Hledáte dárek na Vánoce, aneb tipy které potěší

01.12.2020 06:32 | Ostatní

Možná posledních bezpečných 15 dní do Vánoc pro Vaše dárky. Objednat a mít jistotu, že dárky přijdou do Vánoc je ideální nejpozději do 15.12.2020 Objednat a ušetřit a mít jistotu, že jste koupili opravdu dobře, můžete u nás...rpsachy.cz

Novinky: Tajná přísada a  JSME  oficiálním prodejcem produktů firmy DGT...Takže digitální šachovnice, digitální hodiny a vše okolo toho. Připravujeme i další vylepšení a to placení platební kartou. Minimálně, tato knížka je ideálním dárkem na Vánoce...


a stále platí....že máme pořádně nabroušené ceny, které jsou nejlepší u nás! Mimochodem, na Slovensko máme dopravu za 4,5 Eur. Takže další důvod, proč koupit u nás...


https://www.rpsachy.cz/vse/dgt-digitalni-sachova-technologie/



https://www.rpsachy.cz/vse/knizky/tajna-prisada-sachova-knizka-davida-navary-a-jana-markose/



https://www.rpsachy.cz/

Novinkou je i šachová souprava Ambassador, šachy a dáma v jednom a šachy velikost 7... a vše za proklatě nízké ceny...Myslím že konkurence zase nebude mít radost.. ale fanoušci a lidi co chtějí ušetřit určitě ano...


Novinkou u nás je šachové oblečení. Mikiny a trička a díky těmto výrobkům nabízíme 150 položek! Když se se zeptáte proč nakoupit právě u nás. Odpověděl bych už nejenom kvůli cenám, na které konkurence neumí reagovat. Ale i pro výběr. Od šachů, šachovnic, videí, knížek a ode dneška i oblečení. Mikiny, trička. Jsme oficiálním partnerem Šachového Svazu České Republiky a máme radost za to, že tyto pěkné věci můžeme nabízet našim fanouškům. Jako další důvod proč u nás nakoupit je podpora toho co vše pro šachisty děláme. Na YTB budeme mít brzy 1000  videii, přímé přenosy, živé turnaje a třeba i tyto stránky se budou posouvat dál díky vašim nákupům u nás. Děkujeme....


https://www.rpsachy.cz/vse/pro-fanousky/



Knížky jsme brali jako doplňkový prodej, ale není tomu tak( už dvakrát jsem dokupoval zásoby a vypadá to, že nestačí). Dokonce podepisujeme knížky a věnujeme je s věnováním. Videa Roberta Cveka na přání vypálíme na CD a nebo DVD nosič a posíláme poštou. Kluby u nás nakupují České klubovky a tato souprava je u nás nejprodávanější šachovou soupravou. Nedivím se, za takové peníze se to opravdu vyplatí. Srbská klubovka  - tak s tou se taky brzo potkáte na turnajích, protože expedujeme hodně zajímavou zásilku. Myšlenka nabízet kvalitní zboží za nejlepší ceny na trhu není originální, ale je úspěšná. Zakládali jsme tento e-shop  a byla to cesta do neznáma. Dnes víme kde jsme a kam chceme jít. Děkujeme vám za zájem o tento e-shop. Je to neuvěřitelné!! Díky!


Novinky mezi knížkami v Listopadu jsou: 




Podle zájmu o tento šachový e-shop víme, že jsme tady pro šachisty s nejlepší cenou u nás. Za necelých 5 týdnů se blížíme k první stovce objednávek. Nakupují u nás šachové oddíly, amatérští hráči kteří nehrávají šachové soutěže, ale i ostřílení ligoví matadoři. Kvalitní zboží za bezkonkurenčně nejlepší ceny.

Stále platí, najdete-li cokoliv levnějšího - doplatíme rozdíl.

https://www.rpsachy.cz/


Vánoce jsou tady za pár dní. Co takhle pár tipů? 

Co takhle šachy pro tři hráče? Docela zábava. Představte si, že se pustíte do červených figurek. Černí vyčkávají. Vy se dostanete do koncovky s figurou víc a porazíte červeného hráče. Jenomže zatímco vy budete v koncovce, tak černý hráč je v plné síle a přejede Vás. Tady neplatí poučky, strategické zákony a hodnoty figur. Tady je to úplně jiná hra. Může to být zpestření  a zábava a zajímavý tip na dárek, či cenu do šachového turnaje. 



České klubovky jsou vyráběné u nás. Srbské klubovky jsou zase legendární šachovou soupravou vyráběnou v Srbsku. Ruční práce, dřevěné figurky, které byly oblíbené třeba u Bobbyho Fischera. 



Tím asi nejlepším co nabízíme je šachová souprava České klubovka. Zajímavostí je , že dřevo schne tři roky, než je vhodné k výrobě této soupravy. Je to ruční práce  a možná i proto je v těchto figurkách tolik energie. 




Hodně vtipným dárkem může být Šachový diář. Nejenomže tam můžete zaznačit důležité výročí, ale můžete i škrtat šachové turnaje, které budou zrušené anebo naopak. Můžete si označit tu pravou šachovou dovolenou. 



Pořádné šachy. Takové dřevěné. Poctivá práce. Vzpomínám si jak jsem jedny dostal od dědečka. Vždycky když jsem je otevřel, dýchlo na mě to kouzlo. I když děda dávno zemřel, ty šachy stále mám a mám je strašně moc rád. 


Rotchild jednou řekl, že ocel je věčná. Šachista by mohl říct, že magnet je magnet. Kolikrát jako dítě jsem hrál s dědou a když byl děda prohraný, pak tak náhodou shodil figurky. Těžko chtít po malém klukovi, aby si pamatoval pozici a tak se partie nedohrála. Příští rok už to dědovi nevyšlo. Naučil jsem se pamatovat pozici a vždy to s úsměvem dědovi postavil. Ale magnetické šachy mají své kouzlo. 



Ještě by to chtělo pěknou šachovou knížku. Něco o českém šachu. Něco o lidech, kteří psali naší historii. A tak možná i toto je zajímavý tip na dárek.


Teď čekám kritiku. Článek je jen reklamou. Článek nic nového nepřináší. Ale ano. Mluvím o našem e-shopu rpsachy.cz, který je tady s námi tři týdny. Za tu dobu vyrostl na zajímavý projekt. Nabízíme přes 70 produktů, které máme vše skladem. A co je nejzajímavější a proto vlastně je tady ten článek jsou ceny. Jsou pořádně nabroušené a proklatě nízko. Nenašel jsem obchod, kde by měli podobné ceny. 

A co je ještě zajímavější, je AKCE DNE. Tam dáváme každý den nové zboží, které má pro jeden den mimořádnou cenu. Není to sleva 10%, ale často 30-60%. Vyplatí se na akce u nás koukat každý den.


Prodáváme i na Slovensko, takže kdokoliv ze Slovenska chce si koupit šachový dárek a ušetřit, tak určitě koukněte k nám!


Když jsem otevírali e-shop rpsachy.cz chtěli jsme nabízet víc než ostatní. Chtěli jsme nabízet lepší ceny, dárky a akční ceny. Začali jsme s 10 produkty. Dnes jich máme přes 70 a míříme ke stovce. A jaké jsou reakce? Už dnes si myslíme, že jsou zítra Vánoce. Na poště jsme častěji než v obchodě a máme z toho radost. 

A i když chceme a nebo ne. Blíží se Vánoce. Jestli hledáte kvalitní dárky za bezkonkurenční ceny. Jestli hledáte akční ceny, koukněte k nám.

