Extraliga zahájila předkolem, Nový Bor i Lysá nad Labem se dvěma výhrami

07.10.2019 06:00 | Extraliga 2019/2020

Nový Bor s Lysou nad Labem si o víkendu předehráli úvodní dvě kola proti Porubě a Ostravě. Žádné překvapení se nekonalo a favorité ve všech čtyřech utkáních zvítězili.

V prvním kole Nový Bor hladce přehrál Porubu 6:2. Originální partii vyhrál Navara, který definitivně zlomil soupeřův odpor až v koncovce se dvěma dámami proti dvěma věžím. Lysá nad Labem přehrála Ostravu 5:3 v bojovném zápase, kde pouze dvě partie skončily remízou.

Rogozenco - Firt (1. kolo; BNT)

Černý se v této pozici vzdal. Nečekal na pěkný úder 31.e7 s hladce vyhranou pozicí bílého.

Druhé kolo vyhrál Nový Bor nad Ostravou opět jednoznačně 6,5:1,5. Lysá nad Labem naopak s Porubou svedla vyrovnanou bitvu, kterou vyhrála těsně 4,5:3,5. Rozhodující body získali Najer a Kislinsky. Za Porubu naplno bodoval Nasuta.

Neúplná tabulka po 2. kole

Poř. Družstvo 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 PH1 PH2 PH3
1 1. Novoborsky sachovy klub  * 
6







6 12,5 4,5
2 Vystaviste Lysa nad Labem
 *  5







6 9,5 3,0
3 SK Slavoj Poruba 2  * 








0 5,5 0,5
4 Labortech Ostrava 3
 * 







0 4,5 1,0
5 Slavia Kromeriz



 * 






0 0,0 0,0

BSS Frydek-Mistek




 * 





0 0,0 0,0

Siesta Solution Unichess





 * 




0 0,0 0,0

SK Dopravni podnik Praha






 * 



0 0,0 0,0

SK Zikuda Turnov







 * 


0 0,0 0,0

GASCO Pardubice








 * 

0 0,0 0,0

SK Duras BVK









 * 
0 0,0 0,0

Moravska Slavia Brno










 *  0 0,0 0,0


Odkazy


76x 12858x Milan Boháček
Fotogalerie
Komentáře (76) Aktualizovat Zobrazit pouze mnou komentované
xdavx x
takze se nepredstavis kdyz uz tady urazis? co trenujes hrdino, honeni ega?
+0 /-0 | 10.10.2019 21:35

Morphynista

Dnes začal " Grand Swiss na ostrově Man ". A Magnus Carlsen má velké problémy s Kuzubovem...

+0 /-0 | 10.10.2019 19:32

Petr Pokoutny
Je pravda za uprava jejich webu jim zabrala sbad nekolik mesicu pritom to byla prace na par hodin. Takze tenhle krasny uzasny a bombovni projekt vidim tak na 2034
+0 /-0 | 10.10.2019 19:15

Pražský kavárník

Je zajímavé, jak se tady pár lidí rozčiluje kvůli ničemu. Pan Koutný zatím jenom slibuje, ale nic konkrétního neudělal.

+0 /-0 | 10.10.2019 18:49

xdavx x
Havel byl svetec, Bolkova věta je vytrzena z kontextu, Laznička nechtěl nikoho podvest, svaz je transparentní. A kdo s tím nesouhlasí je prorusky troll, zničil nss, a nechápe že vse musí být krásné sluničkově jednoduché. Anonymní dementi tady uráží ty, kteří se za svůj názor nestydí. Směšní ubožáci tito klavesnicovi hrdinové
+0 /-0 | 10.10.2019 17:59

ciki333

10.10.2019 14:54 | Morphynista

"Vytrhávání vět oponentů v diskusi z kontextu a připisování výroků, které neřekli, je příznačné hlavně pro příznivce komunistické ideologie a vidíme to i zde."

Než začne Petr Koutný blokovat IP adresy...Vy jste Morphynisto ještě větší plpec než jsme doufali. Tož nebyli jste to právě vy, kavárníci, jenž jste tak hanebně vytrhli z kontextu Zemanův výrok (řečený s nadsázkou) o nutnosti střílet novináře? Kážete vodu, pijete víno. Jste stejný pokrytec, Morphynisto, jako celá ta banda z Letenských plání. Je mi z Vás na zvracení.

