Kde sledovat Turnaj Kandidátů

17.04.2021 09:48 | Zahraniční zprávy

Dnes napíši doporučení toho nejlepšího, kde může šachový fanoušek sledovat turnaj Kandidátů na internetu. Pokračuje 8. kolem a tento šachový svátek můžete sledovat už toto pondělí od 13:00

 Asi nejlepší přímý komentovaný přenos bude na chess24. Kde bude komentovat Magnus Carlsen. Na to se opravdu těším. 

Těším se na to jak bude hodnotit a komentovat Mistr světa svého možného vyzyvatele. Toto je můj tip číslo jedna a bude to hodně sledovaný přenos. Ale samozřejmě toto bude anglicky mluvící přenos. Proto bych rád nabídl i to nejlepší co nabídne Česko-Slovenský internet. 

Tady bych doporučil IM Štefana Mazura a jeho " Pri Šachu". Proč? Protože umí. Pravidelně připravuje videa pro diváky. Je svou šachovou kvalitou zajímavým projektem, který oživil Česko-Slovenský internet a do třetice třeba i protože se na něj lidi koukají. 

 Zpravodajství bude určitě na chess.com a chess.24 a fide.com a české určitě bude největší tady na těchto stránkách. Každý den, někdy možná i dvakrát tady budeme psát o aktuálním kole. Co víc, ještě ten stejný den, kdy se dohrají partie a dříve než výsledky obletí celý svět se pokusíme tady analyzovat partie, psát naše postřehy a přinášet video rozbor. Komentovat, psát a rozebírat by měli a snad budou Robert Cvek, IM pavel Zpěvák, GM Miky Maník, Petr Koutný. 

Osobně tipuji na vítěze turnaje Fabiana Caruanu, ale byl by to skoro námět na film, kdyby MVL půl roku blafoval špatnou formu a tu životní měl až v tomto turnaji. MVL je často fanoušky odsouzen k nezdaru, ale není moudré nikoho z těchto borců podcenit. Pro někoho z nich, to může být poslední životní příležitost si zahrát o titul Mistra světa a proto čekáme, že uvidíme parádní šachy. 


Tak ještě jednou, co říkáte...kdo vyhraje turnaj kandidátů? 


90x 6093x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (90) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
sarmatam
kyssling: dík
+0 /-0 | 18.04.2021 15:30

xdavx x

Profil kapely Dr.Greenstein (grind-dance music) z města Teplice,  :D to ma Magnus docela slusny rozsah :D

+0 /-0 | 18.04.2021 11:28

xdavx x

VP rekl bych ze reklama a informativni zprava jsou dve ruzne veci. 

+0 /-0 | 18.04.2021 11:25

kyssling

sarmatam: Magnus hraje pod nickem DrGrekenstein - na twitchi lze ty jeho streamy zdarma shlédnout, stačí dát odkaz co jsem vkládal a klepnout dole na video ... Pěkně tam chlastali jeho kamarádi a on určitě taky nepil colu :-)

+0 /-0 | 18.04.2021 11:02

sarmatam
kepuc007, bejvávalo
+0 /-0 | 18.04.2021 06:57

sarmatam
kyssling:prosím tě pod jakým nickem hraje Magnus? Já znám jenom RealDavidNavara.... pisni to tu diiiik
+0 /-0 | 18.04.2021 06:43

sarmatam
vy jste dva srandisti,.......
+0 /-0 | 18.04.2021 06:24

Petr Koutný

Díky za tip, rád se podívám. 

+0 /-0 | 17.04.2021 22:38

kyssling

Pro fandy bleskovek Magnus právě hraje live stream turnaj 1+0 na lichessu https://www.twitch.tv/maskenissen

 

+0 /-0 | 17.04.2021 21:56

sarmatam
Dobře ho David převálcoval, zvlášť jak tam chytl tu věžku na e2 tím koněm
+0 /-0 | 17.04.2021 21:34

Pavel Capek

Davide, to vím a je mi to úplně jedno. To je jejich problém.

+0 /-0 | 17.04.2021 20:58

xdavx x
Pavle, live přenosy mimo licencovane stanice jsou většinou nelegální. To že existují je jiná věc.
+0 /-0 | 17.04.2021 20:52

Pavel Capek

Pokud některé mé komentáře vyzněly útočně, tak bych se chtěl omluvit. Pan Koutný je IMHO rozporuplná osobnost, ale zaslouží si uznání za to, co dělá. Kritika je lehká, dílo je těžké...

Tento web je jeho a myslím, že je hodně benevolentní v tom, co zde nechá prezentovat za názory. Chápu i jeho rozhodnutí nenechat zde propagovat konkurenční web. Jen v době internetu je snaha o cenzuru v podstatě marná...

Když tady byl příklad s fotbalovými přenosy v TV. Nejsou na veřejnoprávní a komerční chtějí zaplatit ? V době internetu jsou na netu sposty streamů zdarma ( i v HD kvalitě ), jen holt musí člověk přetrpět těch několik reklam.

