Morozevič předčasně opustil Prahu

09.07.2008 08:00 | Turnaje

Alexander Morozevič již není v Praze. Zápas s GM Davidem Navarou, původně plánovaný na osm partií, musel být neočekávaně zkrácen. Důvodem byla Morozevičova zdravotní indispozice. Po čtyřech partiích se nynější světová dvo...

Alexander Morozevič již není v Praze. Zápas s GM Davidem Navarou, původně plánovaný na osm partií, musel být neočekávaně zkrácen. Důvodem byla Morozevičova zdravotní indispozice.

Po čtyřech partiích se nynější světová dvojka ujala vedení 3,5 - 0,5. V páté partii GM David Navara snížil a šestá partie skončila smírem. Poslední partie mezi sebou oba hráči sehráli v úterý. Dnes Morozevič opouští Prahu.

Během zápasu, který neb
yl přístupný pro veřejnost, natočila Česká televize pro pořad V šachu s velmistrem Morozevičem rozhovor. Na ČT4-Sport budete moci shlédnou již tento pátek od 18:30 hodin.

Oficiální zprávu o návštěvě Alexandra Morozeviče si můžete přečíst na stránkách pořádající Pražské šachové společnosti
66x 1384x Petr Boleslav
Fotogalerie
Komentáře (66) Aktualizovat
14.07.2008 11:07 | Autor neznámý

kus pravdy se ve slovech pana Pláta určitě vyskytuje, třeba to co napsal v 8:21:44, takových Čechů prý bylo celkem dost (důležité je, že někteří nemuseli,ale sami chtěli - to i po roce 1948)

13.07.2008 19:52 | Autor neznámý

Jinak ti, kteří posílají někoho na léčení, jsou většinou sami zralí na léčení :-)) ... U Pláta stačí, když přehodnotí svoje chování.

13.07.2008 19:37 | Autor neznámý

Zkus vyvrátit můj příspěvek z 2008-07-13 08:07:15 :-))) Nebo nemáš na to diskutovat se starým Plátem? :-))) Sice nejsu on, ale budiš :-)))

13.07.2008 18:32 | Autor neznámý

re ....13 v 16:10:10 - ty možná nejsi starý Plát (možná tomu věříš),ty jsi prázná nádoba,která není schopna vymyslet si svůj originální nick a opičíš se.U nevzdělanců nic neobvyklého,u psychopatů standartní . Běž se léčit,opičáku...

13.07.2008 16:10 | Autor neznámý

Jak vidím pravičáci diskutovat neumí :-) Jen se ohánějí tím, že jsem starej Plát :-))))

13.07.2008 15:57 | Autor neznámý

zajímave by to bylo,kdyby do ní nekafral starej Plát :-),to pak diskuze končí,škoda...

13.07.2008 15:06 | Autor neznámý

Příspěvky smazat mohu, ale než jsem poprvé objevil, co se tu děje, byla politická diskuze již rozjetá. Řekl jsem si, že když Vás to tedy baví, proč ne, to jsme tu ještě neměli:-). Nový web s registrací by měl být dokončen do konce srpna.

13.07.2008 14:10 | Autor neznámý

Pane Pláte,kolikrát si nejsem jist,zda-li té své snůšce lží opravdu věříte,nebo si děláte srandu sám ze sebe.Kradete cizí nicky(ačkoliv říkáte,že to nejste),lžete něco o panu Novotném,že má plnou moc smazávat nesmysly.Ono kdyby to byla skutečně pravda-tak by tu nebyl jediný váš příspěvek.A přečtěte si ještě jednou po sobě vaše příspěvky ve 02 ráno,není vám blivno?

13.07.2008 10:45 | Autor neznámý

Děkuji za článek se kterým plně souhlasím

13.07.2008 10:38 | Autor neznámý

Viktor má plnou moc k tomu, aby odstraňoval nesmysly. Rád se nechám malým princem poučit. Může mi sdělit něco pozitivního z dějin českého národa? Já těch pozitiv moc nenalézám.Malý princi jsi opravdu malinký... né princ, ale šašek.