Protože každým nákupem nejenomže dostáváte krásnou šachovou věc, ale podporujete naše šachové akce, které pro vás děláme. A já vám za to děkuji.

Petr Koutný

e-shop: https://www.rpsachy.cz/

akce dne: https://www.rpsachy.cz/vse/akce-dne/

PS: jestli koupíte cokoliv někde jinde levněji, doplatím rozdíl a věnuji dárek. 


Hodně s předstihem přeji pěkné Vánoce. Možná tam bude dárek od nás:)

92x 7436x Petr Koutný
Fotogalerie
Komentáře (92) Aktualizovat
13.11.2020 22:48 | wolf

Věřím že v neděli +- 1 den odpálíme další NOVINKU!! Možná budeme u " Knížky Roku" a už jen hodiny nás dělí od otevření prodeje! Petr 

13.11.2020 15:23 | istr

Čím víc se v ho... šťourá, tím víc smrdí.

11.11.2020 18:41 | wolf

Hynku - na Aukru prodáváme opravdu hodně...Stejně tak i na Slovensku. Díky za reklamu. Petr 

11.11.2020 18:17 | hynek

Verim, ze je o sachy pro tri obrovsky zajem. Na Aukru vam je rvou z ruky stejne jako ostatni zbozi.

11.11.2020 08:53 | wolf

Opravdu to je tak....nakoupili jsme zboží a říkali si, že další nebude potřeba do konce ledna. Mezitím jsme museli dvakrát dokupovat a nestačí to...V pondělí jsem posílal objednávku, včera jí navýšil a dnes hned ráno jsem psal dodavateli, jestli by to šlo ještě navýšit...Máme i speciální přání...napsat do knížky věnování a nebo jsme i vypalovali Robertovi videa na CD-DVD nosič...Emailem zákazníkům doporučujeme ty správné šachové soupravy. některé jsou vhodné na trénink, některé jsou ideální na ligové a turnajové partie. Poslední co chci napsat. Trošku s nadsázkou jsem objednal šachy pro tři hráče. Přijdou k nám tento pátek a už dnes je první zásilka vyprodána...A jsme za to moc rádi....Díky! Petr

10.11.2020 21:47 | wolf

Ciki díky....moje odpověď....vyřešeno:) a začínají Vánoční akce....:) Pojďte se  k nám podívat! Petr :) 

10.11.2020 21:37 | ciki333

"Internet a autorské právo" (autor Jakub Tuček - diplomová práce)

file:///C:/Users/Zdenek/AppData/Local/Temp/DPTX_2017_1_11220_0_411744_0_196284.pdf

str. 20 až 21, kapitola 3.1.2. Textový obsah

"Vždy je třeba zkoumat, zda se skutečně jedná o jedinečný výsledek tvůrčí činnosti autora, a nikoliv pouze o „mimovolné“ texty, které by mohl napsat kdokoliv. Za autorská díla tak pochopitelně nemůžeme považovat texty, které se vyznačují pouze svou technickou funkcí, např. názvy sekcí, tlačítek či jiných ikon. Autorskoprávní ochranu zpravidla nebudou požívat ani běžné diskusní příspěvky a rutinní, netvůrčí popisy skutečností a událostí, např. základní informace o provozovateli webových stránek (obvykle umístěny v sekci nazvané např. „O MNĚ/NÁS“) či popis zboží v e-shopu. Pokud jsou však tyto texty zpracovány již nějakým tvůrčím způsobem (v případě informací o provozovateli webu třeba v podobě příběhu, v případě popisků zboží třeba za použití neobvyklých či hravých slovních spojení a přirovnání), o autorská díla se již jednat může."

PS. A teď babo raď, vztahují se autorská práva na popisky zboží v e-shopu? Použila konkurence Petra Koutného ona " neobvyklá, či hravá slovní spojení?"

10.11.2020 17:06 | wolf

Honzo...ještě jednou...Knížky jsem koupil od vydavatele a on mi povolil použít jeho popisky ke knížkám. Použil jsem je. Pak mě ale upozornil KM že to jsou jeho popisky. Toto jsem nevěděl. Opravil a je vše ok....Dává to smysl a nebo ne? Díky a doufám, že toto téma už uzavřeme..:) Díky, Petr 

10.11.2020 16:57 | HonzaH.

v dobré víře byla použita i dotace na Čapí hnízdo - zaměstnává to lidi, tak je přece OK...

10.11.2020 16:56 | wolf

Honza H.... a očem to teď mluvíte? Vůbec nic o čem píšete se nestalo. Popisky byly upravené tak, aby nevadily. Ok vadily a opravily se ještě jednou a nevadí. Takže jedeme dál a nebo ne? Zase je tady mnoho povyků pro nic. O co vlastně ale jde? Jde opravdu o popisek, který nebyl stejný? A nebo jde o to, že se nám daří, prodáváme a jsme vidět? Myslíte si že to bude díky popiskům?  Upřímně, nejde o popisek. Jde o naše ceny, které vadí ... Popisky josu takovým výkřikem do tmy...A ještě to shrnu...Poopravím to...i když ten co prodává draho bude plakat ještě příští Velikonoce ( Zdravím Liberec). Popisky u knih byly použité v dobré víře a hned opraveny. Popisek u jedné šachovnice z 90 byl označen že je podobný....Bavíme se tedy o jednom z 90!! To opravdu je taková aféra? Ne není...A kdo to rozsekne? Tato diskuze? Ne...zákazníci a my máme zase rekordní týden....měsíc...Už tento měsíc jsme prodali víc než minulý...To je odpověď...Petr 

10.11.2020 16:46 | HonzaH.

zkusím Vám přeložit smysl Hynkova příspěvku (tak jak jsem jej pochopil já) - reakce na "ukradl jste mi popisky" by u seriózního obchodníka neměla být "jsem levnější"... je to asi jako klasický argument z dob naštěstí minulých "a vy zase bijete černochy..." a abych to podal Vám srozumitelněji - nadechněte se, vydechněte, (jestli chcete mrkněte na večerníček), posuňte se dál a nekraďte výsledek cizí (byť duševní) práce

10.11.2020 16:37 | wolf

Petan...souhlas...Mnoho povyků pro nic. Pro mě za mě, ať si prodávají za pytel zlata, když to budou umět. Podle výkřiků spíš cítím, že to neumí a svět se mění. Petr 

10.11.2020 16:29 | Petan

Téma nízkých cen je tak trochu mnoho povyku pro nic. Myslel jsem, že doba celostátně regulovaných cen už skončila. Nechápu, co je nemorálního na tom sledovat ceny u konkurence a pokud je na to prostor, mít některou položku nižší. Kdo chce prodávat své zboží a své služby draho, musí předvést své obchodnické umění a přesvědčit zákazníky, aby nakupovali u něj draho. A když se mu to povede, více vydělá...

10.11.2020 16:13 | wolf

Hynek - nechápu myšlenku? Nechápu kritiku a nechápu pointu. Takže je to špatně nabízet levnější zboží tak aby lidi ušetřili peníze? Jestli ano, jsem vinný a jsme všichni viníci..máte pravdu...Petr

10.11.2020 15:40 | hynek

Pane Koutny nechapete, co se vam snazi vsichni rict? To neni o cenach, to je o etice. Nemyslel bych si, ze inteligentni sachista si vezme bicykl opreny o stenu a bude si myslet, ze tam stoji jen tak. Je to zlodejna. V Cechach vam to projde . RaP sachy krade jinym jejich praci. A vinni jsou vsichni členové RaP i pan GM.

