První extraligový víkend roku 2022

31.01.2022 07:55 | Domácí zprávy

Šachová extraliga má za sebou další dvě kola. Kola, která mohla napovědět, kdo míří za titulem nejlepšího šachového družstva v České republice. A na druhé straně mohla naznačit, která čtyři družstva to budou mít těžké a nebo i těžší se záchranou.

Sobota 7.kolo

Domácí7.koloHosté
BŠŠ Frýdek-Místek A-Labortech Ostrava
BŠŠ Frýdek-Místek B1-7ŠK Slavoj Ostrava - Poruba
Moravská Slavia Brno4-41. Novoborský šachový klub
Siesta Labs Unichess5-3Slavia Kroměříž
ŠK Dopravní podnik Praha-GASCO Pardubice
ŠK Duras BVK Královo Pole-INGEM - ŠK Líně
Domácí7.koloHosté

ŠK Dopravní podnik porazil Pardubice 4,5:3,5
Nicméně hned z výkopu vedl DP 2:0. Láznička s Hráčkem prohráli kontumačně, což určitě není dobře. Nicméně se k tomu nechci více vyjadřovat, nemám žádné informace a vůbec netuším jak to funguje ohledně Covidu.
Rozhodující pak byla partie Pecháč - Vološin, kde bílý velmi překvapivě prohrál a tím i celý tým.

Unichess porazil  Slavii Kroměříž 5:3
To byl tvrdý zápas, kde asi rozhodlo, že Petr Šimek porazil Richarda Mládka. Nechci tímto tvrdit, že šlo o rozhodující partii, spíše o to, že to byl nečekaný výsledek, který pomyslné váhy naklonil na stranu Unichessu.

ŠK Duras prohrál s ŠK Líní 2,5:5,5
Jasný zápas. Velmi hezká partie na třetí šachovnici, kde Martin Petr černými (!) v miniaturce rozebral Cyrila Ponížila.

Moravská Slavia remizovala s Novoborským 4:4
Tak to je mega překvapení. Nicméně novoborským tento víkend vůbec nevyšel. Myslím předvedené partie. Zde po hrubé chybě prohrál Nikita Vitiugov s Bartkem Heberlou. Ještě že NB má na poslední šachovnici Vaška Pauluse! Musím si trochu rýpnout, ale není to poprvé, kde skvadru profesionálů zachraňuje amatér. Vašek porazil Matyho Zemana, který udělal (také jako Nikita) hrubku.

F-M "B" prohrál se Slavojem Poruba 1:7
Kruté pro soupeře, ale v tomto zápase nám vyšlo úplně všechno.

F-M "A" porazil Labortech Ostrava 5,5:2,5
Jasná a zasloužená výhra domácích. Labortech nevyhrál ani jednu partii.

Neděle 8.kolo

Domácí8.koloHosté
1. Novoborský šachový klub5-3ŠK Duras BVK Královo Pole
GASCO Pardubice3-5Siesta Labs Unichess
INGEM - ŠK Líně4-4Moravská Slavia Brno
Labortech Ostrava-BŠŠ Frýdek-Místek B
ŠK Slavoj Ostrava - Poruba5-3BŠŠ Frýdek-Místek A
Slavia Kroměříž5-3ŠK Dopravní podnik Praha
Domácí8.koloHosté

Slavia Kroměříž porazila ŠK Dopravní podnik 5:3
Pro Kroměříž velmi cenné vítězství. Z pohledu Slavie rozhodly první a třetí šachovnice.

Pardubice prohrály s Unichessem 3:5
To byl velmi tvrdý boj, kde rozhodly poslední dvě šachovnice.

Novoborský porazil ŠK Duras 5:3
Jak už jsem psal o nedělním zápasu, nic moc. Tento víkend lídrům extraligy moc nevyšel, ale ne vždy jde vše jak má. Štěpán Žilka po hrubce prohrál s Martinem Blahynkou. Pěkně kombinačně vyhrál Vlasta Babula a Anton Guijarro,

ŠK Líně remizovala s Moravskou Slavii 4:4
Další z tvrdých zápasů. Rozhodla první a čtvrtá šachovnice. Na první vyhrál Ivan Sarič (černými) s Jiřím Štočkem a na čtvrté černými vyhrál Pavel Novák s Martinem Neugebaurem. Partie to byla vskutku šílená.

Labortech Ostrava prohrál s F-M "B"
To byl strašný zápas z pohledu Labortechu. Petr Walek neuplatnil čistou figuru více s Ondrou Nytrou a byla z toho prohra.

Slavoj Poruba porazila F-M "A"
Opět nám to pěkně vyšlo. Vítězství na 2. a 3. šachovnici rozhodlo. Nicméně byl to těžký zápas až do posledních chvil.


Robert Cvek

-
. kolo -
PDružstvoHSZ+=-BSkV
11. Novoborský šachový klub87102243.530
2ŠK Dopravní podnik Praha84131330.515
3Siesta Labs Unichess84041233.516
4Moravská Slavia Brno63301229.018
5Výstaviště Lysá nad Labem64021225.010
6INGEM - ŠK Líně83231133.517
7ŠK Slavoj Ostrava - Poruba8233931.516
8BŠŠ Frýdek-Místek A7304926.011
9BŠŠ Frýdek-Místek B7304923.08
10GASCO Pardubice6303921.512
11ŠK Zikuda Turnov6213724.015
12Slavia Kroměříž6213723.013
13Labortech Ostrava8116426.513
14ŠK Duras BVK Královo Pole6114421.512
PDružstvoHSZ+=-BSkV
127x 10322x Robert Cvek
Fotogalerie
Komentáře (127) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
xdavx x

Vojto, tak ono se staci podivat kdo se na svazu do tech vedoucich pozic dostal. 

+0 /-0 | 03.02.2022 21:26

xdavx x

Takze vyhrocenejsi :D to je hezky oxymoron. Kluci si malem dali pres hubu, jeden podraz stridal druhy, podvod se probiral i na facebooku, ale situace je trosku vyhrocenejsi. jdu blejt.

+0 /-1 | 03.02.2022 21:25

Petan
+1 /-0 | 03.02.2022 21:19

Agent Voňavka

Braziku, na vsechny dojde, neboj. Pokud si nekdo mysli, ze se dostane k moci lsti, lhanim a patolizalstvim a projde mu to, tak se seredne plete. Nebyly horsi vztahy s lidmi ze svazu nez jsou nyni. Skoro nikdo nechce reprezentovat, vetsina lidi se boji lidi ze svazu a odmita nejak bojovat a jeste lidem jebe z covidu. Chce tady vubec nekdo neco zmenit?