+0 /-0 | 17.04.2021 20:45

sarmatam
tak to koukám, vy si teda dáváte čóču.... hihi no měním tip Kirill bude do třetího místa..... mějte se
+0 /-0 | 17.04.2021 19:58

Petr Koutný

Vojto i pro tebe platí , že reklamu tomuto turnaji nedělám. Promiň.  Vojto držím směr. Ty pomlouváš tyto stránky, mě urážíš a proto nežádej o jakoukoliv podporu. Děkuji

+0 /-0 | 17.04.2021 16:54

Petr Koutný

VP - jaktože by se ten turnaj nemohl jmenovat MČR? Pardubice mají MČR družstev. My jsme měli MČR Amatérů a nidky mi svaz nedal tuto podmínku. To je zasě nějaký faul Vojto. Víš Vojto pro mě toto téma uzavřené, zítra napíši výsledky turnaje a v pondělí Kandidáti. Co bylo včera je minulost a nikdy se nevrátí a staré anglické přísloví říká, že není nic staršího než včerejší článek. Tak nějak bych to uzavřel. Mě netrápí MČR, já koukám dopředu. Domlouval jsem dnes Pavla Zpěváka, Miky Maníka na přenosy. Řešil investice a nové projekty. Opravdu v mém životě tvůj turnaj nezabírá nic víc, než jedna odpověď pro tebe. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:37

Petr Koutný

Vojto - jestli se mám vsadit, kdo z nás dřív krachne, pak ten kurz nebude pro tebe příznivý:) Já mám do krachu stejně tak daleko, jak k normě GM. Ale ty máš ke krachu stejně tak daleko, jako já do prvního obchodu:) . Nemusíš se omlouvat za vyhrůžku vyvraždění rodiny, nežádej o mě podporu a pomoc. Nežádej po mě propagaci čehokoliv, kde budeš ty a nežádej po mě vlastně nic. nepros se jak malé díte tady o podporu a pamatuj si, že člověka kterého urazíš a vyhrožuješ mu, se může rozhodnout, že s tebou nechce mít nicc společného. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:33

xdavx x

wonagamee rekl bych, ze umele vytvorene je mistrovstvi republiky, ze ktereho se nejde probojovat na nadrazenou akci a ktere nema vazbu na mezinarodni federaci.

+0 /-0 | 17.04.2021 16:30

Petr Koutný

ale Vojto brrr...opět stejný příběh...chceš tady podporu, ale hned v dalším článku tyto stránky špiníš...Nic moc extra se nehraje. Bude se hrát turnaj kandidátů a bude tady lavina článků. Opravdu nemusím psát o každém turnaji v Maďarsku. Nebo o turnaji, který není MČR a je jen brigáda Vojty Pláta a tak naooko tento turnaj organizuje ŠSČR. Bu´ď příště chlap a organizuj jej sám a nemusíš se schovávat za náš šachový svaz, který s tímto turnajem nemá skoro nic společného. Brrr Vojto, nechtěj a nežádej nikdy podporu u lidí, které urážíš. Tak funguje svět a život. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:30

xdavx x

VP, a o tom to asi cele je ne? Tobe to prislo dost jizlive, ale co si pamatuju ta jizlivost byla dusledkem sporu, ktere vyustili do osobni roviny. A v tomto pripade je situace naprosto stejna. Jen s tim rozdilem, ze Honza Jilek uz zapomnel jak vyhrozoval trestnimi oznamenimi, a protoze v prvni rade jde o penize, tak ted stoji za tebou. Jsi silny hrac Vojto, mels moznost aby na tobe stala repre, a jako takovy bys mel mit jisty odstup a nejit z extremu do extremu, zvlast kdyz mezi temi extremy je necely rok. Pak se nediv, ze takove veletoce vyvolavaji reakce.

+0 /-0 | 17.04.2021 16:28

wonagameee
Čistě pro zajímavost, který turnaj není uměle vytvořený? Rostou snad turnaje na stromech? I MČR amatérů je uměle vytvořené.
+0 /-0 | 17.04.2021 16:27

Petr Koutný

Vojto - máš v sobě trochu cti a nebudeš se u mě doprošovat o podporu? Zkus být chlap, nebo se veřejně omluv. Ale do omluvy u mě podporu nikdy nezískáš. To slovíčko NIKDY si zapamatuj. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:25