10.11.2020 12:57 | wolf

Chips...já už myslel že jsme se loučili? Podle mě vše vyřešeno. Život jede dál. Mat-lal máte samozřejmě pravdu...Tady nejde o popisky, které jsou mimochodem opravené a nikdy nebyly kopírované doslova, ale tady jde o to, že jsme tady my a měníme pravidla hry. Je dobře že si každý může vybrat...Levně a nebo draze? To stejné zboží? Petr 

10.11.2020 11:50 | chips

ad mat-lal: Nemám problém se psaním, ale zkoušel jste někdy popsat něco obyčejného tak, aby to zaujalo na první pohled? Navíc s ohledem na SEO vyhledávání? Zkuste k tomu přidat pár doplňujících informací, které vyhledáte na internetu. Kolik času Vám to zabere? Najde Váš text vyhledávač? Zkuste si to a pak napište. smiley 

10.11.2020 11:12 | mat-lal

Zdravím všechny:) Při letmém pročítání níže zveřejněných diskuzí docházím k závěru, že spousta lidí neumí zachovat chladnou hlavu a zůstat nad věcí.

1. Je mimořádně komické vyhrazovat si autorská práva na popisek pod prodávaným zbožím. 

2. Je stejně ubohé toto jinému překopírovat (to neumíte napsat dvě samostatné věty, abyste nedráždil konkurenci?).

3. Ale nejsrandovnější jsou pokusy o zařazení předchozího do morální roviny, vždyť oběma stranám jde evidentně jen o kšeft.

 

10.11.2020 09:07 | wolf

Pane Alfa, rovnice má spoustu proměnných. Určitě, jak jste psal, toho víte hodně. Není nad know how. Tak mnoho štěstí. Petr 

10.11.2020 08:06 | alfa

Pane Koutný, pokud jsem vyrozumněl, tak nakupujete za stejné peníze jako ostatní. Vždy se najde někdo, kdo si myslí, že když bude levnější, tak ten trh utrhne na sebe. To tak nefunguje. Ono to taky může dopadnout, že se bude prodávat s nulovou marží a jiný prodejce to bude mít pouze jako podpůrný nástroj pro další produkt. Myslíte, že to je správně, že on je ten nejlepší prodejce ? V tomto případě je ideální model pro pana výrobce - " kluci, máte tyto ceny ( o něco výhodnější při obratech ) a budete prodávat za tyto peníze, nebudeš prodávat za doporučené ceny - nedostaneš zboží. Prodej bude pořád stejný, jen se vydělá více peněz. Poněku jiná rovnice než ta Vaše.

09.11.2020 23:07 | wolf

re Alfa - A není to třeba o tom, že umím výborně nakoupit a díky tomu umím nabídnout lidem kvalitní zboží za lepší cenu než ti ostatní? Když to umím lépe než ostatní, proč to lidem neříct? Konkureční výhoda, ale když máte e-shop tak to asi chápete. Je to stále stejná rovnice....Umím nabídnout lepší ceny než ti druzí a díky tomu lidi u nás ušetří. Není o tom přeci ale celý obchod..?  Lepší uspěje? :) Petr 

09.11.2020 19:59 | alfa

být levný není žádné umění, levně umí prodávat každý hňup. A ještě to inzerovat na webu, že jiní prodávají dráž ? To je hodně podlé, pardon. P.S. Jsem také provozovatelem eshopu.

09.11.2020 00:35 | chessbookshop

Zdravím Vojto, a díky za komentář. Jestli budete se Sinišou mluvit, tak ho prosím taky pozdravte, že bych jej někdy po těch více než 20 letech zase rád viděl. Karel Mokrý

08.11.2020 17:40 | wolf

re Chips - super. 

08.11.2020 17:15 | chips

ad Wolf: Nemusíš mi děkovat :-) . Jen jsem "lehce" upozornil, k čemu může dojít, když se někdo vyjadřuje nesrozumitelně a nejasně. Vojta měl pravdu, je třeba dávat pozor na slova, taky by se mohlo stát, že jednou nikoho nebude zajímat, že to někdo myslel jinak než to napsal a mohl by se dožadovat slíbeného :-) . Btw. nelezu sem a ani bych sem nelezl (nevím, co bych tady mohl najít, pořád se tu opakují staré věci), kdybych nebyl upozorněn na nesmyslnou nabídku doplacení rozdílu ceny.

08.11.2020 15:56 | wolf

Davide....tady bys mi křivdil....vždy se podepisuji, když už mám přezdívku tak tam dopíšu Petr...takže nechodím tam. Jednou jsem tam něco komentoval a je to dávno. Takže nechodím, nečtu, nesleduji...Opravdu...Petr 

08.11.2020 15:46 | david brazina

Ale, jo. Chapu to. Jen se mi zda ze to fakt zbytecne ostrite. A na zpravy.sachy chodis, to mi nerikej ze ne :) obcas tam i pises pod nejakou prezdivkou. to je fuk. jste dospeli a ja tohle spis davam na vrub tomu, ze musime byt zavreni doma. a chapu, zes to mohl udelat nedopatrenim, ale i to, ze to stejne tak druhou stranu muze nadzvednout. hodne stesti.

08.11.2020 13:28 | wolf

Davide...nejsu v této bitvě vítězové....jen poražení. Já jsem nevím kolikrát nabízel neutrální mír směrem k JJ. Prostě nevšímejte si nás, nehodnoťe nás, nechte nás žít. Když se na to podíváš pohledem z větší výšky...Tak nekomentuji, nečtu jejich stránky. Tady sám od sebe nevyvolámám téma JJ a ani nenarážím do nich. Semele se bouřka, jen když tady skočí JJ a nebo Z a pak tady prudí( upřímně občas to čekám a občas si říkám, že to je umýšlná věc)...Kdyby kluci zkusili nás nechat žít, zapomněli na mě tak by to mohlo i fungovat. Ironii osudu to mělo být vše jinak...Oba jsme měli stejné plány a stejnou vizi...Pak se cesty rozešly a už se nikdy nemůžou sejít. Jak jsem četl včera krásný komentář - myslím Napoleón...miluji zdradu, nesnáším zrádce....Jenom si představ, jakou by ty šachy dostaly šťávu a energii, kdyby tomu tak bylo....neměl bych problém propagovat jejich akce, psát o nich a říkat o nich lidem...Stejně jak jsme včera podporovali Štefana, jak podporujeme BŠA...proč to s nimi jde a  u nich ne? Když k tomuto pochopení dojdou, dostanou ty šachy novou energii....je to na nich, věř mi. Petr 

08.11.2020 13:17 | wolf

Davide díky za tento komentář....U knížek to bylo opravdu neúmyslně...Měl jsem povolení od Martina a nevěděl jsem, že nějaké text nejsou jeho. Ok - upozornil mě a já to nějak opravil. Napsal jsem email panu Mokrému a omluvil se a jsem připravený to kdykoliv ještě upravit. Tímto bych " knížky uzavřel" Klubovky....Text nebyl použit 100% z jeho stránek. Byl to takový mix, něco jsem si našel, něco poopravil..., ale na druhou stranu bylo to tak upravené, že by to mělo být v pořádku. Měsíc byl klid. Upozornil mě a já to hned ještě víc opravil. Opravil okamžitě a snad je dnes vše v pořádku.   Ono do jednoho odstavce o figurkách toho asi moc originálního nevymyslíte. Jsou to figurky, vychází z nápadu jehoho pána, jsou jednodílne, oblíbené...Jak to dopadlo....ok byl jsem upozorněn, že to vadí...Opravil jsem to a považuji situaci za uzavřenou i tady. Můžeme tedy i toto uzavřít? Hodnotit Vojtu? Jako každý přestřelíme, každý uděláme chybu. Někdo víc, někdo méně. V životě jsem udělal spoustu věcí, které mě mrzí a které bych dnes udělal jinak. Znám Vojtu i z druhé stránky. Turnaj na Internetu byla jeho zásluha. Domluvil mi dodavatele na České klubovky, domluvil dodavatele na Srbské klubovky. Nikdy mě osobně nepodrazil. Že do mě někdy zajel ok, ale to se stane. každý bouchneme. Ale vždy co mi řekl, platilo. Neříkám jak to máte Vy...říkám jak to mám já. A vím i o čem mluví, když psal svojí větu. Chtěl jsem napsat nějaké vysvětlení. Vím, že mě nemusíte ale tak nějak jsem to chtěl napsat. Můžete mě tady sjet za Vojtu, za texty a za cokoliv...Většinou máte pravdu a můžu říct, že Vaše komentáře čtu a reauguji vnitřně tak, abych to udělal příště lépe. Zkusme to teď nějk uzavřít...moc děkuji, Petr 

