Prodáváme - Tajná přísada - knížka Jána Markoše a Davida Navary

28.11.2020 08:21 | Turnaje

Robert Cvek připravuje recenzi této knihy. Dříve než vyjde tady na těchto stránkách, tak se koukněte na ukázky z této knihy. Je po ní hlad a 200 knih už jsme prodali. K tomu u nás najdete šachové oblečení, nejlevnější šachy a výběr, který nemá kdokoliv.

 Ján Markoš a David Navara  autoři šachové knižní novinky " Tajná přísada "  a možná šachové knížky roku 2020

 v prodeji právě teď : https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/tajna-prisada-sachova-knizka-davida-navary-a-jana-markose/

Začneme hlavními informacemi: 

Autor: Ján Markoš a David Navara

Jazyk: čeština

Vazba: pevná, lamino lesklé, bez přebalu

Rozsah knihy: 208 stran, cca 250 diagramů, velikost formát B5 (cca 236 x 168 mm)

Prodejní ceny: 349 Kč

Koupit můžete i zde: https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/tajna-prisada-sachova-knizka-davida-navary-a-jana-markose/


A teď možná to nejdůležitější... je dobrá tato knížka? Nechám mluvit autory...


" Tohle je velmi praktická knížka. Její cíl je jednoduchý: pomoci vám, abyste podobných proher , jako byla ta moje v posledním kole v Oropese del Mar , zažili co nejméně. Ukážu vám, jak probíhá reálný boj za šachovnicí. A rád bych vás naučil, jak v tomto boji obstát. Jak nepodléhat stresu. Jak pracovat s časem na hodinách. Jak se efektivně rozhodovat. Jak se připravit na konkrétního soupeře. Jak hrát koncovky v půlminutovém rytmu. Zkrátka tato knížka vás má naučit , jak v šachu vyhrávat. "


A přidáme se svolením i ukázky z knížky: 



Knížku můžete koupit i u nás a nejenom jí. Nabízíme 170 výrobků. Od šachovnic, šachových souprav, knížek k šachovému oblečení....    www.rpsachy.cz  

Tuto knížku doporučuji každému šachistovi. Aktivním hráčům pomůže v šachové zdokonalení . Šachovým fanouškům přinese radost a nové poznání v nekonečném šachovém světě. A protože českých šachových knížek nevychází zas tak mnoho, pak autoři David Navara a Ján Markoš jsou garancí kvality. 

Petr Koutný

79x 10534x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (79) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
wp2t

2 morphynista

Ty si tady něco plácneš proti někomu a další názory se nepřipouští a nezájem.

Tak určitě. Přesně podle předpokladů. Žádná diskuze se nepřipouští a nekoná, protože bruselští svazáci mají jasně zaškatulkované lidi, kteří nemají žádný nárok na názor.(xenofob, rusofil a nejvyšší stupeň zla, tedy nácek,tedy v současné době osoba, která si dovolí kritizovat kriminální čin nějakého černocha). Kde je pak skutečná demokratická pluralita názorů? Žádost o právo k vyjádření odlišného názoru se po bruselsky sfoukne tím, že prostě Zeman a Babiš rozdělují společnost a to se podle Brusele nesmí, prostě správný názor a cesta je jen jedna.

Vrcholem pak je twiter české policie, která pomáhá a chrání (bruselskou demokracii) tím, že se vyjádří ve smyslu: Právo na názor má každý, ale pak nastává doba ponázorová a za tu už může být člověk klidně postaven před soud či v postraní ulice nebo např. v metru sešvihán či zmlácen. To je takový jako cimrmanovský krok stranou, vysvětlující tam nesmyslnou komunisticku ideologii a tady ........

A s tou českou televizí se nenech vysmát. Podle velké změny ve způsobu zpravodajství za Obamy a Trumpa  a jejího postoje k událostem v Americe, se dá dost přesně odhadnout, který podnikatel se nejvíce snaží o ovládnutí a normalizace této televize, v zádech se speciálními vybranými americkými investory. A Babiš to určitě není. 