+0 /-0 | 10.10.2019 15:23

Morphynista

To je citace z nějaké diskuse , takže je nutné znát kontext. Už je to dávno, jen zopakuji svůj příspěvek z 2.12.2018 : " Vytrhávání vět oponentů v diskusi z kontextu a připisování výroků, které neřekli, je příznačné hlavně pro příznivce komunistické ideologie a vidíme to i zde. Zcela normální a logické konstatování, že šachy asi nikdy nebudou tak populární jako fotbal, hokej nebo motorismus - a proto je zbytečné měnit účelově pravidla, překrucují v to, že nepotřebují diváky vůbec. Ale zkušení diskutéři, znalí mechanismu argumentačních faulů, na tyto triky a žonglování se slovy nenaletí... "

+0 /-0 | 10.10.2019 14:54

xdavx x
Morphynista: ..... Petr Boleslav: "Stále nechápu, proč někdo chce stále zachraňovat šachy. Před čím? Že mají málo diváků? To ničemu neškodí". Konec citace. .. Ty jsi Morphynisto nemocný.
+0 /-0 | 10.10.2019 14:35

Achjo

Se mi líbi, jak se tu všichni spojili proti R a P. Je vidět, že tu všichni táhnou za jeden provaz a chtějí vše nejlepší pro český šach :)

+0 /-0 | 10.10.2019 14:31

Morphynista

@david brazina : Bolek to ovšem napsal poněkud jinak, trollové mu však neustále připisují vymyšlenou větu, že " šachy diváky nepotřebují ", což je typický argumentační faul...

+0 /-0 | 10.10.2019 13:54

xdavx x
Ještě žijeme :D ale je vidět že jak se na to Bolek vykašlal.tak to tu šlo pěkně z kopce. Na druhou stranu přesně v duchu Bolkova prohlášení, že šachy diváky nepotřebuji. Jen jsem teda nečekal, že se najde někdo kdo to vezme doslova :P
+0 /-0 | 10.10.2019 13:47

Petr Pokoutny
Pozor velky bratr se diva :) . Seznamy uz se plni. Jo vojto r p hledají cleny tak jim pis.clanky neco ti to z.tech evropskych penez hodi
+0 /-0 | 10.10.2019 13:02

Petr Pokoutny
Vložte obsah
+0 /-0 | 10.10.2019 13:01

xdavx x
Druid. Myslím že jedna věta to vystihuje dokonale. Nechcete mne tady, nashledanou. Pokud tu má být server složený z lidí s jedním názorem, jednou pravdou, jednou představou, pak bych diskuzi tohoto serveru možná doporučil i jako podnět k nějakému sociálnímu výzkumu. By mě zajímalo kam až by takové patolizalstvi mohlo zajít.
+0 /-0 | 10.10.2019 12:52

Petr Pokoutny
Vojtisku radsi se pripravuj na dalsi narocny turnaj s prumernym elo 1600, aby jsi jako profesional vydelal aspon nejakou kacku :D a mohl ai zaplatit igoruv zachodovy kurz jinak se tvoje "kariera" nikam neposune :D zkoukni nejake.video na R P at se neco priucis :D
+0 /-0 | 10.10.2019 12:52

Vojta Plát
Petr Pokoutny: nejsi vtipnej, tak ticho. Jinak i na fb můžu být inkognito. Když bude někdo chtít psát pod pseudonymem, tak s tím nikdo nic neudělá. Nss.cz půjde akorát do sraček. Možná nastává ideální doba udělat nový šachový server, kde budou stále nové informace z ČR i ze světa, rozbory, rozhovory. Jde do toho někdo se mnou? Články dokázu psát sám, ale s rozbory by mohl někdo pomáhat. Pro začátek nabízím odměnu v řádu pár piv.
+0 /-0 | 10.10.2019 12:39

Druid.Panoramix

A tady je ten text od Kabátů, pro ty, co ho neznají. :o)) Promiň, Ozzy.

Rostou nám tak jako houby po dešti  Koženej úsměv, támhle jdou  A cizí zadky přeleští  Potom se dlouho klaní  Dobře ví, že se to vyplácí  Zvládnou dva nebo tři na počkání

Kdo si nechce hubu spálit  Stará pravda zní, to každej ví  Musí mlčet a nebo chválit  Kdo to nechápe, ten si za to může sám

Kolikrát dostanu ještě do zubů Než mi to dojde, co já vim  Diplomat nikdy nebudu  Občas to vážně schytám  Koupil jsem tak, jako prodávám  Nelžu vám a tak v tom pořád lítám

Kdo si nechce hubu spálit  Stará pravda zní, to každej ví  Musí mlčet a nebo chválit  Kdo to nechápe, ten si za to může sám

Jednou nám to bůžek pravdy spočítá  A naše hříchy pozemský  Do pytle dá a zamíchá  Nastane dlouhý ticho