+2 /-1 | 01.02.2022 14:38

xdavx x

Nerekl bych ze Martin Petr reaguje na konkurencnim webu. Reaguje na webu, ktery svazu kyva a nadsene aplauduje na vse. Martin Petr se na takovem webu nemusi bat neprijemnych otazek, ktere by s nim drive nebyly konzultovany. Martin Petr jako takovy svazovy Trudeau. On se prece nemusi sachistum zodpovidat. Petrovo vysvetleni je urceno jen te casti sachistu, ktere svaz velebi. Neni tajemstvim, ze onen  svazu milý web se k Platovi ve Slovinsku vyjadroval jako že jedna pani povidala. Ti jsou zarazeni tak hluboko, ze jim ani palce na nohach nejsou videt.

+1 /-2 | 01.02.2022 14:05

Petan

Re Paulz: Tam to vůbec jasně napsané není. Větu, že je na rozhodnutí domácího týmu zda se bude hrát v režimu do 20 nebo ne, těžko lze považovat za závazné pravidlo (on článek s názvem "Informace k soutěžím družstev" se ani moc netváří jako dodatek pravidel). To, že více osob v místnosti může být problém bylo evidentní ještě před zahájením soutěže. Každopádně STK z toho bude mít asi také zamotanou hlavu. To, že hráč musí být očkován totiž v rozpisu soutěže ani v soutěžním řádu také není. A Martin Petr asi také moc neví co s tím (viz jeho vyjádření na konkurenčním webu)

+0 /-0 | 01.02.2022 13:58

Agent Voňavka

Odteď bude každý kontrolovat kdo má jakou hrací místnost, ne? Mám kliku, že hraju za kluby, kde je svět ještě v pořádku a žádná buzerace nehrozí. Bohužel je takových týmů čím dál méně...

+2 /-0 | 01.02.2022 13:51

paulz

To Petan: na webu ŠSČR je jasně napsané co v této chvíli platí pro soutěže v ČR. A podle toho musí konat i rozhodčí. Jinak aktuální podmínky tam jsou již od 12.12.2021. A žádný oddíl nepodal protest nebo se to aspoň neví. Takže případné připomínky  a podnětysmiley

Předseda ŠSČR

RNDr. Martin Petr, Ph.D., e-mail martin.petr@chess.cz, mobil: (+420) 602 586 372

+2 /-1 | 01.02.2022 13:30

xdavx x

ve sklepe v giovannym by se hrat dalo taky, kdyz je to vhodne pro mezinarodni turnaj ze? a predpokladam ze do sklepa je to jedno, kdyz tam stoly mohou byt od sebe ob deset metru.

+1 /-1 | 01.02.2022 13:22

Rubinus
Na DDM hl. m. Prahy by šlo asi hrát i o víkendech, pokud by se to domluvilo. Hrává se tam takto Zlatá Praha, tak by to šlo i na extraligu. Jinak to je přes víkendy zavřené. Jenže tam vlastník právě chce kontroly a to i na pražské soutěže. Potíž toho sálu je v tom, že tam dost vrže podlaha - parkety, snad proto extraligu mají v Populousu, kde je velký sál a vedle něj ještě docela velká další místnost s občerstvením. Jak je to letos, nevím, dokud neskončí buzerace, nehodlám tam jako divák chodit a stejně jsem měl pracovní víkend, tentokrát.
+2 /-0 | 01.02.2022 13:20

Petan

A ještě dodatek k těm hracím místnostem. Svaz žádné hrací místnosti klubům neschavaluje. Ten jej ve zpravodaji uvede adresu klubem stanovené hrací místnosti, kam má hostující tým povinnost se dostavit. Hrací místnost schvaluje rozhodčí. A ten by jí měl dopravním podnikům vyhodnotit jako nezpůsobilou, pokud  se tam nedá odehrát šachový zápas v režimu do 20 lidí.

+1 /-2 | 01.02.2022 13:18

xdavx x

mimochodem, tohle byl podle kovid ockovacich fanatiku hoax.

https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/japans-kowa-says-ivermectin-effective-against-omicron-phase-iii-trial-2022-01-31/

Porad tem co nuti ockovani ostatnim nedochazi ze s nimi nekdo poradne vyjebal? Nebo naopak dochazi a jen chcete aby v te blamazi jeli vsichni?

+0 /-1 | 01.02.2022 13:17

Petan

Re Paulz: Kluby není možné nutit do změny hrací místnosti  a hráče je možné nutit proti čemusi se očkovat? Pokud má klub hrací místnost takovou, že se tam nedá hrát v souladu s vládním nařízením tak je samozřejmě přímo jeho povinností sehnat si jinou hrací místnost. Anebo se může domluvit se soupeřem a sehrát to u nich, pokud se jim to zdá jednodušší, než měnit hrací místnost..

+1 /-2 | 01.02.2022 13:12

Agent Voňavka

Mám totiž za to, že DDM či něco takového o víkendu asi nefunguje jak v týdnu. Nebo teda já na šachy do DDM chodil jen v týdnu a ostatní sporty taky v týdnu. O víkendu si nepamatuju, že bych tam někdy něco měl.

+0 /-0 | 01.02.2022 12:53

Agent Voňavka

Rubinus, pleteš se. Když jsme hráli s Porubou, tak taky nějaké středisko mládeže a hráli za nás neočkovaní, vědělo se to a nebyl s tím problém. Vlastník žádné kontroly nechtěl. Je DDM a středisko mládeže rozdíl? Možná tak akorát v názvu :-D

+3 /-0 | 01.02.2022 12:50

Rubinus
paulz: Pokud vím, tak DPP žádnou takovou místnost nemá. a) Hotel Populous b) Hotel Juliš - v obou případech má k tomu slovo společnost provozující ty hotely. c) DDM hl. m. Prahy v Karlímě - i tam chce vlastník kontroly d) VŠFS - tam nevím, ale bez kontrol by to asi nešlo ani tam. ciki: To 8.kolo se samozřejmě nehrálo v Pardubicích, ale na Unichessu. Extraligu nehrají v Karlíně, tam by bylo málo místa, ale někde ve Vršovicích. Tu místnost neznám. Našel jsem si to na mapě, je to vlastně kousek přes ulici od SÚKL, kde dříve hrával extraligu Mahrla.
+0 /-2 | 01.02.2022 12:48

xdavx x

Dansko kompletne rozvolnilo, maji najvic ockovanych a pritom nejvic nakazenych v Evrope. Kdo tomuhle muze sakra jeste verit. Na druhe strane jsou byvale fasisticke staty, Italie, Nemecko, Rakousko, ktere naopak neockovane drti pokutami a porad trvaji na dobrovolnosti ockovani. 

+1 /-1 | 01.02.2022 12:47

Agent Voňavka

Bražiku, těžko se dokazuje, že klub má hrací místnost záměrně proti očkovaným. A ještě hůř se to kontroluje svazu, ale samozřejmě to jde. Musí se chtít...Pokud někomu vadí, že dělám z Indů prasata, co serou do Gangy, tak mně vadí útlak neočkovaných. Pokud to není povinné a stejně je utlačujete, tak se nechováte o nic lépe než já. Na ME ve Slovinsku třeba Arménie komplet nenaočkovaná, Gruzínci to samé. Ty vole, ti by si v Česku ani nepinkli, když to tak vidím...