Petr Koutný

Vojto - těžko ti vysvětlím to, čemu nevěříš. Kdyby jsi tomu co píšeš i věřil, nedoprošoval by jsi se reklamy na tvůj turnaj na těchto stránkách! Nerozumím tomu čemu píšeš. Ve tvých očích toto nikdo nečte a prosíš o podporu skoro v každém komentáři. Vojto - buď jednou chlap a nechoď se doprošovat k podpoře na turnaj člověku, kterému jsi chtěl vyvraždit rodinu. Nepros o mediání podporu u člověka, kterého pomlouváš a urážíš a kterému jsi v posledním komentáři přál návrat rakoviny. Já osobně bych v sobě měl dost cti a nikdy bych u člověka, kterému přeji veřejně smrt neprosil o pomoc. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:21

xdavx x

Nu ja vidim ohledne MCR ze poradatel je Martin Petr, resp svaz. Je tedy prece docela normalni, ze svaz akci propaguje. Mozna jen uplne posledni postreh, pred rokem jsi mel podobne neshody s Honzou Jilkem, ze nechtel propagovat tvou akci, je tomu tak? proc ted je pro tebe tato situace nova? Toto MCR je stejne jako loni umele, bez vypoctu do ELO bez moznosti kvalifikace. Je to turnaj, ktery si svaz nastavil jako MCR, ale FIDE je tento turnaj naprosto volny. Z jakeho duvodu by mel tento turnaj AUTOMATICKY mit pravo na reklamu?

+0 /-0 | 17.04.2021 16:21

Petr Koutný

Davide samozřejmě. Toto je uměle vytvpořené MČR v bleskovém šachu. Je to jen jméno bez postupu, bez historie, bez konkurzu a Vojta to tady tak rád obhajuje, protože ví, že se mu to vyplatí. K ostatním komentářům souhlasím s tím co píšeš. Píši já na chess24, že mě mají sdílet náš přenos? Píši na chess.com že mají sdílet naše články? Nikoho v diskuzi nehaním, snažím se reagovat věcně a netvrdím, že se mnou musí všichni souhlasit. Máj svůj názor ve svém domě a hostům říkám, že tato párty je tady pro ně, ale že když se nechtějí tady bavit a chtějí rozbíjet okna, pak můžou klidně odejít. Bavme se, diskutujme ale ať se to komukoliv líbí a nebo nelíbí, hraje se podle pravidel domácího. Přes velkou míru svobody v diskuzi, mám pár zásad, které si držím. Berte a nebo nechte být. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:15

xdavx x

ZMB, ja jsem byl take moc a moc zklaman, kdyz jsem zjistil, ze CT nebude vysilat zapasy z prvni ligy, a jsem moc a moc zklaman, ze CT nenabizi, zadne informace, jak tyto zapasy mohu sledovat, a na ktere televizi je mohu naladit :D 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:14

xdavx x

VP, k ostatnim komentarum se vyjadrovat nebudu, protoze jsou evidentne ucelove. Co se toho tveho, nejde to do ELO, nehraje se na zivo, nevim v podstate ani o tom, ze by se vitez nekam kvalifikoval, treba ano, nevim o tom. Mne je docela odporne takove chovani Lubose, nebo Honzy, a ted koneckoncu i tvoje. Je evidentni, ze admin tohoto webu neco nechce, pokud si timto pristupem chce nekdo neco vynutit, tak to preci nefunguje. I kdyby se Petr rozhodl, ze tady nebude zadny komentar, tak je to jen jeho vec. Ja taky nelezu na jine weby, a nestezuji si tam, jak to delaji spatne. Porad mate pravo volby, chodit tam, kde vas vitaji, a kde jste vsichni jedna velka spokojena rodina. Mne porad tento server prijde lepsi nez ostatni, a taky mi prijde daleko ferovejsi clanek, ktery jednoznacne definuje co dotycnemu vadi jako treba tady, nez nejake kysele vylevy a neustale utoky schovane za tim, jak dotycenym pokrytcum jde jen o sachy. Tento server umoznuje anonymni komentare, je ale jen vyzitkou onech anonymu, kteri vyrabeji nicky na jedno pouziti a schovani za anonymitu si neustale vynucuji reakce kterym se okamzite vysmivaji, at je reakce jakakoli. Petr vysvetlil svuj postoj, tim to ma skoncit.

Jinak samozrejme, at se turnaj povede, krom vypadku internetu se toho zase az tak moc stat nemuze, a hodne lidi uz tahle situace neskutecne vadi, takze kazda takova aktivita je urcite v poradku. Obrazek o pozadi cele akce, ale at si kazdy udela sam na zaklade vyjadreni tech, kterych se to tyka

+0 /-0 | 17.04.2021 16:12

Zmestabileho

Já si tady před polednem jen všiml v diskuzi, že má běžet nějaký on-line přenos v češtině, s top českými velmistry. Tak jsem se jen stručně dotázal, jestli to chápu dobře, protože mě to i udivilo po přečetní jeho článku, který u mě naopak vyvolal dojem že žádný takový přenos v češtině nikde není. Ale p. Koutný místo toho aby to jednou větou napsal, tak se naopak namáhal napsat 10 odstavců kde úporně argumentuje proč to nelze sdělit. Tohle jednání mi nepřijde vůbec vstřícné, jsem tímto přístupem velmi zklamán.

