příležitosti také mezi tím, abychom 100x (nechybí tam ještě jedna nula?) proprané prádlo propraly.

 

   Dal jsem odkaz na písničku minulý týden, tu je ...i trochu k zamyšlení

+0 /-0 | 05.09.2019 17:19

naska

.....byl velmi problémový talent,ovšem činovníci zjistili,že jiný už nebude a dali mu šanci hrát na 1. desce na olympiádách.A hlavně,byl to vědec a byl prostě svůj.-))

+0 /-0 | 05.09.2019 16:33

Horník z hnědouhelný pánve

To pan Naska. Nerozumím. Jak souvisí pan Robatsch s talentem pana Pláta? Byl snad pan Robatsch uznávaným talentem? A díky tomu, že byl prostořeký půjde pan Plát v jeho šlépějích? Nebo, co je zde za korelaci?

+0 /-0 | 05.09.2019 16:24

Horník z hnědouhelný pánve

Máte pravdu, ročník 1994 a elo 2576. Omlouvám se za drobnou nepřesnost a děkuji za upřesnění.

+0 /-0 | 05.09.2019 16:18

naska

Vážený pane Horník z h.pánve.

Nevím,ale myslím si, že GM Vojta Plát je mimořádný talent. A jistě je v jeho možnostech atakovat hranici 2650 ELO.Měl jsem známého,snad přítele,GM Karl Robatsch.Chodil na naše koncerty ve Vídni ,no a jednou jsme si zahráli partičku šachu.....Všem šachistům se vysmíval,tím jeho nenapodobitelným způsobem...dotahl to až do repre,jeho nejvyšší ELO bylo 2650....nevím to jistě. Hrál první desku za Rakousko na Olymp.nesnášel trenéry,zahájení nestudoval a vymyslel Robatschovu obranu za černé.No a hlavně ,byl to bohém,vědec,Doktor Karl Robatsch se zabýval výzkumem orchidei!!!Pro sprosté slovo nešel až tak daleko a hlavně,řekl,co si vždy myslel. Nepřipomíná Vám to někoho?:-)

+0 /-0 | 05.09.2019 16:18

Vojta Plát
Jsem ročním 1994, Elo mám taky jiný a talent už taky nejsem. Stejně tak neuznávám našeho prezidenta Zemana a budoucího předsedu svazu Petra. Vzpomínám si na rok 2012, když mi propadl pas den před MS juniorů a svaz mi to dal k úhradě. Jak mi Pisk psal, že pokud to nezaplatím, tak mě vyloučí z federace :-) tak s chutí do toho, teď je situace o dost horší.
+0 /-0 | 05.09.2019 16:12

Horník z hnědouhelný pánve

Vůbec nechci hodnotit nominaci. Jen mi vadí nekritický obdiv ke komukoliv. Nevím, jak pan Ciky a pan Naska přišli na to, že pan Plát (kterého osobně neznám a přeju mu vše dobré) je nějaký, abych citoval „mimořádný talent“? Dal jsem si tu práci a zde několik suchých čísel (ať si každý udělá obrázek o mimořádnosti talentu):

Pan Plát je ročník 1995. Ve své „věkové kategorii“ (tedy 1995 a mladší) je se svým aktuálním elem (2568) až na 80. místě (!) na světě.

Pan Navara měl v jeho věku elo 2692, tedy o 124 elobodů více. Přesto ho zde mnozí nazývají čučkařem a podobnými výrazy.

Pan Láznička měl v jeho věku elo 2675, tedy o 107 elobodů více.

Pan Štoček měl v jeho věku elo 2563, tedy o 5 elobodů méně (a co inflace?)

U pana Hráčka a Babuly nelze k jejich věku dohledat, kolik měli ve svých 25 letech, ale v nejzazším roce 2000 měl pan Hráček (30let) 2620 (+52) a pan Babula (27let) 2569 (+1)

Pan Plát je jistě výborný hráč, ale mimořádný talent?