13.07.2008 10:03 | Autor neznámý

Prosil bych redakci, aby ve vlastním zájmu konečně něco udělala proti zneužívání cizích nicků a pokud možno, aby se dodržoval šachový obsah komentářů..Protože, co tady předvádí Plát M. už opravdu nemá obdoby..Že občas narazíte na "debila", je celkem normální, ale že narazíte na "hovado" takovýho formátu,to už chce pořádnou dávku štěstí..Navíc o historii evidentně nevíte vůbec nic, možná co jste si přečet s pivem v ruce v Blesku..Asi nikdo není hrdý na stinnou stránku typu udavačství, ale v té době to byla taková zátěž na psychiku, a bohužel ne každý vydržel vzdorovat a stát si za svým, ikdyž třeba vystavoval v nebezpečí svoje příbuzné a docela by mě zajímalo, co by bylo v tý době zrovna z Vás..Osobně si myslím, že se k lidem chovám hodně slušně a nesnáším nadávky, ale "jedinej zparchantělej závistivej chudák, kterej umí jenom urážet ostatní a psát o lezení do prdele,jste Vy pane Pláte starší!"..A měl by jste si konečně uvědomit, že na tomhle serveru na Vás není nikdo zvědavý..

13.07.2008 09:40 | Autor neznámý

Teda, tady člověk udělá vtípek a strhne se z toho takováhle diskuze... no, diskutovat je třeba. Já bych se tu asi s nikým moc neshodl, moc nechápu fanatické fanoušky ODS ani fanatické odpůrce radaru;-)

13.07.2008 08:41 | Autor neznámý

Proč měli Poláci povolený zahraniční odboj a Češi ho měli zakázaný. Proč Poláci nelezou Americe do prdele a Češi ano? Jsme národ nenažranců a zlodějů - viz ODS!

13.07.2008 08:21 | Autor neznámý

Měli byste si přečíst co o Češích řekl Heydrich - za kus mýdla a tabáku budou pro říši vyrábět zbraně a ještě se stihnou navzájem udávat.

13.07.2008 08:07 | Autor neznámý

Pan Plát teda nejsem. 11.září? Viděl si padat mrakodrapy? Proč ještě spadla 3.budova? To se asi nedozvíme... Sám Bush prohlásil: Nesnažte se hledat pravdu o 11.září 2001, jinak Usáma bin Ládin se k teroristickým útokům nepřiznal, což většinou teroristi dělají. Nepočítám tu rozmazanou nahrávku, kde pomalu není poznat, kdo tam je. K těm tvým argumentům: a) Snad si naivně nemyslíš, že Irán by si troful zaútočit na ameriku? Vždyť by mu bylo jasné, že by Irán srovnali se zemí. Jedině k čemu ty rakety budou sloužit, je obrana proti útoku USA. b) To není možné, jaderné zbraně Irán nepoužije. Toho jsou schopni jen američané. c) Copak jsi v těch mešitách byl? Ale ani bych se jim nedivil, USA se do všeho montují např. spor v jugoslávii. Když se podíleli na ukradení území muslímům - Izrael. Proč jim nedarovala Británie nebo USA kus svého území? d) Tak tenhle argument, také moc neberu... nás napadnou jedině až Amerika zaútočí na Irán. Možná nám sice ještě před tím pošlou pár chlápků s baťohy. Zajímalo by mě, jak si USA představuje ten bod ve slouvě- že nás ochraní před možnými teroristickými útoky.

13.07.2008 08:06 | Autor neznámý

taktovidímjá, se jako typický anonym projevuje. Ano, cikány jste si Vy sami vychovali. Potřebovali jste mít plný počet na to, aby Vám stát dával.Takovýho starostu jako jsi ty bych narazil prdelí na kůl. Koukni na Slovensko, jak se s tímto nešvarem dokázalo vyrovnat. A neleze Americe do prdele jako zparchantělá Česká republika. Stydím se za ubohý anonymní chudáky, kteří se neumí ani podepsat. Kdo neskáče není Čech... Hop, hop, hop!