+1 /-1 | 01.02.2022 12:37

xdavx x

Vojto, ono pokud ale takove jednani je, pak se da branit napsani stiznosti na zrizovatele. 

+0 /-1 | 01.02.2022 12:33

xdavx x

paulz, coze? samozrejme ze klub do zmeny hraci mistnosti muzes nutit. od toho je svaz aby rekl, jestli je mistnost ok nebo ne. 

+1 /-2 | 01.02.2022 12:33

Agent Voňavka

Kluby si daly hrací místnosti, ale když zjistily, že by třeba měli problém neočkovaní, tak to změnily. Udělaly to ty kluby kvůli svým neočkovaným hráčům nebo kvůli druhým? Nikoho nenutím, to si musí každý sáhnout do svědomí. Já ti dám jeden příklad, který se nedávno stal Lysé. Myslím, že za béčko hraje tak 90%, co jsou naočkovaní. Dejme tomu, že to je 7 z 8. Měla se hrát první liga v Lysé a zároveň tam měl být i krajský přebor. Místo prokazování se a řešení nesmyslů se Lysá domluvila s týmem z Prahy, že by se to mohlo odehrát v Praze. Stejně je spousta hráčů Lysé z Prahy, takže to nikomu nevadilo. Jen byla Lysá vedená jako domácí, ačkoliv hráli venku. V tom právě vidím ten selský rozum a lidské řešení nepříjemné situace. 

+2 /-0 | 01.02.2022 12:32

Agent Voňavka

A teď si představ, Bražiku, že napíšeš o manželce takového kádrováka, že je to prachobyčejná p*** a ku*** a ten se ti pak pomstí tak, že když je členem VV, tak klidně zalže o spoustě věcech a popraví tím půlku repre i s kapitánem. A my se proti tomu ani nemůžeme bránit. Tak se pak nediv, že mám chuť některým lidem rozbít rypák. Spousta lidí na mém místě by to už dávno udělala. 

+1 /-1 | 01.02.2022 12:26

paulz

To Vojto: Ale nemůžeš do měnění hrací místnosti žádný klub nutit....Nebo snad jo?

+1 /-1 | 01.02.2022 12:25

xdavx x

paulz, pokud je v reglementech souteze uvedeno, ze se hraje do 20ti osob bez jakychkoli omezeni, je pak vhodne tento pozadavek naplnit. neverim tomu, ze kdyby byla vule, ze se to neda domluvit. tahle doba akorat ukazuje charaktery lidi. misto toho abychom vsichni tahli za jeden provaz, tak se najdou lidi, co by nejradeji vsechny kolem sebe kadrovali, kontrolovali a bonzovali. pak se nelze divit, ze v evrope se tak moc darilo fastistum, komunistum a jinym istum.

+1 /-0 | 01.02.2022 12:24

Agent Voňavka

Pavle, ty to asi nevíš, ale už několikrát nám v letošní sezóně soupeř změnil hrací místnost. Hned první dvoukolo se nehrálo společně v Bílovci, ale v Porubě a v neděli pak v hotelu Maria proti Labortechu. Nevím, jestli to bylo kvůli neočkovaným, tehdy mě to ani nenapadlo. Ale je to dost možné...Pak tuším i Pardubice měly jinou hrací místnost. Aspoň teda vždy přišel včas email, že je něco jinak. Takže tady nemel nesmysly s tím, že je něco schválené a tak to je a jinak to nejde. Jak já říkám: Víš hovno, kecáš sračky.

+1 /-0 | 01.02.2022 12:20

paulz

Davide, hrací mísnosti jsou dle propozic a schválené řídícím orgánem soutěže. Navíc aktuální platná pravidla soutěží jsou na webu ŠSČR. Že jsou státní nařízení které omezují neočkované není věc šachových klubů.  

+2 /-2 | 01.02.2022 12:19

Agent Voňavka

Jinak všichni z DP jsou naočkovaní? My to v Lysé kontrolovat nebudem, nejsme hovada. Ale když vidím ty ukáčka za DP, tak bych si nikdy nebyl jistý pravostí nějakého jejich papíru...

+3 /-0 | 01.02.2022 12:14

Agent Voňavka

Cením to, že DP dal vědět dopředu, že se bude kontrolovat. Ale furt mi nikdo neodpověděl, zda už měl někdy na svém zápase či turnaji kontrolu z hygieny? Leda by ji tam někdo poslal, ale že by sami přišli na šachy? Ale je fakt, že se v dnešní době udává víc jak za komárů, takže ten strach chápu. Je těžké být v dnešní době normální a přemýšlet racionálně. Média a nátlak společnosti dělají své...

+5 /-0 | 01.02.2022 12:12

xdavx x

paulz, promin ale kdo jiny ma jeste s tim problem? to ze ma nekdo problem zajistit plynule hrani, to je chyba toho kdo se nechce dobrovolne ockovat? a on jeste nekdo jiny mel s nimi problemy, nebo tam uz neockovani hrali? Presne tohle jednani rozdeluje spolecnost. Ze se k tomu snizuje i nejaky sachovy klub je videt, jak je cela spolecnost uplne mimo. A ne, fakt to neni nenaockovanymi. 

+1 /-1 | 01.02.2022 12:07

paulz

Dát záměrně hrací místnost tam kde není možnost hraní v režimu do 20 osob není určitě zrovna slušné jednání. Ovšem pokud oddíl hraje normálně v takové místnosti a měnit ji kvůli tomu/což teda v dnešní době není vůbec jednoduché/ aby si nějaký nenaočkovaný mohl zahrát je taky hrubě mimo mísu. Proč by měl pořadatel zápasu trpět za to a navíc mít další náklady , že si někdo sám zvolil variantu se neočkovat? 

+3 /-2 | 01.02.2022 11:56

Agent Voňavka

Záměrně dát hrací místnost tak, aby tam byla kontrola, to je diskriminace a útlak neočkovaných. Aby si někdo nemyslel, tak já byl včera na třetí(posilovací)dávce, abych tomuhle kokotismu byl ušetřen. Ale abych se choval jako zmrd a znevýhodňoval neočkované, tak do toho mám ještě daleko...

+3 /-0 | 01.02.2022 11:18

Petan

Re Lykan: Asi tak.. Nic nebrání tomu, aby i extraliga se vešla do 20 osob - 16 hráčů, 2 nehrající kapitáni, 1 rozhodčí a 1 obsluha onlinu. Zajistit si hrací místnost splňující podmínky je problém domácího týmu a není to nic neřešitelného.

+2 /-0 | 01.02.2022 11:14

lykan

Pokuty musí být v nějakém relevantním poměru k rozpočtu klubu, pokud nemají být pro smích. To se pak nemusí udělovat vůbec. Ale svaz měl nařídit hraní utkání do 20 osob, jako to udělal KHŠS. Sice pro někoho náklady navíc, ale je lepší obětovat nějakou kačku, než hodit přes palubu lidi. 