Já bych řekl že ne, ale každý to může vidět jinak…

+0 /-0 | 05.09.2019 15:23

paulz

Já Ti vysvětluji jen Kd8, páč to prostě nechápeš. Že partie v žádném případě neměli být u Cifky doma, o tom není potřeba vůbec diskutovat.

+0 /-0 | 05.09.2019 15:08

xdavx x
Paulz. Už toho nech ty komiku :D To je jako ptát se proč to Laznička odehral u Cifky, bez rozhodčího, nahlásil blbou adresu, a domluvil se zrovna s již aktivně nehrajicim Cifkou :D
+0 /-0 | 05.09.2019 14:56

paulz

Vážně si někdo může myslet, že hráč kvality Lázničky není schopný vytvořit bleskově spoustu normálních a nenápadných partií...A musel by se uchylovat ke krajně podezřelému Kd8?

+0 /-0 | 05.09.2019 14:49

Karja

Jak to, že pan IM Kriebel má reprezentační smlouvu se svazem a pan GM Plát ne? Myslím, že je zřejmé, že pan GM Plát je výrazně silnější šachista.

+0 /-0 | 05.09.2019 14:48

xdavx x
To Paulz. :D
+0 /-0 | 05.09.2019 14:44

paulz

Pro chytrolýna který šachům nerozumí, tah Kd8 byl zcela ve stylu Cifky. A jestli si myslí, že u vymyšlené partie by měl někdo zapotřebí dávat takový tah aby partie dopadla dle předpokladů..

+0 /-0 | 05.09.2019 14:40

xdavx x
Viktore, takže ten zápas s Cifkou neměl jasny výsledek jo? :D a to Kd8, byl Cifkuv geniální tah :D Viktore, vážím si toho, že reaguješ, ale už toho raději nechej....
+0 /-0 | 05.09.2019 14:31

Viktor

Max - to tedy nikoliv, že se zápasy konaly kvůli ceně, to je jasné a nikdo snad nikdy netvrdil nic jiného, ale pod termínem domluvený zápas vnímám domluvený výsledek, a takový závěr učinili jen někteří zdejší diskutéři, pochopitelně bez důkazů. Naska - Vojta měl spoustu příležitostí, spoustu průšvihů. Za sebe i tak doufám, že se propracuje do české repre v budoucnu, letos prostě nebyl vybrán. Byl jsem tázán, zda může být v nominaci, i když nebyl v širší repre se smlouvou, což jsem potvrdil jako možné. I proto o něm kapitán uvažoval, jak vyplývá z jeho zdůvodnění nominace. Vojta jako jeden z mála našich předních hráčů velmi aktivně pracuje s fanoušky, jako rebel má početnější fanclub než mnozí jiní hráči, podle toho se ale nominace nedělá. Nicméně právě tak se dají najít sponzoři. Přeji brzké uzdravení!     

+0 /-0 | 05.09.2019 14:19

paulz

No s tím Elem 2050 jsem to trochu přehnal....ale i 1924 je pěkné...

+0 /-0 | 05.09.2019 14:18

paulz

No jo bývalý šachista s Elem 2050 má problém, že se mu hráč s Elem skoro 2700 osobně neomluvil za podivný zápas....

+0 /-0 | 05.09.2019 14:08

xdavx x
Válku, už jsi hrál někdy soutěžní partií u sebe doma? A bez rozhodčího? A nahlásil jinou adresu? Ptám se, protože mě zajímá, kam až trollovani může zajít.
+0 /-0 | 05.09.2019 14:02

Ota Válek

MaXi, zápasy byly nepochybně předem cíleně domluvené, jinak to ani nejde. Těžko si lze představit situaci, že hráč si někde sedne za šachovnici a bude čekat, zda si k němu nepřisedne náhodně kolemjdoucí soupeř. Podstatné je, že výsledky těch zápasů domluveny nebyly s výjímkou legálních případů, kdy v průběhu partie došlo k dohodě hráčů na nerozhodném výsledku. 