Kdo si nechce hubu spálit  Stará pravda zní, to každej ví  Musí mlčet a nebo chválit  Kdo to nechápe, ten si za to může sám

+0 /-0 | 10.10.2019 12:15

Druid.Panoramix

Při čtení příspěvků ze dne 10.10.2019 jsem se neskutečně pobavil, zlepšili jsme mi náladu hned rána. Takže Bolek  prodal nss dvojici Cvek a Koutný a začne nová doba, kdy host bude vyhazovat číšníka? Nebudou anonymové a bude se moci psát jen to co je žádoucí? Trošku mi to připomíná starý dobrý text písně "Kdo si nechce hubu spálit" od skupiny Kabát, která upravila jeden z nejznámějších citátů Karla Havlíčka Borovského:" Kdo si nechce hubu spálit, ten musí mlčet anebo chválit." Takže pánové, pokud to chcete vést v duchu textu této písně, tak to děkuji, nemusím tady být, informace o turnajích si najdu jinde a možná i s větší erudovaností ( promiň, Bobby). Někdo tu psal o tom počínajícím entusiasmu a nadšení a nakonec končícím masasmu, tichu po pěšině a větru honícím se na troskách dávné slávy..... doporučuji přečíst od Ladislava Mňačka "Jak chutná moc" - to k těm žlutým, zeleným, růžovým a červeným kartám, které tady míní někdo rozdávat. :o)) Účet na FB nemám a ke svému životu ho ani nepotřebuji, takže co tam běží za informace jde mimo mě a plány na stavění vzdušných zámků mě také nechávají chladným. Takže asi tak, přátelé. Počkám, jak se to tady vyvine  a když to půjde "do kopru" tak se rozloučím a bude vymalováno.

+0 /-0 | 10.10.2019 12:14

Petr Pokoutny

Hlavně jeho natěšení na evropské dotace mě pobavilo :D. Uvidíme co za "hnízdo" brzy vyroste ve Vlčnově. Tipuju to na nějaký šachový chrám, kde se vždycky v osm sejdou všichni pokoutní uctívači zhasne se a pak se pojebou mezi sebou 

+0 /-0 | 10.10.2019 10:23

xdavx x
Podle toho co tam piše je zcela jasné, že jeho vzrušení musí dosahovat kosmickych rozměrů, neboť na mozek se evidentně nedostává krve. Hlavně ty tisíckrát omylane vulgarismy, které pan Koutný pranyruje s ohledem na dětičky a sponzory, ale které vidí u svaté Trojce jen on sám. . :D to bude od sponzorů vývar Mistr Koutný, druhéj Kellner.
+0 /-0 | 10.10.2019 10:12

Petr Pokoutny
@ chess presne chova se jako afektovana buzna. Az bude ten velky cenzor tak mu z te pernamentni erekce hrabne
+0 /-0 | 10.10.2019 09:22

Petr Pokoutny

Co udělá heterosexuál, když mu ve Vlčnově spadnou klíče na zem? Dokope je až do až Zlína a tam je normálně zvedne.

+0 /-0 | 10.10.2019 08:43

pawel

Než zmizí anonymové, tak si musím pospíšit, chtěl jsem ještě vyšperkovat, přec jen básník nejsem, jen úplný amatér.

 A tak se "pawel" rozloučí (před měsícem slíbenou) druhou písničkou. Opět parodií na jinou známou. Inspirací událost při výletě "s účastníky zájezdu" po českých koutech.

Nikoho určitě neurazí a třeba se někdo i zasměje, diskuse nss také bude v ní zmíněna. I David Navara se v textu objeví, ten má vtipy rád i ty o sobě. Trošku parafrázovaný ten, který sám o sobě říkal.     

 

Zítra nad ránem v uživatelských zprávách.

 

 A později třeba tady budou vtipy pokračovat pod novým jménem, než je tento nick.

PS: Akorát pán, co řídí nějaký ten blicák na kolejích, opravdu, tomu nepatří tento nick, jak někdo domýšlí. To spíš řídit tu soupravu, jezdil "pawel" už skoro na všem.