 

Ti, co horují pro restrikce, by si měli uvědomit, že covid zanedlouho zmizí, ale to, co se tu dělo, si lidi budou pamatovat.

+2 /-0 | 01.02.2022 11:01

Pavel Ch

OK Viktore, omlouvám se také, jestli jsem nepochopil Tvůj text. Jak jsem psal, dle mého textu to tak je, tak to svaz myslí.

 

Trpkou ironií osudu teď je, že pokuty byly skokově navýšeny v extralize za neobs. desky kvůli Sergejovi M. On za to tedy vůbec nemohl, naopak byl poškozen. Měl plnit poslední normu velmistra a soupeřům nepřijel první hráč. Tak ji nesplnil (naštěstí ji splnil souběžne jinde). Kapitán soupeřů se vyjádřit: "Stejně ten náš cizinec hraje letos ho... a stejně by blbec prohrál, tak jsme ho nepozvali, zaplatíme pokutu, výrazně ušetříme a posune sestavu, jako by hrál".

 

Tak svaz řekl, to snad ne a nesmí to být prostě finančně výhodné.   

+0 /-0 | 01.02.2022 10:14

Pavel Ch

viktor1111

Viktore, jsem rád, že jsi to pochopil a kopíruješ už tentokrát můj text přesně (viz 23:13)yes.

Tam jsi okopíroval moje dva body, co jsem opravdu jasně a srozumitelně napsal. A na tom trvám. A jsem rád, že utkvělo některým v paměti.

 

Ale že jsi to spojil-smotal (17:31) do jedného souvětí, ze kterého není opravdu čtenář moudrý, není chyba opravdu mého slohu. Jen si vyprošuji, takhle mě zkresleně citovat, viz: 

Pokud jde o pokuty, tak někde v diskusích psal Pavel Ch, že svaz nemůže soutěže pozastavit (zrušit), protože by nedostal dvacetimiliónovou dotaci.

      To opravdu z toho "pokud jde o pokuty.. ???.."   nejsem moudrý ani jáwink

  Děkuji Ti za pochopení.

+3 /-0 | 01.02.2022 07:17

lykan

Hmm, hezká diskuze. Pěkně se svazu povedlo svým debilním nařízením rozeštvat lidi. Místo, aby stanovili jednotná pravidla, vytvořili pravidla dvoje a týmy ať si vyberou, podle kterých pravidel se bude hrát. Je to součást výhody domácího prostředí.smiley

+6 /-0 | 01.02.2022 02:07

xdavx x
Já se Pavle k Viktorovi připojuji. Svaz udělal naprostý hovno a kromě vyhrožování za něco, co kapitán nemá šanci ovlivnit, jste pro kluby neudělali v průběhu dvou let vůbec nic. Že píšeš jak hotentot bych ti já i odpustil, ale že píšeš sračky to fakt ne.
+2 /-3 | 01.02.2022 00:21

Pavel Ch

Já už sem nebudu psát, nemá to smysl. Ale prosím, když mně citujete, tak alespoň přesně..

 

Viktore Viktore1111 v 17:31, co jsi to spatlal, smatlal, dohromady v té první větě za totální nesmysl. Pokuty a dotaci dohromady , co je to za blbost. To mi najdi, kde jsem to psal. spatlané 2 naprosto odlišné věci. 

  Když další píší o odvolání proti pokutám.  Pokuty uděluje rozšířená STK po skončení soutěže (cca květen), předsedové klubů vědí, že mohou předem, do té doby, poslat žádosti o snížení. A až po rozhodnutí STK je možno odvolání k VV. To jsem minimálně 2x tady psal.

+5 /-1 | 31.01.2022 21:12

xdavx x

MaXi ok, tohle beru. pak by mozna ale bylo dobre resit, at se hraje v prostorach, kde klub muze zajistit soulad se souteznim radem. Je to debilni doba.

+1 /-3 | 31.01.2022 20:09

MaX

DB: "a osobě se nařizuje mu splnění podmínek (ke vstupu) prokázat." To je problém lidí co se mají řádně při vstupu prokázat. Já netvrdím, jestli je to dobře a fér. Jen, že ten problém začíná u každého z nás a přenášet hned naše rozhodnutí na druhé není dobře. Jestli někdo mává PCR testem, který rozhodnutí ministerstva vylučuje, těžko pak vinit někoho jiného než sám sebe a zákonodárce.

+2 /-0 | 31.01.2022 19:40

xdavx x

Petre, taky me dost prekvapilo, ze ti jednim dechem nadava ze kniha nevysla vcas a zaroven ze tlacis na pana Jansu at kniha vyjde co nejdrive, navic kdyz jsou veci jako je zdravi prednejsi, a pan Jansa jiste dela co mu zdravi dovoli. Chapat jsem ho prestal uz davno.

+4 /-2 | 31.01.2022 17:56

Petr Koutný

Díky Davide za Ban Vojtovi. Tady přejel čáru a hodně zajel do zakázané zóny. 

+5 /-2 | 31.01.2022 17:53

xdavx x

Pavle, ja to beru. Co neberu je, ze se neumi dospeli lidi domluvit. At mi nikdo nerika, ze kdyby byla vule, ze se to nevyresi.

+1 /-2 | 31.01.2022 17:53

Petr Koutný

Vojto na čem dnes jedeš? V jednom komentáři mě vyčítáš, že ničím pana Jansu a že jsem hyena. V druhém mi vyčítáš, že neumím splnit slib lidem, kteří si u mně knihu objednali, ale protože ještě není napsána, ji ještě nemají? Uber, nebo dnes přebereš:) Trošku se to rozchází myšlenky a nebo aspoň zbytky toho, co bývalo někdy myšlenkou....:) 

+4 /-2 | 31.01.2022 17:52

Agent Voňavka

No Vlasta ted ani nekolikrat nehral prvni ligu, jen aby to stihnul. Pokud mam neco psat, tak bez jakehokoliv natlaku. Ve stresu a na posledni chvili, tak se urcite knihy nepisi...

+0 /-1 | 31.01.2022 17:51

xdavx x

VP ban 2hodiny. Vychladni.

+0 /-2 | 31.01.2022 17:50

paulz

Davide tady je celé vyjádření kapitána Pardubic, https://www.facebook.com/sergei.movsesian jen teda nevím jestli je viditelné všem nebo jenom přátelům.

+3 /-0 | 31.01.2022 17:49

Agent Voňavka

Brazino, nemaz mi vzkaz pro Koutneho! Chova se jak hyena na ukor skoro 80 leteho cloveka a tlaci ho k napsani knihy na ukor toho, aby hral sachy. A dela to jen pro penize a to je spatne. Vlasta myslim akorat lituje, ze se do neceho takoveho pustil...