+0 /-0 | 05.09.2019 13:58

xdavx x
To Viktor: když udělal průser Limbersky, Lafata, Duda, Řepka.. , kdokoliv z reprezentantů, víš co udělal příslušný svaz? Jasně řekl, tak takhle ne, udělals průser, bez trénovat děti... A to je fotbal a hokej taky pěkna bažina... Navíc se Laznička o těch co ho platí vyjadřuje jako o debilech. Dovolit si to nějaký fotbalista, skončil. Ale vy na svazu jste skuteční giganti. Ono přeci stačí, že se Laznička potrestal sám...
+0 /-0 | 05.09.2019 13:58

MaX

Po měsíci bahen v diskuzi už tedy snad můžeme oba zápasy oficiálně uzavřít jako cíleně domluvené.

+0 /-0 | 05.09.2019 12:18

naska

Vážený pane Viktore,

dobře tedy,udělejte výjimku,dejte GM Vojtu Pláta na třetí desku,kde podle ELA patří a je vše vyřešeno,ne?Zkuste zapomenout na všelijaké půtky a nařčení a uvidíte,že se to vyplatí.Jediný CM Pavel Chrz se GM Vojty Pláta zastál a to je co říct.GM Vojta Plát je mimořadný talent a momentálně podává z reprezentantů asi nejvýrovnanější ......toto slovo si každý domyslí sám.V Polské extralize má myslím 5 bodů,stejně jako GM D. Navara.GM Vojta Plát má strašně hodně fanoušku a od VV bych očekával,že jej bude maximálně ve všem ,tedy i finančně podporovat.Myslím,že kromě mě a cikiho 333 by se našlo i více šachistů,kteří by Vojtu podporovali.To,že je chováním třeba více extravagantní mi osobně nevadí. Prof.Mgr. Naska DiS:-)

+0 /-0 | 05.09.2019 12:11

Viktor

Já si o cikim nemyslím, že lže, on věří svým pravdám. Můžete věřit Vojtovi a nevěřit repre komisi a VV, s tím nic neudělám. Stejné je to se zápasy kvůli motivační ceně, která má motivovat k tréninku a růstu. Když se některým toto skutečně podařilo a pomohli si zápasem, který žádná pravidla nezakazují, máte je za padouchy. Na základě všech výpovědí došel VV k závěru, že Láznička nechtěl porušit žádná pravidla, neznal ale organizační věci. Uznal, že hrát bez rozhodčího byla chyba. Na NSS vám to ale psát nebude, stejně jako většina ostatních reprezentantů zde nepíše. Nezískal nic, přišel o desítky tisíc, pověst a některé kamarády. Z mého pohledu byl potrestán víc než dostatečně. 

+0 /-0 | 05.09.2019 11:47

naska

Vážení....něco pro zasmání:-) Vrátil jsem se z ciziny,hrál jsem několik koncertů jako záskok za přítele,samozřejmě zadarmo.Po ukončení koncertů jsme se poděkovali,já šel první,no a nějaký .urák zapomněl v té tmě za podiem zesilovač. Následoval o zakopnutí,pád,samozřejmě člověk první chrání drahé housle,až pak sebe...výsledek....housle jsou v pořádku,ovšem rozbité koleno,no a asi budu pajdat tak půl roku:-) A nyní čtu a vidím,že se to tady pořádně mele. Ano...ciki 333 nelže...mail od GM Vojty Pláta jsem v tomtéž znění dostal i já.Souhlásím s panem Zmestabílého.....zváště s větou...už ty lumpárny p. Novotného,Petra a Hráčka lezou na povrch. V mnohém ma pravdu i  p. David Bražina PhD.Pánové závidí talent GM V. Pláta a tak mu všemožně brání v reprezentaci. Je přeci Elově na 3 místě v ČR?Osobně GM V. Plátovi držím palce,aby se dařilo,myslím herně,jako doposud:-),,,,,,,oprava zvláště:-)

+0 /-0 | 05.09.2019 11:21

xdavx x
Ale nezahrál že? To je zas argument jak z pomocné školy....
+0 /-0 | 05.09.2019 10:12

Morphynista

Vojto, kdyby soupeř zahrál 16...Jce4 , měl by dost velkou převahu. Menší výhodu si udržoval i potom, teprve poté, co zbytečně vyměnil dámy, jsi začal mít navrch. Že bys ho herně převyšoval, jsou samozřejmě jen silácké řeči...