13.07.2008 07:23 | Autor neznámý

Pláte,konečně jsi se projevil,nezklamal jsi ,jako vždy,každou diskuzu pohnojíš, a s tím nickem lžeš.Škoda,že správci NŠS s tímto nejsou ochotni nic dělat,ačkoliv to mnohokráte slibovali.Vol si třeba ČSSD,budeš se mít skvěle jako Gross-to je přece strana křišťálově čistých politiků,ti tobě budou vyhovovat.Už Nimrod se ptal,aby jste ukázali jeden zákon ČSSD ,který byl dobrý-nikdo jste z levičáků nic nenapsali.Např.zvýšení porodného na 18 tis.Kč vládou ČSSD mělo pro mé město katastrofální účinky(co myslíte ,rodilo se více dětí ve vysokoškolských rodinách?), rovněž tak zvýšení daní.Píšeš,že Rusko je nezničitelné, myslím že Americe je Rusko celkem lhostejné,však Rusové budou mít brzo problémy s islámskými státy,ne s Amerikou. Amerika se na to již preventivně připravuje - 11.září 2001 bylo vyhlášení války islamistů Americe,pro USA to bylo dostatečné varování.RADAR-nikdo není nadšení z jeho budoucí přítomnosti,ani jeho příznivci.Jen mi jsou divné argumenty Rusů a) Irán prý nemá schopné rakety.Ale německé V1 a 2 byly také ze začátku poruchové,pak v Londýně rozsévaly smrt b) Irán prý nemá jader.zbraně-ano,zatím,kde je psáno,že si je nekoupí od další islámské země Pakistánu? c) v Iránu v mešitách denně hlásají zničení Západu a šíření islámu mečem.To bych nepodceňoval,viz 11.9.2001 d) Rusové se prý obávají sledování svého území.Tomuto nerozumím-při zakřivení Země náš radar moc daleko do území Ruska neuvidí.Nehledě na to,že kolem bývalého SSSR až na Východ je tolik radarů (jsou i letadlech AWAC),že náš na tom nemůže mnoho změnit.A v éře špionážních družic,které rozeznají číslo u auta? Moc se mi ty argumentu Rusů nezdají.Proto věřím tomu,že napadnout zemi,kde je americká posádka,bude pro potencionální útočníky složitější

13.07.2008 02:38 | Autor neznámý

Blbě vidím z toho chlastu, takže kteří jdou... doufám, že do pr....

13.07.2008 02:36 | Autor neznámý

Pánové, Rusko je nezničitelné. Žádná Amerika na něj nikdy nebude mít. Nevím, zda jsem levičák, ale vím, že ještě nedávno soc. demokrati dělali daleko pravicovější politiku než modří ptáci, kteží jdou od pangejtu k pangejtu. ODS není politická strana. Je to pouze spolek lumpů a zlodějů. Čas vše ukáže.

12.07.2008 21:49 | Autor neznámý

re: ad 17:25:00 já tady tenhle nick už používám 13let, kdy ještě tenhle server byl na houbách. Většinou se najde více lidí se stejným nickem. Opět se ukazuje jak dětinští dokáží býti pravíčáci.

12.07.2008 20:35 | Autor neznámý

oslovuji toho pode mnou- to používání cizích nicků tu zavedl Plát st-i toto je příspěvek v jeho duchu.Já cizí nick nikdy nepoužívám, proto si troufám tvrdit, že mám více intelektu,jak ten,co uboze užívá jiný nick a myslí,jak je chytrý.Jsi ubožák a psychopat

12.07.2008 17:25 | Autor neznámý

to RADAR NE Nevšímej si pravičáků, ohánět se nizkým intelektem levičákům a dokonce vymytými mozky dokáží jen oni, takhle se ukazuje jejich skutečný intelekt.

12.07.2008 17:17 | Autor neznámý

jale máme solidní argumenty,ale nediskutujeme s vymytými mozky.

12.07.2008 16:43 | Autor neznámý

Nemá? Protože méně inteligentní pravičáci nemají žádné solidní argumenty, proč tady radar mít.

12.07.2008 15:28 | Autor neznámý

na tyhle bláboly nemá cenu ani reagovat

12.07.2008 10:06 | Autor neznámý

re: tatovidímjá ne tohle je jen vymýsl pravičáků. Ty copak souhlasíš s americkou agresí? Radar je jen podporuje v jejich expanzi a dalším cílem je Irán.