+0 /-1 | 31.01.2022 17:47

xdavx x

MaX, ale to preci neni problem hostu. Pokud to tak je, tak takovou mistnost nemel nikdo schvalit, protoze evidentne neni v souladu s hernim radem, ktery definuje za jakych okolnosti kdo muze hrat, ne?

+2 /-3 | 31.01.2022 17:44

Agent Voňavka

V nedeli chtel Unichess to same, ale Sorm jim domluvil. Zvu co nejvice lidi do Lyse nad Labem, jen aby se DP a Unichess museli prokazat. Tesime se na vas v nasem pekle!

+1 /-0 | 31.01.2022 17:44

MaX

VP: chjo. Provozovatel budovy nesmí vpustit nikoho bez prokázaní QR kodu, který jde načíst v čtečce. Prosím přečti si to ještě jednou. Pak teprve přijdou na řadu všechna ostatní pravidla o kterých se bavíš. Já se bavím od hlavích dveří ven, ty se bavíš od hlavních dvěří dovnitř. To co se dělo uvnitř nechám jiným.

+1 /-0 | 31.01.2022 17:39

xdavx x

Pavle, DP informoval Pardubice, ze neockovani nebudou moci hrat z duvodu prekroceni povolene kapacity? Mimochodem, jak je ted s temi neockovanymi, kdyz omikron ma mit 100 procent populace a to i bez priznakove? Budeme ze sebe delat idioty protoze narizeni? S timhle jsem mel vzdy a budu mit vzdy problem.

+2 /-3 | 31.01.2022 17:38

Agent Voňavka

Neni 35K nejak moc? Jsem myslel, ze to je 8 a 6K, ale mozna to VV potaji zmenil. Jinak ten distanc jsem nedostal oficialne dopisem a neni moji povinnosti cist zapisy z VV. Nevim, kde to je a pokud mi nedoruci zakaz o reprezentovani, tak nic neplati. A vzhledem k tomu, ze uz ubehl mesic od posledniho VV, tak mi to budou muset udelit znovu. A nejvetsi sranda by byla, kdyby byl kapitanem opet Zbynek a nominoval me :-D Ale to jsem odbocil. Pokud byly Pardubice vcas informovane vcas, tak maji smulu. Ale ja uz davno vim, ze lidi ze svazu lzou jak kdyz tisknou, takze jim to vubec nezeru...

+0 /-0 | 31.01.2022 17:38

Petr Koutný

K pokutám - já jen kopíroval větu ze zprávy z extraligy, kterou mi dnes fanoušek poslal. Chtěl abych vděl, že Pardubice předem měly informace a to se objevilo i v zápise. Nehodnotím pokuty, nehodnotím svaz a nešířím aktuálně vlny. Cílem RP šachy je zvládnout vydání knihy pana Jansy. Rukopis dostaneme tento týden. Pak musíme zvládnout MČR mládeže v Luhačovicích a pak se začneme připravovat na volby ( já komunální a potom někdo z RP i na šachové). Teď aktuálně je svaz u nás v RP šachy až na třetím místě...Ale i na něj dojde..:) 

+1 /-0 | 31.01.2022 17:36

paulz

Tak kapitán Pardubic dle vlastních slov o tom v jakém se bude hrát režimu s DP věděl od pondělí 24.1. Sám to píše na FCB. 

+3 /-0 | 31.01.2022 17:35

ciki333

Zajímavý je i ambivalentní, nebo lépe řečeno, ohebný výklad "anticovidových" pravidel. V sobotu nemohou GM Láznička a Hráček nastoupit k utkání proti ŠK DP Praha, ale v neděli vesele hrají v Pardubicích. Vítejte v Absurdistánu...Pomyslnou šlehačkou na dortu je pak pokuta 35 000,- udělená ŠSČR družstvu Gasco Pardubice. Tohle by nevymyslel ani slavný český humorista Achille Gregor...

 

+1 /-3 | 31.01.2022 17:34

xdavx x

Viktore, on svaz dosahne na celou dotaci i za to Slovinsko? Tam nebude zadne kraceni?

+1 /-2 | 31.01.2022 17:34

xdavx x

Vse, ale uplne vse je o lidech, neni to o nicem jinem. kde je vule, tam se lidi proste domluvi. Tohle bylo proste prasacke, a muze mi kdokoli neco tvrdit o nejakem caru papiru z vlady, ktery ani nema oporu v zakone.

+2 /-3 | 31.01.2022 17:33

vpr
@Petr Koutný a pokuta Pardubicím 35 tis: ..jak tak pozoruji řádění vrchní bafuňářské svazové suity v posledním období od nástupu MP, Pardubice pokuta nemine. Viz případ V.Pláta - nejenže ho nechali ve Slovinsku, pak ještě pro jistotu dostal distanc. Brávo. Jo, já zapomněl - včechno přece bylo v souladu s řády, nařízeními, hlasováním...
+3 /-0 | 31.01.2022 17:29

Petr Koutný

Doplnímco je v zápise  z posledního kola extraligy:

Udělujuji pokutu 35.000,- Kč družstvu GASCO Pardubice dle čl. 15 Rozpisu Extraligy za kontumaci 1. a 3. šachovnice, kdy se hráč napsaný v sestavě k partii nedostavil (sice byli hráči přítomni, ale pořadatel je vzhledem k nesplnění O-N podmínek nevpustil do hrací místnosti, o čemž ale bylo družstvo GASCO Pardubice informováno předem). Tak, jako v minulých sezónách jsou pokuty udělovány vždy v maximální výši. O případném prominutí či snížení pokuty rozhodne rozšířená STK po skončení všech soutěží.

+3 /-0 | 31.01.2022 17:10

Petr Koutný

Zaracha v diskuzi tady dává David Bražina a on dává i milosti. Jak je to v jedné pohádce...Já jsem malý pán, to jitřenka řídí korkhání ( nějak tak to bylo v Mrazíkovi). Já bych napsal v této myšlence...Já jsem malý pán. To David tady řídí diskuzi. ( slovo kokrhání jsem tady radši nepsal). 

+1 /-1 | 31.01.2022 17:06

Agent Voňavka

Udajne v nedeli proti DP nastoupil nekdo neockovany a to uz nikomu nevadilo. V sobotu se ohaneli papirem, ze nemusi neockovane do hotelu vubec pustit. A svaz to ma pry ve svych formulacich taky nejak spatne. Nastesti mame DP doma, teda aspon myslim :-D

+4 /-0 | 31.01.2022 17:00

Agent Voňavka

Maxi, nechlastej tolik. Nebo napisu mlademu, at te prijede zkontrolovat...Je jasne napsano, ze do 20 lidi se nekontroluje. Pokud DP Pardubice neinformoval o kontrolovani, tak to jaksi Hracek s Laznickou nemohli tusit. Nepis blbosti, diky.