+0 /-0 | 05.09.2019 09:56

ciki333

05.09.2019 06:31 | Pavel Ch

Pavle, nepochopil jste lautr nic. Možná je to dáno i tím, že jste sám zaháčkován ve strukturách prohnilé organizace, zvané ŠSČR. Vůbec Vám nedošlo, že výňatky ze soukromé e-mailové korespondence, bych proti vůli GM Pláta nikdy nezveřejnil. Alespoň se tedy vyjasnilo...Nyní víme, že za nitky tahají pánové Novotný & Petr a Zbyněk Hráček je pouhou loutkou v jejich rukou bez reálné možnosti ovlivnit složení mužské reprezentace. Vojta vede marný boj s větrnými mlýny. Svaz největší český talent definitivně odepsal, ač někteří jeho činovníci pokrytecky tvrdí opak a melou cosi o stále otevřených vrátkách. Imho GM Plát by se měl poohlédnout po jiné šachové federaci a nabídnout jí své služby. O hráče jeho výkonnosti nemám obavy...a nebylo by v budoucnu pikantnějšího souboje, než-li český tým verzus Vojta pod cizí vlajkou.

PS. S tím, říci komukoli cokoli do očí, nemám sebemenší problém. Můj bývalý kolega z práce (volič TOP 09) se na mne vrhal přes stůl při obědě...Tehdy jsme spolu diskutovali (neuváženě) o Mutti Merkel. Na druhou stranu podobný scénář s bafuňáři ze Svazu nehrozí...S těmito lidmi si k jednomu stolu nikdy nesednu a oni se mnou z pochopitelných důvodů rovněž ne...

+0 /-0 | 05.09.2019 09:27

xdavx x
Problém Viktore je, že Laznička nebyl potrestán adekvátně jak tady píšeš. Svaz se vyjádřil, že věří jeho báchorce o organizaci. To jako fakt? Jsi opravdu tak hloupý? Pochybuji, jsi inteligentní chlap. Tak co má tohle divadlo znamenat? Plát je podrazák, lhář a křivák, na druhou stranu, má pořad odvahu, se alespoň sám za sebe postavit. To Laznička je proti němu totální bahno. Kritické komentáře by zmizely,, kdyby řekl, ano blabla pochybil jsem, omlouvám se. Nikdo by už neřekl ani popel. Peníze chce každý, dá se to pochopit. Důvod nenominace Pláta je tak průhledný, že okecávání je jen trapnější a trapnější. I ten Rausis se okamžitě omluvil. Taky mohl tvrdit, že na tom záchodě řešil rodinné těžkosti. Tu situaci kolem Lazničky jste v prvé řadě těžce podcenili, vy na svazu. Plát výkonnost na repre stoprocentně má. A v současné době bych si troufl tvrdit, že je vyhranější než Laznička. Jeho nenominace je zkrátka trapná.
+0 /-0 | 05.09.2019 08:54

Pavel Ch

Ciki333, jste VŠ vzdělán, tohle byste neřekl předsedovi a reprezentantům do očí, že ne.

Čím Vojtovi škodáte? Co vše tady píšete, takhle to Vojta tady nenapsal, to už Vám psal Viktor (ani v té kopii co jste sem dal). A pokud snad Vám něco o svazu peprněji řekl mezi 4 očima a Vy to tlumočíte...... ....Tak si představte, že byl Vaším dobrým kámošem třeba fot. repre. Řízek. Poseděli jste spolu a řekne Vám, že na svazu jsou všechni debilové a ten trenér Bílek zase udělal 2 blbosti a ještě nám řekl trenér v šatně to a tu hloupost... No a Vy to hned další den dáte do novin, vždyť mi to i Řízek říkal, napíšete.... V novinách budou rádi, ale jste kámoše jste dost podrazil. Asi tak.