  Krásný den všem hats off  

+0 /-0 | 10.10.2019 07:03

xdavx x
Pokud se zruší anonymní "diskuteri" za mě jediné plus. Ta diskuze na fb je ale hodně divná. Skoro mi připadá, že pan Koutný je nemocný člověk, jehož možnost, že bude moc mazat a banovat, neskutečně vzrušuje. Taky je divné jak se tam pánové ohaneji vulgaritou. Od ZMB ani od Cikiho jsem nikdy nic vulgarniho nečetl. Na druhou stranu by určitě bylo fajn, kdyby klavesnicovi hrdinové neměli možnost, někoho anonymně napadat...
+0 /-0 | 10.10.2019 06:23

Jiří Kadlec

 Pan Koutný byl už vícekrát plný obrovského nadšení, velkých plánů a slibů. Kdo sleduje dění na https://www.sachycvek.cz/ , tak ví, co tam bylo zpočátku euforie, co vzletných, až bombastických slov, velkolepých plánů -  a jak to probíhalo a posléze bohužel vyšumělo do ztracena, jak to dopadlo. Dnes je tam téměř mrtvo. Nechci panu Koutnému křivdit, ale někdy mi připadá, že snad bere nějaké prášky, že je tak trochu mimo... 

A komentáře ke článkům na fb? To rozhodně nemůže být dobrý nápad!

 

+0 /-0 | 10.10.2019 04:40

Morphynista

Je to tam, ale ten příspěvek je jeden z mnoha, můj názor je počkáme a uvidíme, snad to nebude směřovat k mazání slušných kritických příspěvků, to bych asi přestal diskutovat dobrovolně. Bohužel jsem takové weby a facebookové skupiny zažil, ale doufám, že Robert a Petr dokážou nastavit a uplatňovat rozumná pravidla...

+0 /-0 | 09.10.2019 22:22

Pražský kavárník

Je zajímavé, že někteří jsou už dopředu pesimističtí. Počkejme si, co se vlastně odehraje. Pánové Cvek a Koutný zatím neprozradili nic konkrétního.

+0 /-0 | 09.10.2019 22:20

HonzaSvatoš

Pánové, ty části o mazání a pravidlech slušného chování, ty tam (na Robert a Petr šachy) skutečně jsou, nebo je to jen fabulace? Já vidám na xichtoknize jen tu první část ("Stále se něco děje" ... až po ... "budeme víc než jen u toho"). Účet na xichtoknize aka fízlbooku nemám a mít nebudu, takže nevím. Protože ty další věci, co uvádí ciki ("počkej, až tam začnu mazat"), mi připadají zu viel i na Koutného.

+0 /-0 | 09.10.2019 22:04

Pavel Ch

Fajn, třeba to dopadne ještě lépe, než jsem navrhoval.

Bolek udělal rázný a skvělý krokyes.

Fandím Robertovi a spolyes

+0 /-0 | 09.10.2019 21:30

Morphynista

Já věřím, že se temné předpovědi " svaté trojice " nesplní a naopak se podaří uskutečnit, o čem se píše v komentářích :  " Cílem bude udělat z těchto stránek opět místo, kde stojí za to příjít, pobavit se a přečíst krásné věci... proto do toho jdeme . "

+0 /-0 | 09.10.2019 21:17

xdavx x
:D pobavil jsem se. Svatá Trojče co tepe do podvodneho jednání a pokrytectví i svazu a nudných výsledků reprezentace v čele s podvodníky Lazničkou Hrackem a Krejčím, je považována za zlo. Škoda že to nejsou právě ti podvodníci.
+0 /-0 | 09.10.2019 20:57

ciki333
+0 /-0 | 09.10.2019 18:59

ciki333

Odkaz velkého inkvizitora Tomáse de Torquemada žije. Nepohodlné "out of mainstream" umlčet...V zájmu vyššího dobra, v našem případě ochrany dětí před nežádoucími výrazy. Salámovou metodou jsou postupně ukrajována práva občanů na cokoli, včetně svobody projevy, vyjádření vlastního názoru. Prý žijeme ve svobodné, demokratické zemi...Musím se pousmát...Na sklonku roku 1989 jsem měl jiné představy o společenském vývoji v ČR. Bohužel lidé jsou nepoučitelní i v čase, kdy nová, plíživá totalita (EU) omezuje jejich práva. GM Cvek je produktem pokřivené doby. Opájí se vidinou moci, které se mu znenadání dostalo. Osud některých diskutérů je tak zřejmě zpečetěn. Robert toho v šachu nikdy moc nedokázal, teď má jedinečnou příležitost zvýšit si povadlé sebevědomí. Tak s chutí do toho, Bobby.