08.11.2020 13:07 | david brazina

A jeste bych rad rekl, ze me taky stve, ze tvuj pracovni zapal a Honzova erudice spolu takhle souperi. Ty bys potreboval k sobe brzdu jako je on, pak by to nemelo chybu. Takhle se chovas jak uminene decko. Normalni reakce by byla sorry, za me tohle je blbost, ale kdyz ti to vadi, omlouvam se a udelam napravu. Naproti tomu se tady motas a mluvis naprosto o necem jinem nez o cem byla vytka smerem k tobe. Mas mozna pocit, ze pak z konverzace vychazis jako vitez, ale ver mi, ze vetsina lidi, co to tady cte, neni uplne blba a ze se jen ztrapnujes.

08.11.2020 13:04 | david brazina

Petre, na druhou stranu si nekdo dal praci neco udelat a pokud udelas copy paste, tak, a to se na me nezlob, je uplne normalni, ze te nekdo s timhle posle do ... Uplne od cesty je pokud nekdo jako je Plat nekomu radi aby vazil slova, kdyz dve tretiny jeho komentaru jsou bud na zalobu nebo na pres hubu. Chapu ze se kazdy nejak zivi, na druhou stranu, je prece dost neferr, si prisvojit neci praci.

08.11.2020 13:03 | wolf

Zdenku....souhlasím s myšlenkou a nesouhlasím s kritikou Vojty...opravdu Vojta to napsal ještě slušně a mírně( osobní zkušenost)....jen bych chtěl říct....že si jej nevšímám, nekomentuji je a kdyby chtěl komentovat normálně k věci, k článkům a nepouštěl jen jed je vše ok...jakmile ale pustí jed, nebudu u zdi a řeknu vždy lidem pravdu...K jeho obchodu....kdyby jsme mu nevadili, nechal by nás být....čím se nám víc daří...je tady a staví si bábovičky...Osobně jako člověka ho odmítám hodnotit, to sem nepatří....Máme jiné texty, máme lepší ceny a nepopírá to ani on...Prostě je to tak, on je pro bohatou klientelu a my pro šachisty...Je to jeho volba....i tak doufám, že si přečte tvůj komentář a půjde si užívat neděli..Petr 

 

08.11.2020 12:54 | ciki333

Petře, je mi známa vzájemná averze s panem Jílkem. Nicméně poznámka Vojty Pláta

"Jo a Petře, to si jen Zimniok shodil cenu s Jílkem. Taky příště važ slova, než něco napíšeš, protože ti dva koumáci jsou schopní všeho" je, mírně řečeno, "silně za hranou." S panem Jílkem mám ty nejlepší zkušenosti. Kupoval jsem od něj asi tři nebo čtyři výuková videa v angličtině a následně mi pan Jílek pomáhal s instalcí (což trvalo často i hodinu), aby zakoupený produkt byl kompatabilní s Fritz 17. Bez pana Jílka bych to sám "nedal." Touto cestou mu ještě jednou děkuji.

A vás obou, bych se rád zeptal :"mají tyto žabomyší války smysl?" Vybodněte se už konečně na to vzájemné osočování.

08.11.2020 12:38 | wolf

chips....samozřejmě...objednávka-platba-doklad o levnějším zboží a posílám....už si rozumíme? :) :) ...u Vás prosím platbu předem.. Děkuji

08.11.2020 12:36 | wolf

Pane Jílek....nevím o čem mluvíte a souhlasím, že říkáte že jste drahým....Na Heurece brzo taky budeme, jako na seznamu, s-zboží a pak to porovnání bude hodně vidět....Těžko budou nové reakce....t Dokud to šlo, šlo to dobře....ceny vysoké, zákazníci spokojeni...najednou se to mění? Těší mě vaše komentáře....čekal jsem je....sice jste si naběhl a veřejne řekl že jste drahým, ale to je Vaše věc..:) Petr 

08.11.2020 12:35 | chips

Re Wolf: Evidentně si nerozumíme. Nechci nic objednávat, chci vyplatit rozdíl v ceně :-D

08.11.2020 12:29 | Jan Jílek

Petře Koutný, moje zcela a naprosto totálně poslední reakce na vás. Jste demagog nejhrubšího zrna. Řeším to, že jste mi ukradl mojí práci a vy se pořád točíte na ceně.

Nikde jsem nepsal, že "ty klubovky prodávám nejlevnější a nikdo je nenabídne levněji". Já jsem s cenotvorbou u nás na e-shopu spokojený a měnit ji nehodlám. Nevadí, že máme třeba zrovna teď klubovky o fous dražší, zákazníci jsou i přes vyšší cenu u nás spokojeni (stačí si přečíst naše recenze na Heurece) a to je pro mě nejdůležitější. Sbohem a kdybyste to nevěděl, tak krást se nemá.

08.11.2020 12:29 | wolf

chips...super...napište mi a vyřídíme to...čekám objednávku..:) a pospěšte si, budeme brzo vyprodáni...:) Petr 

08.11.2020 12:28 | wolf

Pro pan Jílek píše panu Plátovi že je " ubožák" ..Vojta napíše komentář a je hned ubožákem? To každý kdo napíše komentář, který se nelíbí je ubožák? Nerozumím myšlence pana Jílka. Chápu že se neprodávají předražení výrobky a klesají prodeje a můžeme za to i my, ale proč psát o Vojtovi že je ubožák? Nešlo to napsat jinak? Mimochodem, taky jsem si nastudoval text a měl jsem s  tím práci....kupodivu vše máme asi vyřešené a jedeme dál....Víte ke je rozdíl pane Jílku? Já jsem text opravil, vylepšil a změnil...Ale vy jste stále drahý a jeden z nejdražších? Vidíte rozdíl...? A baví mě tady Vaše komentáře....kopete, kopete ale ceny...to ne..:) Tak jen tak dál....trh Vám dá brzo jasnou zprávu..:) Petr 

08.11.2020 12:28 | chips

Vojta má pravdu, je třeba vážit slova :-) . Vycházím z toho, že podmínky, které se objevily v komentářích, nebyly nikde předtím napsány. Tudíž by mělo platit : " PS: jestli koupíte cokoliv někde jinde levněji, doplatím rozdíl a věnuji dárek. " . Koupil jsem levněji. Podotýkám, že o dárek nestojím.