12.07.2008 06:21 | Autor neznámý

Pláte-Rusko nám již několikrát prudce snížilo dodávky ropy, například když Jelcin byl ožralý jak ty.Je to normální imperiální stát,který neváhá porušovat uzavřené obchodní smlouvy,a jednostranně je porušovat.Zde v tomto případě máme s imperiálním Ruskem uzavřenou dohodu na dodávku 500 tis, tun ropy -jak Rusko dodržuje smlouvy? Poděkujme pravicovým vládám za strategické rozhodnotí vybudovat Ingolstadt. Obdobné strategické rozhodnutí žádná levicová vláda neučinila.To jen komunisté za dodávky ropy se budou před Rusy třeba plazit po zemi a zpívat při tom Kaťušu. Nimrod- žádnou chybu jsem nenašel,ani gramatickou,ani věcnou.A že levici volí lidé bez vzdělání a průměrného intelektu-to je 100x ověřená pravda,však si to tito lidé nejsou ochotni přiznat,natož Plát st.

12.07.2008 00:39 | Autor neznámý

Ministr Říman, otec skoro vraha - nevěřím, že by ruská strana takto stupidně reagovala... My nic, my jenom žoldu přisluhujeme... Říman je vystudovaný ekonom ? A politolog ?

11.07.2008 23:51 | Autor neznámý

Můžete si dnes přečíst- Rusko prudce snížilo dodávky ropy do české republiky.A, co bude dále následovat...?

11.07.2008 21:37 | Autor neznámý

Teď se mi to nechce znovu procházet. Kde jsem udělal ty hrubky?

11.07.2008 20:47 | Autor neznámý

re 0-0-0 : ten,kdo nemá argumenty, hrabe se v gramatice

11.07.2008 20:34 | Autor neznámý

Pánové, že vás ta politika ještě baví ... Nimrode, ty jeden vzdělanče, raději si oprav ty své pravopisné hrubky ...

11.07.2008 19:00 | Autor neznámý

Vše,co napsal Nimrod-pod to bych se podepsal.Mohu ujsitit toho,co se podepisuje NE RADAR, že jsem pravidelný volič ODS, i když k ní mám plno výhrad,ale nic lepšího prostě není. A když se mě zeptáš proč,tak proto,že ODS na rozdíl od KSČSSD netrestá úspěšné a nepodporuje povaleče a netáhla. A nesohlasím,jak nás KSČSSD zadlužila na 2 generace. A radar? Však to předjednal Paroubkův podrždeštník Tvrdík,takže ODS to jen dotáhla do konce. Však kdyby vládla ČSSD,tak bychom byli masírování informacemi o užitečnosti radaru,o tom si nedělám iluze.Bylo by toho více,ale dost politiky

11.07.2008 15:14 | Autor neznámý

Nj se nedívím, jestli studují tam, kde přednáší velký ekonom prezident Klaus :-)) , jo ten je toho hodně naučí, na diplomové práci obhajoval myšlenku komunismu a pak se zastával kuponové privatizace :-)))

11.07.2008 14:32 | Autor neznámý

A těch testů už proběhlo hodně, ale mě ještě nikdy netestovali. Snad se brzy dočkám.

11.07.2008 14:30 | Autor neznámý

A taky je zajimave, proc vetsina nadejnych mladych sachistu studuje ekonomku. A proc vetsina z nich voli pravici? Jsme chytri lide, ne? Kdybys prisel alespon na par prednasek, pak bys pochopil :-)

11.07.2008 13:43 | Autor neznámý

Ta tisícovka je minimální vzorek a je vybírán na základě profilu společnosti. Tedy pokud například u nás žije 2/3 obyvatel ve městech a zbytek na vesnicích, tak mezi dotázanými to bude stejný poměr....Když to hodně zjednoduším, tak každá agentura má možnost dotázat třeba 100000 obyvatel a rozhodne se, že jich chce dotázat třeba 1000. Vybere náhodný vzorek a v průběhu dotazování dále kontroluje, zda jejich vzorek odpovídá profilu společnosti. Tedy pokud například dotáží 670 lidí ve městech, dále budou dotazovat již jen na vesnicích. Je to samozřejmě velmi zjednodušeno a tak to berte z rezervou. Statistika je samozřejmě zrádná, ale používá se spousta testů, které umí vyloučit nepravdivá data. Nakonec tedy vyjde nejenom výsledek, ale i odchylka. Každopádně tyto průzkumy provádějí různé agentury každý měsíc a výsledky vzhledem ke vzdělání jsou stále stejné. Více vzdělaní lidé volí spíše pravici a naopak.