+0 /-0 | 09.10.2019 17:15

xdavx x
Hlavně je třeba chránit dětičky a sponzory aby se nedejbohu nedovedeli, že jeden reprezentant byl chycen s thc v krvi, druhý chtěl svaz okrást, třetí a čtvrtý vysplouchli jiného a shrabli peníze. Taky je nutné nedopustit jakékoli kritizováni činitelů svazu či špatných výsledků. Naše země vzkvétá a co je správné o tom rozhodujeme my, strana. Dnes Turci zahájili genocidu kurdu, člen nato jehož jsme členy, spustil agresi na jiný suverénní stát. Svět je jeden velký bordel. Jen pravdolaskari mají pocit, že ví, co je třeba cenzurovat, mazat a blokovat. A ti co nejvíc budou urážet druhe, schovani pod anonymní nicky, budou kopat do těch, kteří nesdílí jejich posahane názory.
+0 /-0 | 09.10.2019 16:54

wonagameee
Ciki333: citovane odstavce psal nejspíš Petr Koutny, ty švýcarská půdo.
+0 /-0 | 09.10.2019 16:52

ciki333

Robert Cvek díl II : 3) " Počkej až tam začnu mazat a blokovat diskutéry, jedna žlutá karta jako napomenutí, druhé napomenutí blokován diskutér, prostě nechci aby děti, rodiče a kdokoliv četl na tak velkém webu nějaké urážky atd....Přidáme články, aktuality a pojedeme a cíl? Dostat tyto stránky tam, kam patří a je neuvěřitelný že u toho bud já...

PS: No comment

+0 /-0 | 09.10.2019 16:35

ciki333

Robert Cvek díl I: 1) "Dostaneme velké pravomoce na tomto serveru (=nss) a začneme diskuzí, dostane pravidla slušného chování, je šílené že takovou diskuzi co tam je čtou rodiče, sponzoři, děti a to bude první krok co změníme. Dáme dohromady silný tým lidí, co budou psát aktuální články a budeme mít zase místo, kde se všichni budeme rádi potkávat. RP šachy budou motorem těchto změn, už brzo to uvidíte i Vy:)"

2) "Já si neumím představit že by moje děti četli něco takové, co tam někteří komentují, neumím si představit že by naší sponzoři četli něco podobného a rodiče, co dávají děti na šachy. Takže asi pár diskutérů se nad sebou zamyslí a nebo skončí, pak začneme psát články o každé akci, bude to parádní jízda."

 

 

+0 /-0 | 09.10.2019 16:34

xdavx x
Proflaknuti komentátoři :D tak ještě štěstí, že tady jsou i ti neproflaknuti :D
+0 /-0 | 09.10.2019 15:30

Ota Válek

Robert Petr šachy na Facebooku:

Stále se něco děje, určitě čtěte Novoborský šachový server, tento týden tam bouchne pořádná bomba! Řekl bych Robert a Petr šachy bomba:) a určitě to nepotěší profláknuté komentátory a potěší slušné lidi, napovím že se tyto stránky budou hodně měnit k lepšímu a my budeme víc než jen u toho!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=687644341731630&set=a.317852525377482&type=3&theater

 

+0 /-0 | 09.10.2019 15:06

strelec

U cikiho alespoň oceňuju, že jeho manipulativní příspěvky mají úroveň. Oproti ZMB, DB atp. se tak často neopakuje a ty jeho polopravdy jsou i čtivé. Jasná jednička mezi zdejší skupinou trollů!!

+0 /-0 | 09.10.2019 12:25

ciki333

09.10.2019 11:24 | pawel

Přiznávám, pane Matochocheeky, že z mé strany by to asi tak nějak probíhalo. Jsem rýpal od přirození, pardon narození.

PS. Domluvte, prosím, s panem Boleslav, ať zajistí kvalitního žurnalistu s jediným úkolem...pečlivě sledovat partie GM Jansy na ostrově Man a podávat pravidelné befeli(y?) čtenářům nss. Rád přispěji na (případnou) akci "pohotový reportér" z vlastní kapsy částkou 1000,- Kč.

+0 /-0 | 09.10.2019 12:12

pawel

Ota Válek, psali jsme současně, já to trošku stěžovateli cikimu podrobněji "nakreslil".

+0 /-0 | 09.10.2019 11:27

pawel

ciki333 píše 24.10. 2019:

Proč ten David Navara zase přijede na Mistrovství Evropy družstev unavenej, proč musel hrát nějakej open ve Švýcarsku, přiletí a hned další den odletí. Vždyť to je každý rok něco. Před olympiádou i před ME. 

Co na to svaz, co manager reprezentace, nemá autoritu, aby s hráčema promluvi, aby si odpočali? 

Zas to dopadne, jako vždycky, budeme fandit, na konci už nebude Navara moct a bez jeho praporu půjde družstvo na závěr do kytek. 