08.11.2020 12:21 | wolf

Je to celé k smíchu...Bavil jsem se včera večer s Martinem Beilem, ten údajně volal s panem Mokrým a říkal mu, že jsem v tom nevině. Nakoupil jsem knížky z šachy Dolmen od Martina a sám mi řekl, že můžu použít jeho popisky. V tom okamžiku mi zapomněl říct, že některé ( ne všechny) psal Karel Mokrý. Bylo to neúmyslně, nevědomky a hned jak jsem byl upozorněn, jsem to šel řešit. Napsal jsem email panu Mokrému s tím, že kdyby našel cokoliv, hned opravím. Nerozumím že moje popisky vadí, ale nevadí na někde jinde....ale bude to spíš o cenách, než doopravdy o popiscích...Pana Jílka chápu taky. Dlouho říkal, že on ty klubovky prodává nejlevnější a nikdo je nenabídne levněji. Pak najednou to někdo udělá a musí s tím žít. Konkurence zareaguje a zlevní a on je dnes nejdražší na trhu....Komu by se to líbilo? A ještě kdž se to řekne veřejně? Veselé je, že nezpochybňuje to že je drahý a v klubovkách jeden z nejdražších... Reakce chápu....Musí se kluci smířit s tím, že tady jsme...Ze začátku byli tichoučko, dnes přiostřili a myslí si, že jim to po může...Ono budou stále drazí, budou stále dražší..ale řečí budou mít hodně...Ale kdo nás hodnotí na e-shopu? Zákazníci....Kdo hodnotí je? Zákazníci..? I negativní reklama je reklama, mě dochází že to že tady jsme se nemusí líbit a říká mi to, že jsme udělali dobrou věc...Díky Vojto za komentář. Petr 

08.11.2020 12:17 | Jan Jílek

Pláte, ty seš prostě ubožák, když odmítáš pochopit, že třeba i napsat kvalitní popisek je práce. Třeba konkrétně ten s klubovkami vyžadoval si o tom i něco načíst, zjistit. A pak přijde někdo "kdo to nemyslí špatně" a tu práci sprostě ukradne.

08.11.2020 12:11 | Vojtech Plat

Když už člověk neví, co na toho druhého najít, tak řeší popisky. To je jak když ta pipina srovnávala Kalouska s Prymulou. Tady přeci nejde o popisek, ale o to, kde danou věc koupím nejlevněji? A když to mám dražší, tak řeknu, hele, máš stejnej popisek, seš ubožák :-) Proč sem pak lezete? Něco ve vás hlodá...a vy se snažíte přímo na serveru, spojeného s daným eshopem, toho člověka u ostatních očernit tím, že nadhazujete popisky. To jsme to dopracovali. Jo a Petře, to si jen Zimniok shodil cenu s Jílkem. Taky příště važ slova, než něco napíšeš, protože ti dva koumáci jsou schopní všeho.

08.11.2020 12:03 | chess

To musí být Amazon, sám balím, sám reaguji, sám píšu, sám jdu dobrou cestou, sám se posunuji dál, se ani pak nedivím, že pak sám kradu popisky...

08.11.2020 11:27 | wolf

Chips alias pan Zimniok...Dobrý den...Pobavil jste mě....A ani nevíte:) jak..:) Takže asi Vám to i vysvětlím....Když člověk nakoupí u nás výrobek, který najde někde levněji a pošle mi odkaz na tu věc, kterou u nás koupil dráž než u někoho jiného. Pak mu doplatím rozdíl mezi tím co u nás koupil a o co přišel tímto nákupem. Musí jít o totožný výrobek, bez akční ceny, čí výprodeje. Takže...k vašemu příspěvku...Až nakoupíte u nás 22 klubovek a najdete je někde levněji, pak Vám doplatím rozdíl....Ale koukám podle reakcí že jsme šli dobrou cestou. Řekli jsme si nabízet kvalitní produkty za lepší ceny než mají ostatní. Chceme být tím nejlepším místem pro hráče, rodiče, oddíly a každého kdo chce koupit  a ušetřit. Koukám že i Vás jsme zaujali. Hned mám lepší den, děkuji...A kdybych nestíhal odpovídat, musím balit víkendové balíčky...nestíhám...omlouvám se...Petr 

08.11.2020 11:18 | chips

Zdravím, mám dotaz: využil jsem dvoudenní akce v jednom českém eshopu a koupil 25ks českých klubovek pro klub v ceně 700 Kč/ks. Kam mohu zaslat fakturu, aby mi eshop RP proplatil rozdíl v ceně, tj. 22 500,-Kč?

08.11.2020 11:05 | Vojtech Plat

Pana Mokrého zdravím do Prostějova(sám jsem teď mimo). Oba víme, kde a kdo klubky vyrábí a oba taky víme za kolik a že je nemožné se dostat s cenou níže. Popisky: Pokud musí Petr opravit popisky, neměla by tak udělat i Galerie Dolmen? Já osobně považuji knížky Biolka za odpad, navíc, co mi říkal jednou pan Pálka ze Senice, že si tedy objednal určitý počet kusů a knihy přišly natištěné z půlky správně, z půlky naopak, tak bych se asi bál od Biolků něco brát, když si to tisknou doma na tiskárně. Tolik k těm popiskům "jeho" knih. Jinak vy jste borec, který v tomto oboru podniká velice dlouho a myslím, že se vám konkurovat nedá a ani to není v plánu. Já jen připomenu pár lidem tady, že jsem za vámi přišel a pídil se po nějaké starší knize a vy jste řekl, že mi ji do 14 dní seženete. Za týden jste se mi ozval, že ji máte a když jsem k vám přišel na Brněnskou(kde jsme několikrát dole seděli nějakou tu hodinku a bavili se o všem možném) a vy jste listoval knížkou, byl tam na jedné stránce lehce ohnutý roh. Ihned jste mi dal stovku nebo dvě slevu, to by si někdo jen tak nedovolil. I proto, pokud bych chtěl nějakou knížku, tak bych se jako prvnímu ozval vám. Problém internetu je v tom, že se toho dá dneska všude sehnat zadarmo až až. Tím jsem jednou tak naštval Aagarda, že opustil od plánů se mnou spolupracovat :-)) Jen vás prosím, nebuďte na Petra tak přísný, on to nemyslí špatně. Díky moc. Ještě dodám, že Vás mám pozdravovat od Siniši Dražiče z Noviho Sadu. Přeji hezký den, Plát V.

07.11.2020 23:45 | wolf

Omlouvám se....Je skoro 24:00 a dopisoval jsem ranní článek. Co není prosím pochopitelné pane Jílek? No nic, opravdu jsem nečekal i takový zájem o náš e-shop. Ale něco na tom bude. Petr

07.11.2020 23:11 | Jan Jílek

Ještě poslední dotaz, jak přesně má fungovat "PS: jestli koupíte cokoliv někde jinde levněji, doplatím rozdíl a věnuji dárek." Jak bude zákazník dokladovat, že někde něco nakoupil? Nechápu. Předem díky za vysvětlení.

07.11.2020 22:52 | wolf

Díky chess... Taky se posunujte dál...Člověk by neměl přešlapovat na místě...Pěkný večer, Petr 

07.11.2020 22:51 | chess

wolf: ano zarazilo mne, že se někdo dokáže chlubit 100 objednávkami za měsíc, a že je v nějakém oboru nejlevnější, tomu se vždy říkalo přištipkaření, ale fakt je ten, že šachový e shop není oborem, to je snad jen zájmová činnost. Přeju mnoho zdaru, nádechů i výdechů a zvláště pak ať vás vaše demagogie posunuje dál.  