Mimochodem, Babiše moc nemusím, ale tohle co se tady teď děje v této jakoby svobodné Evropě, je dle mého názoru takové moderní pokračování padesátých let  a likvidace nepohodlných vlivných, ovšem tentokrát mezinárodně, internacionálně.

Prosazením Jediného správného názoru porazíme všechny xenofoby, nácky a rasisty a žádné vyjímky a diskuze  se nepřipustí. Ať žije Brusel na věčné časy a nikdy jinak.

 

 

 

 

+0 /-0 | 07.12.2020 20:52

Morphynista

Nehodlám tu opakovat již mnohokrát i ve zdejších diskusích zveřejněné skutečnosti, odkážu jen na Maďarsko a Polsko, kde se vládnoucí straně podařilo televizi " normalizovat " a pro mnohé politiky a členy rady ČT je to příklad, který by chtěli napodobit i zde. Do diskuse o Bruselu, komunismu a cenzuře se pouštět nebudu, jelikož i podle " přezdívky " je jasné, že se jedná o proruského trolla...

+0 /-0 | 05.12.2020 12:49

wp2t

29.11.2020 12:37 | Morphynista

tvoje příspěvky hodně připomínají komunistické cenzory a období normalizace. Ty kráso, extrémista Xaver a Babiš ovládajíci ČT. To snad ani není možný, že takový blábol někdo vymyslí. Vy bruselští normalizátoři označujete každý názor co nejde s proudem za extrémismus po vzoru komusnistických cenzorů. 

A neuvědomujete si ani to, že už dokonce Merkel a Makron uznali, že by se vnější hranice Schengenu měli kontrolovat, z důvodu velkého nárustu teroristických útoků, za což před pěti lety každý kdo toto prohlašoval, byl od takových jako jsi ty nazván extrémistou a nádavkem ste mu ještě nalepili na záda nácka. Čest Bruseli,  na věčné časy a nikdy jinak, jak říkali vaši předchůdci.

+0 /-0 | 04.12.2020 21:31

Pražský kavárník

Tak on ten Štěpánek všechny své soudní spory vyhrál, navíc se v oboru pohybuje asi 20 let.

+0 /-0 | 29.11.2020 23:32

Morphynista

Tento rozbor je kvalifikovaný a nic na tom nezmění ani provařený Štěpánek nebo diskutéři bez právnického vzdělání. Ale konečné slovo bude mít až soud, pokud se na něj odvolání členové dozorčí komise obrátí.

+0 /-0 | 29.11.2020 19:50

HumphreyvanWeiden

Ten "právní rozbor" je zmatečný. Paní doktorka si tam plete "Dozorčí komisi" s "Radou ČT".

+0 /-0 | 29.11.2020 19:41

Pražský kavárník

Ohánět se břídilskou Marvanou z Unie Svobody, to je tak nějak na úrovni pana Morphynisty. MÉDIA: Zpovykaní senátoři, nestoudná Marvanová - Neviditelný pes (lidovky.cz)

+0 /-0 | 29.11.2020 19:38

Morphynista

@PavelCh : Tento právní rozbor od předkladatelky zákona ovšem hovoří jasně - zákon porušen byl. https://www.senat.cz/xqw/webdav/pssenat/original/97237/81566

+0 /-0 | 29.11.2020 18:57

ciki333

Tomio Okamuru hovoří na stránkách jediného svobodného média - Parlamentních listech -

o žumpě zvané Česká televize:

https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Lhani-z-obrazovky-zvani-ujetych-komentatoru-CT-potrebovala-verejnou-debatu-jako-koza-drbani-Okamura-promlouva-o-smradku-ve-verejnopravnim-chlivku-645548

PS. Na tomto místě vzdávám hold triu neohrožených deratizérů - Matocha, Lipavská, Veselý - za neutuchající boj s nenasytným molochem a krysami z Kavčích hor.

+0 /-0 | 29.11.2020 17:35

Pavel Ch

Dozorčí rada ČT je pouze a jen poradní orgán Rady ČT. A jako každý "své poradce" může Rada ČT kdykoliv bez udání důvodu odvolat členy dozorčí rady. 