+0 /-0 | 09.10.2019 11:24

Ota Válek

Důvody neúčasti GM Navary jsou známé a chvályhodné. Turnaj na ostrově Man končí 21.10. Pouhé dva dny poté, tj. 23.10.  začne v Batumi ME družstev. GM Navara dal přednost přípravě na reprezentační akci. Tím opět dokázal, že nejdůležitější je pro něho reprezentace ČR.

+0 /-0 | 09.10.2019 11:20

Morphynista

Zdejší trollové pochopitelně nevynechají jedinou příležitost, aby si mohli do Davida kopnout. Samozřejmě, že bych ho rád viděl hrát ( ne ve Švýcarsku, ale na ostrově Man, swiss je jen označení pro švýcarský systém ), ale není jediný, kdo ze světové elity chybí. Například těsně před zahájením se odhlásili Giri a Dominguez.

+0 /-0 | 09.10.2019 11:11

ciki333

Již tento čtvtek startuje "FIDE Chess.com Grand Swiss." Jedná so o nejsilněji obsazený turnaj všech dob, jaký kdy bude sehrán na švýcarské půdě. Vzhledem k tomu, že nss jistou dobu ignoruje šachové události světového formátu, uvedu link s detaily akce:

https://www.chess.com/news/view/2019-fide-chess-com-grand-swiss-preview

Zde se mimo jiné píše i o tom, dle jakých kritérií FIDE vybírala účastníky...na duši mne pohladila zejména poznámka "World senior 65+ champion as of June 1, 2019: GM Vlastimil Jansa"

Ano, je to tak...i ČR má své želízko v ohni. Já dodávám jediné, když GM Navara již dříve z blíže nespecifikovaných důvodů účast odmítl. Zřejmě je lukrativnější hrát simultánky proti adlátům...

+0 /-0 | 09.10.2019 11:05

Frank

Jak vidno, obsah diskusí je již několik let stejný...

Osobně mi články ze zahraničních turnajů na NSS nechybí, snad jen kdyby se jednalo o analýzy zajímavých partíí či bližší informace o našich hráčích. Aktuálního zpravodajství z top akcí je na světových serverech víc než dost (pokud člověk rovnou nesleduje přímý přenos) a kdo vládne aspoň jedním cizím jazykem, což je mezi šachisty snad každý, tak si info najde.

Něco jiného by bylo, kdyby měl NSS na místě vlastního redaktora, pak by mohl přinést něco originálního, co člověk jinde nenajde. Ale to je ekonomicky nereálné a buďmě vděčni za občasné výjimky, jako byly třeba zprávy z Wijku.

O to víc bych stál o lepší domácí zpravodajství, včetně rozhovorů s hráči, rozhodčími, trenéry, funkcionáři... Samozřejmě chápu, že to je práce na plný úvazek a vyžaduje sponzora i zapáleného nadšence.

+0 /-0 | 09.10.2019 10:26

Pavel Ch

Poutnik re: nesouhlas

Více než názor, to byl popis situace. 

+0 /-0 | 09.10.2019 09:04

Zdeněk Janda

Milý poutníče , to jsou nekonečné debaty typu "kdo za to může". Připomíná mi to polemiku , kdo může za změnu klimatu. Kdo je přesvědčen , že za to může pohyb Země ve vesmíru , tak ten za žádnou cenu nepochopí, že má na to vliv i činnost člověka. V tom jsem na straně Pavla, ale tebe přesvědčovat nebudu smiley

+0 /-0 | 09.10.2019 08:46

Poutnik

Pavel Chrz: tak tady s tebou Pavle opravdu nesouhlasím. Proč? Protože trend, že o turnaji se přestane psát v momentě kdy naši (zejména DN) vypadnou je tu nastaven mnoho let. A kdo čte diskuse ví, že na něj také mnoho let upozorňuji. Svalovat vinu na diskutéry je v tomto bodě nekorektní. Diskutéři mají své mouchy a nehájím je, včetně sebe. Nicméně zde tvůj argument nemá šanci.

+0 /-0 | 09.10.2019 08:21

Pavel Ch

Proč ten údiv, že o svěťáku se nepíše? ......

Asi nechápete, že je to bude nejspíš záměr nss. Třeba pro zvlášť některé diskutéry, kteří se neumí v diskusi chovat, malý test, jak by se obešli bez nss, či trest za neustálé nadávání na cokoliv nebo holt stav, kdy si redaktoři řekli "mám já tohle za potřebí, víš Bolku".

 A nejde o opravu ČJ chyb či věcné chyby, od někoho slušnou formou a od někoho udělat blba z redaktora, ale o neustálé omýlání typu Hráček, Láznička, Krejčí atp. Či jiných témat jak kafemlejnek po 88. 