+3 /-0 | 31.01.2022 16:59

Agent Voňavka

Myslet znamena hovno vedet, Karliku :-)

+3 /-0 | 31.01.2022 16:56

MaX

ok, takže Láznička s Hráčkem vstanou. Vědí, že do budovy je nemůže provozovatel vpustit bez prokázání povolených opatření QR kodém (PCR test to není), který se dá načíst v čTečce. Přesto se rozhodnou to risknout. Třeba do budovy vlezou oknem. Je přeci správné to nějak ojebat. No tvl. kluci. Tohle je přeci úplně ten první pohled na věc. Jestli pochybil někdo další, jež důsledek toho, že tito dva se rozhodli, že neubdou dodržovat "mimořádné opatření Ministerstva zdravotnictví č. 14601/2021" Vy chcete někomu něco vyčítat a přitom si nepřiznat, že na začátku je to právě o nich dvou a jejich přítupu.

+2 /-3 | 31.01.2022 16:55

Karel Havel

Jaktože už tady zase píše svým obvyklým způsobem příspěvky pan Plát? Měl jsem za to, že  na tomto webu dostal trvalého "zaracha".

+0 /-3 | 31.01.2022 16:46

Agent Voňavka

Jaka odpovednost, co to je za blbost? To maji byt potom PCR testy, ne? Je jasne napsane, ze do 20 lidi se nekontroluje a sachy se hraji 8 na 8, rozhodci je jako 17, dva kapitani a jsme na 19. Zbytek at tam neleze. Pokud hrozi vice lidi, tak informovat. A ne si pak vzpomenout na zapase a ohanet se papiry a jeste z toho mit radost. Tady v komentarich jen vidim, kolik je na sachach debilu, kdyz s necim takovym, jako je jednani DP, souhlasi. Vy se radsi na sachach neobjevujte a vyserte se na to. 

+4 /-1 | 31.01.2022 16:44

xdavx x
Max právě že to pravidla umožňovala. Jen si to pořádající klub nezaridil aby mohli hrát i neockovani. Dobrovolné očkování je dobrovolné od toho, aby za nnej i bez něj nebyl nikdo omezovan.
+4 /-4 | 31.01.2022 16:37

MaX

To zase bude tady sranda. Na jedné straně je lidová tvořivost výkladu pravidel, ojebat co jde a na druhé straně je odpovědnost. Odpovědnost a pravidla by měla mít navrh, nebo aspoň neurážet lidi, kteří se rozhodnout věci neojebávat.

+3 /-5 | 31.01.2022 16:30

Agent Voňavka

Petre Koutny, podminky kazdy zna a prave proto mohli Viktor se Zbynkem nastoupit. Ale tady jim to nebylo umozneno. Vse nasvedcuje tomu, ze ty dve kontumace byly nepravem. Zdravy selsky rozum rozhodne o opakovani zapasu. Pokud ale DP dopredu informoval o tom, ze se bude kontrolovat, pak se jim omlouvam. Pokud o nicem takovem dopredu nerekli, pak bych se s nimi klidne i soudil. 

+2 /-0 | 31.01.2022 16:09

Agent Voňavka

Chtel bych videt, co by delali, kdyby se Viktor a Zbynek prokazali papirem, ze se nemuzou ockovat?!

+1 /-0 | 31.01.2022 16:00

Agent Voňavka

Ja slysel trochu neco jineho. Problemy tam delal nejaky Budinsky a Pribyl ci Pribylovi. Ja jsem s nimi nikdy problem nemel, ale slysel jsem, ze uz Pribyl mladsi byl takto striktni i predtim. V tom hotelu mohli hrat v jine mistnosti, mohli to dat vedet dopredu, tak jako to udelal Jundrov nedavno ve druhe lize s Orechovem. Vcas informovali a diky tomu pak nehral za Orechov L.Kuchynka. Pokud DP nedali vcas vedet, ze se bude kontrolovat, tak bych jim na miste Zbynka a Viktora ukazal prostrednicek. A to pry jeste vsude chteli 15 minut navic. Snad jen Kuba Pulpan pockal, protoze mu to jako domacimu prislo trapne. 

+5 /-0 | 31.01.2022 15:59

xdavx x
V každém případě bych oddíl DP Praha jako hráč ignoroval. Ať si fakt hrají mezi sebou.
+3 /-3 | 31.01.2022 15:21

HonzaSvatoš

Obávám se, že postup DP je de iure v pořádku. Domácí kontrolují O-N koronanesmysl, případně nemusí (ale mohou) kontrolu vynechat, pokud je na zápase méně, než 20 kusů. Takže řeknou, že O-N kontrolovat chtěli a nazdar. Bohužel.

Druhá věc je, že údaj o zdravotním stavu je citlivým údajem, takže by mohlo dojít ke sporu, když by hráč prohlásil "podmínky splňuji, ale nehodlám se prokazovat, neboť podmínky O-N považuji za nepřiměřený zásah do ochrany soukromí". Proč kontrolovat očkování na čínský koronavir projevující se nyní velmi mírně, a ne na podstatně nebezpečnější, a rovněž infekční, TBC? Ale to už jsme jinde.

+4 /-1 | 31.01.2022 15:15

xdavx x

Pavle, domácí tým má zajistit - dle soutěžního řádu - hladké a bezproblémové odehrání utkání. Neexistuje žádný důvod proč by toto nemohl zajistit například i omezením tebou zminovaného počtu diváků.

+3 /-4 | 31.01.2022 15:09

paulz

To David: tak hrací místnosti jsou schválené vedením soutěže, navíc pokud se očekává účast víc než tří diváků tak režim bez kontroly certifikátů není možný v žádné místnosti...smiley

+2 /-2 | 31.01.2022 15:01

xdavx x

Petre, zivot neni cernobily, ale pokud se nekdo ohani pravidly, ma je stejne tak dodrzovat.

Jedno z pravidel soutezi je to, že domaci oddil ma povinnost zajistit hraci prostory tak, aby tyto byly regulerni k hrani. Pokud druzstvo neni schopno zajistit regulerni podminky, to znamena ze neni schopno zarucit vsem rovne podminky za kterych se bude hrat, neni to problem hostujiciho tymu.

Pokud by DP Praha hraly jinde, pak by zmíněný problém nenastal.

Jelikoz DP Praha jako pořadatel nevyvinulo dostatecne usili, aby zajistilo prostory dány regulemi , pravidly a pokyny vedení soutěže, pak by neumoznení hry nekterým hracum melo mit za nasledek celkovou kontumaci. 