+0 /-0 | 05.09.2019 06:31

Vojta Plát
A každý ví, že zápas Hráčka s Honzou byl kvůli ceně, ví to moc dobře Honza i Šorm i Zbyněk. Ale furt lepší, než zápas v pokojíčku doma :-D
+0 /-0 | 04.09.2019 21:44

Vojta Plát
Láznička se mě vždy zastával, bavili jsme se, ale po tom, co se provalil jeho "zápas" s Cífkou, tak se na mě naštval. Přitom by se měl zlobit jen sám na sebe. To, že se dal na pránu a je veganem je jeho věc. Kvalitou Láznička do týmu patří, ale zlobit se na mě Viktore nemusíš. Jinak mi opravdu bylo řečeno, že mám momentálně cestu do repre zavřenou. Jsem problémový, například by hrozilo, že bych neprošel dopingovou kontrolou. Zbyněk za nic nemůže, snad se bude týmu dařit. Jinak mistr světa se dnes klepal o výsledek, neumím ho ale dorazit. Ale kvalitativně jsem byl tak o dva levely jinde. Toť asi k vítězství Vana na ME do 18 let.
+0 /-0 | 04.09.2019 21:43

Zmestabileho

Už ty lumpárny pánů Novotného, Petra a Hráčka lezou na povrch.

 

Předseda Viktor Novotný má tak silnou hroší kůži, že zde dnes zase píše, jak on vůbec nechápe, proč by měl mít sám kapitán Hráček máslo na hlavě - prý existují jen domněnky a chybí důkazy - to je neuvěřitelná arogance a výsměch od člověka, který je v čele našeho šachu. Účelově v ústraní sehraný zápas Hráčka s Krejčím aby se vytáhlo ze Svazu 90 000 Kč - to je tedy pořádné máslo na hlavě. Už po provalení téhle lumpárny měl pan Novotný odstoupit z funkce.

 

A současná nenominace Pláta do repre je směsicí ubohosti a neschopnosti jmenovaných pánů řešit problémy kolem reprezentace.

+0 /-0 | 04.09.2019 21:36

ciki333

04.09.2019 20:41 | Viktor

Řekl jste si o to sám...Jste, pane Novotný, bohapustý lhář. Jako důkaz předkládám kopii soukromé e-mailové korespondence s GM Plátem:

"Dnes mi Zbyněk Hráček řekl, že i kdyby mě chtěl nominovat do repre, tak vedení svazu v čele s Viktorem Novotným a Martinem Petrem jasně řeklo, že já reprezentovat nemůžu. Jen ať to chlapi víte. Jestli to napíšete na nss je na vás, já se jen směju. Jsem to věděl...

  Mějte se, hezký večer!   Zdraví Vojta"    
+0 /-0 | 04.09.2019 21:19

Viktor

ciki333 - Máte to nějaké popletené. Nominaci dělal kapitán Hráček. Přestože jste nepřišel s žádným důkazem, už tu podsouváte, že má máslo na hlavě a že podlehl naléhání Lázničky. Vycházíte ze svých doměnek a citace Pláta, z které ale vyplývá, že ten to sám jistě neví. Svou nezralost pro reprezentaci a týmovou hru ale rovnou dokáže tím, že zde veřejně označí dva možné repre-kolegy. Nemyslím si, že to je způsob, jak případné vztahy zlepšovat, vaše reakce je toho důkazem. A v polské lize, koukám, má zatím lepší výsledek i přes dnešní prohru Peter Michalík. Tak třeba i tomu rozumí kapitán Hráček lépe než my dva dohromady, i když jak kdo zahraje, je vždy větštění z křišťálové koule.   