 Dokáži si představit, že velmistři a mistři se dopředu vzdají komentování ME, protože vědí, že jen co článek zveřejní, tak po stopáté v diskusi...Hráček, Láznička, atp.

  Takže si někteří sáhněte do svědomí a zapomeňte na hezký web, který tu kdysi byl. Možná to je od Vás záměr o zničení, nechť se vám dostane někde někdy od někoho, kdo nediskutoval nebo slušně,  patřičného "poděkování" hats off.

+0 /-0 | 09.10.2019 07:51

ciki333

08.10.2019 22:21 | Playboy

Bleskově ke kávě - 218.dílů pořadu v šachu

https://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10111941499-v-sachu/

+0 /-0 | 08.10.2019 22:46

Playboy

Dle doporučení jsem se skutečně díval do ARCHIVU Bleskově ke kávě a poslední příspěvek k Světovému poháru byl 12.9., kdy vypadl David Navara a poté zhola nic. Lépe by udělali trapáci, kterým nedovolí ego a hloupost, aby mlčeli, kdyby alespoň občas zapřemýšleli a věnovali se faktům a neprskali nesmysly ve snaze hájit za každou cenu NSS! no

 

 

+0 /-0 | 08.10.2019 22:21

xdavx x
samozrejme mas pravdu zdenku. Spis jsem chtel poukazat na to, ze i profesionalni novinari jsou pod palbou kritiky, a ze se staci podivat na idnes ci novinky. proste to tak je. Samozrejme byl bych radeji, kdybych si na nss mohl precist o vecech, ktere posledni dobou tady chybi. nedivim se bolkovi, sam vidim, ze uz neni tolik energie a ani chuti delat neco, co v podstate nikdo az tak neoceni, ale kazdy pozaduje nejvyssi kvalitu. Tohle je zkratka bolkuv server, ktery v podstate supluje informativni kanal svazu. a na rozdil od svazu, bolek nemusi mit cas vzdycky, kdyz se neco deje Na druhe strane, clanky Marka Vokace, Roberta, Pavla Simacka, Tadease, Stepana a jinych maji uroven, ktere, ve vsi ucte, zuzka proste nedosahovala... To ale neznamena, ze to, ze toho nechala, je duvod si myslet, ze za to muzou diskuteri... kazdy z nas si musi vysledky sve prace obhajit, teda kazdy s normalni praci.
+0 /-0 | 08.10.2019 21:39

Pražský kavárník

A proč se pánové ciki, ZMB, Pavel Ch a jiní anonymové nepřihlásí panu Boleslavovi jako dobrovolníci a nesepisují reportážní články?

+0 /-0 | 08.10.2019 19:04

Zdeněk Janda

Kvalita Bolkova serveru se stává evergreenem . Tak jen pár rychlých neuspořádaných poznámek . Maxíku – diskuze , že by neměla mít vliv na počet redaktorů atd .  Bohužel má . Ad DB – Davide v klídku . Já si myslím , že u nás neumíme dostatečně ocenit soukromou iniciativu nebo dobrovolnou činnost. Zuzana chtěla pro nás psát a očividně jí to zpočátku bavilo. Nemyslím si, že by psala nesmysly , mohly to být nepřesnosti , ale ty vyplývaly z toho , že kolikrát asi neměla časový prostor shánět veškeré dostupné informace , na rozdíl od nás , co hledáme informace podrobnější a třeba déle. Už jsem na to chtěl reagovat Poutníkovi – po těch , ne zrovna šťastných , reakcích , to Zuzana zabalila. Ale já v životě zastávám názor , že je dobré mít alespoň NĚCO , nežli NIC. Zuzana nám odešla (a další přestali přispívat) , za to zde zůstaly hlody Cikiho (jako Morfík zamotá do všeho zlé Rusko, Ciki zase zlý Brusel) či Zombíka. Vůbec si nemyslím , že by to byla pro nás výhra. Na druhou stranu se domnívám , že každé stránky (server) se dostanou časem do stádia krize . Webmaster třeba změní zaměstnání , změní se mu osobní život , priority. Pak není velká chuť pokračovat v práci na stránkách. Bolek je pravděpodobně na rozcestí , jak dál. Na dobrovolné bázi (myslím redaktorů - alespoň si myslím , že to nebylo bůhvíjak lukrativní) to asi dlouho nepůjde. I já, když něco chci , tak je normální za to zaplatit.

+0 /-0 | 08.10.2019 17:23

MaX

Nemyslím si, že diskuze má vliv na počet redaktorů. Nebo rozhodně by neměla mít. Napsat článek a diskuze jsou dvě rozdílné věci. Nicméně pokud tomu tak opravdu je, tož u těch dotčených redaktorů diskuzi zakažte. „autor si k článku diskuzi nepřeje“  V tomhle formátu tento server nemá nadále smysl a takový parádní plátek to byl. Škoda, přeškoda.