Je to zvláštní, člověk by řekl, že Dozorčí rada je něco více (také jsem si to myslel), ale tak praví zákon.

Kdo tento zákon schválil, kdy (90.léta? zač století? za čí vlády?) a proč, jistě někdo, koho to zajímá, vygooglí. 

+0 /-0 | 29.11.2020 16:53

HumphreyvanWeiden

Morphynisto lžete, odvolání Dozorčí rady bylo v souladu se zákonem. Sám jsem teď zvědavý jaké kostlivce tam objeví. Stará Rada ty levoty kryla už hodně dlouho.

+0 /-0 | 29.11.2020 15:51

Morphynista

Odvolání bylo v rozporu se zákonem a máte pravdu, že lidé , co jmenujete, chtějí televizi " očistit " od kvalitních novinářů a místo nich dosadit poslušné loutky. Jsem rád, že proti těmto plánům se ozvaly stovky významných osobností a bude-li třeba, občané vyjdou i do ulic !  

+0 /-0 | 29.11.2020 15:02

ciki333

Proč byla odvolána Dozorčí komise ČT viz.

https://ceskapozice.lidovky.cz/tema/selhavani-dozorci-komise-ct-mohlo-vest-az-k-trestnimu-stihani-radnich.A201116_231739_pozice-tema_lube

A dále https://www.ceska-justice.cz/.../radni-hana-lipovska.../

PS. Veřejnoprávní televize, nebo chcete-li hlásná trouba TOP09, představuje bezednou jámu na peníze...A úkolem Pavla Matochy, Jany Lipavské a Xavera Veselého je tento Augiášův chlév vyčistit. Čím dříve, tím lépe pro nás koncesionářské poplatníky...

+0 /-0 | 29.11.2020 14:52

Pražský kavárník
ČT je dlouhodobě s rozpočtem v mínusu a příslušná pracovní skupina s tím odmítala cokoliv dělat. Tak prostě byli svými nadřízenými vyhození. Nechápu, co se na tom panu Morphynistovi nezdá.
+0 /-0 | 29.11.2020 13:40

Morphynista

Pro mě je Pavel Matocha zklamání z toho důvodu, že v radě ČT aktivně napomáhá extrémistům Xaverovi a Lipovské , kteří se ( a nejsou sami ) snaží o likvidaci nezávislé veřejnoprávní televize a její podřízení Babišovi a komunistům.

+0 /-0 | 29.11.2020 12:37

Ketr Poutný
Áá, pan Plát, milovník Cikánů a Indů má problém s rasistickými poznámkami někoho jiného? To je mi novinka :D
+0 /-0 | 29.11.2020 12:25

Petr Koutný

jinak během týdne by měl napsat Robert recenzi, která bude otevřená a přesně tak jak on tuto knihu vidí....Petr

+0 /-0 | 29.11.2020 11:35

Petr Koutný

re Kempelen - napíši svůj osobní pocit z této knížky. Opakuji je to názor průměrného šachisty a není zaujatý i tím, že jí prodáváme....Není španá a není vyjímečná. Vyjímečná byla " Pod Hladinou "  a není špatná, protože českých knih není tolik. Co mě vadí....je hodně roztahaná, je tam na můj vkus hodně poloprázdných stránek, určitě to udělat trošku lépe, pak by knížka měla o cca 50 stran méně...Po šachové stránce těžko něco vytknout. Tady záleží na pohled jakou šachovou sílu máte a co od ní čekáte...Pocitově to může být blíž silnějším hráčům, ale každý si tam něco najde.....

 

Takže moje hodnocení je tak 65%...Knížka nezklame, ale neohromí. Na druhé straně jako dárek pod stromeček dobrá volba..Kdybych si měl představit že mám syna, otce a dědu co má rád šachy a přemýšlel bych co mu koupit...pak bych do toho šel...Tím říkám, že bych dával jistotu že dárek se bude líbit. Jestli bych sem si jí koupil pro sebe dnes opravdu nevím....Možná budou říkat všude jak je skvělá, úžasná...já říkám není špatná, ale nečekejte " Pod Hladinou " jinak budete zklamáni....Když budete čekat dobrou českou šachovou knížku, kterých není moc, pak budete spokojeni.