+0 /-0 | 17.04.2021 16:10

Petr Koutný

Bezejména - tento článek je o tom, co doporučuji. Doporučil jsem to nejlepší a co určitě budu sledovat. Tento článek nebyl určený k tomu, aby se tady psala skrytá reklama. Tento článek není negativní, je to o pěkném turnaji a o pěkných přenosech nakteré se těším a které osobně doporučuji a považuji je za nejlepší a nejkvalitnější. Nebudu se přít s Vámi, jestli Magnus Carlsen je ten nejlepší.  Myslím si, že proběhla férová diskuze a bez emocí řeknu, že rozumím té diskuzi, že tak jak je to napsáno a komentováno to vyznělo dobře. Děkuji každému za komentáře. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:08

Petr Koutný

Vojto. I ty fauluješ. Říkal jsem ti, že tento turnaj je tvoje soukromou akcí na které vyděláváš peníze a je pod tím jen tak naooko podepsán náš šachový svaz, že to není vůbec MČR ale M.Plát. Proto jsem ti řekl, že když si může šachový svaz účtovat za reklamu na svém webu 2500Kč a my máme větší sledovanost, pak moje cena pro tebe je 5000Kč za reklamu. Můžu tě ujistit, že to je přiměřená cena a několikrát jsme takovou reklamu tady měli. Nevidím nic špatného na tom, že člověk který dělá turnaj do své kapsi a jde mu jen o peníze a chce reklamu, pak si jí zaplatí.  Řekl jsem ti, že nebudu dělat z těchto důvodů tomuto turnaji reklamu a slovo jsem dodržel. Že ty se tady podbízíš a žebráš o reklamu je jen tvůj charakter. Dále, píšeš pořád o nějaké většině, davu a obrovském zástupu lidí, kteří tě snad tě chápou. Vojto, není tomu tak. Většina lidí není ta, která komentuje, ale ta která nekomentuje. Jseš tady stále na black listu za vše, co jsi špatného tady udělal. Nechci ti dělat špatnou reklamu a nějak tě hanit. Doba, kdy tady budeš hvězdou určitě přijde, jen tobě se to asi nebude líbit. 

+0 /-0 | 17.04.2021 16:03

BezJmena

Pane Koutný, nefauluji. Tento článek není označen jako komerční sdělení. Takže pak je třeba informovat nezaujatě a o všem o čem se dozvíte i třeba z diskuze, když nemáte ani potřebu informovat o tom, kde a jak jste článek aktualizoval.

Ale ono je to o něčem jiném. Na tomto serveru jsou lidi a skupiny, o kterých se může vyjadřovat jen negativně.

+0 /-0 | 17.04.2021 15:27

Petr Koutný

Bezejména  - faulujete. S kanálem Pri šachu spolupracujeme, pořádáme společné akce a vzájemně se podporujeme. Podpořím každého, kdo podpoří nás. Nás nikdo nepodpořil když jsme začínali. Kolikrát jsme dělali přímý přenos a tento server si nás ani nevšimnul. Já to viděl tak, že to je jeho právo a ani jsem se nepokoušel v diskusi o skrytou reklamu. Tak nějak si nemůžu vzpomenout na to, jestli někdo o našich akcích psal a propagoval je.  Přeci nejde někoho urážet a pak se doprošovat podpory? To už je ale jiný príběh a nechtěl bych jej tady ventilovat. Myslím si, že argumenty které jsem psal pochopíte. Nemusíte souhlasit, ale nám taky nikdo nepománal a nepomáhá a stejně máme vždy diváky a fanoušky. 

+0 /-0 | 17.04.2021 15:19

BezJmena

@Koutný: Které  pravidlo porušila přezdívka chips?

+0 /-0 | 17.04.2021 15:13

BezJmena

@Ciki: Tímto se omlouvám panu Cikimu s ohledem jak jsem ho nazval v jiné diskuzi. Unáhlil jsem se na základě jednoho komentáře.

+0 /-0 | 17.04.2021 15:12

Petr Koutný

BezeJména - máme nastavené pravidla diskuze a ten kdo je porušuje může počítat s tím, že jeho komentář bude smazán. Nevidím v tom problém. Co píšete je tak nějak faul. Je sobota a není pondělí. Tedy je normální volný den a není pracovní den. Přesto děkuji za komentář. Vy jste mě nepřímo vyzval k odpovědi a já přímo odpověděl. 

+0 /-0 | 17.04.2021 15:11

BezJmena

@Bražina: Když bych vyšel z Vašeho příkladu. Tak ČT1 - Koutný tady upozorňuje na online přenosy na Nově - chess24, Primě - Mazur, ale že bude probíhat i na Barandově - kanál jehož jméno nesmíme nikdy vyslovit jaxi ne. A takto to přeci na Vaší oblíbeném ČT funguje...

+0 /-0 | 17.04.2021 15:11

BezJmena

Tak to vypadá, že dneska tu bude více smazaných komentářů než těch ponechaných. Zvláštní je, že pan Koutný nemá čas, na to aby "technicky" pokryl komentář z turnaje. Ale čas na prohlížení diskuze a mazání "nevhodných" komentářů ten má.