11.07.2008 13:17 | Autor neznámý

Nimrod a když jsi tam dělal, tak mi můžeš vysvětli, podle jakých kriterií vybírají tu vyvolenou tisícovku? Jak na ty lidi příjdou... jinak pořád nás je 10milionů :-)))) a ne pár tisícovek...jo statistika je zrádná věda :-))))

11.07.2008 13:08 | Autor neznámý

Konecne som pochopil, co je to ten strategicky radar, ktory som vycital v sachovych publikaciach. Mam rad aj studie aj radara.

11.07.2008 12:43 | Autor neznámý

Jinak stále čekám na soupis zákonů, které prosadil pan Paroubek a které považujete za dobré. To jsem moc zvědavý, s čím přijdete :-)

11.07.2008 12:41 | Autor neznámý

No vy mne tedy bavíte :-) Studie jsou studie, ale pravda je jiná :-) Na to existuje několik výrazů, nejlépe to bude asi vystihovat demagogie. Projděte si prosím průzkumy volebních preferencí za několik posledních let (nejlepší byly od Factum Invenio, ale to je už bohužel nevydává). Zjistíte, že vzorek obyvatel je vždy minimálně 1000 lidí, odchylka maximálně 3,5 procenta. Ve všech těchto průzkumech najdete, že s narůstajícím vzděláním (nezaměňovat s inteligencí !!!) roste počet obyvatel pravice. Před lety jsem trochu pracoval v oboru statistiky a těchto průzkumů mi rukama prošli stovky. Výsledek byl vždy stejný. Pokud vaši vzdělaní známí volí levici, tak je to spíše výjimka a nikoli pravidlo. Naučte se prosím rozlišovat mezi fakty a dojmy.

11.07.2008 10:20 | Autor neznámý

Z tohoto se může vyvinout nekonečná diskuze, která nikam nepovede. Jenom bych chtěl upozornit že tyto studie jsou absolutně nevypovídající, obsahují malý rozdíl v inteligenci (rozdíl je pouze maturita) a zanedbává velký rozdíl v příjmu (lidé s maturitou vydělávají často mnohem více). Kdybychom se podívali na nejgeniálnější lidi z populace (fyzikové nebo skladatelé) lze v nich najít spoustu komunistů a fašistů. Inteligence nemá s politikou co dělat, je to spíš o druhu charakteru.

11.07.2008 10:18 | Autor neznámý

Škoda, že lidé nečtou volební programy. Viděli by, že nejlepší má KSČM. V současnosti je to nejvíce proevropská strana u nás a dokonce více demokratická strana než ODS.

11.07.2008 10:12 | Autor neznámý

re: Nimrod nejdříve by si měl uvádět fakta ty, studie jsou jedna věc, ale pravda je jiná. Většinu lidí, které znám a mají vysokoškolské vzdělání volí levici, ba naopak ti, kteří mají nižší vzdělání volí pravici. S jedním s nižším vzděláním jsem chtěl diskutovat na téma, proč volil ODS. Jediný argument, který mi řekl byl: Jejím předsedou byl Klaus a ten mi je sympatický.

11.07.2008 09:35 | Autor neznámý

Pokud budete chtít dále diskutovat, tak prosím uvádějte fakta! Například můžete začít výpisem zákonů, které prosadil pan Paroubek a které považujete za dobré.

11.07.2008 09:31 | Autor neznámý

Pánové, znovu opakuji toto je šachový server. Jenom si ještě neodpustím jednu poznámku. Víte kdo volí pravici? Dle všech provedených studií jsou to lidé s větším vzděláním. Tedy lidé, kteří svojí vlastní prací v životě něco dokázali. Tito lidé si umí zjistit fakta, analyzovat je a poté si udělat vlastní kritický názor. Voliči levice jsou lidé s menším vzděláním, případně státní zaměstnanci. Obecně informace čerpají pouze z televize a novin. Nejsou schopni analytického uvažování a zásadně přebírají cizí názory. Díky tomu, že nejsou příliš ochotní sami na sobě pracovat, často se nacházejí v nižších sociálních vrstvách. Zásadně tuto skutečnost přičítají společnosti a nikoli sami sobě. To je pak ideální půda pro lidi jako je pan Paroubek. Tento pán prohlásí, že se lidi mají špatně, jelikož ti úspěšní je okrádají. Když byl u moci, tak se v podstatě choval podle modelu: "Nikdo vám nedá tolik, kolik vám já můžu slíbit". Na základě tohoto modelu se i choval - nabízel lidem věci, které nejsme schopni zaplatit. Nebojte si přiznat pravdu - v této republice se má dobře každý kdo chce a to včetně lidí, kteří mají nižší vzdělání. Mám kamaráda truhláře (bez maturity), který má hrubý měsíční příjem 32 tisíc. Zdá se vám to nemožné? Není!!! Prostě jenom není líný a dělá svojí práci poctivě. Podívejte se pravdě do očí - levici volí v naprosté většině případů pouze líní a závistiví lidé. Pan Plát je toho zářným příkladem.