 

Petr

+0 /-0 | 29.11.2020 11:33

Kempelen
Neuveritelne, jak se muze zvrhnout diskuse ke clanku o knize D. Navary a J. Markose... Hodne to vypovida o diskutujicich. Ale presto bych se chtel vratit v te knize. Je to dobra kniha? Zajimave, ze autor na tuto otazku dava slovo autorum. To by snad meli posoudit ctenari, ne? Sam jsem na tu knihu zvedavy, protoze knihy D. Navary a J. Markose mne zatim dost sklamali.
+0 /-0 | 29.11.2020 11:21

Pražský kavárník
Vrána k vráně sedá. Novotný, Koutný, Plát, Lux, atd. Jedna velká rodina pochybných osob. :-)
+0 /-0 | 29.11.2020 11:03

HumphreyvanWeiden

Petane, díky za odkaz. Ten rozhovor je moc pěkný, jen bych chtěl upozornit, že pan prezident, na rozdíl od primitivů, používá sprostá slova cíleně a jen na ty lidi, kteří si to zaslouží. 

+0 /-0 | 29.11.2020 11:00

Krolop

Novotný, samozřejmě nemůže přímo za smrt Bartošové, ale parazitoval na ní s tím svým žumpo-bulvárem velice dlouho a velice zdatně. Je to vlastně takový talentovaný parazit. Nyní parazituje v žumpě zvané politika.  A to, že má našlápnuto (včetně ambicí) hodně vysoko, o tom nemusí být pochyb.

+0 /-0 | 29.11.2020 10:58

HumphreyvanWeiden

Pane Pláte, Novotný se ke svému podílu na zabití Bartošové sám přiznal. A vůbec toho nelituje, takže o žádný "přešlap" nejde. Pro mě je to DAREBÁK a žádné kecy typu "jak podporuje děti ve škole, jak má radost z každého šachového krůčku svých dcer a jak má rád šachy atd. bla, bla, bla" na tom nic nězmění.

+0 /-0 | 29.11.2020 10:57

Agent Voňavka
Jak můžete tvrdit, že dohnal Bartošovou k smrti? Nemohla si za to snad sama? Každý dělá přešlapy, mně jen přijde, že má Pavel Novotný ze všeho a ze všech prdel. A co jako. Znáte ho jen z médií, která píšou víc lží než kdokoliv jiný, kór když většina patří Babišovi. Bych se ani nedivil, jak tady budete obhajovat Matochu za to, co pro šachy udělal, přitom to je podle mě o dost větší k.... a s.... Nemůžu to ani napsat, protože by na mě přišlo trestní oznámení. Stačily jeho skoro rasistické poznámky na adresu Pontusse Carlssona.
+0 /-0 | 29.11.2020 10:46

Petan
+0 /-0 | 29.11.2020 10:04

xdavx x
Novotný je primitivní hovado.co se chlubil tím že dohnal k smrti bartosovou. Je odsouzený za výhrůžky smrti lidem s jinými názory než má sám. . Nadává všem do kurev a v té díre kde dělá starostu postavil pomník vlasovcum, kteří vraždili Poláky. Jdi do piče Koutný, tím že tohle tady prezentujes a hajis, jsi svině stejna jako Novotný.
+0 /-0 | 29.11.2020 09:41

xdavx x
Petan : Co ta citace? Neni že? Zase šiř lži, to jediné vy voliči dement bloku umite, protože jinak byste si nemohli zdůvodnit tu vaši sebranku co se tlačí k moci.
+0 /-0 | 29.11.2020 09:33

hynek
To Wolf: jako obvykle odvadite pozornost. Ptal jsem se Vas, co jste kdy skutecne, ne pusou,udelal. Ja jsem bezvyznamny nymand, ktery o sobe netvrdi,ze neco dokazal. Pane Koutny, co konkretne jste ve skutecnem zivote dokazal? Nejaky usporadany turnaj, hraci ktere jste vychoval, nebo neco jineho. Mlit pantem umi dost lidi,popiste sve uspechy mimo virtualni svet.
+0 /-0 | 29.11.2020 01:55