+3 /-5 | 31.01.2022 14:59

Petr Koutný
Davide, život není černobílý.
+3 /-1 | 31.01.2022 14:39

xdavx x
Paulz, nějaká pravidla která platí v hráci místnosti hostující hráče vůbec nemusí zajímat. Domácí celek se má postarat aby hráci místnost a podmínky v ní odpovídaly litere soutěže. Kontumace má být tedy pro DP Praha. Tito nezajstili hráci mistnost tak, aby bylo možné bezproblémové odehráni utkání za podmínek daných řádem soutěže.
+4 /-7 | 31.01.2022 14:38

paulz

Ještě k DP versus Pardubice, pokud by DP měl svoji vlastní místnost, tak záleží pouze na nich v jakém režimu budou hrát. Pokud hostují v místnosti na hotelu který je v provozu tak bez porušení státních nařízení nejde hrát v tzv. sportovním režimu. Na FCB Sergeje M. je jeho vyjádření.....

+5 /-1 | 31.01.2022 14:09

ciki333

Potvrzení o provedení domácí platbyDobrý den, na základě vašeho požadavku vám zasíláme potvrzení o provedení domácí platby Platba byla zaúčtována: 31. 1. 2022 12:51:38 Referenční číslo transakce je: 20220131/RBY3DRBG06B BANKOVNÍ SPOJENÍ KLIENTA Jméno majitele / název účtu: Ing. Zdeněk Čekal Číslo účtu: 000000-1494xxxxxx/0800 Měna účtu: CZK BANKOVNÍ SPOJENÍ PŘÍJEMCE Číslo účtu: 000000-2401649854/2010 ÚDAJE O PLATBĚ Částka v měně transakce: -3.000,00 CZK Částka v měně účtu: -3.000,00 CZK Konstantní symbol: 0 Zpráva pro příjemce: BSS Frydek Mistek

+2 /-3 | 31.01.2022 13:58

ciki333

Petr Koutný

Petře, potvrď mi, zda 3000,- Kč dorazilo. Pak je přepošli frýdeckomísteckému béčku.

+2 /-2 | 31.01.2022 13:57

Petr Koutný
Já napíšu svůj osobní a ryze soukromý názor. Osobně souhlasím s postupem DP. Jsou nějaká pravidla, která platí pro všechny. Neříkám jestli jsou správná a nebo ne, říkám že DP jednal dle platných nařízení a souhlasím s tím, jak se zachovali. Když jsem minulý rok si šel koupit burger ve Vídni, chtěli vidět certifikát o očkování. Neměl jsem a vyhodili mě si to sníst ven. Zpět k extralize, podmínky hry každý zná. Ještě jednou, DP nic neporušil.
+6 /-5 | 31.01.2022 13:54

xdavx x

Petan Otofon, souhlas. Myslim, ze nejlepsi by bylo, kdyby se vsichni domluvili a proste s nimi nehrali. At si fakt to uziji, hrat mohou mezi sebou. At si klidne vyhravaji kontumacne. V dnesni dobe lze nenastoupit s oduvodnenim, ze vsichni maji kovid a je to bez pokuty. A pristi rok to same, to by je muselo hrozne bavit jet nekde na zapas a pak bez jedine partie jet zase zpet domu.

+3 /-4 | 31.01.2022 13:46

Otofon
Bez ohledu na to, jaká nesmyslná nařízení nebo stanoviska existují, pořadatelé z DP Praha jasně ukázali, jaký mají pokřivený charakter a zaslouží se jedině odsouzení i kdyby varovali před lustrováním předem.
+4 /-4 | 31.01.2022 13:33

Petan

Re DB: To máš asi pravdu.  Pokud budu mít při šachovém utkání strach z nákazy nebezpečnou chorobu, zůstanu dřepět doma na prdeli a nepůjdu na šachy prudit, ať mi soupeři ukážou certifikát. Očkovaný jsem dokonce třikrát, ale měl bych s tím docela problém, ukazovat kapitánovi potvrzení o tom, čím a proti čemu jsem očkován. Naštěstí  to po mně zatím nikdo nechtěl. Ve druhé lize (alespoň tam kde jsem hrál) l tomu naštěstí zatim všichni přistupovali rozumně.

+2 /-0 | 31.01.2022 13:25

kiklos

kdybych se mohl do tohohle okýnka vyblejt, tak bych to po Vojtových komentářích udělal

+3 /-1 | 31.01.2022 13:19

xdavx x

Petan, nikdo na to nemá právo. Jedině co po mě někdo může chtít je QR kod. Ukažu QR kod z libovolné appk a bez QR ctecky mi muzou vsichni tak akorat vlezt na zada. Neexistuje zadné narizení, které mi nakazuje ke QR kodu pripojit informace o me osobě.

+1 /-2 | 31.01.2022 13:18

Jirikovka@post.cz

Vojtěchu! Očekávám,že navrhneš složení mužské i ženské reprezentace buď zde,nebo ve všeobecném článku! Musíme přispět k úspěchu obou mužstev na Olympiádě! S indispozicí šachistek jistě počítají všechny mužstva a přesto napíší sestavu!

+0 /-0 | 31.01.2022 13:17

Petan

Ono je to trochu sporné s tím počtem hráčů do 20. ŠSČR v posledním stanovisku z 13.12. píše, že rozhodnutí, zda bude počet do dvaceti ( tím pádem bez kontroly očkování) či vyšší počet pokud bude hrát více týmů v jedné místnosti (tudíž s kontrolou) je na domácím týmu a hosté se mohou u domácích předem informovat. Otázka je, zda se tohle dá považovat za závazný pokyn a tím pádem i úpravu pravidel soutěže za běhu, či zda se jedná jedno o doporučení či subjektivní výklad vládních opatření. Pokud budu chtít oslabit hostující tým, o kterém vím, že má na soupisce antivakcery, není nic jednodušího, než do hrací místnosti nadirigovat souběžně hrané utkání krajské soutěže a rázem máme přes 20 a s tím spojené studium lékařských zpráv a očkovacích certifikátů.

+2 /-0 | 31.01.2022 13:16

xdavx x

Rubinus, je ovšem otázka, zda by pak toto neměl tým dát vědět dopředu. Vzhledem k tomu, že se jedná o, v současné situaci, za nesmyslnou buzeraci, tak by si měli lidi vycházet vstříc. 

+2 /-1 | 31.01.2022 13:16

xdavx x

vojtech plat - tak urcite, Saša by tě dala z prstem v nose. To že naše ženské jsou slabé neznamená, že jinde to je stejně tak.

+2 /-1 | 31.01.2022 13:14

Rubinus

Vojtěch Plát: Obávám se, že ta směrnice stále platí. Tady. Takže jim to projde. Mohou říci, že na podmínkách trval provozovatel hrací místnosti, hotel Populous.

+3 /-0 | 31.01.2022 13:13

Agent Voňavka

Zensky sach je totalne o nahode. Tam kdyz ma nejaka kramy, tak je to rozdil 300 bodu v elu. Takze je uplne jedno, kdo za ne hraje. Staci umet tahat figurkama a zapisovat.

+1 /-3 | 31.01.2022 13:12

Jirikovka@post.cz

Nejsem odborník,ale Joana Worek v současné době byla asi nejsilnější hráčkou ČR!