+0 /-0 | 04.09.2019 20:41

ciki333

04.09.2019 18:36 | Pavel Ch

Pavle, jsem ten poslední, který by měl zájem Vojtovi škodit...Ale mám čím dál tím větší vztek na ŠSČR, že situaci nezvládl. Vždyť hraje v životní formě. Nejen Kavala, ale i Polish team championship ekstraliga..."One man show"- GM Pláta...parní válec drtící vše, co mu stojí v cestě. Koho ještě musí porazit, aby Svaz vzal na vědomí jeho existenci? Nervově labilní Van mu nesahá po kotníky.

PS. Nevařil jsem polévku z hřebíků, proto si dovolím ocitovat Vojtovo vyjádření v plném znění, uveřejněné na nss 27.8. 2019 09:11-

"Já to tu pár dní zpět psal, že to vyjádření je masakr, tak už je to někde i oficiálně. Svaz se snaží najít jakoukoliv chybu v mém přístupu, chování, snad i hovna bych měl srát přesně podle jejich pokynů. Navíc já s hráči problém nemám, oni ho mají se mnou. A nemyslím si, že bych měl někdy problém s Davidem Navarou, problém bude spíše u Lázničky - to je asi všem jasné. A možná Jirka Štoček mě nemá rád za naší rapid partii z Plzně? Ale proč se tedy vždy pozdravíme, podáme si ruku? Fakt nevím, jaké další problémy s hráči z družstva mám, vždyť naposledy v Baku, resp. na Krétě bylo všechno v pohodě!? To je jedno, teď je brzy na to, abychom něco hodnotili. Pokud tento tým zahraje na ME dobře, pak gratulace Zbyňkovi k šťastné ruce při nominování."

+0 /-0 | 04.09.2019 19:17

Pavel Ch

ciki333:

Víme od Vás, že Vojtovi fandíte, že ho i finančně podpoříte. To fajn. Že ho budete bránit, je logické. Já ho tady také bránil, když se začala tady po letech šířit povídka o události, u které jsem byl, ale zkresleně až lživě. To jenom, abyste si nemyslel, že jsem proti němu.

   Ale v jednom děláte strašnou chybu, nikomu nevkládejte do úst, co měl říci či napsat. Teď to vypadá, že veškeré Vaše výlevy, co jste napsal, jsou od Vojty, co on napsal nebo co Vám prozradil. 

  Já se tady také parkrát bránil, když mne někdo jakoby citoval, ale o 90° jinak. Že o mně někdo napíše, že jsem blbec, tomu se dá zasmát, kdo chce, ať tomu uvěří. Citacím, co člověk neřekl, je potřeba se bránit.

Vojta teď hraje partii, tak si ho neberte jako obranný štít, že on to říkal/psal a tím mu prosím neškoďte. 

+0 /-0 | 04.09.2019 18:36

ciki333

04.09.2019 17:14 | Viktor

"vám to Viktor nebo někdo od repre takto říkal?"

Sám Vojta Plát v diskusích na nss několikrát zmínil, odkud nejsilněji fouká vítr. Rozmáznutí podvodného zápasu s Cífkou, Viktor evidentně nerozdýchal. Sám GM Hráček má máslo na hlavě, proto "ruka ruku myje." Láznička je natolik zbabělý, že doposud nenalezl odvahu jít s pravdou ven...Podobný zákulisní intrikán nemá v reprezentaci, co pohledávat. Vy, pane Novotný, jako nejvyšší autorita ŠSČR, jste měl neprodlenně zasáhnout, zvlaště když Zbyněk projevil slabost a pletichaření tohoto rázu neutnul. Ptám se, kde to žijeme? Podobné jednání netolerují primadonám ani trenéři slovutných fotbalových klubů...Svého času si hodně dlouho nezahrál v M.U. David Backham. Sir Alex Ferguson ho nechal na tribuně, dokud mu nevychladla hlava. Pokud hráči zasahují do pravomocí kapitána, či coache, je cosi shnilého ve státě dánském, ehm českém...