Petr Koutný
Hynek... žertujete a nebo jste si otevřel další láhev:) mimochodem, co jste dokázal Vy sám? :) Už to dnes opravdu nepijte, bude vám zítra špatně:)
+0 /-0 | 29.11.2020 00:53

hynek
To chess: zaplatil vlastni povesti nebo ho fakt zahrabali,aby nemohl mluvit o pomerech na nss. Pane Koutny,co jste dokazal Vy osobne a sam? Turnaje se nedelaly, video jste pokazil, nss je tam kde je.
+0 /-0 | 29.11.2020 00:49

Petr Koutný
Chess- vám se tu nějak líbí:) jste jak přízrak.. stokrát se loučíte a ještě jste neodešel a stále se vracíte... chápu..máte to tady rád a jen tak vyhrožujete odchodem že odejdete...a já se tak těšil, ach jo :)
+0 /-0 | 29.11.2020 00:36

Petr Koutný
Hynek- nikdy jsem sám nic nedokázal. Tak teď jste mě úplně dostal, jsem zlomen a zdrcen:) Petr
+0 /-0 | 29.11.2020 00:29

hynek
Neberu pane Koutny. Odvadite pozornost,to Vam jde dost dobre. To je to jedine,co umite-kecat. Nikdy jste sam nic nedokazal,ale vsechno jste okecal. To chess: p.Mihalik jeste nedopsal clanek o Talovi , misto neho to dopsal p.Koutny a p.Mihalika uz pohrbili,protože odmital platit za treninky,ktere mu zvedly Elo az na 1600.
+0 /-0 | 29.11.2020 00:27

Petr Koutný
Chess...nashledanou...toto ale trvalo:)
+0 /-0 | 29.11.2020 00:12

Petr Koutný
Já píšu z mobilu taky a rozdíl mezi tím co a jak píšu já a vy je docela šílený...jako ano, opravujte mě, ale ty háčky Vám opravdu chybí... takže první háčky a čárky a pak se podíváme co dál:) berete? Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 23:51

hynek
Pisu bez hacku a carek, protoze nemam na telefonu instalovanou cestinu, ale jsem si jisty, ze Vy umite udelat vice chyb i ve vete "ja jsem analfabet". Pane Koutny, nic ve zlem, ale cesky umi lip i cizinci, kteri v Cechach ziji.
+0 /-0 | 28.11.2020 23:37

Petr Koutný
Chess- vidíte..i my dva se dokážeme shodnout..to bych nikdy nevěřil, že budeme mít stejné názory na nesmrtelnost duše.. Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 23:31

Petr Koutný
Hynku děkuji za ukázku gramatiky. Tolik chyb v jedné větě neudělám ani já..:)..kde jsem to četl, káže vodu a pije víno? Hynku pozor na to:) všeho s mírou a platí to i o vínu:) petr
+0 /-0 | 28.11.2020 23:29

hynek
Chcete rict pane Koutny,ze jste dokoncil celou zakladni skolni dochazku a dokonce jste ani nepropadl z ceskeho jazyka? To musi byt ceske skolstvi v tezkem upadku. U me byste neprosel ani 3.tridou ZS, Vas cesky jazyk je na urovni prvnacku a to Vam jeste dost fandim.
+0 /-0 | 28.11.2020 23:23

Petr Koutný
Chess .. vždy napíšete komentář a pak si jej sám smažete, takže reagovat na Vás je těžké. Netuším moc kdo je Fiala, znám film trhala Fialky dynamitem tak tipují že to bude zahradník? :) ...safra chlapi, politika je cirkus... Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 23:18