11.07.2008 08:31 | Autor neznámý

re:taktovidímjá mimochodem, proč urážíš Pláta M., když evidentně rozumí politice a ekonomice více jak ty?

11.07.2008 08:18 | Autor neznámý

re: taktovidímjá pročpak nereaguješ na fakt, kdyby nebyla žádná kuponová priovatizace, tak se teďka máme stokrát lépe? Mimochodem premiéří jako Špidla a Gross se můžou srovnávat s Topolánkem, ale když přišel p.Paroubek, tak konečně se začlo něco dít. ODS se teďka nás snáží odlužit, ale holý fakt je, že k žádnému odlužení nedojde...Proč vytahuješ jména agentů? V ODS jich je taky plno, ale už je to trápné vytahovat, když ta doba je za námi... Ty nechápeš k čemu je radar? Je to příprava útoku na Irán. Jo Irán by se už narozdil od bezmocného Afgánistánu a Iráku bránit dokázal. Budou z našeho národa obyčejní vrazi, jestli tady radar bude. Mimochodem jaké tvrdé vyjednávání bylo? Co tam ti politici pro nás vyjednali výhodného? Snad ne, že nás ochrání před možnými teroristickými útoky? A zajímalo by mě, jak to dokáží. Poláci s snáží vyjednat plno výhod pro sebe.

10.07.2008 22:23 | Autor neznámý

Takže Pláte starší,kromě šachů,kterým nerozumíte (na rozdíl od Vojty),proč se pouštíte na pole politiky,kterému nerozumíte ještě méně,jak šachům? Což jste tak přízemní,že nechápete,že zatímco za ODS byla zadluženost státu cca 180Miliard,tak tak 8 vlády KSČSSD se vyšplhala na 1,3 bilionů Kč ? To jste tak chudý mysil.že papouškujete fráze agenta ROKA (soudruýha Paroubka) a agenta Falmera(soudruha Filipa-předsedy KSČSM?). To vám,pane Pláte,vadí,že ODS a koalice je první vláda,která se snaží snížit zadluženost naší republuky,kterou způsobila KSČSSD? Pokud to nechápete,běžte do háje. K tomu radaru,to vám nevadí,že tu je už jeden(dávno) obdobných parametrů? Co tu blekotáte?

10.07.2008 21:56 | Autor neznámý

Jdite do rite s takovyma recma stejne sou to vsechno banani nestojici za oloupani...

10.07.2008 19:47 | Autor neznámý

Pláte - socani diskutuji na Novinkach a nikoli na tomto serveru. Toto je server pro šachisty - to tě zjevně v diskuzi hendikepuje. Navíc píšeš o věcech, kterým vůbec nerozumíš. Kolik semestrů ekonomie jsi vystudoval?

10.07.2008 18:35 | Autor neznámý

Souhlasím. Jsme na šachovém webu. Ale ta politika se s tím velice prolíná. V Americe mají navrh demokrati a jediná země, která komunikuje s republikány alias Bush, kteří pomalu a po právu odcházejí z americké politiky je česká republika.Proto ta posilující koruna, která nám je jenom přítěží. Škodí nám to všem. A k tomu neúměrná inflace, která nám zdražuje vše co se šachů týče. Svaz žádá zvýšení členských poplatků a nehledí na své okolí. Všichni chtějí jenom zobat a přitom nezvednou ani prst. Zlatá monarchie!