 

07.11.2020 22:43 | wolf

Chess...malinko nerozumím myšlence. Zarazila Vás zpráva o počtu našich objednávek za poslední měsíc...Mě taky. pravdu jsem to nečekal. Proč ale tady v sobotu večer řešit něco, co Vás nezajímá. Netrapte se tím, není to informace pro Vás nějak důležitá. A můžu Vás ujistit, že prodáváním šachovnic to jenom začíná, přidáme oblečení a přemýšlíme že se poohlídneme i po ne-šachovém zboží. Mohl bych odpovědět i lépe, jen jsem nechytl nit...nevadí..tak někdy příště..:) Petr 

07.11.2020 22:36 | chess

wolf: 100 objednávek, ... za chvilku budete jak Rotchild jak sám píšete toto jméno, sice nevím proč o něm píšete, ten příměr byl neuvěřitelně banální na to, abyste udělal v jeho jméně takovou hrubku. Rotchild se píše Rothschild, pokud tedy máte na mysli člověka, který by vás hned zaměstnal jako úspěšného prodejce šachovnic.

Jinak, tolik demagogie se málokde a málokdy vidí, klidně můžete argumentovat mojí závistí, že máte dobré ceny, já to unesu a předesílám, že se živím v jiném oboru, protože prodávat šachovnice mi přijde jako hloupost, nicméně od vás očekávám, že vám buď závidím ceny nebo popisky nebo návštěvnost. Avšak jsem šťasten, že vás to s Robertem posunuje dál.    

07.11.2020 22:34 | wolf

pane Jílek dobrý večer....Pojďme si říct o co tady jde...Neumíte a nebo nechcete nabídnout ceny, které máme my a proto jste na trhu dražší. To není pomluva - to je pravda. Mohl bych ukázat další věci, které máte předražené. Rozumím že míříte na bohatou klientelu, ale i tak bych doporučil malinko jít s dobou. K textu....je jiný je...nějak jste jej neokopíroval celý, ale pro mě za mě...je to Vaše věc. Každým dalším komentářem jen říkáte jak Vám vadíme a jak jste drahý. Proč mě nenapadnete za to, že říkám že jste drahý? Protože to je pravda a snažíte se tady hrát na vlnu předraženého zboží a věřít, že to od Vás někdo koupí ta tyto peníze. S textem si ještě pohraji, aby Vás tak nedráždil, ceny Vás ale budou dráždit každý den...Jsme tady  a smiřte se s tím....Jsme levnější a s tím se nemusíte smířit, trh Vám dá jasnou odpověď...ale kdyby jste chtěl i Vy si koupit něco pěkného a ušetřit, tak koukněte k nám...:) a klidně dál komentujte....čte se mi to moc pěkně....:) a rozumím jak Vám je....Pěkný večer, Petr

07.11.2020 21:57 | Jan Jílek

Petře Koutný, na mě vaše balamucení dávno neplatí. Nerozumím tomu, jak můžete tak nepokrytě lhát.

 

A co se týče toho "upravení" popisku, to jste se opravdu vyznamenal. Místo pomlouvání ostatních byste mohl zkusit taky vymyslet a napsat něco svého. Pro porovnání oba popisky:  

Nejmenovaný e-shop:  

"Tradiční a nezaměnitelný design navazuje na vývoj původního návrhu sady z 80. let 19. století, od jednoho z našich nejvýznamnějších sochařů Bohuslava Schnircha (1845–1901). Konkrétně vychází z u nás nejrozšířenější verze z roku 1986. Proti ní má však znatelná konstrukční vylepšení - celodřevěné jezdce (odolnější vůči poškození než dřívější plastovo/dřevěná kombinace) a tělo dámy i krále z jednoho kusu dřeva (dřive byla tato část figurek sesazena ze dvou kusů dřeva)."

 

E-shop, kde jste měnil popisek:

 

"Tradiční a nezaměnitelný design těchto igurek navazuje na vývoj původního návrhu sady z 80. let 19. století. Tento design pochází od jednoho z našich nejvýznamnějších sochařů Bohuslava Schnircha (1845–1901). Konkrétně vychází z u nás nejrozšířenější verze z roku 1986.

 

Proti této verzií má však znatelná konstrukční vylepšení - celodřevěné jezdce (odolnější vůči poškození a zlomení než dřívější plastovo/dřevěná kombinace) a tělo dámy i krále je vyrobeno z jednoho kusu dřeva (dřive byla tato část figurek vyrobena ze dvou kusů dřeva)."

 

Tomu říkám opravdu změna. Apeloval jsem na vaši nějakou elementární slušnost, ale té se vám zřejmě nedostává.

07.11.2020 21:40 | ciki333

07.11.2020 21:25 | wolf

Petře, v pořádku, tak to v kapitalismu, pardon v tržní ekonomice, chodí...jen bych panu Mokrému na stará kolena nepřál, aby se sytil zbytky z kontejnerů a nocoval v azylových domech.

 

07.11.2020 21:31 | ciki333

České klubovky by se daly lisovat z plastu a mrskat ve velkém jako Baťa cvičky. Pak by cena klesla na cca 300,-Kč/1 souprava. Stejně většina čtenářů nss hraje šachy mizerně. Z tohoto prozaického důvodu je škoda plýtvat kvalitním materiálem na figurky i časem dřevodělného mistra. Adlátům bohatě stačí umělohmotný set a šachovnice z voskovaného papíru.

07.11.2020 21:29 | wolf

Ciki...můžu ti říct, že jsem   se bavil s tím pánem o cenách. Sám byl otráven z cen, kterou si tady dávají prodejci. On to musí vyrobit, dát do toho materiál, čas a své umění a ostatní to pálí jak  rakety na měsíc. Říkám mu moji cenu a on mi řekl, že je to hodně férová cena. Jako komedie mi pak připadají nářky těchto prodejců, kteří nakupují za stejné peníze jako já a vadí jim moje ceny....my nemusíme mít takové zisky jak ostatní, my chceme jít jinou cestou a tou jdeme a že to vadí ? To mě nemrzí...my jdeme naší cestou a podle všeho, jdeme správně....Ale však to je i trh, zákon trhu....lepší přežije....:) Petr 

07.11.2020 21:25 | wolf

Petan....opravdu jsem kontroloval dva e-shopy. Pana Mokrého jsem považoval za prodejce v kamenném obchodě. Zní to jako moje nevědomost a byl jsem z ní dneska vyveden, že je to největší internetový prodejce u nás. Opravdu mi to uniklo. Já jsem kontroloval dva e-shopy a nic víc. Takže jsem projel dva prodejce, jeden to měl za 2200Kč, druhý za 1700 jen figurky...říkám si ok pánové...dáme to za 1600 se šachovnicí co se stane? Ten za 2200Kč spadl na 1700 se šachovnicí a ten druhý si dal akci a má to za 1700kč se šachovnicí...Ok, dám akci za 1550Kč ze šachovnicí...Víc jsem nesledoval. Dnes už ani tyto dva obchody nesleduji, nejsou konkurencí. Těší mě, že si nás všimnul i pan Mokrý, podle mě legenda. Petr 

07.11.2020 21:06 | ciki333

Souprava České Klubovky.

Cituji Petra: " Dříve stávaly tyto figurky 100Kč. Dnes se prodávají v sadě se šachovnicí od 1700 až do 2200 Kč/kus. Protože tyto figurky jsou vyráběné v ČR a vyrábí je jen jeden pán, pak každý kdo je prodává je nakupuje stejně. "

Zajímalo by mě, za jakou cenu figurky distribuuje odběratelům "onen tajemný pán." Čtenáři by si na základě srovnání cen učinili rámcovou představu o ziskových maržích jednotlivých prodejců. Můj osobní tip zní, pán (výrobce) prodává za 1000,-Kč/1 šachový set. Pokud se mýlím a není to obchodní tajemství, můžete mne opravit.