Petr Koutný
Re-Hynku, Viléme, ...nebylo to z Máchova Máje? Tam myslím syn zabil otce, v noci čekal na popravu a už ani nevím, jestli tam bylo i odpuštění. Jen vím že v té době Mácha obhajoval otcovraha..no vidíte a i dnes tady máme dostatek zlosti a žádné odpuštění. Mimochodem Máchův Máj byla moje maturitní otázka...měl jsem kliku jak hrom, polovinu otázek jsem uměl a polovinu je a Máj by v té správné polovině...a od těch dob riskují stále... vždy je šance 5o%, buď to vyjde a nebo ne... Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 23:01

hynek
Pan Novotny, pan Plat, pan Koutny. Vsem jde jen o to, jak se za kazdou cenu ukazat. Vrana k vrane seda, rovny rovneho si hleda. Fuj!
+0 /-0 | 28.11.2020 22:36

HumphreyvanWeiden

Jistě Wolfe. Pro vás platí "padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina". Pro vás i taková prokurátorka Polednová nebo Miroslav Štěpán jsou sympatičtí lidé. Vždyť jsme všichni Češi, že? Dokáži odpustit hodně, i Vojtovi Plátovi jeho rvačky, ale takový morální relativismus je mi cizí.

+0 /-0 | 28.11.2020 22:14

Morphynista

Nemusíme souhlasit s občasným expresivním vyjadřováním pana Novotného, ale skutečností je, že dokáže až k nepříčetnosti vydráždit komouše a putinovce, což je vidět i zde...

+0 /-0 | 28.11.2020 22:09

Pražský kavárník

A jak na tom je ten Řeporyjský Homer Simpson s ochrankou? Jsem myslel, že ho chtěl nějaký ruský pistolník napadnout, stejně jako Hřiba.

+0 /-0 | 28.11.2020 22:03

Petr Koutný
Soudců je dneska víc než je zdrávo... každý soudí ale nemá tolik informací ve světě plný dezinformací aby byl objektivní.petr
+0 /-0 | 28.11.2020 22:02

HumphreyvanWeiden

Wolfe, ten "hodný pán" co mluví jak podporuje děti ve škole, jak má radost z každého šachového krůčku svých dcer a jak má rád šachy atd. bla, bla, bla dohnal Ivetu Bartošovou k smrti. Naprosto nemilosrdně a bez lítosti. Za prachy samozřejmě. Takovým já neodpouštím a vadí mi, když se o nich mluví pozitivně. To nemá s politikou nebo s sprostými slovy nic společného.

+0 /-0 | 28.11.2020 21:50

hynek
Souhlasim s ciki333. Ten pan Novotny je asi hovado a exhibicionista. Ad Wolf: politiku sem netaha ciki333, ale Vy a ten pan, co o sachu vi jen to co mu nakvakate ve svych spatnych agitacnich videich, takze nevi nic a nic neumi.
+0 /-0 | 28.11.2020 21:40

ciki333

Podívejte se do vyhledavače PL, kolik tam má exhibicionista Novotný odkazů. S parlamentními listy, kterými údajně opovrhuje, obcuje častěji než s manželkou...viz.

https://www.parlamentnilisty.cz/search.aspx?search=Pavel%20Novotn%C3%BD

PS. Komediant zasranej...

 

+0 /-0 | 28.11.2020 21:28

Petr Koutný
Zdeňku...ale tento rozhovor byl přeci o něčem jiném. Bylo to o podpoře šachům, tátovi a pohodě. Tahat do toho své politické názory a jizvy z minulosti asi jde a je to na každém z nás. Ale třeba jde i zapomenout na politiku a říct si..ok, dobrý rozhovor.. Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 21:26

ciki333

28.11.2020 21:08 | wolf

Dovolím si tě , Petře, upozornit na fakt, že Pavel Novotný několik let vulgárně uráží voliče SPD, tedy i mne, především na webu "Parlamentní listy."

Pavel Novotný:

1) "Rád bych na tomto místě, přes své postavení starosty MČ, veřejně prohlásil, že na svou čest a svědomí slibuji, že přežiji-li pány poslance Okamuru a Volného, odeberu se a pomočím jejich hroby. Jsem připraven za toto své veřejné prohlášení nést jakékoli následky a neexistuje síla, která by mi zabránila záměr realizovat."