+0 /-0 | 08.10.2019 16:15

ciki333

08.10.2019 14:48 | Morphynista

U Vás jsem na pochybách, zda dokážete pochopit obsah textu a dojít alespoň občas ke správnému závěru. Proto se táži, jak jste na tom s kognitivními funkcemi? Ve Vašem pokřiveném vnímání světa existuje jen jedna pravda. Vůbec nejste schopen připustit, že každý jedinec, či skupina jednotlivců, má svou vlastní pravdu, která je často v příkrém rozporu s “pravdou” jiných skupin. Kdo vydává svou pravdu za univerzální, ukazuje vlastní omezenost a neskonalou drzost. Chápu, že bývalý komouš jako Vy je nadšený ze současného marasmu panujícím v části Evropy a zapřičiněný neomarxistickým xindlem s centrálou v Bruselu. I oni mají své utlačované menšiny, hájí jejich práva, vyznávají ideologii kosmopolitismu (srovnej s internacionalismem), klaní se soše K. Marxe (Trevír)...Existuje pro ně přiléhavý název "pravdoláskaři." Označují se jím individua, která chtějí za každou cenu vnutit jiným lidem své názory (rozuměj pravdu). Jsou to bytosti nedemokratické, demagogické, navýsost omezené, ale zároveň i nebezpečné. Hlavně tedy pro lidi jako jsem já a dovolím si říci i ZMB, pan Bražina...Tedy ty, kdož nemočí po větru s davem. A abych to celé shrnul do jedné věty...Běžte už konečně, vy "demokraté" s vašimi nedemokratickými praktikami, do prdele.

+0 /-0 | 08.10.2019 15:39

xdavx x
Redaktoři konči...nedivme se. pokud v každém článku jsou hlouposti, chyby či zavádějící informace, pak je celkem normální, že na to lidi poukážou. To že to pak někdo, Zuzka, nezvládá.neni problém ale těch diskutujících. Si stačí přečíst diskuze na idnes k podobným perlám. Morphynista označuje někoho trolem, blbecek co tady diskuze zasira politickými blitky, ukrajinskou hymnou a bez Putina pod posteli prostě neusne. To nevymyslis.
+0 /-0 | 08.10.2019 15:02

Morphynista

@ciki333 14 :32 Poučná diskuse, zejména věcné příspěvky N.Očníka o trollech jsou dnes ( bohužel ) ještě aktuálnější než tehdy, proto také potrefená husa zakejhala...

+0 /-0 | 08.10.2019 14:48

Pavel Ch

Jirko Kadlec,

jestli máte čas, porovnejte i úroveň diskuse tehdy a dnes. 

Ne, že by byla dříve "zářivá", ale co je dnes, to je děs.

Pak se divme, že redaktoři končí a Bolek nechce ztrácet energii přemlouváním jich či sháněním nových. Raději se stará o extraligový tým a TOP turnaj v březnu či únoru či jiné své aktivity/práci.

Ale o tom jsem už před pár dny psal, někteří vyjádřili souhlas a potrefené husy se hned za to na mne sletěly. 

+0 /-0 | 08.10.2019 14:35

ciki333

http://www.nss.cz/uz-jde-o-hodne

Poučná je hlavně "diskuse" pod článkem Ing. Vokáče s typickými útoky ad hominem na pana ZMB. N.Očník byl již tenkrát hulvát a tím zůstal do dnešních dnů. Někteří jedinci bohužel s příbývajícím věkem nezmoudří, ale ještě více zblbnou...

 

+0 /-0 | 08.10.2019 14:32

Petr Boleslav

Už brzy.....

+0 /-0 | 08.10.2019 14:24

pushtaq
Playboyi, zamyšlení neriskuj a raději si přečti "Bleskově ke kávě" v pravém sloupci.
+0 /-0 | 07.10.2019 23:16

Playboy

Na to, že skončil Světový pohár a není o něm ani čárka, mi přijde celkem k zamyšleníindecision

+0 /-0 | 07.10.2019 19:56

Ota Válek

Říjnová listina FIDE ELO mezi muži v ČR nepřinesla významné změny. Na bronzový stupínek tentokrát vystoupal GM Michalík; pánové Krejčí, Plát a Štoček jsou v těsném závěsu.

https://ratings.fide.com/topfed.phtml?ina=1&country=CZE

 

+0 /-0 | 07.10.2019 13:11