07.11.2020 21:05 | Petan

Re Wolf: V životě jsem neslyšel o podnikateli, který si založí eshop aniž by věděl, kdo je konkurence  a jaké má konkurence ceny. A vzhledem k tomu, že jste inteligentní člověk, nevěřím tomu, že jste si neudělal průzkum trhu. Eshop pana Mokrého neznáte (což je u zkušeného šachisty naprosto absurdní tvrzení protože je to nejznámnější šachový obchod), jeho ceny neznáte, ale víte, že jste levnější. Vám to dává logický smysl? Silácké řeči typu konkurenci neznám a vlastně ani žádnou nemám moc dobře nepůsobí. Trocha skromnosti by nezaškodila. Pan Mokrý evidentně konkurenci sleduje a pro vás by to měla být i čest, že ve vás tu konkurence vidí, protože i přes krátké působení na trhu máte dobře našlápnuto.

07.11.2020 20:54 | wolf

Ale já děkuji Druide...texty opravuji a díky komentářům z dnešního dnes jsme zase o kousíček dál...zato díky...Chceme se pořád zlepčovat. Komunikujeme se zákazníky, nabízíme kvalitní zboží a tak ještě vylepšíme popisky a jsme zase o kousíček dál. Proto jsem za dnešní diskuzi moc rád....Díky za ní...Petr 

07.11.2020 20:42 | Druid.Panoramix

Davide Bražino, tak to máme podobné. :o)) Už kdysi Napoleon Bonaparte řekl, že miluje zradu, ale nenávidí zrádce. A proto, abych nebyl zklamán,tak nemám na FB ani účet a vůbec mi to nechybí. Neříkalo se dříve, že kdo lže, ten krade a mohl by i zabít? Měl jsem dneska takovou zvláštní chuť si pokecat a tak jsem Petru Koutnému poskytl několik ponaučení a víš ,jak to je, kdo se chce poučit, poučí se a kdo nechce, jeho chyba. :o))

07.11.2020 20:23 | wolf

Davide - vidíte a já Vás mám v celku rád..:) Petr 

07.11.2020 20:23 | wolf

Ne opravdu, e-shop neznám a ceny neznám. Jen vím za kolik nakupujete pytlík, protože jej kupujeme od stejného dodavatele. Pytlík prodává za  50Kč ( vy píšete že pytlík prodáváte za 99Kč) a krabici  se nakupuje za 100 Kč ( od nás je v ceně zadarmo automaticky). My dodáváme jen v krabici, pytlík jsme hned zavrhli. Vaše ceny opravdu nestuduji, konkurenci ve Vás nevidím. 

Jak jsem psal, popisky opravuji, kdybych něco přehlédl, psal jsem Vám email. Děkuji případně za upozornění, snad nebude potřeba. Petr Koutný

07.11.2020 20:20 | david brazina

Druide, víš já mam s Koutnym zkušenost že lhal na fb. Když jsem ukázal, že lže tak mě zablokoval. Pak mi psal lži i do emailu. Když jsem mu poslal odkazy, a ukázal že opět lže, začal mi psat něco o listovnim tajemstvi. Od určite doby lhare nesnáším. A Koutný je nejen lhář ale nemá problém krást cizí nápady.

07.11.2020 20:17 | chessbookshop

Před chvílí jste psal, že náš eshop neznáte. Jsem rád, že jste se byl u nás rychle podívat a nastudoval jste naše ceny. 

Nevím, kde jste byl na tom, za kolik nakupuju pytlíky, ale to je druhá věc. O papírové krabičce se ve vašem popisu v době těchto komentářů nic nepíše. Jsou tam uvedené jenom figurky bez ničeho dalšího.

Nechci si tady dělat žádnou reklamu, chtěl jsem jenom, abyste odstranili naše popisky. Zdraví, Karel Mokrý 

07.11.2020 20:05 | wolf

Pane Mokrý...dobrá...Pytlík se nakupuje za 50Kč...bereme to od stejného dodavatele a vy jej prodáváte za 99Kč....My jej máme zabalené v papírové krabičce, která se nakupuje za 100Kč a je od nás v ceně zadarmo. Co mě tak trochu baví, kupujeme od stejného dodavatele a nabízíme lepší ceny? Nechme prosím veřejnou diskuzí, toto není pro Vás dobrá reklama...Knížky tipuji jsme taky levnější? A náhodou je bereme od stejného dodavatele?? Ano jdeme cenově na trh a nestydíme se za to...A představte si, že máme každýd en akci den a tam ještě umíme naše produkty zlevnit...

Popisky opravuji, kdybych něco přehlídl, budu rád za info...koutnyy@gmail.com 

07.11.2020 19:59 | Druid.Panoramix

No, vidíte a jak je to jednoduché.... a jde to s úsměvem, prstem v nose a opičí zručností. :o)) V podobném duchu stačilo odpovědět panu Mokrému, že to opravíte - děláte to přeci pro sebe. Dívat se musíte dopředu a ne za sebe, mít čistý štít a ono to všechno půjde..... a že se Vám konkurence bude dívat na záda? Tak ať se dívá. :o)) Kdysi Baťa říkal, že když se Vám něco líbí, abyste to řekli ostatním a když se Vám něco nelíbí, tak abyste to řekli jemu..... aby mohl zjednat nápravu. :o)) A teď budete mít vše v pořádku, nebudou Vás kritizovat a mít čistý stůl, to přeci stojí za to, nemyslíte? :o))

07.11.2020 19:54 | chessbookshop

Já beru to, že ty popisky odstraníte, to jsem rád.

Úspěch vám přeju a budu vám fandit. Je dobré, že nám nebudete opravovat ceny. Vaše klubovky - figurky stojí 1450 Kč, není uvedeno, jestli jsou v nějakém obalu nebo ne, takže předpokládám, že jsou jednom v igelitovém sáčku. Naše klubovky (ty samé) stojí 1499 Kč a to včetně uzavíratelného plátěného pytlíku, který se samostatně prodává za 99 Kč Kč. Rádi komukoli klubovky bez toho pytlíku prodáme za 1400 Kč. Máte pocit, že jste o tolik levnější? Možná byste měli těm zákazníků, kteří od vás ty klubky koupili, doplatit oněch 50 Kč, o které jsme levnější.

A to nemluvím o tom, co už zákazníka nezajímá, a sice že my jsme plátci DPH a vy plátci nejste.

Pěkný den, Karel Mokrý 

07.11.2020 19:48 | wolf

Drui děkuji. Ono to tak nahraně. Knížky od Martina Beila jsem používal text od něho a žil s tím, že on je autorem. Ok, nemám problém jej opravit. Pana Jílka mám rád...Ale opravím i tento text a budeme zase o kousíček dál. Já jsem překvapený že za cca měsíc máme skoro 100 objednávek a na začátečníky dobrý start. Máme skoro 90 produktů a některým se to nemusí líbit. Pousmal jsem se, když České klubovky se normálně prodávaly za 2200Kč a pak možná díky nám šli na 1700Kč...A že těmto pánům vadí, že jsme tady...pak je to dobře...budeme ještě lepší:) a to i díky nim, popisky budou dnes opravené. Petr 

07.11.2020 19:40 | Druid.Panoramix

Chápu,že autorská práva musí být respektována a pokud budou, takto bude v pořádku.:o) Cenová politika e-schopu je každého věc, stejně Vaše, tak i jako je to soukromá vě pana Karla Mokrého a Jana Jílka. Taky jsem čekal, kdy Vás někdo na autorská práva upozorní a bude po Vás chtít, abyste to dal do pořádku. Tak to přeci má být. Asi nechcete krmit něčí právníky... anebo ano?? :o))

Úspěch?? Ale Petře Koutný, nebuďte naivní, sám dobře víte, že ten se neodpouští. :o)) 

07.11.2020 19:38 | wolf

Pane Jílek když si budete chtít koupit pěkný Vánoční dárek, koukněte k nám. Ušetříte..Na vše ostatní jsem odpověděl. Ale abych Vás uklidnil, bude to opraveno... a ještě zlevněno..:) 

07.11.2020 19:33 | Jan Jílek

Vy jste neuvěřitelný lhář. Lžete, i když je to zcela zjevné. Odkud jste ten text přebrali i s tím vytučněním? Styďte se!