+0 /-0 | 17.04.2021 15:08

lykan

Provozovatel webu má právo se svobodně rozhodnout, co na svých stránkách bude propagovat a co ne. To je zcela zřejmý fakt. A je úplně jedno, kolik různých kajů a Karjů dělá, že to nechápe. Příspěvky otevřeně propagující konkurenční weby se běžně všude mažou, můžete být rádi, že vám tu takovou účelovou diskuzi viz níže vůbec nechá.

+0 /-0 | 17.04.2021 14:14

Petr Koutný

Petan - ano, článek byl opraven a nechtěl jsem dělat zbytečné vlny. V diskuzi se snažím reagovat věcně a používat argumenty. To co jsem psal mě dává logiku. Dožadovat se nějaké propagace u nás a přitom nám nic nepropagovat mi nepřijde jako ok. Vzpomínám si kolikrát jsem dělal přímé přenosy a na těchto stránkách o nich se nepsalo a nenapadlo mě se tady podbízet v komentářích. Když člověk udělá cokoliv kvalitního, své diváky si to najde. Když ne, nepomůže i reklama v televizi. Tak snad vše vyřešeno, turnaj to bude pěkný a těším se na něj. 

+0 /-0 | 17.04.2021 14:06

ciki333

17.04.2021 14:01 | david brazina

Řečeno naprosto přesně a za mne yes

+0 /-0 | 17.04.2021 14:06

xdavx x
Petan v tom se asi shodneme všichni včetně Petra. Na druhou stranu, je imho lepší, když si někdo uvědomí, že třeba přestřelil a inkriminovanou část odstraní,, než blb, který bude urputně trvat na své neomylnosti. To by se totiž zase vyrojilo mraky anonymních borců, nadávají na aroganci a neschopnosti uznat chybu.
+0 /-0 | 17.04.2021 14:01

xdavx x
wonagameee, možná z mé strany poslední reakce. U té konkurence to je jiné? Mi to tedy přijde, že není rozdíl mezi jizlivymi výpady druhé strany... Samozřejmě optimální by bylo, kdyby si to obě strany odpustili.
+0 /-0 | 17.04.2021 13:58

Petan

Re wonagameee: tady jste asi trefil hřebíček na hlavičku. Úpravy textů v kombinaci s následným promazáváním komentářů moc dobrá vizitka není. Lepší by bylo, dát si s psaním článku více práce , obzvláště pokud to má být článek sebepropagační jako tento. A pak být schopen vyargumentovat, co je napsáno.

+0 /-0 | 17.04.2021 13:58

xdavx x
kaja, máme tedy tomu rozumět tak, že nejsi schopen odpovědět na jednoduchou otázku, za to ale máš potřebu neustálého napadání?
+0 /-0 | 17.04.2021 13:56

karel
Kurňa, hoši, pochvalte ho taky někdo, ať to tady pořád dokola nemusí točit -_-
+0 /-0 | 17.04.2021 13:43

Petr Koutný

Pavle, jasně že to není konkurence ani co do sledovanosti, či počtu aktivit. Já se zeptám jinak a díky za odpověď...Kdo znich o kterých píšete sdílí naše akce? Kdo píše o našich turnajích? Kdo sdílí naše videa? Kdo sdílí naše přenosy? Odpověď nikdo. Jasně, že mi to nevadí, protože nemají na to ani čísla a čtenáře. Ale stejně...bych mohl říct, proč musím já dělat to , co druzí nedělají? Chcete něco po mě a ne po druhých? Když to něudělá někdo jiný je to ok a když to neudělám já, jsem špatný?  Když jsem začínal dělat videa, kdo mi je sdílel? Když jsem začal psát Vlčnovský web, kdo mi jej sdílel? Když jsme dělali první přenosy, myslíte si, že tady byla o nich zmíňka? Myslíte si, že nám někdo pomohl? Museli jsme si to odmakat. Den po dnu, akce po akci a nikdo nám nepomohl. Máme na Youtube přes 1100 videí a kdo nám o nich píše? Máme přes 300 videí z přímých přenosu a kolikrát se o nihc psalo? Děláme on-line turnaj a přijde skoro 300 lidí a kdo nám pomůže s propagací? Pak se na mne zlobíte, když dělám to stejné. Ano - jsme jedničkou na našem internetu, ale taky jsme si to odmakali. Tyto stránky jsme převzali v době, kdy tady nikdo nepsal, kdy se rozhodovalo o tom, jestli má cenu v nich pokračovat a nebo mají skončit a dva roky tady píšeme. Makáme, jasně - něco se povede a něco ne. S něčím souhlasíte a s něčím ne. Ale kdo nám pomohl s těmito stránky? Pak ale buďte spravedlivý i k nám. Prosím a děkuji za to. 