10.07.2008 18:22 | Autor neznámý

Mně se to zdá také možné. Rusové to brou velmi osobně, o radaru měl prohlášení i samotný Medveděv...No v každém případě teď rozhodně není chřipková epidemie. Re Plát: tohle je šachový servr

10.07.2008 18:16 | Autor neznámý

Opravuji- posiluje česká koruna!

10.07.2008 18:13 | Autor neznámý

Ameriku kdysi osídlovali zločinci. Jim podobní zločinci dnes české ekonomice vládnou. Civilizovaný svět, bohužel i šachový, je jinde. Největší zadlužení a největší podvod - kuponovou privatizaci vyplodila ODS se svými stb nohsledy. Bez pravidel a zákonů jim to šlo ke zbohatnutí a zblbnutí národa, který dnes neví čí je, skvěle.Proč dnes oslabuje koruna a ničí české podnikatele neví nikdo. Budete se všichni divit... a ono to přijde!

10.07.2008 17:52 | Autor neznámý

Pláte, nech si ty politický kecy. ODS má k ideálu daleko, ale alespoň něco dělá. Socani za osm let vlády na nic nešáhli (až na částečnou reformu školství) a přesto zvládli zadlužit tuhle republiku částkou 500 miliard. Abys to pochopil i ty - je to asi 1 miliarda bas plzně. Každopádně tohle je šachový server a ne Novinky.

10.07.2008 17:07 | Autor neznámý

Můj názor je stejný. Morozevič odjel kvůli radaru. Nebyl sám...Bartoška v Karlových Varech taky pláče - na protest proti radaru mu odjela spousta hvězd. Je potřeba si uvědomit, kdo této republice škodí. Ano, je to ODS. Tato strana se občas zviditelňuje i přes šachové dění. Jméno Tykač, Klaus a další. Pan Matocha je jeden z mála lidí, který se ujal obrovského talenta a věřte mi, že podle mého mínění nejlepšího hráče v dějinách českého šachu - Davida Navary. Nesuďte, David je i pilný student a moc málo šachistů světové úrovně se tak tvrdě věnuje i vysokoškolskému vzdělání. Davidova chvíle ještě přijde.

10.07.2008 11:04 | Autor neznámý

Dobře udělal. Jedná se o čistotu hry šachové. To dá rozum, že radar bude, mimo jiné,dodávat informace o pobybu figur ruského mistra po šachovnici, čímž poskytne našemu šachistovi neregulérní výhodu.

10.07.2008 09:55 | Autor neznámý

Morozevič nebyl nemocnej, ale odjel na protest proti radaru.

10.07.2008 08:19 | Autor neznámý

ta kauza již zajímá akorát tebe,to jsi se probudil,co jsi spal na vavřínech? Pokud jsi opravdu tak nepřekonatelně zvědavý,stačí si přečíst zápis Svazu,zde s tím neotravuj.A senzace hledej v Blesku nebo AHA ...

10.07.2008 08:03 | Autor neznámý

Koukám, že dokud Morozka neonemocněl, byl Davídek bitej jako žito... Otázka mimo soutěž - jak se vyvíjí kauza Talla - Maník ? Nerad bych, aby to usnulo na vavřínech....

10.07.2008 06:56 | Autor neznámý

re kozel- tvé přání je asi poněkud nesplnitelné.Zaslechl jsem,že p.Matocha dělá Navarovi managera (?),takže je to jeho !kůň"-a že do Davídka cpe peníze,které sehnal ,je jeho věc.A nebuď netrpělivý,Davídek s TOP 5 nejlepších šachistů moc partií nesehrál,však jeho čas přijde,věřím Davídkovi

10.07.2008 05:51 | Autor neznámý

Vzdyt uz je to trapne videt porad jak nas nejlepsi hrac dostava porad na prdel - uz ho vymente a postavte proti takovym hracum nekoho poradneho kdo ma sanci s nimi neco udelat (napr. Laznicka) nebo to je cela prazska sachova spolecnost plna sachistu, kteri neumi vyhravat asi jo

09.07.2008 11:58 | Autor neznámý

Aldo: to uvádíme taky, musíš přečíst celý text :)

09.07.2008 11:55 | Autor neznámý

pozor. alda neni Alda! dik za pochopeni

09.07.2008 11:42 | Autor neznámý

Na vyse uvedenych strankach pisou ze Moro vyhral 4-2...Pouze dve partie odpadly