07.11.2020 19:32 | wolf

Jedena taková myšlenka...já si texty poopravím, ale Vy ceny neslevníte...:). Takže díky za info jak se ještě zlepšit....

Petr

07.11.2020 19:30 | wolf

Chápu že vadí že prodáváme za nejlepší ceny a že máme úspěch. Čekal jsem něco podobného. Nebudu to více komentovat, texty samozřejmě Vaše nejsou a těšímě že nás i tady tak důkladně sledujete. Pro Váš klid je ještě poupravím aby jste se soustředili na akce a na ceny, protože tam to opravdu není ono.

Blíží se Vánoční akce, sledujte dále...možná si i něco kupte...prootže jinde ot mají drahé..:) 

 

Petr Koutný

07.11.2020 19:28 | Druid.Panoramix

Hezky jsi to rozhrábl, Davide, lépe bych to nenapsal. Ono, vlastně o žádná autorská práva nejde, ono jen jde o to, že jiné e-schopy mají vyšší ceny. :o)) Petře Koutný,toto nejsou jediné Vaše prohřešky proti autorským právům. Tak se v klidu nadechněte, vydechněte a znovu nadechněte.... a opravujte. máte toho více než dost. Vidím, že Vás mají rádi. :o)) A to je dobře...... aspoň budete mít svoje věci v pořádku. :o))

07.11.2020 19:26 | Jan Jílek

Samozřejmě, že mnou zmíněný text v uvozovkách stejný je a to včetně řezu písma (vytučnění). Ceny si mějte jaké chcete, já budu mít také takové, jaké uznám za vhodné. Ale nechovejte se jako prase k práci ostatních. Kdo je za to zodpovědný? Pan Ficenc? Nebo vy?

07.11.2020 19:21 | david brazina

Takze pan Koutny uz neni jen lhar, ale navic i zlodej, kteremu dusevni vlastni nic nerika.

07.11.2020 19:21 | wolf

A jsem rád že se ozývají tyto obchody....jde vidět že cenově jsme někde jinde a malinko to vadí....:) Petr 

07.11.2020 19:19 | wolf

Pane Mokrý opravím text aby to bylo ok. Váš e-shop neznám a text jsem použil z šachy Dolmen, myslel jsem že je jejich. Nevěděl jsem a poopravím, zítra to bude ok. Ceny už za Vás neopravím...

 

Pane Jílek...ten text není stejný a ceny za Vás taky neopravím....je to drahý...:) , ale i tady poopravím text aby jste vyl spokojený. 

Ale pro oba dva, malinko poopravím text. Možná by stálo za to přemýšlet co je špatně...Textem to asi moc nebude, ty ceny budou asi důvodem..

Petr 

07.11.2020 19:08 | Jan Jílek

Když už jsme u toho, i já vás požádám o odstranění mého popisku, který jste zkopírovali včetně řezu písma. "Tradiční a nezaměnitelný design navazuje na vývoj původního návrhu sady z 80. let 19. století, od jednoho z našich nejvýznamnějších sochařů Bohuslava Schnircha (1845–1901). Konkrétně vychází z u nás nejrozšířenější verze z roku 1986. Proti ní má však znatelná konstrukční vylepšení - celodřevěné jezdce (odolnější vůči poškození než dřívější plastovo/dřevěná kombinace) a tělo dámy i krále z jednoho kusu dřeva (dřive byla tato část figurek sesazena ze dvou kusů dřeva)." Vždyť je to trapné, na jednu stranu se do mě trefujete, že mám o stovku dražší zboží a na druhou stranu se neštítíte ukrást moji práci...

07.11.2020 18:54 | chessbookshop

Já to za vyřízené nepovažuji. Dolmen vám těžko může dát povolení na moje popisky. I kdybyste ty popisky vzal z jiného webu než z našeho, pořád jsou to naše popisky a nikdo jiný Vám na ně nemůže dát povolení. 

Žádám Vás proto ještě jednou, abyste je stáhnul. Karel Mokrý

07.11.2020 18:33 | wolf

Hynek  - no vidíte, nic nevíte..:) 

07.11.2020 18:31 | hynek

Jste nehorazny lhar nebo eShop dela nekdo jiny. Kradete popisky! A nejen popisky.

07.11.2020 17:48 | wolf

pane Hynek....dobrý den....budu opakovat....knížky co nakupujeme máme i s popiskami i s obrázkami od lidí, kde nakupujeme....Šachy a šachovnice taky...Podívejte se na šachy dolmen prosím...pak se nadechněte a když se neomluvíte, pak aspoň vydechněte:) 

http://sachy-dolmen.cz/

Takže čím začnete:) 

 

PS: žádné odkazy na e-shopy, žádné reklamy...díky..

07.11.2020 17:39 | hynek

Pane Koutny, lzete. Muzu Vam lehce dokazat, že jste lhar. Staci si projit jine eshopy. Kopirujete, sproste kopirujete kdeco.

07.11.2020 17:31 | wolf

pane Hynek...děkuji za komentář...Opakuji...všechny texty a popisky jsou od výrobců, vydavatelů a s jejich svolením. Pan Michalík připravuje článek. Snad vše zodpovězeno:) Díky Petr 

07.11.2020 17:29 | hynek

Pan Koutny kopiruje kdeco. Ostatni popisky jsou taky pujcene či primo okopirovane z jinych eshopu. Autorska prava nebo etika mu nic nerikaji. A pana Mihalika uz se konecne asi zbavil nebo jeste pise clanek o Talovi?

07.11.2020 17:24 | hynek

Vložte obsah

07.11.2020 16:34 | wolf

pane Mokrý dobrý den.

Opravím Vás...žádné popisky nebyly použité z vašich stránek, ale přímo použity od šachy Dolmen a to s jejich dovolením. Děkuji za komentář  a považuji Váš příspěvek tímto za vyřízený. 

 

Petr koutný

07.11.2020 15:27 | chessbookshop

Dobrý den pane Koutný, jmenuji se Karel Mokrý a provozuji šachový obchod.

Přečetl jsem si Váš článek a zavítal do vašeho eshopu. Zarazilo mě, že u některých knih používáte popis, který byl doslova nebo zčásti převzatý z našeho webu. Někde to dokonce vypadá, jako byste jen udělali Copy-paste. Konkrétně mám na mysli Biolkovy knihy Legendy českého a světového šachu, Základy strategie nebo Plán v šachové partii. Další tituly jsem neprohlížel, ale předpokládám, že se náš popis objevuje i jinde. 

Popisy knih nejsou volně šiřitelné texty a o jejich použití jste mě nepožádali. Žádám vás, abyste naše popisy už nadále nepožívali a také, abyste u položek, kde se tak stalo, popis knih změnili. 

Přeji vše dobré a zdravím, Karel Mokrý