+0 /-0 | 17.04.2021 13:41

wonagameee
Ignorace konkurence je naprosto v pořádku. Ráno ovšem byla v článku ke konkurenci dost opovržlivá poznámka, kterou už "takynovinář" smazal spolu s kritikou v komentech a ted dělá jako by se nechumelilo. Klasika.
+0 /-0 | 17.04.2021 13:34

Pavel Capek

12:53 | Petr Koutný : Cituji : " Proto psát o konkurenci, je jako porovnávat nás a chess24. Jak by se smál chess24 nám, kdybychom psali že jsme její konkurencí, tak stejně se můžu smát já v porovnání  stěmito čísly, že nám tady někdo konkuruje."

 

Tak když to není konkurence, tak by se to napsat mohlo, ne ?wink

+0 /-0 | 17.04.2021 13:32

Petr Koutný

Davide samozřejmě to je tak , jak píšeš. To stejné bych mohl použít já a zeptat se, proč já musím psát o každé akci a nikdo nemusí psát o mojí akci? Je to uhozené. To co napsal David je pravda. Stejně to tak i vidím. Ale proč ne. Rád zveřejním a dám velký plakát na cokoliv, budu tady psát denně o čemkoliv reklamním, ale to už je za peníze. Stejně jak já si platím reklamu jinde, stejně tak reklama na těchto stránkách, které jsou nejčtenějším šachovým webem u nás a kde denně píšeme a makáme na tom, aby bylo co číst, pak máme právo za reklamu chtít peníze. Buďme fér, ale ke všem , i k nám. 

+0 /-0 | 17.04.2021 13:14

xdavx x
Pavel Čapek. Viděl jsi někdy v ČT informací o tom, že přenos z nějakého utkání poběží třeba na Nové? Jsi celkem v pohodě, tak určitě ti dojde, proč si třeba TV vzájemně nedoporučuji pořady. Ba dokonce, je ignorují a přísně informace potlačují. Můžeš zkusit dát odkaz na ČT diskuzi na Novu. Nebo na idnes na novinky. Pak dej vědět jak dlouho jsi tam vydržel.
+0 /-0 | 17.04.2021 13:12

Karja
Původně jsem se chtěl dívat na reportáže o jednotlivých kolech zde, ale z tohoto článku je mi nevolno. Nechápu, proč zde vůbec takový článek vyšel a pakliže vyšel, tak má být s informacemi úplný. Nestuduju bedlivě diskuze zde, ale přijde mi, že se autor snaží o to, aby se všem měřilo stejným metrem. Což v článku nečiní. Nebo Vám snad zahraniční weby zaplatily za to, že zveřejníte tento článek? Vzhledem k tomu, že já chci měřit všem stejným metrem, tak mě tlačíte k tomu, abych se zde na sestřihy z jednotlivých kol nedíval a taky to neudělám. Obecně si ale Vaší a především práce pana Cveka vážím a rád bych se v budoucnu podíval ještě na nějaké video. Takhle ale ne! A pokud to tady bude pokračovat jako v posledních dnech.. :(
+0 /-0 | 17.04.2021 13:12

JeanDuBois
Petr Koutný - děkujeme za článek a za krásný přehled před začátkem turnaje a také za to, co všechno děláte :) V dnešní době umí kritizovat každý, ale pochválit málo kdo. Pro mě jako objektivního čtenáře, který teprve nakoukl do šachového světa, článek řekl vše důležité. Mrzí mě, že se tu musíte obhajovat a handrkovat kvůli nějakým maličkostem, co napíšou lidi, kteří se asi hodně nudí. Jinak moji favorité jsou Anish Giri, Fabiano Caruana a Ian Nepomniachtchi. A bylo by skvělé kdyby Maxim Vachier-Lagrave měl formu jak píšete :)
+0 /-0 | 17.04.2021 13:11

xdavx x
kaja, co je špatně na sebe propagaci? Zvlášť když to je věc, která tě živí? Fakt mě to zajímá. Díky za odpověď. Teď běží v televizi reklama, předpokládám, že ji dělá tomu výrobku konkurence.
+0 /-0 | 17.04.2021 13:05

Pavel Capek

@12:44 | Petr Koutný : Trochu si odporujete.Na jedné straně tvrdíte, že v podstatě v ČR žádnou konkurenci nemáte a že máte radost, že jsou zde i další projekty o šachu a na druhé straně smažete odkaz na šachový web, který bude turnaj kandidátů dávat online ?

Nerozporuji vaše právo mazat to, co uznáte za nevhodné. A pokud tento článek byl napsán s úmyslel rozpoutat další flame war diskuzi, tak to nějaký smysl dává...