+0 /-0 | 31.01.2022 13:09

Jirikovka@post.cz

Vojtěchu! Není vyloučeno,že tebou navrhovaná mužstva by se mohla na Olympiádě umístit do 10. místa a o to nám jde především o úspěch! Vojtěchu buď stínovým kapitánem mužské a ženské reprezentace 

+0 /-0 | 31.01.2022 13:07

Agent Voňavka

Cvek, Koutny, Cekal, Brazina, Fiala a kapitanem Krolop. Na Kosovo by to melo stacit. Zensky nekomentuju. Joanna ma osobni problemy s Polakem a myslim, ze ted lituje, ze zmenila federaci z polske na ceskou.

+0 /-0 | 31.01.2022 13:06

Jirikovka@post.cz

Vojtěchu! Jsi odborník ve svém oboru! Napiš jak by sis představoval složení mužské reprezentace na šachovou Olympiádu? A kdo by měl být kapitánem mužské a kdo ženské reprezentace! Napiš složení ženské reprezentace! To už bude těžší! Já bych na 1. Místo nominoval Joanu Worek! Vojtěchu! Z tvého názoru může čerpat ŠSČR!

+0 /-0 | 31.01.2022 13:02

Agent Voňavka

Pokud tam bylo vice druzstev, tak meli byt informovani dopredu. Pokud to bylo jenom 8 na 8, tak nebylo nutne se prokazovat, ne? Pardubice by se rozhodne mely odvolat a DP by se mel stydet. Ja byt clenem takoveho druzstva a neco takoveho by se melo stat, tak odmitam kontumacni vyhru a uz bych neodehral za ten tym ani partii.

+2 /-0 | 31.01.2022 13:00

Agent Voňavka

Nevim, zeptej se na cisle 158, pripadne napis na svaz.

+0 /-0 | 31.01.2022 12:57

Jirikovka@post.cz

Vojtěchu! Kdo se ptá,něco se dozví! Tak třeba kdy pojedeš hrát do Norska?

+0 /-0 | 31.01.2022 12:56

Rubinus
Vojtěch Plát: Nemusí se kontrolovat, ale může. Je to čistě na rozhodnutí domácích. Sice je tam nějaká věta, že hosté by měli být v takovém případě upozorněni předem, ale ... Obávám se, že to projde. Holt se pozná,kde jsou trochu jiní.
+2 /-0 | 31.01.2022 12:56

Agent Voňavka

Tak napred mysli a potom se ptej. Nemuzu ale za to, ze jsi tak hloupy, ze se musis neustale ptat...

+1 /-0 | 31.01.2022 12:53

Jirikovka@post.cz

Vojtěchu ! Užmi zas nadáváš! Já se jen ptám! Nemám zájem u tebe způsobit nervový výtok!

+0 /-0 | 31.01.2022 12:52

Agent Voňavka

Inteligenti, s kym bychom potom hrali druhy zapas?

+1 /-0 | 31.01.2022 12:51

Agent Voňavka

Hracek a Laznicka samozrejme kontumacne prohrat nemeli a ocekavam zasah primo od Martina Petra. Zapas by se mel bud opakovat, pripadne 3,5-2,5 vyhra Pardubic. Zbynek s Viktorem se nijak neprovinili. Teda jen tim, ze nejsou naockovani, ale do 20 lidi se hraci nemusi kontrolovat. Nebo se to zmenilo?

+3 /-0 | 31.01.2022 12:50

MaX

Já si to nějak nemůžu srovnat v hlavě. Prohra kontumačně je vždy dobře. Pokaždé je to jen důsledek porušení pravidel, nejčastěji pak právě samotným hráčem.

+0 /-0 | 31.01.2022 12:50

Jirikovka@post.cz

No právě! Proč nemůže současně hrát 7 dvojic družstev!

+0 /-0 | 31.01.2022 12:50

Agent Voňavka

Gandalfe, s kym bychom hrali ten druhej zapas? Premyslej...

+1 /-0 | 31.01.2022 12:49

Agent Voňavka

Ja nechapu, jak muze byt nekdo tak natvrdlej...Mas 14 druzstev, to je 7 dvojic. Sest dvojic proti sobe a zbyla dve druzstva volno, co na tom nechapes? Maximalne bychom hrali jen jeden zapas. Pak by to zase nevychazelo na trojkolo. Jakoze to jsi fakt tak tupej, ze to nechapes? Myslis, ze kdyz se to losovalo, ze to nebylo promyslene dopredu? My nehrajeme okres jak ty, kdy hrajete jen v nedeli. Kdyz jsou v extralize dve partie za vikend, tak by to nevychazelo. Skoda slov, debilovi nema smysl neco vysvetlovat...

+1 /-1 | 31.01.2022 12:49

gandalf

Vojto to ale není odpověď na to, čemu nerozumíme.

Proč se nemůže hrát 14 kol po 7-mi dvojicích?

+0 /-0 | 31.01.2022 12:47

Jirikovka@post.cz
Stejně nepochopím,když současně může hrát 6 družstev,proč by současně nemohlo hrát 7 družstev!
+1 /-0 | 31.01.2022 12:41

Agent Voňavka

Vzajemny zapas tymu z kazde dvojice je naplanovan az na spolecne trojkolo ve Frydku-Mistku. Hlavne mate rozpis na chess-results nebo na strankach svazu, otazka pul minuty a vidite to sami.

+0 /-0 | 31.01.2022 12:20

Agent Voňavka

Jiriku, takze se jen potvrdilo, ze tve IQ je na urovni houpaciho kone. Kdyz mas 14 druzstev, tak mas 7 dvojic, tudiz musi mit vzdy jedna dvojice jednou volno. Tuk, tuk :-)

+1 /-0 | 31.01.2022 12:18

gandalf

Pánové Vojto a Pawle a proč to nejde, nám co si sedíme na vedení, normálně vysvětlit?

+0 /-0 | 31.01.2022 12:16

pawel

Z okresního přeboru, pane Fialo, se to holt nepochopíwink.

Zkrátka je v extralize lichý počet dvojiček.

+1 /-0 | 31.01.2022 11:46

Jirikovka@post.cz

14 družstev je sudý počet,takže pořád může hrát 7 družstev proti 7 ikdyž je tam 15 kol! Takže na to nepřijdu proč by měla Lysá pauzírovat,jedině,že by Lysou ohrozil Omikron a Lysá má odložené zápasy!

+0 /-0 | 31.01.2022 11:42

alfa

A navíc je tam "jen" 14 družstev a hraje se na 15 kol. To je už totální "hlavatka"

+0 /-0 | 31.01.2022 11:33

Agent Voňavka

Jirko, mas preci velike IQ, jak ses nam tu chlubil. Takze na to jiste brzy prijdes sam. 

+1 /-0 | 31.01.2022 11:23

Jirikovka@post.cz

Jak to ,že nehrál Výstaviště Lysá nad Labem?

+0 /-0 | 31.01.2022 09:29