2) Kretén nemůže rozklíčovat, že mu Tomio Okamura, obrazně řečeno, stříká sperma do obličeje a má ho za oslíčka. Připustit si to volič SPD, může se jít zase jenom zabít, nebo klečet měsíc do kouta na hrách a stydět se.

zdroj: https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Pavel-Novotny-Okamurovi-pomocim-hrob-Se-Soukupem-je-to-takhle-A-s-Brozovou-Vydelal-jsem-4-miliony-Mam-nahravku-Tomase-Repky-570147

PS. Pan Novotný je i pokrytec. Prý že PL jsou žumpasmileya přesto jim poskytuje rozhovory, kašpar...

+0 /-0 | 28.11.2020 21:23

Petr Koutný
A mimochodem, dnes jsme přijali 300 objednávku tohoto měsíce.. průměrně tedy 10 denně...za dva měsíce od založení tohoto projektu je to neuvěřitelné. Díky každému kdo nás i touto cestou podporujete.. Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 21:23

Morphynista

@ ciki333 : Nikdy jste žádnou mou lež nedokázal a i teď jen používáte argumentační faul zvaný red herring , když do diskuse zaplétáte Kalouska ...

+0 /-0 | 28.11.2020 21:09

Petr Koutný
Díky Petan. Rozhovor s člověkem kde mluví jak podporuje děti ve škole, jak má radost z každého šachového krůčku svých dcer a jak má rád šachy je přeložen do jiné řeči, kde to lítá hrdinstvím anonymity na internetu. Jsme takoví jací si zasloužíme být. Škoda že je v nás a nebo v některých z nás tolik zlosti a nenávisti. Petr
+0 /-0 | 28.11.2020 21:08

Petan

David: Takže slovo zmrd (použil zeman v rozhovoru pro český rozhlas, odkaz si najdi sám)  je podle tebe slušnější než kurva? Oba mají podobný výrazivo a to neokecáš. Neohajoval jsem Novotného slovník nýbrž jeho rozhovor o šachách. K pochopení je nutná schopnost porozumět psanému textu. Ale chápu, že máš dneska špatný den...

+0 /-0 | 28.11.2020 20:59

ciki333

28.11.2020 20:24 | Morphynista

Vy jste sprostý lhář, Morphynisto, jak jsem zde, na nss, již mnohokrát dokázal. Ono dryáčnictví, opepřené vulgarismy, vnesl do veřejného prostoru především ožrala Miroslav Kalousek (TOP09).

Tomu zdatně sekunduje Pavel Novotný (ODS). Řeporyjský starosta ale na rozdíl od Mirka neumí věcně argumentovat. Připomíná váleček z flašinetu, který se do zblnutí vyřvává Okamura je kokot, čur..., piča. Voliči SPD = hnůj, póvl atd. Použiji slovník Novotného; tento obtloustlý zmrd do dnešních dnů nevyvrátil ani jedno tvrzení Tomia ohledně migrační krize. Pouze uráží, jako typický havloid, osoby s odlišným politickým názorem. Škoda, že mu agent FSB nestřelil do zadku šipku s hrotem smočeným v novičoku (jak se ukázalo v Salisbury, jde o zcela neškodnou "nervově paralytickou" látkou)...Aspoň by byl na týden od Novotného klid.

+0 /-0 | 28.11.2020 20:49

xdavx x
Petan, Já se ptal na citaci. Ne na něčí dojmy. Meleš sračky a přitom nic nejsi schopny doložit. Kdežto když to prase Novotný mluví o kurvach tak to omlouvas Zemanem a přitom Zeman nikdy nic takového neřekl. Takže sorry ale pro mě jsi sračka jako Novotný, čili prolhany vylizany krypl
+0 /-0 | 28.11.2020 20:42

Petan

Davide, ty jseš přesně ten případ fanatického obdivovatele některých politiků a fanatického odpůrce jiných. A jen tak pro zajímavost, v posledních prezidentských volbách jsem volil Zemana ty troubo.