+0 /-0 | 17.04.2021 13:03

Petr Koutný

Pavel Čapek  - napíši fakta. jestli budete chtít napište mi jak to vidíte. Robert a Petr šachy na Youtube bude mít za cca 2-3 měsíce 3 mil zhlédnutí a 6 000 fanoušků. Jak říkáte konkurence nemá ani 200 tis shlédnutí a ani 700 fanoušků. Na internetu máme měsíčně přes 300 000 shlédnutí. Máme Facebook a 5000 prátel, máme Facebokovou stránku a tam šlapeme a chceme mít do roka 10 000 sledujících, máme dlaší dva weby, máme dva anglické facebooku kde nás sleduje na jednom přes 5000 přátel a na druhém přes 2000 přátel. Píšete o konkurenci? ( toto není vychloubání, toto je fakt).  Tady v porovnání s těmito čísly jí opravdu nevidím. To bych já mohl napsat, že jsem konkurence chess24 a proto oni nepíší o mojích přenosech:) Přeci chess24 nesaháme ani po kotníky, stejně tak jak kdokoliv jiný na našem internetu. Toto jsem napsal s respektem, ale to přirovnání jak my nekonkurejeme chess24 tak nám tady opravdu co do čísel nikdo nekonkuruje. Proto psát o konkurenci, je jako porovnávat nás a chess24. Jak by se smál chess24 nám, kdybychom psali že jsme její konkurencí, tak stejně se můžu smát já v porovnání  stěmito čísly, že nám tady někdokonkuruje. My ale na druhé straně podporujeme třeba Pri šachu, BŠA a i ně nebereme jako konkurenci, ale jako kamarády a lidi, co chtějí v dobrém posouvat šachy dál. Tady se opakuje názor, že nám to vadí. My máme z toho radost, že jsou  tady další projekty. Však my přeci nemusíme a ani nechceme dělat vše!  

+0 /-0 | 17.04.2021 12:53

karel
Tímhle tempem nám zbydou už jen příspěvky od pana Koutného. Ještě, že jeho úspěchy hovoří samy za sebe a nemusí si tady dělat komerční sebepropagaci :)
+0 /-0 | 17.04.2021 12:53

Petr Koutný

Ciki napsal jsem svůj tip a pohled na kvalitní přenosy. Toto bylo moje doporučení a určitě tyto přenosy budu sledovat. Nejsem robot abych sjížděl všechny přenosy, které se kde vyskytnou. A protože bude komentovat Magnus Carlsen, tak si troufnu říct, že nic lepšího na světě asi nebude. Štefan Mazur je skvělé zjevení na šachovém internetu a rád se  na něj koukám. Nic jiného u nás osobně neznám a nesleduji a tím taky nemůžu doporučit. K otázce reklamy. Seznam a nebo Heureka nenapíše o mě nic, když jí za to nezaplatím. Za e-shop a reklamu jsme utratili hodně peněz a připravujeme novou kampaň na internetu, dokonce na příští rok celoroční a možná už i rádio a platíme za to. Pamatuji si, že jsem hrál turnaj v Pardubicích na zimním stadióně a tam byly zakryté reklamy, které tam byly asi napevno a byly určené na hokej. Prostě v ten okamžik tam byly šachy a nebyly vidět. To je normální svět. 

+0 /-0 | 17.04.2021 12:37

Pavel Capek

@ 12:24 | ciki333 : Jádro pudla bude zřejmě v tom, že zahraniční weby nejsou pro pana Koutného konkurencí, zatímco české ano. IMHO se pan Koutný tímto článkem tak trochu střelil do nohy. Nabízí se otázka : jsou mu milejší šachy nebo prachy ( dokonce se mi to rýmuje laugh ).

+0 /-0 | 17.04.2021 12:32

wonagameee
Ciki333...třeba chess24 Koutnému za reklamu zaplatil :-D :-D
+0 /-0 | 17.04.2021 12:28

ciki333

V rámci objektivity podotýkám, že i šachové weby "chess24.com" případně "chess.com" provozojí e-shopy, či jinou výdělečnou činnost. Z tohoto důvodu, dle platných regulí, by neměly být propagovány jejich live přenosy z turnaje kandidátů na stránkách nss. "Nejčistším" řešením imho by bylo uveřejnit buď seznam všech portálů, které přenos zrealizují, anebo vůbec žádného. Každému subjektu se musí (by se mělo) měřit stejným metrem.  

+0 /-0 | 17.04.2021 12:24

Petr Koutný

BezeJména - děkuji za komentář. Máte takový nick, že si Vás soukromě pojmenuji třeba Honza. Nebo Jan? Můžu si vás pojmenovat asi jak chci a už jsem narazil tolikrát s tímto jménem, že víc nenarazím:) Věřte mi Honzíku. 

+0 /-0 | 17.04.2021 11:52

BezJmena

@Koutný: Bohužel se mýlíte v definici komerčního produktu. Ale Vám něco vysvětlovat je marné. Vy jste bůh šachových serverů a jen Vy rozhodujete o tom co je dobré a špatné. Ale ono jednou narazíte.