+0 /-0 | 04.09.2019 17:56

Viktor

Díky podmínkám v reprezentaci zatím všichni nominovaní vždy jeli. To v minulosti občas neplatilo. Nominace kapitána je snahou o nejlepší tým, ale nikdy se nedozvíme, zda by to v jiném složení nebylo lepší. Vojta Plát v ní letos není, budu mu držet palce, aby mu to vyšlo příště. I vztahy v týmu jsou důležité, určitě jsou i hráči, se kterými nikdo problém nemá - řešit by si to měli tedy hlavně ti problematičtí. Co vkládáte do úst Lázničkovi jsem třeba já četl pouze jako dedukce zdejších diskutérů, vám to Viktor nebo někdo od repre takto říkal? 

+0 /-0 | 04.09.2019 17:14

takychcineconapsat

Musíte počkat, až se k vytouženému korytu konečně dostane Martin Petr cool. Tomu se dobrý práskač a zkušený kriminálník po boku jistě bude hodit. Možná kvůli němu vyhází i celý reprezentační tým.

+0 /-0 | 04.09.2019 17:12

ciki333

Pane Novotný, v roce 2014 jste, coby čerstvý předseda ŠSČR, v povolební euforii slíbil šachovým příznivcům " Zajistit účast nejlepších reprezentantů na klíčových akcích..."

Opravdu se domníváte, že v Batumi na ME nás budou reprezentovat nejlepší z nejlepších? Já ne. Jak je možné, že rozmazlený fracek, Viktor Láznička, si vytruceje nezařazení do národního týmu 3. hráče  žebříčku GM Pláta? Nechutná tahanice vypovídá o nulové autoritě GM Hráčka. To, co má být plně v kompetenci kapitána - nominace hráčů - si uzurpoval s drzostí sobě vlastní náboženský poblouzněnec. Jaký asi tak výsledek uhraje mužstvo, jehož (někteří) členové mají sklon k anarchii a  manipulují se Zbyňkem. Lázničkova revolta měla být uhašena hned v zárodku...a to nekompromisním vyhazovem. Tento rozkladný element si nezaslouží dres se lvíčkem na prsou...Ani s hypotetickým ratingem 2800.

PS. Pane Novotný, Vy jste něco jako náčelník "Velká huba," co stále žvaní, ale skutek utek.

Pro pobavení publika připomenu čtenářům rovněž Váš výrok, jenž se datuje do února roku 2014: " S klidem, přehledem a rozvahou – tak bych rád i nadále kormidloval ŠSČR k lepším zítřkům. Směr máme, myslím, dobrý. “

+0 /-0 | 04.09.2019 16:01

Viktor

Žádost o vyřazení I. Rausise ze seznamu hráčů CZE byla FIDE odeslána ihned po vyloučení. Dle článku 2.3 Registračního řádu FIDE je možné, že se čeká až na rozhodnutí prezidentské rady FIDE. https://www.fide.com/fide/handbook.html?id=180&view=article S dehonestující poznámkou D. Bražiny se rozhodně neztotožňuji, ale to je již notně vymlácená sláma. Láznička vloni pochybil a byl přiměřeně potrestán, Hráček ani nic neporušil a ani nikdo z místních diskutérů nepředložil jediný důkaz, že ano, pouze vlastní spiklenecké teorie. Rozhodně si ani jeden nezaslouží být srovnáván s I. Rausisem.

+0 /-0 | 04.09.2019 13:10

Ota Válek

Zřejmě to bylo převzato z webu FIDE. Na stránkách ŠSČR se I. Rausis již nevyskytuje.

https://www.chess.cz/statistika-elo/top-zebricky-cr/

 

+0 /-0 | 04.09.2019 10:58

xdavx x
Mi tam Rausis vůbec nevadí. Společnost Laznicky a Hračka je tak akorát.
+0 /-0 | 04.09.2019 10:11

ELOminator

To si snad děláte srandu, že ho tam ještě uvádíte. Rausis ven!

+0 /-0 | 04.09.2019 08:24

pawn

Přestaňte ho tam psát. Akorát to deformuje pořadí.

+0 /-0 | 02.09.2019 08:45