+0 /-0 | 28.11.2020 20:31

Morphynista
Bražino, případů, kdy tvůj prezident mluvil sprostě, je celá řada, jeden z nich uvádí odkaz, " Lídr TOP 09 Jiří Pospíšil na Twitteru uvedl, že Zeman býval inteligentním politikem. „Z dříve inteligentního a schopného politika zbyly jen ku*dy a zm*di. A takhle si ho i spousta lidí zapamatuje. Nemám z toho radost,” napsal Pospíšil s tím, že aktivity Zdeňka Bakaly v souvislosti s jeho činností v OKD je třeba kritizovat, ale takto je to ostudné. " https://www.novinky.cz/domaci/clanek/ze-schopneho-politika-zbyly-jen-vulgarity-reaguji-politici-na-zemana-40240141
+0 /-0 | 28.11.2020 20:24

xdavx x
Petan, můžeš citovat kdy prezident mluvil sprosté ty debile? Že přeložil název pussy riot? Lidi jako ty potřebovali pár facek, jste prolhani nenávistni sráči.
+0 /-0 | 28.11.2020 20:09

Petan

Re Hump: Vždyť to nebyla žádná pozitivní reklama politika. V tom článku PK nikterak nepropagoval politickou stranu, kterou Novotný reprezentuje. Výrazivo, které Novotný používá na FB se mi také nelíbí (možná slovník pochytil od našeho prezidenta) a bulvár nečtu. Ale to přeci nic nemění na tom, že o šachách mluvil rozumně. Problém je  v tom, že zdejší diskutéři mají vesměs velmi vyhraněné politické názory a reprezetanta jiného politického spektra nejsou ochotni akceptovat, ať už mluví o čemkoliv.  

+0 /-0 | 28.11.2020 19:40

HumphreyvanWeiden

Jó Petane a taky budu chodit spát se slepicemi, protože Hitler rád pracoval dlouho do noci :-DD Takový fanatik nejsem, šachy mě Novotný neznechutil. Panu Koutnému pořád fandím, ale s tím Novotným to byl obrovský přešlap. Dělat politikovi s mentalitou vraha pozitivní reklamu, na to jsem musel reagovat.

+0 /-0 | 28.11.2020 18:47

Petan

Re Hump: a pokud budete důsledný, tak začnete dělat jiný sport než šachy. Přeci byste se nechtěl ve volném čase věnovat aktivitě, kterou propaguje ideový nepřítel.

+0 /-0 | 28.11.2020 17:34

Petr Koutný
Re Hump- to mě opravdu moc těší:)
+0 /-0 | 28.11.2020 13:42

HumphreyvanWeiden

Po rozhovoru s Pavlem Novotným koupím knihu, případně i další zboží jinde. Reklama i přes mrtvoly je pro mě hodně za čarou.

+0 /-0 | 28.11.2020 13:29

xdavx x
Honzah, v tomto případě je možná harmonikář nahrazen klaunem :)
+0 /-0 | 24.11.2020 09:35

HonzaH.
2david - asi takto: "Kapela nebyla z nejpočetnějších, ale oba muzikanti, harmonikář i dirigent, dělali co mohli."
+0 /-0 | 24.11.2020 09:29

Petr Koutný
Davide. Toto číslo ti vzhledem k obchodním podmínkám nemůžu říct. Petr
+0 /-0 | 24.11.2020 08:00

xdavx x
Co to znamená obrovsky? Velmi často používáš nesmyslné exprese, nicméně by mě zajímalo, kolik jich je rozprodano. Může to být zajímavý údaj o velikosti našeho potenciálního šachoveho trhu. Bohužel u tebe obrovský zájem je i pět komentaru a do vesmírné velikosti se blíží i být jen 10 lidi online. Tak se to špatně odhaduje.
+0 /-0 | 23.11.2020 23:00

Petr Koutný
re Pražský Kavárník - ano cena je stejná. Je o ní obrovský zájem...Petr
+0 /-0 | 23.11.2020 21:18

Pražský kavárník
Cena je stejná jako u konkurence. Myslel jsem že bude nižší.
+0 /-0 | 23.11.2020 20:16