+0 /-0 | 17.04.2021 11:49

Petr Koutný

Sarmatan - děkuji za příspěvek k tématu tohoto článku. Mám z něj radost. Díky

+0 /-0 | 17.04.2021 11:40

Petr Koutný

BezeJména - neplacený komentovaný přenos, který nese jméno e-shopu je komerčním přenosem. Proto si sponzoři platí a chtějí mít název ve fotbalu, v hokeji atd. To je reklama. K vaší diskuzi, já myslím stačí si přečíst co tady píšete. Kritiku mám rád, posouvá mě dál. Konkurenci mám rád, motivuje nás dělat věci lepší. Díky za komentář. Petr 

+0 /-0 | 17.04.2021 11:39

sarmatam
Kirill to vyhraje, a basta....... hihi můj názor
+0 /-0 | 17.04.2021 11:38

BezJmena

@Koutný: Pravidelně porušuju pravidla diskuze? Máte pro to nějaký důkaz a nebo je to zase jen Váš myšlenkový pochod?

Vyhrazujete si právo. OK, ale proč tedy nemažete ty, které zcela evidentně porušují pravidla?

Čím je neplacený komentovaný přenos komerční? 

Ono je to vše jen o tom, že Vy nesnete kritiku a konkurenci. Jen vy jste best off a všichni ostatní jsou nýmandi.

+0 /-0 | 17.04.2021 11:35

Petr Koutný

Wonagamee - lidi, které jmenujete jsou určitě kvalitní komentátoři. Problém je v tom, kdo tento projekt zastřešuje. Jeho název - je stejný s názvem e-shopu a to už je komerční reklama. Není problém tady zveřejnit reklamu, stejně tak jak kdekoliv jinde.  Nepřipadá i fér chtít reklamu a nechtít za ní zaplatit. Nepřipadá mi fér propagovat své komerční aktivity a chtít mít na to reklamu zadarmo. My si za reklamu kdekoliv jinde na internetu platíme a respektujeme to, že třeba Seznam a nebo Heureka nám zadarmo nezveřejní ani dobrý den. Jestli chceme být vidět a mít reklamu pak respektujeme pravidla hry.

+0 /-0 | 17.04.2021 11:32

Petr Koutný

ZmestaBileho - smyslem tohoto článku je moje doporučení na kvalitní přenosy, kde diváci můžou sledovat tento turnaj. Toto je můj názor a můj tip. Nikde neříkám, že můj tip je nejlepší a že každý jej musí následovat. Ale takto to vidím, takto jsem to napsal a nevidím na tom nic špatného. Komerční aktivity, dejme tomu podporující e-shopy, nesoucí jejich jméno atd je opravdu reklama. Každý web prodává reklamu, tento web stojí měsíčně peníze a reklama je jedním z příjmů. Ano - reklama projekt, nesoucí název e-shopu je nepovolená reklama. Souhlasíte s tím? 

+0 /-0 | 17.04.2021 11:27

wonagameee
Kdyby někde komentoval Žilka, Navara a Kriebel....byli by zařazeni na seznam kvalitních přenosů?
+0 /-0 | 17.04.2021 11:25

Zmestabileho

Jestli tomu rozumím dobře, tak turnaj kandidátů bude ještě někde jine komentován v češtině - nejsilnějšími českými velmistry? Ale upoutávka na něj není možná ani zde v diskuzi - jednalo by se o nepovolenou reklamu?

+0 /-0 | 17.04.2021 11:22

Petr Koutný

Petan - smyslem tohoto článku je moje doporučení na kvalitní přenosy, kde diváci můžou sledovat tento turnaj. Toto je můj názor a můj tip. Nikde neříkám, že můj tip je nejlepší a že každý jej musí následovat. Ale takto to vidím, takto jsem to napsal a nevidím na tom nic špatného. 

+0 /-0 | 17.04.2021 11:20

Petr Koutný

Beze Jména

1. Do diskuze smí přispívat každý registrovaný čtenář serveru nss.cz, který neporušil pravidla diskuze. ( Pravidelně porušujete pravidla diskuze)

2. Příspěvky vyjadřují názory čtenářů. Redakce nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. ( toto právo jsem využil)

7. Neplacená reklama není povolena. Diskutující nesmí propagovat komerční aktivity a výrobky. ( komerční články, propagace komerčních věcí je neplacená reklama)

+0 /-0 | 17.04.2021 11:18

BezJmena

@Koutný: Můžete mi zdůvodnit proč byl můj komentář smazán? Které z vašich pravidel jsem porušil?

Že by k tomu stačilo jen to, že se Vám nelíbí. Takže tu máme nového diktátora šachového internetu.

+0 /-0 | 17.04.2021 11:09

Petan

Petře pokud nechcete dělat reklamu webu, který prý není konkurencí, ale na kterém budou turnaj v přímém přenosu komentovat nejsilnější čeští velmistři, tak jaký je tedy smysl tohoto článku? Upozornit české šachové fanoušky na živé komentáře v různých jazycích  jenom ne v češtině vyznívá poněkud absurdně. V tom případě byste měl v článku upravit nepravdivou větu "to nejlepší co nabídne česko-slovenský internet" na to nejlepší co nabídne slovenský internet.

+0 /-0 | 17.04.2021 11:01

srdce

Dobrý den  , za mě. GM ALEXANDER GRISCHUK.

+0 /-0 | 17.04.2021 10:31